Maar ik vind vakantie wel leuk ja. En je hoeft echt niet zo veel te regelen hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:24 schreef Insomaniac het volgende:
Laat me raden, jullie hebben allemaal papa's, mama's, partner's, PA's die al dat regelgezeik doen?.
Jullie vinden vakantie zeker wel leuk allemaal?!
Je hebt zo gelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:25 schreef krakkemieke het volgende:
Vakantie is alleen beroerd als je voelt dat je verplicht MOET genieten. Mijn vakantie begint zodra ik de voordeur achter me dichttrek. Het boeit niet wat ik ben vergeten, als het belangrijk is koop ik het wel. (Behalve die ene keer dat ik de cheques was vergeten)
Zodra ik de deur uitloop, geef ik me over aan het avontuur. Als er iets fout gaat, is het gewoon een ander avontuur als ik gepland had...
Vakantie is ook ontspannen.
Mooi leef je uit. Over een half uur wil ik een geschikte accomodatie van je hebben.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:27 schreef detulp050 het volgende:
Vakantie regelen is zzzoooooo makkelijk, ik vind het nog leuk ook..
Ik kan hier ook feesten en mooie dingen bekijken hoor. Dus wat voor non-post is dat nu weer?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:26 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ja, wij vinden dat leuk. Succes met in je 1tje in je hangmat te liggen, terwijl iedereen aan het feesten is en mooie dingen aan het bekijken is enz.
Tot na de vakantie
Ja je moet wel niet moeilijk doen. Tent + grasveld = een accomodatie.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mooi leef je uit. Over een half uur wil ik een geschikte accomodatie van je hebben.
Datumquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mooi leef je uit. Over een half uur wil ik een geschikte accomodatie van je hebben.
Het Grote Wens INSO een ontspannen vakantie toequote:Op donderdag 8 juli 2004 00:30 schreef Lucille het volgende:
Misschien moet je gewoon een andere lokatie overwegen. Buiten Europa dus. Ik meen dit dus serieus Inso. Ik ga nu naar bed, maar misschien moeten we morgen een topicje voor je openen in TRV.
Nee.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Pas je wensen dan aan!
Ken die site inmiddels van voor naar achter.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:33 schreef krakkemieke het volgende:
Inso, ik weet niet waar je heen wilt, maar voor een huisje in Frankrijk kan ik Gites de France aanraden. Ze hebben een website. Het zijn meest particulieren en vaak is er een zwembad in de buurt. Mail me maar voor meer info?
Je maakt 't jezelf ingewikkeld dan.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee.
Klinkt als....een vrouw!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Je maakt 't jezelf ingewikkeld dan.
Here we go!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:32 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Datum
Bestemming
Budget
Aantal personen
Aantal nachten
Eisen
?
Ik heb het dus (wat je ook wel kan snappen) over feesten in het buitenland... waar het leuker is, omdat je dan weer eens ergens anders bent, met andere mensen om je heen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan hier ook feesten en mooie dingen bekijken hoor. Dus wat voor non-post is dat nu weer?.
Lees mn eisen hierboven.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Je maakt 't jezelf ingewikkeld dan.
Dat klinkt relaxed! Mag ik mee?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Here we go!week 31en 32 Vrijstaande villa/gite/huis (dus niet gedeeld) Frankrijk of Italie (Toscane/Umbrie voorkeur) Privé zwembad (dus niet gedeeld) Hond mag mee Week 31 2 personen, week 32 3 personen Max 2000 euro pw Tuin mag niet grenzen aan weg en anders omheind
Ik heb heel Nederland nog steeds niet gezien hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:36 schreef Johnson_Lopez het volgende:
[..]
Ik heb het dus (wat je ook wel kan snappen) over feesten in het buitenland... waar het leuker is, omdat je dan weer eens ergens anders bent, met andere mensen om je heen.
En mooie dingen bekijken kan je hier niet omdat je alles wel al gezien hebt. Dus daarvoor ga je ook weg (bijv. op vakantie)
Bang dat er foto's op de verkeerde fora rond gaan slingerenquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:36 schreef Insomaniac het volgende:Tuin mag niet grenzen aan weg en anders omheind
Nee, omdat een stukgereden hond niet mijn idee van een ontspannen vakantie is.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Bang dat er foto's op de verkeerde fora rond gaan slingeren![]()
Ik dacht dat het zwembad voor de hond wasquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:41 schreef Insomaniac het volgende:
Nee, omdat een stukgereden hond niet mijn idee van een ontspannen vakantie is.
Hij moet zich toch droog rennen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zwembad voor de hond was![]()
IK vind jou zo lief he.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:30 schreef Lucille het volgende:
Misschien moet je gewoon een andere lokatie overwegen. Buiten Europa dus. Ik meen dit dus serieus Inso. Ik ga nu naar bed, maar misschien moeten we morgen een topicje voor je openen in TRV.
3 onder 1 kap is geen optie. Omdat de hond meegaat, willen we dus iets vrijstaands, dat hij lekker rond kan scharrelen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:45 schreef krakkemieke het volgende:
Appartement 3 onder 1 kap is niks? Zwembad op 100 meter afstand bezwaar?
Anders informeer ik nog eens...... Appartement is niet luxe/modern, maar rustig gelegen nabij Orange. Het zal ook zeker geen 2000 pleuro kosten, of was dat een typefout?
Prikken in een vakantiegids. Je hebt mn eisen niet gelezen hmm?quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:48 schreef Sigmund_Freud het volgende:
dat regelen is niet zo erg. das gewoon een keertje prikken in de vakantie gids door degene die er dit keer is voor aangewezen. Doet niemand moeilijk over. Het moeilijkste is als je terug komt van vakantie. Dan duurt het meestal wel een dag of 5 voor dat ik me weer een beetje op aarde voel en alle drank er uit is.
Hulde![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:52 schreef detulp050 het volgende:
De beschikbaarheid is online nogal moeilijk voor mediterrane huisjes
http://palmyre.netfirms.com/
Succes
quote:Outdoor swimming pool (15m x 6m x 1.7m deep) shared with other properties of Bois d’Eleis.
Heel erg bedankt, ik zal het onthouden.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:53 schreef krakkemieke het volgende:
Ligt midden tussen de wijngaarden, met een lang oprijpad, hond kan rustig scharrelen. Zwembad is pas gebouwd, en ik denk niet dat er veel gaan zwemmen. Als je niks kan vinden, mail dan maar.
2000 euro per WEEK kunnen besteden en dan klagenquote:Op donderdag 8 juli 2004 00:36 schreef Insomaniac het volgende:Max 2000 euro pw
http://www.novasol.nl/web(...)8-2004&House1=FCO137quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:00 schreef detulp050 het volgende:
http://www.novasol.nl/web(...)&S=2004&COM=NOV&&B=1 ?
Dat zeg ik toch. En dit is fokking klaagbaak, ik mag hier huilieën. En nu opsodemieren.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:10 schreef sleepflower het volgende:
Dan ga je niet op vakantie, huilie.
Moet ik wel eerst iets vinden voor dat geld he.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:09 schreef Untitled het volgende:
[..]
2000 euro per WEEK kunnen besteden en dan klagen![]()
![]()
Ik ben al jaren niet op vakantie geweest en ook dit jaar ga (lees kan) ik niet.
Geef mij dat geld en ik vermaak me wel.
Waarom boek je volgend jaar niet al in de winter, dan heb je praktisch overal keuze
a. Ja, lelijkquote:Op donderdag 8 juli 2004 01:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
http://www.novasol.nl/web(...)8-2004&House1=FCO137
Niet alleen lelijk, maar ook nog eens geboekt.
Geen slotje dus.
Missie is niet geslaagd, drol.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:16 schreef detulp050 het volgende:
[..]
a. Ja, lelijk
b. Nog niet geboekt.
Mijn missie is geslaagd, succes nog !
Trusten
Nee.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:20 schreef static het volgende:
Is het nou nog niet gelukt?
Maakt niet uit, gekkie.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En nog sorry. Enzo..
Je zei gekkie,quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:23 schreef static het volgende:
[..]
Maakt niet uit, gekkie.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:29 schreef static het volgende:
Weet niet of dit met prive-zwembad is: http://www.holidaylettings.co.uk/homedisplay.asp?home_id=3169
Gedeelde woning en zwembad dus.quote:Inside there're 2 indipendent living units:
Pink house (8 people)
Green house (5+2 people)
Each house has a living room and a kitchen.
Errúg groot!quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:35 schreef static het volgende:
Deze is wel private, maar staat niets over pets: http://www.viviun.com/AD-11482/
Heb je net nog een paar op IRC gegeven.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Errúg groot!
Mailtje gestuurd over availability, pets and price..
Ik vind het fantastisch, ik moet mijn vakantie wél zelf regelen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:24 schreef Insomaniac het volgende:
Laat me raden, jullie hebben allemaal papa's, mama's, partner's, PA's die al dat regelgezeik doen?.
vrienden groep..quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:24 schreef Insomaniac het volgende:
Erg he!quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:48 schreef static het volgende:
'No smoking' kom ik veel tegen, zijn ze nou helemaal door de ratten besnuffeld?
Le-zen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:50 schreef Piro het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch, ik moet mijn vakantie wél zelf regelen.
Als jij gestresst en nog moeier terug komt dan je wegging doe je iets verkeerd.
Je gaat naar het reisbureau, je vraagt om een ticket naar je bestemming, je koop het ticket voor de gewenste data, je gaat naar huis, je pakt je spullen in en je gaat.
Wat je gaat doen kun je in het vliegtuig nog wel verzinnen.
3050 euro per week :Squote:Op donderdag 8 juli 2004 01:56 schreef static het volgende:
Ziet er ook wel leuk uit: http://www.holidaylettings.co.uk/homedisplay.asp?home_id=3483
Wat is er nou moeilijk aan ontopic reageren?quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:57 schreef Ringo het volgende:
Wat is er nou moeilijk aan op vakantie gaan?
Je gaat gewoon weg.
Vanaf 1400 toch?quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
3050 euro per week :S
En dat doe ik al een paar dagen non-stop.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:58 schreef static het volgende:
Ben dat zoeken nou al weer zat.
O ja. En nog klagen ook. Voor dat geld kan je zo ongeveer een slaaf huren.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:57 schreef Insomaniac het volgende:
3050 euro per week :S
Off-season is het idd 1400 euro. Hoogseizoen 3050.quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:58 schreef static het volgende:
[..]
Vanaf 1400 toch?
Heb niet naar de seizoenen gekeken.
DAAROM KOMT DAT HUIS DUS OOK NIET IN AANMERKING DROL!quote:Op donderdag 8 juli 2004 01:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
O ja. En nog klagen ook. Voor dat geld kan je zo ongeveer een slaaf huren.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:00 schreef Insomaniac het volgende:
DAAROM KOMT DAT HUIS DUS OOK NIET IN AANMERKING DROL!
Toch maar een inquiry gestuurd.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:01 schreef static het volgende:
Kasteeltje met private pool, staat niets over pets: http://www.dhp-ltd.com/other6-9.htm
quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je bent echt een beetje gestresst hè?
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:07 schreef static het volgende:
Ik nok er even mee.
.eitnakav enjif nee ej ki snew nimetteinlased raaM .eeNquote:Op donderdag 8 juli 2004 02:03 schreef Insomaniac het volgende:Jij kan echt niet lezen hè
Booked en te klein.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:11 schreef static het volgende:
http://www.holidaylets.net/properties/3969
Dan kunnen we heel KLB wel opheffen, niet?quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:12 schreef Topicorte het volgende:
Tss, tis maar een vakantie hoor, relax en geniet ervan, erover zeiken helpt niet hoor![]()
Dat zou een heel goed idee zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:14 schreef Insomaniac het volgende:
Dan kunnen we heel KLB wel opheffen, niet?
Verlaat ik net zo'n soort discussie in mijn eigen forum, beginnen ze hier ook al!quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, voornamelijk zinloos gelul.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is een complot MUUS!quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Verlaat ik net zo'n soort discussie in mijn eigen forum, beginnen ze hier ook al!
Ga. Weg.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:18 schreef Topicorte het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, voornamelijk zinloos gelul.
Hoi.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:18 schreef Topicorte het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, voornamelijk zinloos gelul.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:18 schreef static het volgende:
Ik ben het zat, Inso, ik bel morgen mijn oom of hij toevallig die periode in Amsterdam is (komt regelmatig voor). Kasteeltje in de Bordeaux en hij heeft zelf ook honden.
Kort. Krachtig.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:19 schreef static het volgende:
[..]
Ga. Weg.
HAPquote:Op donderdag 8 juli 2004 02:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoi.
Denk je dat het iemand een flikker kan schelen wat jij denkt? Nee hè.
Nou hup, weg uit dit in jouw ogen overbodige subforum en ga je rukken in B&H. Ofzo.
Ik had 30 woorden meer nodig om exact hetzelfde te zeggen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Kort. Krachtig.
Me like.
Ga. Weg.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:20 schreef Topicorte het volgende:
[..]
HAP![]()
Lijkt me stug.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:22 schreef static het volgende:
Ik klik nu ook steeds op hetzelfde.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:22 schreef Insomaniac het volgende:
Editen
Hoezo? Ga je me bannen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ga. Weg.
Je klaagt niet eens met me mee kneus.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:23 schreef Topicorte het volgende:
[..]
Hoezo? Ga je me bannen?Tis toch klaagbaak, ik klaag gewoon ff met je mee.
Vakantie is toch leuk!!!! Snap niet wrom je daar moeilijk over moet doen...al die keuzes......zal wel een wijvending zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je klaagt niet eens met me mee kneus.
Ook hier moet je ontopic klagen. Maar als je wil etteren, be my guest.
Dat is op één of andere manier een enorm grappige zin.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ook hier moet je ontopic klagen.
Gebookmarked.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:26 schreef static het volgende:
http://www.travelfactfile.com/travel/Italy/Rentals#tuscany
quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:28 schreef static het volgende:
Ik kijk een beetje scheel nu.
Het komt door het woordje 'ook', want daarmee lijkt ze te zeggen dat je overal moet klagen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:27 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat is op één of andere manier een enorm grappige zin.
gatverdamme vakantiequote:Op donderdag 8 juli 2004 02:24 schreef Insomaniac het volgende:
Ook hier moet je ontopic klagen.
Nou, nee. Het maakt dingen zelden grappiger. Maar ik denk eerder dat het door de schijnbare tegenstelling tussen 'klagen' en 'ontopic' kwam. Ik bedoel, klagen is toch (vaak) iets irrationeels en subjectiefs terwijl ontopic een ordening inhoudt. Het geordend klagen doet mij zo geestonderdrukkend aan dat ik het grappig vind. Fok! als parodie op de menselijke communicatie.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar echt een verklaring wilde je niet hebben he?.
Ja?quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:35 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Het wordt zo steeds minder leuk...
Zie je wel dat je niet ken leze.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:34 schreef static het volgende:
Ik ga zo knorren, letterbrei aan het worden en daarnaast wordt ik beticht van het gebruiken van MSN smileys terwijl ik niet eens weet wat dat ding voor moet stellen.
Ik ben gewoon te moe om e.e.a. op correcte wijze te interpreteren..quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zie je wel dat je niet ken leze.
Het ging over mijn smileygebruik.
:S
Dat is nou de vakantie-blues.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:38 schreef static het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te moe om e.e.a. op correcte wijze te interpreteren..![]()
Ja, als ik op de chat zeg 'ik ben weg' ga ik niet een half uur wachten voordat ik dat dan ook daadwerkelijk doe.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:38 schreef Insomaniac het volgende:
Jeetje wat was je snel weg static!
:S
17 juli is er jazz en blues in de Grund in Luxemburg. Ga ik naartoe. Met hond. Mmm, tot zover ontopic nu nog klagen. Oh ja: Die hond zal wel vreselijk verharen in de auto wat ik zal moeten schoonmaken, potverdikkeme!quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat is nou de vakantie-blues.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:43 schreef static het volgende:
Nog een [afbeelding] en ik kruip mijn mandje in.
Waar Sarahondanks alle waarschuwingen het niet te doen al inligt. [afbeelding]
Steijnquote:Op donderdag 8 juli 2004 02:46 schreef Steijn het volgende:
Insomaniac.
Ik gooi tenminste niet alle leuke topics dicht.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Steijn.
Ik weet tenminste waar je moet zijn om feedback te geven over een bepaald subforum.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik gooi tenminste niet alle leuke topics dicht.
Ga ergens anders gefrustreerd zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2004 02:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik gooi tenminste niet alle leuke topics dicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |