Hij begint iig lekker vroeg, jouw GHDquote:Op donderdag 8 juli 2004 06:39 schreef DarcMarc het volgende:
good -hair -daygood-hair-day
kloptquote:Op donderdag 8 juli 2004 08:05 schreef 205_Lacoste het volgende:
Je bent jezelf vergeten Mark![]()
ik wel bij mn Active Topicsquote:Op donderdag 8 juli 2004 09:42 schreef Ontopic het volgende:
En deel 10?
Kan niet echt iets vinden met zoek functie.
Als je het niet wast krijg je zoiets als linksboven in de OPquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:16 schreef Ontopic het volgende:
Heb nu ook babyshampoo van Zwitsal, heeft m'n moeder zojuist bij appie gehaald.
Ga vanavond eens proberen.
Wat is beter niet wassen of wassen met babyshampoo?
ik was het niet met babyshampoo.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:49 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Als je het niet wast krijg je zoiets als linksboven in de OP
wat begon met goodquote:Op donderdag 8 juli 2004 16:25 schreef _Alone het volgende:
Hoi ben er ook weer en ik meld me BHD....... alweer >.<
quote:Op donderdag 8 juli 2004 18:41 schreef Speth het volgende:
plain
je staat er weer bij hoor maar het word tijd voor een nieuwe foto!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:02 schreef DJ-Maurits het volgende:
DarcMarc, lul... waar ben ik?.
hij staat er bij! leuke fotoquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:38 schreef Evil-Cherry het volgende:
Na een lang gevecht met photobucket (die vond me te dun en rekte fijn mijn foto op, om hem vervolgens voor de helft te vullen met een wit vlak): ter vervanging van die bleke foto in de OP:me
Lekker geposeerd, shoot me
iddquote:hij staat er bij! leuke foto
Tja, dat is meestal na een kappersbezoek, het nonchalante is er dan meestal wel af helaas, hopelijk hebben ze het niet te kort geknipt zodat je niet lang hoeft te wachten tot het weer wat is..quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:58 schreef Speth het volgende:
Plain = gewoontjesHet ziet er wel netjes uit nu, maar niet echt cool ofzo....
[..]
idd
Dank je!quote:Op donderdag 8 juli 2004 19:01 schreef DarcMarc het volgende:
je staat er weer bij hoor maar het word tijd voor een nieuwe foto!
Als we ons haar TE lang laten groeien zie je straks het verschil niet eens meerquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:10 schreef Samson het volgende:
[..]
ik vind het een aangename verrassing na al die jongenskoppen![]()
Die photoshop foto is volgens mij cooler als je 'm niet zo bewerkt, dus dat je gewoon de foto zoals ie was overhoudt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 20:38 schreef Speth het volgende:
[..]
On a side note: Ook mijn fotoboek wat aangevuld, zet er binnenkort nog wel wat meer spul in
donequote:Op donderdag 8 juli 2004 20:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Die photoshop foto is volgens mij cooler als je 'm niet zo bewerkt, dus dat je gewoon de foto zoals ie was overhoudt.
En de hint is ter harte genomenquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:57 schreef Speth het volgende:ja, die was wel humor, kijk daar echt als een onwijze nicht
Zie nu net dat ik het slotje op mijn fotoboek had moeten uitzetten... inmiddels gedaan *hint*
deze foto heeft nu plaats gemaakt, dan die nichten foto van je in de openings postquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:36 schreef Speth het volgende:
MerciHet lijkt daar wel wat cooler dan 't in werkelijkheid is, mat is wat minder reusachtig
Maar nu is 't wel een beetje zo geknipt, dat ik een wat grotere mat kan kweken
Avatar is duidelijk stukken beter Spethquote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:04 schreef Speth het volgende:
Net nog even in de spiegel gekeken... Het is erger verneukt dan ik aanvankelijk dacht toen ik bij de kapper wegkwam, m'n hele zijkanten zijn ingekort, ik lijk een fucking middelbare scholier
Edit: Foto veravatar'ed, ziet er eigenlijk wel cool uit ja
Zelfkennis is ok!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:03 schreef _Alone het volgende:
ik kan bij elke fotgraaf gaan wat ik.... degene die de foto verkracht ben ik meestel toch zelf met me rotkop >.<
Haha, ja, pasfoto's zijn altijd niksquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:14 schreef 205_Lacoste het volgende:
Vanochtend nog snel even pasfoto's laten maken voor wat officiële documenten ()maar de tering, wat mislukken die foto's toch altijd. De pasfoto is wel beter dan die op m'n huidige rijbewijs, want daar lijk ik wel een crimineel met m'n 3 cm lang haar en m'n mug-face. De pasfoto op m'n OV is vrij ballerig en m'n haar zit daar ook echt té bizar slecht (ook aardig kort daar, is namelijk foto uit 2001).
Ik denk dat ik zelf maar eens pasfoto's ga maken door ze gewoon uit te printen. Ik knal in PS wel zo'n verlopende achtergrond in de foto en dan heb ik tenminste een ruime keuze uit de foto's. Bij de fotograaf had ik keuze uit 2 foto's; slecht en zeer matig
Jij kijkt volgens jezelf wel vaak als een homoquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:04 schreef Speth het volgende:
[..]
Haha, ja, pasfoto's zijn altijd niksFoto op m'n collegekaart kijk ik (zoals op zoveel foto's...) als een verliefde homo, op m'n studentenOV kijk ik als een boer
Door de rare lichtval krijg je een vage kop
Foto kan ik jullie even niet aan helpen, heb geen fototoestel nl.Misschien als ik nog naar een feest ga binnenkort waar foto's worden gemaakt, of met webcam van een vriend, maar daar kan ik ff niet aan komen
En hoe ziet dat eruit? Zaadvragende ogen?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:20 schreef Speth het volgende:
Mja, ik heb een beetje een homohoofd, vandaar... Dan kijk je eerder als een homo dan anderen
Hij IS het dus niet, jammer voor je johquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En hoe ziet dat eruit? Zaadvragende ogen?
Photobucket?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:27 schreef DJ-Maurits het volgende:
Iemand een idee waar ik het even online kan gooien?.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:23 schreef DJ-Maurits het volgende:
Dankzij photobucket toch wat foto's...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:En dit heb ik even in elkaar gevogeld.. het is nog niet alles.. Laat maar even weten wat je er van vindt..
Ik sta er zelf trouwens ook nog niet tussen..
[afbeelding]
Thanks..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:38 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]![]()
Ik kan niet met de stijltang in de weer.. dus ik moet toch wat..quote:OmgOnder het mom "je moet toch wát doen terwijl je haar groeit"
He's not my type anyway...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:39 schreef Ontopic het volgende:
Hij IS het dus niet, jammer voor je joh![]()
Da's best wel een geinige 'klassieke look' zo, met soort zijscheiding.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:23 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:42 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ik kan niet met de stijltang in de weer.. dus ik moet toch wat...
Zal ik dat dan maar als een compliment opvatten?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:51 schreef DennisMoore het volgende:
Da's best wel een geinige 'klassieke look' zo, met soort zijscheiding.
Als dát lang is.. hoe kort is het dan nu wel niet?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:03 schreef Oksel het volgende:
Ik ben momenteel ook mijn haar lang aan het laten groeien, met als doel een surf-dude kapsel zegmaar..
Zoiets wil ik:
[afbeelding]
Maarja, dan moet je haar aan de zijkant ook lang zijn..
hij staat erbij mauritsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:23 schreef DJ-Maurits het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit heb ik even in elkaar gevogeld.. het is nog niet alles.. Laat maar even weten wat je er van vindt..
Ik sta er zelf trouwens ook nog niet tussen..
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 16:23 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
hij staat erbij maurits![]()
erg gelachen om die zwart wit foto met de kapper,s stoel en wij als fokkers in de spiegels
![]()
wel als we nu ook al onzin gaan lullen over vakantiequote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:48 schreef Credence het volgende:
Hmm.. het topic groeit weer als kool zeg..
Zeg DarcMarc, ga jij nog op vakantie?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:22 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
wel als we nu ook al onzin gaan lullen over vakantiezo maak je een topic zo vol
Misschien moet het volgende deel maar zo heten: "Slowchat voor mensen die hun haar [half]lang laten groeien #1"quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:22 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
wel als we nu ook al onzin gaan lullen over vakantiezo maak je een topic zo vol
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:27 schreef Credence het volgende:
[..]
Misschien moet het volgende deel maar zo heten: "Slowchat voor mensen die hun haar [half]lang laten groeien #1"
Nee! voorlopig niet 1 april volgend jaarquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:24 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Zeg DarcMarc, ga jij nog op vakantie?.
ik zal je het bewijs geven deze foto is half aprilquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:12 schreef MadGuy het volgende:
Werkelijk. Bij onze Appie Heijn lopen er alleen maar alternatieve knakkers rond!
is dit positiefquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:26 schreef MadGuy het volgende:
Dan ken je de TPG kledij nog niet!Maar goed, wij mogen er dan weer bijlopen hoe we willen, een Pipo ben je toch al...
Pipo sloeg op mij en mijn collegae...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:32 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
is dit positiefof negatief
![]()
dan is het goedquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:52 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Pipo sloeg op mij en mijn collegae...
sorry mad voor m,n vorige reactiequote:Op vrijdag 9 juli 2004 23:04 schreef MadGuy het volgende:
TPG Post
Na de regen is mijn GHD toch weer een BHDtje geworden. Maar ach, ik weet nu wel dat een droppie Wella Ultra Strong gel in combi met Keune wax wel lekker werkt...
on-topic lullen is zo makkelijk DarcMarc
Jonge waar heb jij last van?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 03:12 schreef jercovski het volgende:
moet je doen joh, is cool
staat je vast geweeeeldig
![]()
Ik heb echt geen flauw idee..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:26 schreef MadGuy het volgende:
Btw, toch een vraag aan Maurits. Hoe krijg je die kwinslagen zo in je haar....Bij mij valt alles zowat recht naar beneden en als ik zie hoe jij het aan de achterkant hebt...
te laat ben je roodquote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:41 schreef r00d het volgende:
Nou ja, je bent ff een weekie op kamp en gelijk uit de OP verdwenen, btje jammer
Daarom maar even een updateje mijnerzijds met een foto die daar was genomen.
Het zit hier trouwens wel lekker wild
[afbeelding]
Je moet nog wel even anderhalf jaar ofzo door laten groeien voordat je het lang haar kan noemen hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:41 schreef r00d het volgende:
Nou ja, je bent ff een weekie op kamp en gelijk uit de OP verdwenen, btje jammer
Daarom maar even een updateje mijnerzijds met een foto die daar was genomen.
Het zit hier trouwens wel lekker wild
[afbeelding]
Laten groeien..quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:50 schreef HotFudge het volgende:
Hee DJ wat heb je met je haar gedaan?
Toch wel, al worden we allemaal ouder..quote:Zo zag je er vroeger helemaal niet uit![]()
Niet meer naar de kapper gaan...quote:Vertel mij je geheim!!!
Zie antwoord vorige vraagquote:BTW Naar welke kapper ga je
De meeste onder ons willen geen lang haar, maar langER haar tot halflang haar.....quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:29 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
Je moet nog wel even anderhalf jaar ofzo door laten groeien voordat je het lang haar kan noemen hoor
Echt lang haar is natuurlijk wel het mooistequote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:14 schreef Samson het volgende:
De meeste onder ons willen geen lang haar, maar langER haar tot halflang haar.....
Volgens mij zijn beestje en ik de enigen die het echt lang willen hebben.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:14 schreef Samson het volgende:
[..]
De meeste onder ons willen geen lang haar, maar langER haar tot halflang haar.....
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:14 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
Echt lang haar is natuurlijk wel het mooiste
Vergeet mij niet!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:17 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Volgens mij zijn beestje en ik de enigen die het echt lang willen hebben.
Of zijn er meer?
Idd.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:22 schreef DJ-Maurits het volgende:
Langharig werkschuw tuig!.
En hoe konden we super-muffin nou vergetenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 18:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ik wil het bijna echt lang, tussen mn kin en schouders in
is dat echt lang genoeg
Ja, ik..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:17 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Volgens mij zijn beestje en ik de enigen die het echt lang willen hebben.
Of zijn er meer?
Alleen jammer van z'n boeren rotkop...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:37 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
Ruud van Nistelrooy heeft zijn kapsel ook wel aardig op orde de laatste tijd!
Ik denk dat Ruud daar even niets om maalt. Met zijn voetbaltalent. Met zijn miljoenen. Met zijn topkapsel. Met zijn leuke vrouw.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:45 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Alleen jammer van z'n boeren rotkop....
Ach... jij bent vast ook wel ergens goed in... Al is het onderwaterpunniken..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:58 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat Ruud daar even niets om maalt. Met zijn voetbaltalent. Met zijn miljoenen. Met zijn topkapsel. Met zijn leuke vrouw.
*MadGuy gaat touw halen*
Heel sexy!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:07 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ach... jij bent vast ook wel ergens goed in... Al is het onderwaterpunniken..
Ja uh, pflrtquote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:29 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
Je moet nog wel even anderhalf jaar ofzo door laten groeien voordat je het lang haar kan noemen hoor
Niet alles in het leven draait om seks, hoor..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Heel sexy!![]()
Het is niet gauw goed he, met jullie. Lief mag niet, cool mag niet, stoer ook niet en sexy dus ook niet. *zucht*quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:22 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Niet alles in het leven draait om seks, hoor...
De rol van de ideale vrouw is ook niet voor iedereen weggelegd...quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:23 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Het is niet gauw goed he, met jullie. Lief mag niet, cool mag niet, stoer ook niet en sexy dus ook niet. *zucht*
![]()
Nee, natuurlijk niet... Je hebt ook nog geld en machtquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:22 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Niet alles in het leven draait om seks, hoor...
Dat van ideale man blijkbaar ook nietquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:32 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
De rol van de ideale vrouw is ook niet voor iedereen weggelegd....
pfff.. 2 maanden is ook heel wat zegquote:Op zondag 11 juli 2004 00:55 schreef furanku het volgende:
Ik ga ook meedoen.. hoef het niet tot op mijn schouders, maar gewoon een stukje langer dan dat ik normaal heb. Duurt nog wel een maandje of 2 voordat ik zover ben![]()
Foto's kun je checken in me fotoboek, maar daar valt nu nog niet veel te zien aangezien het precies op de lengte zit waarbij ik altijd weer naar de kapper ga![]()
Zie ik dat het al wat langer is dan normaal, dan mogen degene hier het ook zien
Here we go![]()
jah, hij is redelijk gewaagt.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
Jo super-muffin, da's een vrij 'gewaagde' pic in je fotoboek maar wel cool op een niet gay-achtige manier. Je haar zit er echt cool en de belichting van de foto is zeker ook ok! Hoe kwam je erbij om zo'n soort foto te maken en te plaatsen?
wat zouden de 'kwaadwilligen' kunnen doen met die foto?quote:Op zondag 11 juli 2004 19:01 schreef MadGuy het volgende:
Wilde ik ook net posten LOL. Ik zwierf wat rond in verschillende fotoboeken en woohaa!Maar Lacoste heeft gelijk, het is niet offensive ofzo, maar toch wel aardig gewaagd voor kwaadwillenden enzo...
Nou ik kan wel wat verzinnen! Voor je het weet sta je op 'allerlei' sites!quote:Op zondag 11 juli 2004 21:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
wat zouden de 'kwaadwilligen' kunnen doen met die foto?
het gaat niet zozeer om het volume want dat heb ik wel, maar ik ben gewend aan allemaal sprinerige plukjes rond mn hoofd en dat is nu nietmeerquote:Op zondag 11 juli 2004 21:08 schreef MadGuy het volgende:
@ Saaw: Je hebt allerlei goedjes om er volume in te krijgen voor vrouwen denk ik wel!
Sugar daddyquote:Op zondag 11 juli 2004 21:29 schreef super-muffin het volgende:
[..]
je bent maar 6 jaar ouder dan mij
dan ik!quote:Op zondag 11 juli 2004 21:29 schreef super-muffin het volgende:
[..]
je bent maar 6 jaar ouder dan mij
Touperen...quote:Op maandag 12 juli 2004 08:06 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Tip: voor wat piekeriger haar en wat meer volume: touperen is the key.
Nee MadGuy, dat is wat anders dan scalperenquote:Op maandag 12 juli 2004 10:50 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Touperen...![]()
ja tuurlijkquote:Op maandag 12 juli 2004 00:45 schreef Speth het volgende:
Als ik een meid zie met kort haar denk ik "Bwuh... dat lijkt net een kerel". Zijzelf lijkt het dan echter bijna altijd mooi te vinden.
Hebben meiden eigenlijk hetzelfde andersom? Als in... Vinden jullie 't soms TE lang/verwijfd, terwijl het in onze ogen juist cool staat?
Ik ben geen vrouw, maar reageer toch maar evenquote:Op maandag 12 juli 2004 00:45 schreef Speth het volgende:
Wat ik me nog afvroeg... om maar even op haar terug te komen.
Als ik een meid zie met kort haar denk ik "Bwuh... dat lijkt net een kerel". Zijzelf lijkt het dan echter bijna altijd mooi te vinden.
Hebben meiden eigenlijk hetzelfde andersom? Als in... Vinden jullie 't soms TE lang/verwijfd, terwijl het in onze ogen juist cool staat?
Het type vrouw dat zich zo'n kapsel aanmeet/laat aanmeten is waarschijnlijk toch ook niets voor je. Iemands uiterlijk kan best wel veel zeggen over de persoonlijkheid erachter (Om het maar over één spreekwoordelijke kam te scheren).quote:Op maandag 12 juli 2004 12:46 schreef HotFudge het volgende:
Vooral van die vrouwen met matjes en dan ook nog een gigantische hanekam of kuif knap ik op af...![]()
o.a. , op m'n werk loopt er ook zo eentje met een soort 'hanenkam' idee. Niet dat er haar is weggeschoren aan de zijkanten (quote:Op maandag 12 juli 2004 13:22 schreef super-muffin het volgende:
[..]
van die Kim lian types of zo?
Nee, je ziet er niet uit als een jaren 80-rockster, nee niemand hoeft het te weten, nee niemand die het ziet. So what?quote:Op maandag 12 juli 2004 10:50 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Touperen...![]()
Ik werk naast een Asito-filiaal, en daar werkt wel zo'n soort meisje ('de Asito-babe' noem ik haar). Ondanks dat ik meer van lang haar hou, ziet ze er wel sweet uitquote:Op maandag 12 juli 2004 13:22 schreef super-muffin het volgende:
[..]
van die Kim lian types of zo?
jeeeeeeeeeeeeejquote:Op zondag 11 juli 2004 22:43 schreef JaWi het volgende:
Ik overweeg serieus om mij haar langer te laten groeien
Zoiets, als r00d is wel tof
Maar goed, ik join de club misschien
Hopelijk groeien je tenen ook nog mee met je haar...quote:Op maandag 12 juli 2004 15:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Nee, je ziet er niet uit als een jaren 80-rockster, nee niemand hoeft het te weten, nee niemand die het ziet. So what?
Klopt ja... Ik val op meisjes met knotjes of los, lang haar, staat gewoon wat chiq'er.quote:Op maandag 12 juli 2004 12:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Het type vrouw dat zich zo'n kapsel aanmeet/laat aanmeten is waarschijnlijk toch ook niets voor je. Iemands uiterlijk kan best wel veel zeggen over de persoonlijkheid erachter (Om het maar over één spreekwoordelijke kam te scheren).
Lacoste bedoelde het vast niet zo kwaad, toch Lacoste?quote:Op maandag 12 juli 2004 16:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
Laat maar zitten.. *zucht*
Haar groeit ook wel zonder dit topic!
Zie het icoontje van m'n post zelf en dan is wel te bedenken hoe ik het bedoelquote:Op maandag 12 juli 2004 16:22 schreef Speth het volgende:
[..]
Lacoste bedoelde het vast niet zo kwaad, toch Lacoste?
Maar even serieus... Touperen? Dat klinkt gewoon eng... Als 'ie eraf valt sta je toch voor lul lijkt me?
huh watquote:Op maandag 12 juli 2004 16:22 schreef Speth het volgende:
Als 'ie eraf valt sta je toch voor lul lijkt me?
Zelfs jij?!quote:Op maandag 12 juli 2004 16:31 schreef Speth het volgende:
Zelfs ik maak wel eens fouten
nee, erger dan de toupet kan het niet wordenquote:Op maandag 12 juli 2004 18:27 schreef Ontopic het volgende:
[..]
Zelfs jij?!
Zelf vind ik pluizig recht opstaand haar niet echt mooi, of ben ik nu nog dommer bezig?
Ach.. het valt nauwelijks op en zelfs bij mannen kan het geweldig staan..quote:Op maandag 12 juli 2004 18:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
nee, erger dan de toupet kan het niet worden
Volgens boos kersje (hoe toepasselijk die naam) zie je er niets van maar ikzelf zie het toch anders.
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:23 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ach.. het valt nauwelijks op en zelfs bij mannen kan het geweldig staan...
[afbeelding].
Dooie punten na 3 weken?quote:Op maandag 12 juli 2004 19:53 schreef Enemyforce het volgende:
Hej ik ben dr ook nog, ben alleen 3 weken naar Frankrijk geweest..
Ondertussen groeit het als kool en ga zo even naar de kapper voor dooie punten en me bakenbaarde/nekharen.
Rick
Wie zegt dat 't nét voor Frankrijk geknipt is (tenzij dit natuurlijk in 't vorige topic staatquote:Op maandag 12 juli 2004 19:55 schreef Credence het volgende:
[..]
Dooie punten na 3 weken?
Ik weet dat dat Guns 'n Roses is... ze maken erg goede muziek.. maar het zijn wel een stel weirdo's...quote:Op maandag 12 juli 2004 19:32 schreef super-muffin het volgende:
[..]
das Guns 'n Roses, die gozers zijn wel ok.
maar jouw haar is de bomb
[afbeelding]
dis ook wel cool
Nat lijkt het een stuk langer hé... als het dan opdroogt is er weer een stuk minder van over. Laat er nou niet teveel uitknippen want je hebt nog een lange weg te gaan denk ik zo.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:05 schreef Enemyforce het volgende:
Nee ben voor Frankrijk al begonnen, nu ongeveer maandje bezig maar gaat vooral om nekhaar en bakkenbaarden...heb een prive kappertje dus moet kunnen :
Nieuwe foto's ... van 3 dagen terug :
[afbeelding]
[afbeelding]
Man.. je moet nu echt niet naar de kapper gaan... een cm is al veel op die lengte..quote:Op maandag 12 juli 2004 20:05 schreef Enemyforce het volgende:
Nee ben voor Frankrijk al begonnen, nu ongeveer maandje bezig maar gaat vooral om nekhaar en bakkenbaarden...heb een prive kappertje dus moet kunnen :
Nieuwe foto's ... van 3 dagen terug :
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar zit wat in, maar ik heb 't 20 maanden niet geknipt en heb nauwelijks dode puntenquote:Op maandag 12 juli 2004 19:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Wie zegt dat 't nét voor Frankrijk geknipt is (tenzij dit natuurlijk in 't vorige topic staat)?
I wouldn't recognize one if it hit me in the face... Of ik ze heb durf ik dan ook niet te zeggenquote:Op maandag 12 juli 2004 20:17 schreef Credence het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar ik heb 't 20 maanden niet geknipt en heb nauwelijks dode punten
Vind je DJ-Maurits niet lief?quote:Op maandag 12 juli 2004 20:27 schreef super-muffin het volgende:
dit geval niet
It hit you in the face with a shovel and left you for dead, by the look of it...quote:Op maandag 12 juli 2004 20:25 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
I wouldn't recognize one if it hit me in the face... Of ik ze heb durf ik dan ook niet te zeggen
Ze zijn dan ook erg klein hequote:Op maandag 12 juli 2004 20:25 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
I wouldn't recognize one if it hit me in the face... Of ik ze heb durf ik dan ook niet te zeggen
Is dit het? Erg half lang durf ik het dan nog niet te noemenquote:Op maandag 12 juli 2004 20:33 schreef cosmick het volgende:
Ook maar 's. Twee weken terug naar de kappert geweest en alles een beetje laten bij knippen. In het begin baalde ik dat er toch wel weer teveel af was gegaan, maar 't zit uiteindelijk wel beter
Onder 't motto, 'wies kieken'
[afbeelding]
Zei ik dat het al half lang was danquote:Op maandag 12 juli 2004 20:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Is dit het? Erg half lang durf ik het dan nog niet te noemen![]()
Bij het lezen van je eerste post las ik namelijk dat je het had laten knippen en dat je baalde tot je zag dat het eigenlijk wel beter zat. De conclusie dat je het nu elke keer laat knippen tot deze lengte was snel gemaaktquote:Op maandag 12 juli 2004 20:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zei ik dat het al half lang was dan
"Ik wil mijn haar [halflang] laten groeien"![]()
Dus mja, ik kan wel pokon in mijn haar smeren, want het gaat hard nooit genoeg natuulrijk, maar geduld is een schone zaakHelaas
![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 20:58 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Bij het lezen van je eerste post las ik namelijk dat je het had laten knippen en dat je baalde tot je zag dat het eigenlijk wel beter zat. De conclusie dat je het nu elke keer laat knippen tot deze lengte was snel gemaakt
*Voelt zich aangesproken*quote:Op maandag 12 juli 2004 18:46 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
nee, erger dan de toupet kan het niet worden
Volgens boos kersje (hoe toepasselijk die naam) zie je er niets van maar ikzelf zie het toch anders.
Dacht jij ook dat het een toupet was of is het 'kom je aan evil-cherry dan kom je aan hotfudge"?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:06 schreef HotFudge het volgende:
[..]
*Voelt zich aangesproken*![]()
Ja of je naam natuurlijk...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:45 schreef HotFudge het volgende:
Zie mijn MSNadres Lacoste...
Het was een kwestie van minuten dat je hier poste toen ik je zag in het "help een kamer" topic wasquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:06 schreef Speth het volgende:
BHD
Ehm... daar gaan we wéérquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:51 schreef Vjennuh het volgende:
Whey, k'heb ff vraagje. Ik zie iedereen hier mooi (half)lang haar hebben enzo. Nou heb ik mijn haar inmiddels ook zo lang dat ik het wanneer het nat is zo'n beetje in mijn bek kan stoppen.
Maar hoe krijgt iedereen hier hun haar nou zo in bedwang dan? als mijn haar droog is dan gaat het pluizen als de nete en krijg ik een zogenoemd "arrrny" kapsel(met van die krullen aan de zijkant), of dat het gewoon ala Einstein gaat zitten.... Als het flink nat is van de gel valt het wel mee, maja..... das ook natuurlijk geen porem. Kzit er dan ook eigenlijk tikkie aan te denken om maar weer voor het langdurig geteste stekeltjes haar te gaan...
Iemand hints?
Coupe de Beethoven.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:51 schreef Vjennuh het volgende:
Als mijn haar droog is dan gaat het pluizen als de nete en krijg ik een zogenoemd "arrrny" kapsel(met van die krullen aan de zijkant), of dat het gewoon ala Einstein gaat zitten
Hé jij daar, zit mijn kuif goed?? staan veel tips inquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:51 schreef Vjennuh het volgende:
Whey, k'heb ff vraagje. Ik zie iedereen hier mooi (half)lang haar hebben enzo. Nou heb ik mijn haar inmiddels ook zo lang dat ik het wanneer het nat is zo'n beetje in mijn bek kan stoppen.
Maar hoe krijgt iedereen hier hun haar nou zo in bedwang dan? als mijn haar droog is dan gaat het pluizen als de nete en krijg ik een zogenoemd "arrrny" kapsel(met van die krullen aan de zijkant), of dat het gewoon ala Einstein gaat zitten.... Als het flink nat is van de gel valt het wel mee, maja..... das ook natuurlijk geen porem. Kzit er dan ook eigenlijk tikkie aan te denken om maar weer voor het langdurig geteste stekeltjes haar te gaan...
Iemand hints?
Wat ben jij gemeen, een beetje mensen uit ons topic rovenquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Hé jij daar, zit mijn kuif goed?? staan veel tips in.
Idd, en de tip die al eerder gegeven is, niet te vaak je haar wassen, is eigenlijk juist een voordeel van langer haar, minder moeite ervoor doen laat het vaak juist beter zitten. Het is natuurlijk wel wennen als je van kort haar af komt, want dan ben je vaak juist gewend om veel gel e.d. te gebruiken, bij langer haar is dat echt een nono....quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:05 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ehm... daar gaan we wéér
Wax, gelwax, Chaotic Gum van Taft etc etc.... Staat echt allemaal in de topics ruim besproken. ipv Gewone shampoo gebruiken een aantal mensen inmiddels Zwitsal babyshampoo om het haar wat beter te laten vallen.
Gebruik iig niet teveel gel en zorg eerst dat het droog (of bijna droog, afhankelijk van je stylingsproduct) is.
Ik wou net zeggen, open dan een Centraal BHD/GHD topic.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het topic is toch wel een beetje z'n charme kwijtgeraakt. Iedereen vervalt in het melden van GHD's BHD's en SWCHD's...
Maar ja, je kan niet alles hebben
Dat deed ik expresquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het topic is toch wel een beetje z'n charme kwijtgeraakt. Iedereen vervalt in het melden van GHD's BHD's en SWCHD's...
Maar ja, je kan niet alles hebben
Tja, ik denk dat je dan gewoon pech hebt, je moet natuurlijk wel enigszins geschikt haar hebben om het langer te laten worden ben ik bang. Mijn eigen haar is niet superdik maar wel veel en dan krijg je op termijn zoiets als Lacoste heeft denk ik, dus dat vind ik dan wel weer mooi. Misschien ook ns aan je kapper vragen wat een goed plan isquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:37 schreef Tallz het volgende:
Ja maar ff een vraagje: ALs je lang haar hebt is het alleen mooi als het veel haar is en eigenlijk met niks erin. Maar als je nou dun haar hebt kun je dan dat op de een of andere manier faken ofzo?
Wat helpt dat volgens jou...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:32 schreef Tallz het volgende:
hmm jaa ik ook redelijk trouwens een tip waar in net aan dacht: fohnen!! Warm/Koud dat helpt!
Ik lees: Wat?, helpt dat volgens jou:quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:34 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Wat helpt dat volgens jou...
Ja oké dat is een stuk duidelijkerquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:43 schreef Tallz het volgende:
[..]
Ik lees: Wat?, helpt dat volgens jou:
Jaa tuurlijk lijkt me haar een stuk voller van!
Ik lees: Wat helpt dat? volgens jou:
Je haren komen wat losser van elkaar en door warm/koud te fohnen lijk je veel meer een bos haar te hebben!
Dat is waar, ikzelf heb niet weinig haar maar ben bang dat ik dat wel krijg als ik kaal word. Bv. een klasgenoot van me heeft heel weinig haar en ook nog heel dun, ik bedoel niet dat je allemaal kale plekken ziet ofzo maar gewoon weinig haar, hij moet dus ook zeker niet zijn haar lang laten groeien maar ik vroeg me af of je dit probleem op de een of andere manier een beetje kunt behelpen ofzo...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 08:21 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ja oké dat is een stuk duidelijker
De 2e manier waarop je het las is de juiste, anders had ik namelijk nog wel een komma geplaatstJe vorige post was namelijk niet helemaal te plaatsen. Wat versta jij onder 'weinig' haar? Als je echt zulk haar hebt dat je er als het ware doorheen kunt kijken dan geeft föhnen wel volume maar ziet lang haar er gewoon niet uit. Dan lijkt het alsof je het kalende effect wilt verdoezelen.
dat zal wel weer een paar topic,s durenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:20 schreef MadGuy het volgende:
Ha, inderdaad. Ik merk ook dat ik weinig meer te melden heb behalve een GHD of BHD. Wel ben ik benieuwd naar ieders vorderingen. Ik zal zelf ook eens een foto van mezelf posten, volgende week ofzo
Weet je hoe graag ik wat meer krullerig haar zou willen hebben! Stijl zuigt ook.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:26 schreef DarcMarc het volgende:
omdat het te krullerig isdan heb ik gewoon even zin om m,n haar uit m,n kop te trekken
![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:57 schreef F33L3R het volgende:
Het lijkt wel of m'n haar de laatst paar jaar niet echt veel meer groeit. Ik heb het nu ongeveer 50 cm lang. Wanneer ik het punt (om de 8 weken gemiddeld) dan groeit het wel weer aan, maar na die 8 weken is er weer een stukje "dood/droog" geworden zodat is het er alsnog weer af moet knippen. Hierdoor blijft m'n haar op dezelfde lengte. Flink balen want ik wil het nog een stuk langer hebben.
Ik gebruik een goede shampoo en cremespoeling om m'n haar goed te verzorgen (Henna Plus), en ik was het 1x in de twee dagen.
Kan iemand mij misschien vertellen waar het aan zou kunnen liggen dat het haar niet veel meer groeit? Of misschien tips mbt. voeding (eten/drinken) en verzorging van het haar?!?!
Ik als taalpurist, ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:48 schreef Croupouque het volgende:
betoog
Ik vind dat je het stijlvol hebt gezegd zo, en nu aub wegblijven met die tondeuse, pleasequote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:48 schreef Croupouque het volgende:
Echt; ik vind dit soort topics over haardracht ontzettend leuk en informatief, ik laat op dit moment mijn haren ook een beetje groeien.
Waar ik me echter ontzettend aan stoor is dat de meeste mensen het woord "steil" verkeerd gebruiken wanneer het hier het beschrijven van hun haartype betreft (dit geldt bijvoorbeeld ook voor het topic over gel).
De eerste die vanaf nu "stijl" schrijft in plaats van "steil", kom ik hoogstpersoonlijk gewapend met een tondeuse in het holst van de nacht opzoeken.
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:48 schreef Croupouque het volgende:
Waar ik me echter ontzettend aan stoor is dat de meeste mensen het woord "steil" verkeerd gebruiken wanneer het hier het beschrijven van hun haartype betreft (dit geldt bijvoorbeeld ook voor het topic over gel).
De eerste die vanaf nu "stijl" schrijft in plaats van "steil", kom ik hoogstpersoonlijk gewapend met een tondeuse in het holst van de nacht opzoeken.
quote:Op maandag 19 juli 2004 18:28 schreef Enemyforce het volgende:
Me Mijn haar groeit weer met de dag langer, heb me m'n haar nu plat, want krijg er geen model in
Jongens, jongens, jongens...quote:Op maandag 19 juli 2004 18:43 schreef paultje- het volgende:
taalpurist?
btw ontopic...:
ARghhhhh me m'n haar is net te lang en net te kort....nu werk ik veel tijdens de vakantie en met zweten enzo hangt 't precies in me m'n ogen...en het is net te kort om achter me m'n oren te plaatsen...:(
Zeker doorbijten , en zeker niet naar de kapper gaan, ik heb zelf al een aantal keren beleefd dat ik het niet meer zag zitten en het er allemaal weer afging, en iedere keer de volgende dag spijt als haren op mn hoofdquote:Op maandag 19 juli 2004 19:30 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
[..]
Jongens, jongens, jongens....
Dít is nu taalpurisme.
Om niet teveel offtopic te gaan: Ook ik zit momenteel op een rotlengte, maar gelukkig weet ik dat het over een maand weer een stuk beter zit. Even doorbijten dus...
fotoquote:Op maandag 19 juli 2004 18:28 schreef Enemyforce het volgende:
Me haar groeit weer met de dag langer, heb me haar nu plat, want krijg er geen model in
Ik wil het nu laten knippen zodat het halverwege m'n oren hangt. Dan is m'n mat weer perfect over 6 weken als de uni aanvangtquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:49 schreef Speth het volgende:
Niet doen man, zonde... Knip hem hoogstens in model
quote:Op maandag 19 juli 2004 23:45 schreef 205_Lacoste het volgende:
Na de vakantie loopt het storm
Oooh pfieeeeeuw.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:06 schreef Speth het volgende:
Hij bedoelde dat het haar snel groeit, niet dat hier NOG meer posts komen van ijdele mannetjes die je in de gaten moet houden
Speth heeft me verkeerd geïnterpreteerd hoor, zo slim is ie niet, je eerste gedachte was goed Brenniequote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:11 schreef Brennie het volgende:
[..]
Oooh pfieeeeeuw.
*Weer rustig ademhaalt *
En dat duurt nog het langst, voordat je alles op dezelfde lengte hebt. Iedereen denkt nu dat ik mijn haar in laagjes laat knippenquote:Op maandag 19 juli 2004 20:28 schreef Myster_E het volgende:
De rotlengtes ben ik al voorbij. alleen moet mijn voorste haar nog even doorgroeien naar mijn nek, het waait zo alle kanten op.![]()
*Herkenning..quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik heb m'n haar ook wel in laagjes geknipt hoor. Zit je lekker bij de kapper met van die haarklemmen in
Bij de kapper hé, niet als je met je zusje 'kappertje' speeltquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:09 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
*Herkenning..
het gaat weer nergens overquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:23 schreef MadGuy het volgende:
Beter dan 'doktertje' en dan in combinatie met klemmen...![]()
ag..je hebt gelijk...het is maar hoe je ijdel interpreteerdquote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:06 schreef Speth het volgende:
Hij bedoelde dat het haar snel groeit, niet dat hier NOG meer posts komen van ijdele mannetjes die je in de gaten moet houden
En dan komt het besef dat je ineens niet ver van een totale kleurspoeling bent? Het lijkt me niet echt een feest eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik heb m'n haar ook wel in laagjes geknipt hoor. Zit je lekker bij de kapper met van die haarklemmen in
Haha, m'n haar ziet er verre van verwijfd uit mag ik toch wel zeggen dus ik maak me niet zo'n zorgen hoor. Die klemmen neem ik dan maar voor lief. Zo krijg je in ieder geval het idee dat de kapper ook echt wat doetquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:24 schreef EddyMR het volgende:
[..]
En dan komt het besef dat je ineens niet ver van een totale kleurspoeling bent? Het lijkt me niet echt een feest eigenlijk.
ik ga pas weer naar de kapper als het op "klemmenzetlengte" is, en dat gaat nog wel even duren, maar ik vind wel dat de zomer wel goed werkt om je haar te laten groeien, het gaat me beter af dan in de winter, wat eigenlijk wel gek is, je zou t eerder makkelijker in de winter verwachten, maar ja, ik was altijd al vreemdquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Haha, m'n haar ziet er verre van verwijfd uit mag ik toch wel zeggen dus ik maak me niet zo'n zorgen hoor. Die klemmen neem ik dan maar voor lief. Zo krijg je in ieder geval het idee dat de kapper ook echt wat doet
Heb je dat specifiek gevraagd dan, die laagjes?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:55 schreef 205_Lacoste het volgende:
In overleg. Na het zien van een plaatje kwamen we tot de conclusie dat het daardoor wat sluiker zou vallen. Inmiddels heb ik weer een flinke bos haar maar ik mijd de kapper nog even tot half september denk ikquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:15 schreef HotFudge het volgende:
[..]
Heb je dat specifiek gevraagd dan, die laagjes?
Mijn haar zit ook op een rotlengte... Krijg er een zere nek van![]()
![]()
Eind augustus, Mark bij de kapper:quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:09 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben blij dat ik een keertje kapper heb overgeslagen. Een eerstvolgende keer (ik denk zo eind augustus) laat ik het weer een beetje bijpunten en leg ik uit wat ik wil. Ben benieuwd!
uitleggen is wel heel GEVAARLiJK wat kappers betreftquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:09 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben blij dat ik een keertje kapper heb overgeslagen. Een eerstvolgende keer (ik denk zo eind augustus) laat ik het weer een beetje bijpunten en leg ik uit wat ik wil. Ben benieuwd!
zeker van die oude vrouwlijke kut bejaardenquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:46 schreef Pietjuh het volgende:
Mijn haar zit altijd slecht, vooral als ik het los heb
Maargoed het hoort er wel beetje bij (al kijkt iedereen je op straat wel raar aan :/ )
Zal er mischien ook wel aan liggen dat ik vaak redelijk oude c.q. kapotte kleding draag en als ik dan mijn haar los heb, er bijna net als een halve junk uitzie....quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:52 schreef DarcMarc het volgende:
en dan loop je achter ze aanen dan kijken ze de hele tijd achterom bang dat ze worden aangerand
![]()
en heb je ook een baardquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:03 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
Zal er mischien ook wel aan liggen dat ik vaak redelijk oude c.q. kapotte kleding draag en als ik dan mijn haar los heb, er bijna net als een halve junk uitzie....
Maargoed
nee heb nog geen baardgroeiquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:13 schreef DarcMarc het volgende:
en heb je ook een baardik zie er de laatste tijd ook als een zwerver uit heb me al 3 weken niet geschoren en m,n haar is extreem lang geworden
maar het valt nu eindelijk op m,n schouders*O* en als ik ga werken doe ik een staart in
helaas is m,n webcam naar de klote door m,n klote broertje dus geen pic dus moet weer een nieuwe halen![]()
nou ja niks aantrekken van die mensen op straatquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:16 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
nee heb nog geen baardgroei![]()
Mijn haar is nu tot ongeveer 8 cm onder schouderhoogte als het nat is, als het droog is iets van 4 cm korter door opkrullen enzo![]()
weet je wat ik de laatste keer zei tegen m,n kapster:,bovenop mag er wel een stukje af zodat het weer beter valtquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:34 schreef Kang-He het volgende:
Kapper heeft het tekort geknipt.
Ik mis m'n mat.
en hoelang is het achter?quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:45 schreef Roellie80 het volgende:
10 maanden niet naar de kapper?..
het resultaat:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |