Alsof een electricien langskomt voor een tosti-apparaat waar de schroefjes uit liggen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:31 schreef navvy het volgende:
Of je denkt eens rationeel na en laat een elktriciën langskomen voordat je gaat bazelen over vage gremlinangsten.
Yup, er zijn wel eens soortgelijke verhalen hier geplaatst.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:44 schreef Eiggodkrahs het volgende:
Hebben de modjes misschien hier ooit soort gelijke ervaringen rond zien gaan? Heb ook gekeken in de search (vooral dit forum) maar kon niets vinden.
Ik op mijn beurt snap niet dat iemand het in zijn hoofd kan krijgen dat dit door "gremlins" wordt veroorzaakt.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Alsof een electricien langskomt voor een tosti-apparaat waar de schroefjes uit liggen..
-edit- Ik snap dus niet hoe een probleem met de electriciteit ervoor zorgt dat er kleine onderdelen uit apparaten floepen.
Wat voor wezens zouden dat moeten zijn dan? Als ze bestaan dan zou er toch meer over bekend moeten zijn.. En waarom zouden ze dan juist bij jou je spullen komen slopen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:39 schreef Eiggodkrahs het volgende:
[..]
Die gremlins van de films denk ik niet aan. Ik bedoelde meer in de richting van die wezens die vliegtuigen saborteerden in de tweede wereld oorlog. Boek van Ronald Dahl is gewoon fictie, dat snap ik ook wel. Hoewel hij toch bepaalde ervaringen had volgens mij en misschien een kern van waarheid in zijn verhaal zat.
Ja dit is inderdaad apart dat je niet bij een open vliegtuigraam zitten wiltquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:16 schreef Eiggodkrahs het volgende:
Van jongst af aan had ik altijd al vliegangst. Als ik met de vliegruig vloog dan wou ik ook absoluut niet bij het raampje. Raampje moet altijd dicht, ook nu ik wat ouder ben geworden.
Jij vraagt wat ik wilde vragen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat voor wezens zouden dat moeten zijn dan? Als ze bestaan dan zou er toch meer over bekend moeten zijn.. En waarom zouden ze dan juist bij jou je spullen komen slopen?
http://forum.fok.nl/topic/490164quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:47 schreef FatalException het volgende:
De duivel? Sicilië wordt er ook al mee geplaagd.
The Guardian
http://www.guardian.co.uk/italy/story/0,12576,1145394,00.html
The New York Times
http://query.nytimes.com/(...)778EDDAF0894DC404482
wat een nonsens zeg Tssssssssssssssssssssssssquote:Op woensdag 7 juli 2004 00:16 schreef Eiggodkrahs het volgende:
Volgens mij is dit de juiste forum dus post ik het maar hier.
Alles in mijn huis gaat 'vanzelf' kapot. TV, dvd speler, oven, waterkoker, etc. Naar mijn idee wordt alles op een of andere manier gesaborteerd terwijl ik echt alleen woon en niemand bij mijn spullen zou kunnen komen. Nu geloof ik absoluut niet in geesten hoewel toch iets alles molt.
Van jongst af aan had ik altijd al vliegangst. Als ik met de vliegruig vloog dan wou ik ook absoluut niet bij het raampje. Raampje moet altijd dicht, ook nu ik wat ouder ben geworden.
Nu denk ik dat mijn angst voor gremlings iets te maken heeft met mijn apparatuur die spontaan uitvallen of het gewoon niet meer doen. Sommige dingen heb ik echt te vaak laten reparen of vervangen. Echt is ook dat ik soms thuis kom en echt dingen uitelkaar liggen.
Zijn er meer mensen die hiervan last hebben?
zou iedereen serieus kunnen reageren want ik zit hier echt mee.
Daarom post ik dit met een kloon want ik schaam me toch een beetje en wil ook anoniem blijven
'Boek der Elfen', bestaat dat echt?quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:08 schreef Elvi het volgende:
*pakt het boek der Elfen erbij*
Gremlins maken dingen kapot die niet met respect behandeld worden. Dus wees lief voor je tosti-apparaat!
Misschien dat je m niet goed hebt opgeruimd of schoongemaakt ofzow...
Owja er staat ook in dat Gremlins ook wel es het leven van mensen hebben gered ds je hoeft niet bang te zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |