quote:Dus ze bestaan echt
ROME - Een Siciliaans dorpje is in de greep van een serie mysterieuze branden. Sinds half januari zijn al tientallen voorwerpen als koelkasten en meubels ineens in brand gevlogen. De dorpsbewoners denken al aan duivelse praktijken.De inwoners van Canetto di Caronia hebben geen verklaring voor de branden. ''Ik heb niet aangesloten elektrische kabels zomaar in brand zien vliegen'', vertelt een politieagent. ''Dat valt niet te verklaren. Ik heb nog nooit zoiets gezien.''
Paniek
Ook gemeentewoordvoerder Salvatore Mezzopane heeft geen antwoorden. ''Er heerst paniek in het dorp. We zoeken naar een oorzaak, maar we hebben nog geen idee.'' Verklaringen voor de mysterieuze branden variėren van een pyromaan, een bovennatuurlijke kracht tot een enorme stroomstoring.
Dat laatste bleek onmogelijk. Zelfs toen elektriciteitsbedrijf Enel de stroom in het dorp had afgesloten, gingen de branden gewoon door.
Satan
Gabriele Amorth, een geestenuitdrijver, kijkt niet op van de branden in Canneto di Caronia. ''Ik heb dit soort dingen eerder gezien. Demonen nemen bezit van een huis en komen tevoorschijn in elektrische apparatuur. Laten we niet vergeten dat Satan en zijn volgelingen enorme krachten hebben.''
De onverklaarbare branden hebben in het dorp al veel schade aangericht. Veertig dorpsbewoners zijn tijdelijk geėvacueerd.
Bron : Nu.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Meki op 11-02-2004 19:28]
quote:Trut bedoelt hij, een mod scheld je uit!
Op woensdag 11 februari 2004 19:29 schreef Meki het volgende:[..]
Wat is dat Truth
quote:edit iteejer: praat es normaal joh.. .
Op woensdag 11 februari 2004 19:29 schreef Meki het volgende:[..]
Wat is dat Truth
[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 11-02-2004 19:52]
quote:Jij bent ook snel om.
Op woensdag 11 februari 2004 19:24 schreef Meki het volgende:[..]
Dus ze bestaan echt
quote:Hey thanks, zout nu maar weer op.
Op woensdag 11 februari 2004 19:30 schreef ShaoliN het volgende:[..]
........
[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 11-02-2004 19:53]
quote:Ja sorry ik dacht dat ik nog in NWS zat.
Op woensdag 11 februari 2004 19:30 schreef MUUS het volgende:[..]
Hey thanks, zout nu maar weer op.
quote:welke??
Op woensdag 11 februari 2004 19:35 schreef Oversight het volgende:
zouden de moslims dan toch gelijk hebben ?
quote:zien we wel weer als we allemaal dood zijn
zouden de moslims dan toch gelijk hebben ?
Die oneliners komen mijn neus uit.
quote:met wat??
Op woensdag 11 februari 2004 19:36 schreef piere het volgende:[..]
welke??
quote:hmm, zou kunnen, alleen klopt de volgende zin dan niet meer...
Op woensdag 11 februari 2004 19:36 schreef The_stranger het volgende:
Gewoon een brakke elektriciteitscentrale, die regelmatig 10000 volt door het dorp heen jaagt
quote:wacht maar af, er word altijd een rationele verklaring gevonden voor gevallen als dit...
Op woensdag 11 februari 2004 19:24 schreef Meki het volgende:[..]
Dus ze bestaan echt
quote:pfff, dan zet ik maar neer dat ik het een onzin-bericht vind, net zoals die film(s) die ik bedoelde... (die zijn vermakelijk, maar ook verzonnen
Op woensdag 11 februari 2004 19:37 schreef MUUS het volgende:
Hey, en als iedereen nou eens serieus zou reageren. Jullie weten wel, zonder dat je denkt grappig te zijn.Die oneliners komen mijn neus uit.
quote:waarvandaan?
Op woensdag 11 februari 2004 19:37 schreef TE-Liam het volgende:[..]
met wat??
en de duivel is er overal maar je kan hem maar niet zien
quote:pas op achter je!!!
Op woensdag 11 februari 2004 19:41 schreef Meki het volgende:
Ik denk dat dit wel waar is , want het staat ook op NU.nlen de duivel is er overal maar je kan hem maar niet zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |