Ultimora | dinsdag 6 juli 2004 @ 23:44 |
BMW 6-SERIE (5) Onderstaande tekst is een vertaling uit het Engels van hoofdstuk 8 van het boek "BMW 6-series" van Jeremy Walton, Cadogan Publications Ltd., London, ISBN 0 947754 01 6, 1984. Copyright: Jeremy Walton! "FREUDE AM FAHREN" Deze zin is een veelgebruikte slagzin in BMW advertenties en folders en betekent letterlijk "plezier door rijden", en de mijlen en kilometers die ik in een 6-serie heb mogen rijden, hebben zeker aan die verwachting voldaan. Het minst krachtige model waarmee ik regelmatig heb gereden, was de 633 CSi in oorspronkelijke, rechtsgestuurde vorm met vierversnellingsbak, terwijl de meeste paarden-krachten toebehoorden aan de B7 Alpina Turbo die ik in 1982 had geleend en die ik vlak na de toen nieuwe 3,4-liter 635 reed. De laatste had ongeveer 197 pk en was in staat tot ongeveer 217 km/h met aardig wat spoilerloze heen-en-weer bewegingen bij wind van opzij op de Autobahn en bij heftig remmen, vanwege de positionering van de oorspronkelijke wielophanging. Omdat ik een vliegtuig aan het missen was, voor de eerste en tot nu toe laatste keer, reed ik de 633 CSi ‘harder’ dan ik ooit had en heb gereden. Niet sneller, want de M 635 draaft gewoonlijk door tot meer dan 240 km/h, zelfs tijdens een kort reisje naar de luchthaven van München of op weg naar Garmisch om te gaan flaneren, maar ‘harder’ omdat alles wat de fabrikant aan die 633 CSi had gegeven, volledig werd uitgebuit. Destijds kostte de 633 in Groot-Brittannië net onder de £ 15.000 en er waren veel critici die zeiden, net zoals de Amerikanen aanvankelijk commentaar hadden op de 630 CSi, dat hij niet genoeg had van wat dan ook om in de Mercedes prijsklasse te horen. Van de kant van de bestuurder was er het vertrouwde Mercedes- of BMW-gevoel van in de nieuwe auto stappen en je de eerste paar mijl afvragen waar al dat geld was gebleven? Vergeleken met Britse ideeën over luxe is er een gebrek aan luxe zaken zoals houten paneeltjes, maar in plaats daarvan een heleboel nauwkeurig bevestigd plastic. En je kon ook de motor horen in plaats van de sissende tonen bij een Jaguar, en dan zijn er nog stoelen, gemaakt voor steun op honderden harde mijlen over Autobahnen, in plaats van om je te verleiden in de showroom. In het geval van de 6-serie trok de vormgeving van het dashboard meestal grotendeels de eerste aandacht. Met het testsysteem-met-de-grote-knop van 1976, kwam BMW dichter bij een gimmick dan ooit tevoren en daarna, maar de onvergelijkbare centrale snelheidsmeter (elektronisch en een voorbeeld van precisie vergeleken met die van de meeste concurrenten) en de cijfers van de flankerende toerenteller en de gecombineerde meters voor water-temperatuur / brandstofvoorraad hebben volgens mij hun gelijke nog niet gevonden. In de huidige vorm ziet het er ook niet naar uit dat digitale elektronica een helderder en gerechtvaardigeder systeem biedt. In de huidige auto’s bleef de indruk achter van een goede handgeschakelde versnellingsbak of van de zinvolle lampjes die de gekozen stand van de automatische bak aangeven (nu, helaas, afgeschaft) en een excellente rijpositie met een lichte verbetering van de op-de-bok-houding ten faveure van een laaggeplaatste, bij een coupé behorende positie. Ik kan niet zeggen dat de oorspronkelijke 633 ooit langzaam aanvoelde, want 0 – 60 mph in 8 tellen was toen ongebruikelijk in de GTI-klasse: de rechtsgestuurde Golf GTI kwam niet eerder dan in juli 1979 naar Groot-Brittannië! Maar de soms hese motor en het gemak waarmee het chassis kon worden beïnvloed door zijwind, vastberaden gebruik van de remmen of bij gas loslaten, kwam me niet voor als vooruitgang. Of concurrerend met machines zoals de Jaguar XJS en het was storend te horen over kwaliteitsproblemen bij Karmann, omdat mijn toenmalige collega’s bij Motor Sport een vroege rechtsgestuurde CSi kochten, die speciaal was geïmporteerd. BMW GB bleef een genante vertoning bespaard, want de auto’s werden sneller verkocht dan toen fatsoenlijk was, om redenen die niets van doen hadden met de kwaliteit van de auto’s. De oorspronkelijke 3,5-liter 635 kwam in 1979 bij me, toen hij dicht tegen de £ 19.000 kostte. Maar het straffere onderstel en de extra spoilers bewerkstelligden zo’n gevoel van extra veiligheid dat hij elke penny waard was. De felrode coupé bracht wat tijd door met huppelen over Britse wegen, in sneeuwstormen, met indrukwekkende acceleratie en 100% bevestiging van zijn 225 km/h potentieel. De vijfversnellingsbak bleek eigenlijk een verbetering ten opzichte van de zwakkere 633 met vierbak voor wat betreft het brandstofverbruik, dus de hele oefening was de moeite waard. De volgende 635 die ik reed, was de vernieuwde 3,4-liter motor, met een ruim gespatieerde vijfversnellingsbak en linkse besturing. We besteedden een ochtend in de buitenwijken van München en profiteerden van de nu buitengewone verfijning en het zeer verbeterde brandstof-verbruik toen we naar Buchloe raasden. Binnen de kortste keren leenden we Bovensiepen’s B7 coupé, toen met een 300 pk 3-liter, en bracht ik de rest van de dag door met het ruilen van auto’s met mijn Engelse collega Peter Newton. Rijden met de Alpina was hard werken vergeleken met de productie CSi, maar zeker een vrolijk stemmende gebeurtenis. De combinatie van een Getrag vijfversnellings sportbak en een eindoverbrenging van 2,93 in de achteras was goed voor 75 km/h in 1, 125 km/h in 2, 180 km/h in 3 en 225 km/h in 4 bij de limiet van 6500/min… En dan schakelde je naar de vijfde versnelling en voelde je deze donker gespoten ‘mean machine’ doortrekken naar 250 km/h…! De auto onderscheidde zich zeker met zijn 16 inch hoge, 7 en 8 inch brede aluminium velgen met Pirelli 205/55 voor- en 225/50 achterbanden. Er waren passende onderstel-modificaties uitgevoerd rond Bilstein schokdempers, maar de huidige B7 coupé is nog sneller. Nu heeft hij de 3420 cc zescilinder motor als basis, met tussenkoeling en KKK turbo-compressie als onderdeel van de herprogrammeerde Bosch Motronic. Het resultaat in 1984 is 330 pk bij 5800/min, een opgave van 5,9 seconden voor 0 – 100 km/h en een topsnelheid van 266 km/h. Elk van deze individueel genummerde Alpina BMW B7 coupés kosten het equivalent van £ 31.099 in Duitsland in mei 1984 en de vraag ernaar leek totaal niet beïnvloed te worden door BMW’s eigen supercoupé, de M 635 CSi. (Voor een vergelijk tussen de Alpina- en de M-coupé: klik hier.)Ik heb nog geen ervaring opgedaan met de nieuwe coupé met 330 pk, maar ik reed wel met dezelfde B7 turboversie met grote KKK-K27 turbo en bijbehorende tussenkoeler in een Alpina 5-serie (eigenlijk reed ik met twee van zulke auto’s, waarvan eentje met automaat). (Voor een vergelijk van de 300 pk-versies van de Alpina 530 Turbo en 630 Turbo, klik hier.) Mijn trillende handschrift geeft te lezen dat hij "indrukwekkend tot 3100/min was, vanwaar hij in staat is de geciviliseerde wereld te vernietigen…" Als dat ding op boost komt, jammeren zelfs de breedste Pirelli’s en heb je je handen vol aan het stuur… Daarna kwam het onderzoek voor dit boek en een volgepakte zesdaagse reis naar Duitsland vanuit de UK. Plus nog een paar dagen thuis rondrijden in de 635 met ZF automatische vierversnellingsbak die £ 25.000 kostte zonder extra’s, hoewel de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de enige zinnige optie van de lijst airconditioning zou zijn geweest. Ik reed 1643 mijl in die coupé en het tankachtige gevoel bleek uit een verbruik van 1 op 8,2. Ik gebruikte de standaard boordcomputer voor slechts 12 uur reistijd met een gemiddelde snelheid van 108 km/h en een gemiddeld verbruik van 1 op 8,3 op de display. Cijfers die ik erg indrukwekkend vind voor een auto die op het vasteland nauwelijks minder dan 160 km/h kruiste en die twee uur lang met een Porsche 944 opreed richting München, terwijl zoveel mogelijk constant 225 km/h werd gereden. De automatische versnellingsbak is op superieure wijze gekoppeld aan de breed uitgespreide trekkracht. Als je hem in de S-stand (Sport) schakelt, is de acceleratie van 100 tot 210 km/h exact hetzelfde als die van de Porsche 944, terwijl hij in de normale, breed gespatieerde E-stand (Economy) in de stad en op het platteland moeiteloos schakelt met een superieure kwaliteit die ZF-gebruikers van de jaren 70 nooit zouden herkennen. De TRX-banden en aluminium velgen pasten niet zo goed bij het onderstel dat harder en hortender van kwaliteit was dan dat van de M 635 CSi, maar het bood een excellente hanteerbaarheid op Autobahnen door die lange snelle bochten die je alleen legaal op BMW-snelheden kunt nemen in zijn geboorteland. Slechts één keer ervoer ik iets te veel staart-lastigheid voor de openbare weg toen ik bruusk op het gaspedaal trapte op een droge maar krappe rotonde. De grote BMW sloeg heftig met zijn staart, maar de gebruikelijke snelheids-afhankelijke stuurbekrachtiging bedwong die woede netjes. Mijn persoonlijke favorieten hadden allebei 285 paardenkrachten, op hier en daar een pony na. De M 635 CSi was net zo veeleisend als de turbo van Alpina was geweest, en het zag er in het begin niet naar uit dat we goed met elkaar overweg zouden kunnen. Onze openingsmijlen waren heen en weer ploeteren van en naar Dingolfing in de regen, een reis die vanaf München voert over veel tweebaanswegen met druk vrachtverkeer. Onder dergelijke omstandigheden moet je extreem precies omgaan met de koppeling en het gaspedaal tijdens het schakelen van de Getrag met racepatroon, vooral van 1 naar 2 als het toerental heel plotseling zakt en de zware koppeling aangrijpt met de beslistheid van een stoomhamer. Peter Newton schetste een heel nauwkeurig beeld van de gang van zaken in Cars & Car Conversions waar hij schreef: "Hij heeft simpelweg enorm veel koppel bij lage snelheden, oplopend tot 34,7 kgm bij 4500/min, dus hij tilt zichzelf gewoon met een gigantische beweging op uit zijn winterslaap en slingert die zware brok van een auto naar de horizon zoals een discuswerper zijn discus. De cijfers tonen niets van de ontzagwekkend inspirerende muziek van deze motor: 0 tot 98 km/h in geruststellend minder dan 7 seconden; 0 tot 160 km/h in minder dan 18 tellen waarna je naar de vierde versnelling kunt schakelen! Die loopt tot 210 km/h en het vijfde verzet brengt je naar de wild side…. Tot de uitstekende herinneringen aan twee dagen en een nacht rijden met het meesterwerk van Motorsport behoren een geweldig bekwaam rijgedrag, dat aantoont dat sportiviteit en gebrek aan comfort niet per definitie samengaan en een stabiliteit op snelheid die contrasteert met de nog steeds optredende weefbeweginging van de oorspronkelijke 635 boven 160 km/h bij sterke zijwind op snelwegen. De remmen waren ook superieur en het algemene commentaar op de M 635 was dat hoe sneller je hem reed, hoe levendiger en gevoeliger hij werd. De motor draait perfect en gewillig 700/min stationair en laat de coupé schudden als een grote rallywagen die naar een opvoedingsgesticht is geweest. Maar er valt weinig plezier te beleven aan het rondslepen van de auto door de stad met de zware, vrachtwagenachtige koppeling en een versnellingsbak die een voorkeur heeft voor ferme, snelle gangwisselingen. Plus een motor die bij 4000/min vlam lijkt te vatten en de bestuurder inspireert tot allerlei soorten van asociaal gedrag, alleen om nog eens die oorlogskreet te horen van de magnifieke 24-kleps zescilinder. De motor klink luider dan de M1 met middenmotor, waarschijnlijk omdat hij voor je ligt en omringd wordt door stalen panelen. Tenslotte was er in augustus 1983 nog het genot van de Groep A 635 van Cheylesmore Motorsport. Met Hans Stuck bij de hand ervoor te zorgen dat de auto was afgesteld voor zijn weekendafspraakje met de Rovers op het Britse circuit van Donington Park, een pittoresk en minder dan 3 mijl lang circuit dat letterlijk bergop en bergaf gaat, en omdat het een perfect zonnige dag was, moest dit wel de beste ervaring worden sinds ik in de jaren 70 een paar mijl mocht rijden in de oude racecoupés. Onmiddellijk is er het gevoel of je thuis bent. Het dashboard was bedekt met wijzerplaten, maar de grote VDO toerenteller met een maximum van 7200/min was het belangrijkste voor de vreemdeling, die zat te trekken aan het onbekrachtigde, compacte driespaaksstuurwiel. Dat het voor de stoelen geen probleem was dat er van plaats gewisseld werd door de 1,88 m lange Stuck en mij (1, 75 m), toont hoeveel BMW en Recaro begrijpen van de lengteverschillen binnen een team bij pitstops tijdens langeafstandsraces. Gezeten in de linkerstoel, lijkt het racepatroon van de versnellingsbak, met de 1 het dichtst bij de bestuurder, zinvoller dan bij een rechtsgestuurde auto. Het direct pakkende gevoel dat de grote remmen en het strakke onderstel geven, betekende dat ik al vrij snel in staat was 7200/min als normaal schakelpunt te gebruiken en nu en dan te genieten van een power slide, zonder in gevaar te komen, hoewel de remmen van deze coupé in het bijzonder een erg sponzig pedaal hadden. Na enkele sensaties van 225 km/h en een paar snelste ronden met een gemiddelde van ongeveer 130 km/h noteerde ik voor Motoring News: "De 635? Met een mooie afwerking voelt hij aan als het soort langeafstandsloper dat zijn specificaties zo duidelijk suggereren. BMW wint nu al heel lang Europese races. Je kunt die ervaring met langeafstandsraces voelen aan de comfortabele rijpositie en een motor die meer is afgesteld op een bruikbaar koppel dan op ronduit vermogen. Er is niets ‘flitsend’ aan de 635, hij werkt volgens bewezen principes, en hij werkt voor een groot aantal klanten en met verbazingwekkende betrouwbaarheid". Hetzelfde zou je kunnen zeggen van de elegant verfijnde straatversies… Vertaling: Bram Visser, 1999. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() game on ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door ThaFreak op 07-07-2004 00:08:58 ] | |
BoJo | dinsdag 6 juli 2004 @ 23:46 |
Waarom zet je geen PTA voor slowchat ? Je brengt m'n index zoek system in de war zo ![]() | |
ook_gek | dinsdag 6 juli 2004 @ 23:46 |
ik ben niet verslaafd aan fok. | |
hermandeperman | dinsdag 6 juli 2004 @ 23:47 |
waar zijn de plaatjes?? | |
PeuRac | dinsdag 6 juli 2004 @ 23:48 |
ik heb wel plaatjes ![]() ![]() ![]() | |
Ultimora | dinsdag 6 juli 2004 @ 23:48 |
quote:comin' up | |
PeuRac | dinsdag 6 juli 2004 @ 23:50 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 6 juli 2004 @ 23:50 |
quote:je wilde snel zijn ![]() | |
ransbal | dinsdag 6 juli 2004 @ 23:53 |
verdorie, een ts over één van de mooiste auto´s ooit, staan er geen plaatjes bij ![]() hier bij mij in de straat staan een paarse, met spoiler, luchthapper en tankdopstikker ![]() ![]() | |
Steve-O | dinsdag 6 juli 2004 @ 23:53 |
quote:klopt ik ook niet ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 6 juli 2004 @ 23:54 |
quote:ik vind hem niet mooi ![]() | |
Ultimora | dinsdag 6 juli 2004 @ 23:54 |
quote:wachten HOND hij doet het even niet lekker... ongeduldig figuur ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 6 juli 2004 @ 23:55 |
ff pta in de topictitel gezet, handiger om later te zoeken en om geen vergissingen in een active topic lijst te krijgen | |
ransbal | dinsdag 6 juli 2004 @ 23:58 |
woef ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 6 juli 2004 @ 23:59 |
quote:en nu terug in je mand graag ![]() | |
hermandeperman | dinsdag 6 juli 2004 @ 23:59 |
quote:miauw | |
BoJo | dinsdag 6 juli 2004 @ 23:59 |
quote:Thanx ![]() | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 00:00 |
quote: ![]() had ik het tegen jou of zo . . . hond ![]() | |
Rekkie | woensdag 7 juli 2004 @ 00:02 |
quote:Chagerijn ![]() | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 00:03 |
nou ik krijg het om de een of andere kutreden niet in de TS (4x geprobeerd) dus komen ze hier maar... mischien wil TF even knutselen...![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
LWaS | woensdag 7 juli 2004 @ 00:04 |
hey, nieuw topic ![]() | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 00:04 |
quote:nouja als t gewoon een paar keer misgaat en ik krijg van dit soor reacties. reageer ik even af ja. en dat doe ik niet op mijn muis, maar op een fok mede user. | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 00:05 |
nouja game on stelletje PTA junks ![]() | |
hermandeperman | woensdag 7 juli 2004 @ 00:05 |
quote:ben jij BoJo ?? | |
LWaS | woensdag 7 juli 2004 @ 00:05 |
relluh? | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 00:05 |
quote: ![]() | |
hermandeperman | woensdag 7 juli 2004 @ 00:05 |
quote:ok FOK! junk ![]() | |
ransbal | woensdag 7 juli 2004 @ 00:06 |
kijk wat ik nou toch in mijn mand vind...![]() | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 00:06 |
quote:Ja ![]() | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 00:06 |
quote:nee ik overzie kruispunten over het algemeen vrij goed ![]() | |
hermandeperman | woensdag 7 juli 2004 @ 00:07 |
quote:ja maar Ultimora niet ![]() | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 00:07 |
quote:dat is een alpina B6 turbo als ik mij niet vergis? heb wel een heel cool filpje daarvan... | |
ransbal | woensdag 7 juli 2004 @ 00:07 |
damn, die zwart is wel heel erg mooi ![]() hebbuh hebbuh | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 00:08 |
quote:het blijft me ook altijd achtervolgen ![]() | |
PeuRac | woensdag 7 juli 2004 @ 00:08 |
Ik ga slapen ![]() @ Ulti, die M635CSI bij t station in Apeldoorn is ![]() | |
Steve-O | woensdag 7 juli 2004 @ 00:09 |
quote: ![]() | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 00:09 |
quote: ![]() @ Ulti plaatjes toegevoegd! | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 00:09 |
quote:ja die is echt über.. dat leer alleen al ![]() ![]() | |
LWaS | woensdag 7 juli 2004 @ 00:10 |
relluh is ok ![]() ![]() | |
PeuRac | woensdag 7 juli 2004 @ 00:11 |
quote:Het was ook gewoon TE lomp | |
ook_gek | woensdag 7 juli 2004 @ 00:11 |
quote:ik ben fok ![]() | |
PeuRac | woensdag 7 juli 2004 @ 00:11 |
quote:Die mag wel op de mail ![]() | |
LWaS | woensdag 7 juli 2004 @ 00:12 |
quote:correctie: ik ben FOK! ![]() | |
PeuRac | woensdag 7 juli 2004 @ 00:12 |
quote: ![]() ![]() | |
hermandeperman | woensdag 7 juli 2004 @ 00:12 |
quote: ![]() | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 00:13 |
quote:ja dat was het eigenlijk ook wel ![]() | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 00:13 |
quote: ![]() | |
LWaS | woensdag 7 juli 2004 @ 00:14 |
quote: ![]() | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 00:15 |
http://home.online.no/~erik.jo/1.mpg houd deze even binnen PTA aub. tis een Alpina B7 Coupé turbo vs. een AC Schnitzer Mcoupé RS met plusminus 370 pk.... het resultaat spreekt voor zich.. | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 00:18 |
detali de eigenaal van beide auto's (de Alpina is # 001 van de B7!!!) is ook eigenaar van een Biturbo B12 (850CSI) en de goede man heeft een BMW 3 serie compact met een M3 blok. die gast ownt dus ![]() | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 00:23 |
doe nog eens moeite voor een cool fimpje hoor ![]() ![]() | |
ransbal | woensdag 7 juli 2004 @ 00:24 |
het gaat al hard, lekker muziekje erbij, beetjje cruisen en die Alpina loopt weg alsof het niks is... | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 00:25 |
geeft die ander wel gas of trapte die gewoon op de rem ![]() | |
hermandeperman | woensdag 7 juli 2004 @ 00:27 |
quote:jammer dat je niet ziet HOE snel ze gaan... | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 00:28 |
quote:is het niet duidelijk dat die Schitzel harder kan remmen als die oude hartge ![]() | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 00:31 |
quote: ![]() nu gaat het weer over een Schitzel ![]() | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 00:37 |
nouja ze beginnen bij ongeveer 130 had ik begrepen... dit zij die gast zijn auto's: ![]() ![]() ![]() check even die paars naar bruine lak... ![]() ![]() | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 00:40 |
whaaa t kenteken van de porsche!! ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Hugster | woensdag 7 juli 2004 @ 00:42 |
quote:Is dat toevallig in Utrecht?? In een een straatje achter zo'n modelbouw zaak? | |
hermandeperman | woensdag 7 juli 2004 @ 00:43 |
mensen, ik ga slapen ![]() | |
ransbal | woensdag 7 juli 2004 @ 00:44 |
zon 8 is natuurlijk ook geweldig, maar hij is te strak, te pompeus, te gericht op de persoon die niet weet wat ie met zijn geld moet. Een 6 is daarentegen meer een racewagen, dreigend met zijn naar voren staande neus, en heeft, omdat die wat ruwer (en ouder) meer uitstraling. Wellicht speelt het race verleden van de 6 hier ook in mee. Met een 8 is volgens mij nooit geraced. | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 00:46 |
quote:zoeken we even op... | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 00:49 |
plingeling euh nee idd is niet mee geraced, voornamelijk vanwege het gewicht.... maargoed hij is wel redelijk slank in sommige hoeken hoor... ![]() | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 00:50 |
quote:neppert... | |
ransbal | woensdag 7 juli 2004 @ 01:00 |
klote topic is dit zeg... Ben weer al weer helemaal met veel te idiote ideen bezig om vanuit de US of fucking A een pracht van een 635 te laten shippen... check this one | |
Hugster | woensdag 7 juli 2004 @ 01:02 |
Ej ransbal klopt het dat die paarse 6 met tankdop sticker in Utrecht staat? | |
ransbal | woensdag 7 juli 2004 @ 01:04 |
quote:jups, hier in lombok op 20 meter afstand van mijn voordeur | |
Hugster | woensdag 7 juli 2004 @ 01:07 |
Die was echt zo fucking verneukt gewoon ![]() ![]() | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 01:09 |
die in apeldoorn is in vergelijkbare staat, alleen niet de originele velgen, maar BBS velgen (andere als deze) en een maatje of mischien 2 groter, 17" ook niet het hele dash met leer bekleed. das wel erg mooi overigens... maar deze heeft lelijke US bumpers en running lights.. | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 01:11 |
dr was hier een jaar of 2 geleden ook een Fokker die een 635 had, en daar een aluminium vleugel op wou zetten.... ![]() | |
LWaS | woensdag 7 juli 2004 @ 01:12 |
![]() ik moet zo slapen ![]() | |
ransbal | woensdag 7 juli 2004 @ 01:13 |
ik zal er morgen of overmorgen er even een foto* van schieten, zodat anderen zich ook nog even kunnen verbazen. Ik heb nog niet gezien wat voor een figuur zich in deze kar meester voelt... *eerst mijn powerschiet nog terug zien te krijgen van vrienden... | |
ransbal | woensdag 7 juli 2004 @ 01:15 |
quote:haha, ja dat klopt, ik heb me daar, met vele anderen, nog over zitten verbazen ![]() die gozer reed ook nog rond in een of andere gare benz... even zoeken ![]() | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 01:17 |
zoek maar even dan ![]() | |
ransbal | woensdag 7 juli 2004 @ 01:22 |
grmblll ik geef het op, accu van mijn laptop geeft ook low battery, dus tijd om te gaan slapen ![]() | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 01:26 |
hehe ik ga zo ook plat, want mijn battery is ook low, ben als vanaf 5 uur op... ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 02:10 |
joopies ![]() | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 02:16 |
![]() | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 02:23 |
ga maar mijn oogjes dicht doen.... | |
Steve-O | woensdag 7 juli 2004 @ 02:29 |
![]() | |
ook_gek | woensdag 7 juli 2004 @ 08:03 |
goede morgen ![]() | |
Fugie | woensdag 7 juli 2004 @ 08:20 |
Moge ![]() Was er gister niet echt omdat ik na een werkdag van 8 uur nog even een verslag mocht afmaken, zou mijn projectgroep doen maar die hadden er gewoon nix aan gedaan. Stelletje nazi's ![]() Nu ga ik maar weer 8 uur werken ![]() later ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 09:46 |
quote:je voelt je wel heel wat he.. dat je 8 uur werkt ![]() ![]() waar werk je trouwens? | |
ook_gek | woensdag 7 juli 2004 @ 09:51 |
quote:JA waar werk je? Wie weet zit hij wel in de computers. Kom ik hem straks nog tegen aan de tel ook ![]() | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 10:13 |
goodmeuning ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 10:20 |
elleuh BeauJeau ![]() | |
LWaS | woensdag 7 juli 2004 @ 10:24 |
mogguh ![]() | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 10:28 |
quote:eey Tommeeyhh , gister werd ik afgesneden door een Express ![]() | |
hermandeperman | woensdag 7 juli 2004 @ 10:28 |
moge ![]() | |
Ballebek | woensdag 7 juli 2004 @ 10:28 |
Die 635 (csi) kom ik nog regelmatig tegen op de snelweg! Sta ervan te kijken hoeveel er nog rondrijden... | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 10:29 |
quote:whahaha.. je moet ook snel aan de kant gaan voor deze machtige snelle super machine's anders laten ze het ff weten.. | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 10:30 |
Ik vind het geen mooie auto. 850 CSi vind ik mooier ![]() | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 10:31 |
quote:Deze dodo had waar Express achterop staat eraf gehaald dus geen echte liefhebber ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 10:32 |
quote:jij bent wel een echte kenner en liefhebber... een Express herkenen zonder het logo achterop.. GE-WEL-DIG ![]() ![]() ![]() ![]() | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 10:40 |
quote: ![]() ![]() | |
hermandeperman | woensdag 7 juli 2004 @ 10:41 |
De express herken je uit duizenden!!!!!! Zie er bijna dagelijks 1... staat bij mij in de buurt... | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 10:45 |
quote:nog een kenner en liefhebber ![]() | |
hermandeperman | woensdag 7 juli 2004 @ 10:46 |
crazy reno express 4ever ![]() | |
LWaS | woensdag 7 juli 2004 @ 10:52 |
Is er nog wat te rellen hiero? ![]() | |
hermandeperman | woensdag 7 juli 2004 @ 10:54 |
ben weer weg enzo ![]() | |
LWaS | woensdag 7 juli 2004 @ 10:57 |
doei hè herman! ![]() | |
PeuRac | woensdag 7 juli 2004 @ 11:58 |
Een van m'n laatste posts voor ik op vakantie ga ![]() ![]() | |
PeuRac | woensdag 7 juli 2004 @ 12:00 |
quote:Die in Apeldoorn kun je niet echt verneukt noemen vind ik ![]() Die auto is super strak, en op de velgen na volledig orgineel. Ik heb nog nooit een mooiere 6-serie gezien. Vergeet niet dat het een M635 is he, met 24v en 286 PK ![]() | |
LWaS | woensdag 7 juli 2004 @ 12:03 |
fijne vakantie Peu! ![]() | |
PeuRac | woensdag 7 juli 2004 @ 12:05 |
Dankje ![]() | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 12:08 |
Massooool en goede | |
PeuRac | woensdag 7 juli 2004 @ 12:13 |
Ik ga pleiite ![]() ![]() ![]() tot over 5 weken ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 12:32 |
ik ga binnenkort auch op vakantie.. en dan neem ik een laptop mee, want ik kan fok natuurlijk niet missen ![]() ![]() | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 12:35 |
nou ik ga 2 weken unfokked... | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 12:40 |
ik ga gelukkig 6 weken unfokked ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 12:41 |
iig 3 weken ![]() | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 12:44 |
waar ga je heen dan? | |
LWaS | woensdag 7 juli 2004 @ 12:46 |
ik ga nie weg ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 12:46 |
Ik ga 3 weken naar het geboorteland van mijn otoo ![]() maar eerst 3 weken oppassen op het huis van mijn zwager, dus dan hoop ik dat ik fok weinig zie.. ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 12:50 |
![]() ![]() | |
Xtreem | woensdag 7 juli 2004 @ 13:23 |
![]() | |
Xtreem | woensdag 7 juli 2004 @ 13:24 |
quote: ![]() | |
Xtreem | woensdag 7 juli 2004 @ 13:25 |
ontopic dan maar? In goed onderhouden, zo origineel mogelijk: ![]() De kamp versie die bij mij in de buurt staat ( Nep M logo, verneukte lak, verwaarloosd interieur, en naar de staat van de motor durf ik niet eens te raden) verneukt het beeld van ' geile, snelle klassieker' nogal ![]() | |
hermandeperman | woensdag 7 juli 2004 @ 13:43 |
quote:kijk hier eens staan er iets meer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 13:44 |
![]() dit is op de Crazy Reno Express Club Dag ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 13:47 |
![]() bojo ![]() | |
Xtreem | woensdag 7 juli 2004 @ 13:48 |
quote: ![]() Bjoro heeft niet zo'n rood hoofd ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 13:50 |
quote:heb jij em zeker nooit boos gezien ![]() | |
Xtreem | woensdag 7 juli 2004 @ 13:56 |
quote:Joego's zijn toch koelbloedig? ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 14:00 |
quote:ja.. ik ben ook koelbloedig en moordlustig.. ik heb ook verborgen/nep joego bloed ![]() maar krijg soms wel een rood hoofd ![]() | |
Xtreem | woensdag 7 juli 2004 @ 14:05 |
quote:nep joego bloed ![]() man, jij hebt kaas in je aderen! ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 14:08 |
quote:kaas in mijn aderen?? ![]() | |
Xtreem | woensdag 7 juli 2004 @ 14:13 |
quote:Smeerkaas dan he.... gewone kaas is slecht voor je hart ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 14:14 |
quote:ik heb benzine in mijn aders ![]() | |
hermandeperman | woensdag 7 juli 2004 @ 14:15 |
quote:die nieuwe van Toyota zeker ![]() | |
Xtreem | woensdag 7 juli 2004 @ 14:16 |
quote:Die milieuvriendelijke shell zooi wat permban zegt zeker ![]() * Xtreem verveelt zich. | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 14:17 |
nope ik heb echte benzine, geen mileuvriendelijke zooi ![]() | |
hermandeperman | woensdag 7 juli 2004 @ 14:17 |
* hermandeperman moet straks weer werken enzo ![]() | |
Xtreem | woensdag 7 juli 2004 @ 14:21 |
quote:ik ook.... Geld verdienen | |
Xtreem | woensdag 7 juli 2004 @ 14:22 |
quote:ouwerwetse lul... ik heb alvast waterstof in m'n infuus gedaan ![]() | |
hermandeperman | woensdag 7 juli 2004 @ 14:23 |
quote: ![]() ![]() | |
Xtreem | woensdag 7 juli 2004 @ 14:25 |
quote:nee... vroemvroem, maar dan zonder het vroemvroem geluid. ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 14:25 |
quote:liever ouderwets en een goed geluid + gevoelens opwekken dan dat statische vieze waterstof ![]() | |
Xtreem | woensdag 7 juli 2004 @ 14:29 |
quote:waterstof is niet vies ![]() 't is wel gevoelloos ja ![]() | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 14:35 |
hooi ![]() peu fijne vakantie ![]() | |
hermandeperman | woensdag 7 juli 2004 @ 14:37 |
oi!! En idd Peu... tot over 5 weken ofzo ![]() | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 14:47 |
oe oe oe ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Xtreem | woensdag 7 juli 2004 @ 14:51 |
Goed... ik zie een 4 cylinder VTEC motor, met 4 vreemde buisjes en een carbonkapje. Ik zou zeggen: wat de neuk is het? | |
Xtreem | woensdag 7 juli 2004 @ 14:51 |
fuck, tijd enzo.... ik ben weg ![]() Zo filerijden op de A2 ![]() | |
hermandeperman | woensdag 7 juli 2004 @ 14:52 |
quote:dat d8 ik dus ook ![]() en werkse ![]() | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 14:53 |
quote:4 vreemde buisjes ![]() ben je nou autoliefhebber of niet maar wat denk je dat het zijn als je eens naar het blok kijkt | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 15:07 |
TB's ![]() | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 15:18 |
hallo ![]() | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 15:23 |
quote:in dit geval ITB's en idd ![]() ![]() | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 15:23 |
quote:Hoe heten die krengen nou, kan niet op de benaming ervan komen. Zag ze laatst in een topic. | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 15:26 |
quote:individual throttle bodies | |
ook_gek | woensdag 7 juli 2004 @ 15:27 |
hoi ik hard werken en zo ![]() | |
hermandeperman | woensdag 7 juli 2004 @ 15:27 |
quote:dan kun je niet FOK!ken... ![]() hoi btw ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 15:28 |
throttle bodies edit ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 15:31 |
quote:ik d8 dat je met de ITB injected bedoelde ![]() ik zie trouwens vaak individual tegenwoordig. iets wt echt ![]() | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 15:33 |
quote:ik zag het in je vorige post die je hebt geedit.... waar zie je ze vaak dan??? | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 15:33 |
Hmm dan heb ik toch iets anders gezien denk ik ![]() | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 15:43 |
![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 15:43 |
quote:ik volg vaak AE86 projecten eigenlijk gewoon alle Toyota projecten ![]() en de laatste tijd komen steeds meer die ITBs op de 4A's en 3S'en.. is wel redelijk duur volgens mij, maar het resultaat is er dan ook naar.. | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 15:46 |
staat (of stond) een AE86 op marktplaats te koop laatst btw. | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 15:47 |
staat er niet meer. | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 15:48 |
die was volgens mij redelijk gaar die coupe.. als we over dezelfde praten trouwens.. | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 15:49 |
![]() ![]() ![]() ![]() misschien wel wt voor op mijn Crazy Express ![]() ![]() | |
Ultimora | woensdag 7 juli 2004 @ 15:52 |
quote:een rode, met laswerk zegmaar... | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 15:57 |
ow die.. die jongen was ook lid van de corolla club volgens mij.. en AE86's hebben bijna altijd laswerk... zoniet zijn ze veel ¤¤¤ waard ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 15:59 |
![]() AE86 met 3S-G en TB's ![]() | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 16:07 |
Je wilt niet meer met me chatten he op msn Tommy ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 16:08 |
mijn MSN doet et niet meer ![]() | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 16:16 |
quote:* ThaFreak komt er net achter dat hij msn 4.7 er maar op heeft staan ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 16:32 |
quote:wat vind je van mijn ITB/TB plaatjes TF?? ![]() | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 16:36 |
quote: ![]() en niet alleen de itb's..... volgens mij is er veel meer mee gebeurt met dat blok ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 16:38 |
quote:klopt dat is een echt TRD blok ![]() eigenlijk is alles op het blok na verandert met fabrieks Toyota spul.. ik hoop dat ik er binnenkort meer van kan vinden. b.t.w. ik heb je toegevoegd @ msn ![]() | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 16:41 |
quote:ik had gehoopt op een paar specs ![]() zal zo msn weer eens een keer opstarten ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 16:45 |
het is geen turbo die 3S-G dus het zullen geen gestoorde getallen zijn.. ik gok tussen de 200 en 300 pk. en dan wel met max 300 | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 16:48 |
![]() turbo en supercharger ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 16:52 |
![]() dat is orgineel een 4A-GZE.. lijkt wel iig een intercooler van een 4A-GZE ![]() specs? ![]() | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 16:56 |
quote: quote: | |
BazzoS | woensdag 7 juli 2004 @ 17:06 |
goeiemiddag, even eten ![]() | |
Steve-O | woensdag 7 juli 2004 @ 17:08 |
http://mobile.de/SIDI1-F8(...)111139934980&top=27&![]() ![]() | |
Steve-O | woensdag 7 juli 2004 @ 18:07 |
http://www.bmw.com/generi(...)m5/phase_1/main.html![]() mooie presentatie zeg ![]() | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 18:10 |
quote:Past dat in m'n Alfa? ![]() | |
ook_gek | woensdag 7 juli 2004 @ 18:16 |
Ik ben er weeer ![]() | |
Steve-O | woensdag 7 juli 2004 @ 18:21 |
quote:hoi ![]() | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 19:58 |
who killed the slowchat ![]() | |
ook_gek | woensdag 7 juli 2004 @ 20:00 |
quote:ThaFreak <----- dat gedaan heeft | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 20:08 |
quote:wat een kloothommel zeg ![]() | |
Fugie | woensdag 7 juli 2004 @ 20:25 |
Was ik weer ![]() Ik werk op de postkamer van 12 vakantieparken ofzo, vet dom werk, beetje briefjes in elkaar vouwen enzo. Maar er is airco, gratis koffie, geld en weinig nadenken ![]() | |
Fugie | woensdag 7 juli 2004 @ 20:41 |
![]() | |
BazzoS | woensdag 7 juli 2004 @ 20:44 |
en ik ben er weer ![]() ![]() | |
Fugie | woensdag 7 juli 2004 @ 20:47 |
quote: ![]() | |
BazzoS | woensdag 7 juli 2004 @ 20:51 |
ja lach es ff, van mijn scooter dus.. en mijn rollertjes waren een kwartslag gedraaid in mijn vario ![]() | |
Fugie | woensdag 7 juli 2004 @ 21:07 |
quote:ik vind leuk Ik ben al 3 dagen bezig leuke audiotroep uit te zoeken maar het lukt maar niet. Zoveel van die troep en ik weet niet meer wat ik moet kiezen ![]() | |
BazzoS | woensdag 7 juli 2004 @ 21:13 |
heb je bij jullie in de buurt geen mediamarkt ofzo? die schijnen heel goedkoop te zijn ![]() | |
Fugie | woensdag 7 juli 2004 @ 21:21 |
quote:prrrt ga weg, exlusiviteit en kwaliteit zijn de steekwoorden. En dan nog wel binnen het budget. Lijkt nagenoeg onmogelijk helaas ![]() | |
BazzoS | woensdag 7 juli 2004 @ 21:22 |
zijn ze wél duur? | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 21:38 |
quote:Tsja je bent Nederlander of niet ![]() | |
BazzoS | woensdag 7 juli 2004 @ 21:40 |
quote:eeehj BobJo ![]() | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 21:41 |
quote:Hoi BazzoS ![]() | |
BazzoS | woensdag 7 juli 2004 @ 21:42 |
alles goed met de scherpschutter? | |
Fugie | woensdag 7 juli 2004 @ 21:42 |
quote:mwa, euro of 800 vind ik toch wel genoeg ![]() | |
BazzoS | woensdag 7 juli 2004 @ 21:43 |
MEER dan genoeg ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 21:45 |
Gespot Deel 7 | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 21:48 |
quote: ![]() jawel, ben alles aan het dubbelchecken, morgenochtend om 6u vertrek ik op vakantie ![]() | |
ook_gek | woensdag 7 juli 2004 @ 21:48 |
quote:mediamarkt is niet eens zo goedkoop als dat iedereen denkt. | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 21:49 |
quote:Dat lijkt me zat ja ![]() Hangt af van wat je psies wil he ![]() | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 21:50 |
quote:ze stunten af en toe met bepaalde artikelen, die moet je dan maar net zoeken en vinden. | |
BazzoS | woensdag 7 juli 2004 @ 21:50 |
quote:dan wens ik je bij deze veel plezier ![]() oh en trouwens, je schut niet zo scherp? ![]() | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 21:51 |
quote:Thanx Nee ik ben meer de man van het spervuur ![]() ![]() | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 21:52 |
Helaas kan ik niet Fok!ken onderweg ik zal me wel weer ontzettend gaan vervelen in Duitsland/Oostenrijk. | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 21:57 |
ik ben wel een scherpschutter ![]() | |
BazzoS | woensdag 7 juli 2004 @ 22:01 |
quote:Spervuur is ook gevaarlijk ![]() | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 22:02 |
quote:Wij zijn een goed team dan, als ik schiet kunnen ze beter stil blijven staan en dan kan jij het afmaken ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 22:02 |
quote:als je terug kom van vakantie kunnen we wel ff een "rondje" doen dan ![]() | |
BazzoS | woensdag 7 juli 2004 @ 22:02 |
quote:hoezo? | |
BazzoS | woensdag 7 juli 2004 @ 22:03 |
quote:in de Crazy Reno Express Mob Car ![]() | |
Fugie | woensdag 7 juli 2004 @ 22:03 |
quote:kwali en exlusiviteit ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 22:04 |
quote:je kan wel leuk snipen vanuit de Crazy Express ![]() | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 22:07 |
quote:Ja dan is 800 euro wel netjes ![]() Ik wil foto's terug kunnen vinden na de vakantie ervan ![]() | |
Fugie | woensdag 7 juli 2004 @ 22:07 |
quote:als alles ingebouwd is kan dat misschien wel ![]() | |
BazzoS | woensdag 7 juli 2004 @ 22:09 |
quote:sleutelgat van de achterdeur opboren (doorheen schieten) , en de ramen blinderen ![]() | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 22:09 |
quote:Ik moet nog ff mijn Alfa zwart laten spuiten, ramen volledig blinderen ![]() ![]() | |
BazzoS | woensdag 7 juli 2004 @ 22:10 |
quote:ik doe mee, als sniper ![]() 2 snipers links en rechts van BoJo, wij zin onoverwinnelijk ![]() | |
hermandeperman | woensdag 7 juli 2004 @ 22:13 |
ik ben de gekroonde koning van Scheepsbouw Sniperen Met Return To Castle Wolfenstein!! Oi BTW ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 22:17 |
ik kan ook een AK lenen ![]() dan zullen we ze ff flink op hun dondergeven Bojo als afleiding ![]() Dan kom ik ff flink rakketake met de AK gaan ze coveren en dan kan BazzoS ze zo snipen prima geregeld ![]() | |
BazzoS | woensdag 7 juli 2004 @ 22:18 |
quote:Doen we! ![]() ![]() | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 22:22 |
Mensjes ik ga slapen, moet om 5u op en dan 6u vertrekken en dan 18 uurtjes vervelen. Ik ga me best doen al het moois zoals alle Expressen te tellen en als het ff kan op de foto te nemen ![]() Fijne vakantie voor diegene die ook binnenkort gaan en tot over 5 a 6 weken ![]() doeiiiiiiiiiiii ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door BoJo op 07-07-2004 22:23:00 (typo) ] | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 22:23 |
quote: ![]() fijne vakantie dude.. ik zal je missen ![]() hou alles heel b.t.w. ![]() | |
BazzoS | woensdag 7 juli 2004 @ 22:23 |
Ja BoJo onwijs veel plezier en succes met de reis. En zet alle expressen op de foto jij ![]() Tot over 5 a 6 weken ![]() ![]() | |
LWaS | woensdag 7 juli 2004 @ 22:24 |
fijne vakantie en goede reis BoJo ![]() | |
BoJo | woensdag 7 juli 2004 @ 22:24 |
quote:Ja vorig jaar had ik m'n uitlaat en stuurbekrachtiging pomp gesloopt dus kijken of me dit jaar lukt om alles heel te laten ![]() | |
BazzoS | woensdag 7 juli 2004 @ 22:24 |
quote: ![]() | |
hermandeperman | woensdag 7 juli 2004 @ 22:26 |
quote:Dag BoJo!! ![]() Fijne vakantie!! Houd je mooie ![]() ![]() ![]() | |
LWaS | woensdag 7 juli 2004 @ 22:26 |
Het wordt stil in de SC zo ![]() MutZ weg, Peu weg, BoJo weg ![]() Waar is bougievonkje eik? ![]() | |
hermandeperman | woensdag 7 juli 2004 @ 22:27 |
quote:herman zondag weg.... bougievonkje is weggepest door ook_gek ![]() | |
BazzoS | woensdag 7 juli 2004 @ 22:28 |
Ja LWaS dat weet ik niet waar Bougievonkje is, dat hoor jij toch te weten? of had je dr niet in msn? | |
BazzoS | woensdag 7 juli 2004 @ 22:28 |
ik ga vrijdag de 23e weg, dus jullie hebben nog ff last van me ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 22:29 |
* Tommy_Kuklinski gaat volgende week vrijdag voor 7 weken pleite ![]() | |
BazzoS | woensdag 7 juli 2004 @ 22:30 |
7 weken nog wel ![]() | |
BazzoS | woensdag 7 juli 2004 @ 22:30 |
volgende week vrijdag ga ik biertjes drinken met mn werk ![]() ![]() | |
Fugie | woensdag 7 juli 2004 @ 22:35 |
quote:toppie toch ![]() ![]() ![]() Later snater ![]() | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 22:47 |
quote:have fun crimineel ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 22:48 |
quote:crimineel ![]() niet zo he jegens bojo ![]() zet je msn eens aan trouwens ![]() | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 22:53 |
quote:tis de waarheid..... eerst eens goede driver voor mijn videokaart zien te vinden..... want 256 kleuren schiet ook niet op ![]() | |
hermandeperman | woensdag 7 juli 2004 @ 22:54 |
quote: ![]() ![]() | |
BazzoS | woensdag 7 juli 2004 @ 22:55 |
www.driverguide.com login: driver ww: all en nu ga ik pitten ![]() | |
Steve-O | woensdag 7 juli 2004 @ 23:05 |
quote: | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 23:07 |
rebooting..... hopen dat het goed gaat ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 23:11 |
quote:ow.. ben ik ook een crimineel dan? ![]() wat voor videokaart heb je? | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 23:15 |
quote:tis net een radeon 9800 xt geworden ![]() ![]() | |
Steve-O | woensdag 7 juli 2004 @ 23:17 |
quote:whehehehe wat heb je der voor betaald ? | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 23:20 |
quote:waarom zit je dan met je drivers te klooien ![]() ![]() | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 23:21 |
quote:nou der zat een radeon xxl in uit de medion pc's..... xt bios opgezet en de nieuwe catalyst drivers..... | |
Steve-O | woensdag 7 juli 2004 @ 23:22 |
quote:ok anders had ik je uitgelachen ![]() idd gewoon biosjes gebruiken op een gewone 9800 ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 7 juli 2004 @ 23:29 |
ja dat is leuk he met bios/firmware update.. zo had ik ooit een 32 speed writer gratis 'geupgrade' naar een 48 speed ![]() tot morgen ![]() | |
ThaFreak | woensdag 7 juli 2004 @ 23:33 |
idd erg handige soms truste CRAZY-RENO-EXPRESS-TUNING-CLUB-TEAM-HOLLAND-RACING leader | |
Ultimora | donderdag 8 juli 2004 @ 00:19 |
zo ben net uitgeschakeld in een pool toernooi, en dronken... ![]() | |
Steve-O | donderdag 8 juli 2004 @ 01:25 |
bah morgen naar ziekenhuis ![]() | |
hermandeperman | donderdag 8 juli 2004 @ 01:33 |
quote:hoezo dat dan??? * hermandeperman ook beetje dronken is BTW ![]() | |
ook_gek | donderdag 8 juli 2004 @ 01:39 |
ik ga slapen ![]() | |
Ultimora | donderdag 8 juli 2004 @ 01:46 |
succes... | |
Ultimora | donderdag 8 juli 2004 @ 02:08 |
ik ga ook slapen ![]() | |
hermandeperman | donderdag 8 juli 2004 @ 02:32 |
ja... ik ga nog ff 1 afzakkertje nemen ![]() ![]() | |
BoJo | donderdag 8 juli 2004 @ 05:20 |
tering wat is het vroeg ![]() Bedankt allemaal enzo ![]() | |
Gubbe | donderdag 8 juli 2004 @ 05:22 |
denk dak maar niet ga slapen en weer een beetje normaal dag-nacht ritme ga proberen te krijgen | |
ook_gek | donderdag 8 juli 2004 @ 07:46 |
hallo ![]() | |
LWaS | donderdag 8 juli 2004 @ 08:01 |
mogguh ![]() * LWaS is meteen wegb:+ | |
GotenSSJ | donderdag 8 juli 2004 @ 10:34 |
Oi ![]() Gister verjaardag ![]() | |
Steve-O | donderdag 8 juli 2004 @ 11:33 |
mogguh ![]() vanmiddag naar het ziekehuis vor me ingegroeide teen nagel ![]() | |
GotenSSJ | donderdag 8 juli 2004 @ 11:35 |
quote:Sterkte... ![]() | |
Steve-O | donderdag 8 juli 2004 @ 11:36 |
ja na 3 keer ( ![]() ![]() | |
GotenSSJ | donderdag 8 juli 2004 @ 11:37 |
quote:Ai ![]() | |
Steve-O | donderdag 8 juli 2004 @ 11:41 |
ach ja je went er aan ( ![]() zag trouwens een spoed cursus autorijden in 4 weken voor 1089 euro ![]() is niet duur toch ? | |
Xtreem | donderdag 8 juli 2004 @ 13:06 |
morguh... steve, been there, done that ![]() BoJo: beter laat dan nooit: fijne vakantie ![]() | |
Xtreem | donderdag 8 juli 2004 @ 13:07 |
ik ben kapot trouwens... naja, was kapot... gisteren om fukking 5 uur opgestaan, en tot 24.00 niets anders gedaan dan wachten, treinzitten, tijd doden en een heel klein beetje rijden ![]() | |
hermandeperman | donderdag 8 juli 2004 @ 13:10 |
quote:fijn dan... maar wel veel geld verdient??? Môge BTW ![]() | |
Xtreem | donderdag 8 juli 2004 @ 13:12 |
quote:nee. Als je langer dan 4 uur thuis kunt zijn, zijn het verschillende opdrachten, en krijg je die tijd niet betaald.... maar wat de neuk kan ik in die 4 uur doen?! | |
hermandeperman | donderdag 8 juli 2004 @ 13:43 |
quote:dat is goed klote!! In die 4uur kun je FOK!ken maar verder niet veel denk ik ![]() | |
Xtreem | donderdag 8 juli 2004 @ 13:45 |
quote:ik was gisteren tot (ik moet filerijden op de A2) inderdaad ana het fokken ![]() en nu verveel ik me ff de tyfus. zo. daar. | |
hermandeperman | donderdag 8 juli 2004 @ 13:55 |
zo. daar!! Ik moet straks ook werken maar heb een beetje een kater-gevoel geloof ik... ![]() | |
Xtreem | donderdag 8 juli 2004 @ 14:11 |
kater gevoel??? je hebt een kater of je hebt het niet! ik hoop voor je dat ie om dit tijdstip toch wel bijna weg is ![]() | |
hermandeperman | donderdag 8 juli 2004 @ 14:26 |
quote:hij is nu wel bijna weg ja ![]() maar was pas om half 1 op... ging er ook pas om 5u in ![]() | |
Xtreem | donderdag 8 juli 2004 @ 14:38 |
quote:amateur ![]() lag er om half 1 in, werd 12 uur wakker ![]() maar waar de neuk ga jij op woensdag aav. zuipen ![]() | |
hermandeperman | donderdag 8 juli 2004 @ 14:42 |
quote:thuis... we vierden ff met een paar klasgenoten dat we vakantie hadden ![]() En vanavond is er weer een feestje hier... Komen paar vrienden van mijn huisgenoot hier feesten dus ja... wordt weer fijn morgenochtend ![]() | |
Ultimora | donderdag 8 juli 2004 @ 14:48 |
zow hallo ![]() | |
hermandeperman | donderdag 8 juli 2004 @ 14:50 |
oi ![]() | |
Xtreem | donderdag 8 juli 2004 @ 14:52 |
quote:zwaar leven heb jij of niet? ![]() | |
Xtreem | donderdag 8 juli 2004 @ 15:26 |
kickje deel 218 staat koud ![]() | |
Xtreem | donderdag 8 juli 2004 @ 15:32 |
kut... moet ik 'm dan alleen vol | |
hermandeperman | donderdag 8 juli 2004 @ 15:38 |
quote:zo zeker ![]() | |
hermandeperman | donderdag 8 juli 2004 @ 15:39 |
quote:lekker lekker ![]() | |
hermandeperman | donderdag 8 juli 2004 @ 15:39 |
quote:zoals je ziet wil ik je wel ff helpen hor ![]() | |
Xtreem | donderdag 8 juli 2004 @ 15:41 |
quote: ![]() | |
Xtreem | donderdag 8 juli 2004 @ 15:41 |
wat denk je dat 218 is? ![]() | |
hermandeperman | donderdag 8 juli 2004 @ 15:41 |
quote:Nog 9 enzo ![]() | |
Xtreem | donderdag 8 juli 2004 @ 15:42 |
quote:niet zo lekker als een koud biertje... maar toch ![]() | |
hermandeperman | donderdag 8 juli 2004 @ 15:42 |
quote:een volvo ![]() ![]() | |
Xtreem | donderdag 8 juli 2004 @ 15:42 |
quote: ![]() 5 max | |
hermandeperman | donderdag 8 juli 2004 @ 15:42 |
quote:er gaat niets boven een lekker biertje ![]() | |
Xtreem | donderdag 8 juli 2004 @ 15:43 |
volvo / saab met 218? | |
Xtreem | donderdag 8 juli 2004 @ 15:43 |
[PTA SC]1999 Bugatti EB218 Concept![]() | |
hermandeperman | donderdag 8 juli 2004 @ 15:43 |
quote:op het moment van typen niet ![]() |