abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 27 juni 2007 @ 18:51:51 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_50908329
Knaven

De winst van Hennie Kuiper was ook geweldig. Kreeg ie een lekke band 2 kilometer voor de finish.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_50909261
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:02 schreef Tommeke het volgende:
Schopje!

Erik Dekker die Parijs - Tours wint! Ik heb letterlijk zitten schreeuwen achter de tv

http://www.youtube.com/watch?v=OfhkhdV9_GQ
Wat was hij goed die dag echt niet meer normaal

En de val van Botero(?) in de tour waardoor Armstong en co door het mais heen moest.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 juni 2007 @ 20:11:17 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_50911607
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:21 schreef Remzz het volgende:

[..]

Wat was hij goed die dag echt niet meer normaal

En de val van Botero(?) in de tour waardoor Armstong en co door het mais heen moest.
Beloki
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_50928539
De eerste ritwinst van Bettini in zijn regenboogtrui na de dood van zijn broer
May the road rise to meet you,
May the wind be always at your back,
May the sun shine warm upon your face,
May the rain fall soft upon your fields...
pi_50931551
Ik ben behoorlijk chauvinistisch als het op wielrennen aankomt, maar de mooiste overwinningen vind ik nog altijd die van de underdogs en aanvallers die tegen beter weten in aan een onmogelijke missie beginnen en dan toch slagen; ik denk aan Ludo Dierckxsens in de tour van 1999 of Rob Harmeling in Bordeaux, maar helemaal symbool hiervoor staat voor mij Eros Poli die de rit over de Mont Ventoux won. Een sympathieke renner ook, die gewaardeerd werd in het peloton als "buschauffeur" en met zijn 1 meter 93 en 86 kilo als gangmaker voor Cipollini, maar op die snikhete julidag in 1994 was Eros niet buschauffeur maar reed hij solo over de gevreesde Ventoux naar de overwinning. Eros Poli:
"That rug really tied the room together".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')