"Win ik hier godverdomme zomaar een etappe in de Tour"quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:06 schreef Wombcat het volgende:
In 96 na de finish "nu win ik zomaar een etappe in de tour!!!" Dat was dan wel weer mooi. En ook een redelijk onverwachte overwinning. En de manier waarop was mooi, Mauri die de bocht mist, waardoor Boogerd opeens een voorsprong krijgt die net voldoende is om te winnen.
Ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
"Win ik hier godverdomme zomaar een etappe in de Tour"
Dat zei ie volgens mij.
JA, Boogerd is wat mij betreft ook de meeste symphatieke sporter die we in ons land hebben. Hij is ook altijd leuk in interviews.quote:
klopt, maar over het algemeen zijn de nederlandse renners sympathiek richting pers en media, maar interviews met boogerd zijn altijd mooi om naar te luisterenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
JA, Boogerd is wat mij betreft ook de meeste symphatieke sporter die we in ons land hebben. Hij is ook altijd leuk in interviews.
ik zie dat ik daar bij dat filmpje de eerste reactie heb gegeven.. en terecht, mijn mooiste vrij recente wielermomentquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:02 schreef Tommeke het volgende:
Schopje!
Erik Dekker die Parijs - Tours wint! Ik heb letterlijk zitten schreeuwen achter de tv
http://www.youtube.com/watch?v=OfhkhdV9_GQ
Kon niet op z'n zadel zitten vanwegen de spuiten in zijn reetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:27 schreef mesecina het volgende:
VDB! In 1999 zegt hij voor La Doyenne dat hij gaat winnen en vertelt er even bij waar hij zijn aanvallen gaat plaatsen. Eerst rijdt hij op indrukwekkende wijze Bartoli op La Redoute naar huis om dan op Saint Nicolas Boogerd te parkeren ... net zoals hij vooraf aangekondigd had!![]()
Wie nam toen geen spuiten misschien?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kon niet op z'n zadel zitten vanwegen de spuiten in zijn reet
Het commentaar van Smeets was ook superquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:25 schreef thettes het volgende:
[..]
ik zie dat ik daar bij dat filmpje de eerste reactie heb gegeven.. en terecht, mijn mooiste vrij recente wielermoment![]()
Wat was hij goed die dag echt niet meer normaalquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:02 schreef Tommeke het volgende:
Schopje!
Erik Dekker die Parijs - Tours wint! Ik heb letterlijk zitten schreeuwen achter de tv
http://www.youtube.com/watch?v=OfhkhdV9_GQ
Belokiquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat was hij goed die dag echt niet meer normaal
En de val van Botero(?) in de tour waardoor Armstong en co door het mais heen moest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |