abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26114071
Jeetje zeg.... zo'n beetje alles gebeurt wat ik totaal niet meer verwacht had. Vandaag is ze de hele dag bij me geweest. We zijn 's-middags samen de stad in geweest. We hadden allebei totaal geen plannen dit weekend, ik zei vrijdagavond tegen haar dat ik misschien nog ff door de stad zou gaan banjeren, en toen stelde zij voor om dat samen te gaan doen. Een soort help elkaar de zaterdag door actie ;-)

Nou.... 's-middags dus gezellig de stad in. Meeste van de tijd in cafeetjes gezeten, cappuchino's gedronken en ontzettend veel gekletst. Daarna samen boodschappen gedaan, bij mij thuis gezellig gegeten en de avond met elkaar doorgebracht. Ik kon het toch weer niet laten, heb haar gezoend en lagen al snel weer lang op de bank te flikflooien met elkaar. Voor de rest nog veel geouwehoerd, en ook de nodige serieuze gesprekken gehad en hele emotionele momenten. Wat een dag zeg..... ze is nu net weg, en ik voel me zo raar nu. Aan de ene kant vind ik haar nog zooooo geweldig, aan de andere kant weet ik gewoon dat het nooit wat kan worden tussen ons. Zo raar, dat heb ik nog nooit gehad.

What a day.....
Love is a journey, not a destination.
pi_26157336
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 13:56 schreef Quembel het volgende:

[..]

En soms komt er uit zijn mond of de mijne een terloopse opmerking, ik denk dat het zoeken naar een bevestiging is. Dat het niet zomaar een bevlieging was.
Ac hja opmerkingen. Afgelopen week vroeg een collega of ik ook vroeg zou beginnen de volgende dag, ik zei voor de grap nee kan niet moet m'n kinderen naar school brengen (heb helemaal geen kinderen). Waarom zij zegt: jou kinderen? Je bedoelt onze kinderen! En dat dan waar collega's bij zijn stug blijven volhouden toen ik zei nee mijn kinderen.

En wat een interesse toen ik zei dat ik weer contact met een ex had maarja op zich gaat het wel z'n gangetje nu. Gewoon iedere dag vanuitgaan nee er is en zal niks zijn. Het mailen is nog altijd gezellig en wie weet ben ik over paar maanden daar wel weg.
pi_26160859
Dat neem ik me ook elke dag weer voor..... er is en zal niks zijn, en dat werkt wel lekker :-) Ben er niet meer zo mee bezig, gewoon lekker aan 't werk. En als ze langskomt om te kletsen en een sigaretje te roken dan is dat weer mooi meegenomen :-)
pi_26289654
Nou even een update..
Ik zit nu al 3 weken met haar in een warm land in azie en we hebben het een halve week volgehouden om vanaf elkaar af te blijven. Sindsdien heb ik geen nacht meer in mijn eigen hotelkamer geslapen...
We vliegen vandaag terug. Aan de ene kant heb ik echt een supergevoel. We hebben een ontzettend emotionele, passionele en intense tijd gehad, maar aan de andere kant ben ik bang voor wat er gaat gebeuren als we het vliegtuig uitstappen...

Wat er ook verder gaat gebeuren, het zal denk ik hoe dan ook moeilijk zijn. Misschien voor haar wel meer als voor mij
pi_26295549
Ik neem aan dat je daar toch wel over gesproken hebt, wat nu?
Je kan toch niet zomaar over gaan tot de orde van de dag na dit gebeuren.
Please don't sit on my imaginary friend
  zaterdag 30 april 2005 @ 09:41:02 #281
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_26614387
quote:
Op maandag 11 april 2005 23:59 schreef TasmanianDevil het volgende:
Dat neem ik me ook elke dag weer voor..... er is en zal niks zijn, en dat werkt wel lekker :-) Ben er niet meer zo mee bezig, gewoon lekker aan 't werk. En als ze langskomt om te kletsen en een sigaretje te roken dan is dat weer mooi meegenomen :-)
How's it going nu? Blijft lastig he? Een major update van mij is nog niet nodig, er is niet veel veranderd. Die meid is zo veranderlijk, ene keer heeft ze ontzettend zin om leuke dingen te doen en in bed te belanden. Andere keer is ze zo afstandelijk als wat. Lastig. Maar misschien is dit een algemeen vrouwen-probleem? Een relatie zit er nog steeds niet in, maar goed. Ik blijf maar gewoon hopen dat ze nog even geen andere kerel tegenkomt waar ze ECHT wat mee wil. Voorlopig voel ik me wel het prototype rebound-boy. She's in control.
Misschien moet ik toch maar 's serieus gaan daten met andere vrouwen. Alleen nog steeds helemaal geen zin in.
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
pi_26628175
Nu alweer bijna 2 weken in nederland en onze gevoelens nemen alleen maar toe. De verliefdheid is al overgegaan in combi verliefdheid en houden van. Ze heeft nog steeds een relatie zodat onze relatie nu eigenlijk als een 'verhouding' bestempeld mag worden; Elkaar zoenen op het werk en af en toe een vurige nacht in een hotel.

Het is misschien raar, maar ik heb het er moeilijker mee dan zij. Ik wil haar helemaal!!. Haar relatie is langzamerhand wel echt over maar tis nog steeds niet definitief beeindigd. Ik wil haar niet voor het blok zetten en dat doe ik ook niet maar ik heb voor mezelf wel bepaald dat ik dit niet lang kan volhouden. Ik wacht nog max 4 weken en als er niets veranderd onderneem ik zelf actie.
  zondag 1 mei 2005 @ 19:11:26 #283
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_26646428
Another small update. Ik begin weer te twijfelen hoor. Je blijft lachen zou je kunnen zeggen.
Anyway, de situatie: ben dit weekend bij haar geweest. Ze was de laatste tijd best afstandig, ze had duidelijk laten merken geen relatie te willen. Maar dit weekend was weer zo.. ja... tjee, vertrouwd. En ze heeft een paar keer gezegd "mij steeds liever te gaan vinden" en ook begon ze (afgezien van een paar sex-scenes die heerlijk waren) ook zomaar een paar keer te zoenen. Niet echt iets voor haar ofzo. (ze is niet zo'n "zoen-type")

Wat moet ik daar nou weer mee? Gloort er licht aan de horizon? Of beeld ik me weer dingen in die ik te graag wil? Nou ja, hoe dan ook, het was weer een superweekend.
pi_26649707
Ik heb het wel zo'n beetje gevolgd, maar het blijft de hele tijd een beetje hetzelfde. Als ik moet afgaan op wat je allemaal geschreven hebt hier (en dat is ook het enige dat er is, dus da's makkelijk ), dan lijkt het me inmiddels toch wel pijnlijk duidelijk dat dit nooit iets serieus kan en zal gaan worden. Al is het alleen maar omdat er totaal geen balans in die hele 'relatie' zit. Jij loopt achter haar aan als een hongerig schoothondje en zij maakt daar gewoon gebruik (misbruik?) van, op het moment dat het haar goed uitkomt. Het klinkt makkelijker gezegd dan gedaan, maar als ik jou was, dan zou ik gewoon eruithalen wat erin zit en verder totaal geen verwachtingen of hoop meer hebben. Mocht je dit niet willen of aankunnen, kap het dan gewoon af en ga verder met je leven.
  zondag 1 mei 2005 @ 21:29:22 #285
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26649797
Sjorz, zoek toch iemand die voor jou gaat in plaats van zo'n meisje die je gewoon gebruikt ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26665370
Ik probeer ook wat meer afstand in te bouwen, niet altijd meegaan roken en minder mailen. En het heeft gelijk effect, ze is helemaal teleurgesteld als ik niet meega roken en gaat dan zelf ook niet meer roken. Ze zei al snel dat ze het geeneens meer doet om te roken maar om gewoon ff lekker te praten. En dan was er ook nog een heel gedoe over een video voor het kantoor in spanje waar ze iets over mij op wilde zeggen. Zulke dingen gebeuren nog te vaak dat ik toch denk van waarom doe of zeg je dit? Besef me goed dat er toch niks meer inzit dan een hele goede vriendschap en door iets meer afstand te nemen hoop ik dat het ook voor mij meer richting dat gevoel gaat, just friends. Contact verbreken zit er niet in en wil ik ook niet.
  maandag 2 mei 2005 @ 13:59:08 #287
33189 RM-rf
1/998001
pi_26666174
quote:
Op zondag 1 mei 2005 19:11 schreef Sjorz het volgende:

Wat moet ik daar nou weer mee? Gloort er licht aan de horizon? Of beeld ik me weer dingen in die ik te graag wil? Nou ja, hoe dan ook, het was weer een superweekend.
nee, om eerlijk te zijn, komt dit verhaal weer heel bekend over ... net zoals de laatste keer geef je alle macht uit handen, je plaatst je volledig in dienst van die vrouw en 'volgt' haar, doet alles 'zoals zij dat wil'...

Waarom zou zij dan nog iets veranderen? zij heeft het prima zo, als zij extra stappen in jouw richting zou doen, kan ze er enkel aan verliezen, want dan geeft ze juist de 'controle' uit handen ...
Nu heeft ze haar betrouwbare 'hondje' die alles voor haar doet, en haar alle 'speleregels' laat bepalen...

In zo'n situatie heb je niks te verwachten, zoalng je zelf passief blijft, en alles laat gebeuren 'zoals zij het wil'....
bedenk een ding en dat veel vrouwen misschien van een partner ook soms juist verwachten dat die niet 'passief' wacht totdat zij iets willen, maar iemand die zelf de regels duidelijk stelt en hen laat dansen naar zijn pijpen, een 'alpha-mannetje' ... als je dat absoluut niet wil of kan zijn, loop je de kans altijd een 'hond-aan-een-lijntje' bij vrouwen te zijn, de zwakkere positie in te nemen en door hen 'misbruikt' te worden voor hun eigen genot ...
Dat kan misschien een keuze zijn, maar die keuze moet je ook niet beklagen, want in je gedrag kies je er zelf ook heel duidelijk voor die positie in te nemen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_26814620
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 09:41 schreef Sjorz het volgende:

[..]

How's it going nu? Blijft lastig he?
Het blijft lastig inderdaad, en ik weet zelf niet waarom eigenlijk. Het is in ieder geval duidelijk dat er niks meer gaat gebeuren, en daar heb ik me ook wel bij neergelegd. Ze blijft alleen in m'n kop zitten, heel irritant. We hebben nog steeds regelmatig contact met elkaar. Als ik op het werk ben komt ze me altijd wel even opzoeken op een sigaretje te roken. Mailen doen we bijna niet meer, zo af en toe nog wel eens een smsje. Afgelopen week ben ik naar Las Vegas geweest voor het werk, en toen kreeg ik toch zo af en toe nog wel eens een smsje van haar. Voor de rest is gewoon niks meer..... aan de ene kant wil ik ook echt niks meer met haar vanwege wat ze me allemaal wel niet geflikt heeft, aan de andere kant blijft ze gewoon zo ontzettend leuk. Klinkt heel vaag, ik weet het ;-)

Via via weet ik dat ze in September gaat samenwonen met haar vriend. Leuk voor haar, maar ik denk zelf dat het niet gaat werken. Ik heb haar vriend inmiddels ontmoet, en zover ik het kan inschatten denk ik niet dat samenwonen gaat werken. Hij is een type die graag alles samen wil doen, zij is een type die haar vrijheid nodig heeft. Maar goed, we zullen zien.

Tevens weet ik via wat andere bronnen dat ze al weer een nieuw "speeltje" heeft, terwijl ze het dus over samenwonen met haar vriend heeft. Dat is een dus andere reden waarom ik denk dat het samenwonen niet gaat lukken. Aan de andere kant zegt het mij weer dat ik beter af ben zonder haar...... de afgelopen periode heeft ze er blijkbaar niks van geleerd, wat ze fout heeft gedaan doet ze gewoon zonder blikken of blosen weer opnieuw.

Ik blijf alleen nog wel met haar in m'n kop zitten..... waarom? ik weet zelf ook niet. Ik heb in ieder geval in Vegas the time of my life gehad :-) Elke nacht uitgeweest, leuke meiden ontmoet, waarvan ik hoop dat ik met eentje nog via email contact blijf houden.

Zoals Sjors al zegt..... time to meet other women :-)
pi_26850709
Precies! time to meet other women. Heb het nu helemaal gehad, ze was weekendje in buitenland o.a. een jongen opzoeken die ze vorig jaar had ontmoet. Ze had me al verteld en berichten laten lezen dat hij helemaal gek van d'r is. Ik had al gezegd nou die gaat vanalles romantisch plannen maar dat geloofde ze niet. En ja hoor vanalles gepland en nadat ze mailtje vol had geschreven hoe leuk hij wel niet was etc. na de 5de keer hij is echt leuk heb ik gezegd dat ik niet zo'n vriend voor haar kan en wil zijn. Dat ik het leuk voor haar vond maar niet meer hoefde te weten, voor me eigen bestwil. Haar antwoordt daarop was dat ze dat begreep en dat ze het ook raar zou vinden als ik een meisje leuk vond en er dat dingen tussen ons zouden veranderen.

Nu draait ze beetje allemaal kanten op, eerst dat ze het vertelde omdat ze het anders het gevoel was dat ze zou liegen. En nu verdedigend van we hebben geen relatie, hij woont zover en is helemaal niet zo groot als je denkt, ik zei alleen dat hij misschien naar nederland komt zodat jij straks niet hebt van wat is dit. Nou alsof ik daar iets mee te maken heb, dat is tussen hun twee en dat heb ik ook gezegd. Maar nu is het dus dat ze zulke dingen aan d'r beste vriendinnen verteld en het dan raar is om dat dan weer niet aan mij te vertellen omdat we zulke goede vrienden zijn. Nou dat weet je wel waar je staat Game over insert new coin.

Hoe vergeet je iemand die je 8 uur per dag ziet??
pi_26858818
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:24 schreef mouzzer het volgende:
Dat is dus ook mijn grote probleem..... ik zie haar gewoon dagelijks. Gelukkig niet continue, maar meestal toch wel zo'n 2 a 3 keer per dag. In het begin vond ik het best wel leuk, maar ik begin er nu steeds meer en meer van te balen.

Vandaag ook weer gezellig met haar zitten kletsen, heel leuk natuurlijk, maar zo blijft ze gewoon in m'n kop zitten. Misschien dat "goede vrienden" toch niet zo lekker werkt. Ik zit er sterk aan te denken om tegen haar te zeggen dat ze me maar niet meer moet opzoeken.....

Geen handige keuze, een relatie beginnen met een collega. Als het goed gaat is het misschien hartstikke leuk, maar zoals nu, als het niks is geworden is het gewoon zwaar klote :-(
pi_26859010
Trouwens... goede keuze! Ik kan me erg goed voorstellen dat je op deze manier geen vrienden kunt blijven. Dat soort verhalen van haar kant zit je inderdaad helemaal niet op te wachten.
pi_26859872
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:03 schreef TasmanianDevil het volgende:
Trouwens... goede keuze! Ik kan me erg goed voorstellen dat je op deze manier geen vrienden kunt blijven. Dat soort verhalen van haar kant zit je inderdaad helemaal niet op te wachten.
Des te meer ik erover nadenk des te meer besef ik dat dit eigenlijk de enige keuze is, maar hoe? Het is toch een hele goede vriendschap. In ieder geval niet meer mee roken en minder mailen ( geen 30 per dag meer) voor de rest geen idee. Het rare is dat haar eerste reactie was, in omgekeerde situatie zou ik het ook raar vinden omdat er toch dingen tussen ons veranderen. Hallo er is geen ons?? naja misschien wil ik daar gewoon dingen in lezen die er toch niet zijn, daar wordt je ook gek van.

En dan nog mij ook smsjes sturen vanuit het buitenland dit weekend anders dan ze normaal doet )doet ze eigenlijk nooit buiten werk) en dat 'goedpraten' opeens was het helemaal niks bijzonders. Je wordt zo heen en weer geslingerd, zonder echt duidelijk iets te horen te krijgen. Heb haar nu duidelijk gezegd dat ik niet het 'broertje' kan en wil zijn. Voor de rest weet ik het ook niet meer, was het maar zomer lekker maand naar Australie.
pi_26873608
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:24 schreef mouzzer het volgende:
Niet acht uur per dag maar als Tas toch wel twee, drie, vier keer.
Ik denk er serieus over om naar een andere baan uit te gaan kijken wat ik al heel eng vind. Ik zit daar al mijn hele werkbare leventje en dat zijn al heel wat jaartjes, geloof me.

Die aantrekkingskracht verdwijnt maar niet. Het kloterige ervan is dat ik het moment zelf, al is het maar een praatje, heel erg fijn vind, maar zodra ik thuiskom overspoeld wordt door verdriet.
Ik wil het nog een paar maandjes aankijken voor ik echt dat soort drastische stappen ga zetten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Quembel op 11-05-2005 07:50:13 ]
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:09:13 #294
116520 Do_1980
Gizl Gifts
pi_26877268
Dat lijkt me idd geen leuke situatie.
Op zoek naar een orgineel en persoonlijk cadeau? http://www.gizl.nl
pi_26898704
Ik ken het..... ik vind het ook heel erg fijn om haar dagelijks even te zien, altijd gezellig om even een praatje te maken. Maar inderdaad, als ik thuis ben dan voel ik me meestal ook down.

Vanavond is ze zelfs bij me thuis geweest, samen lekker gegeten. Daarna de foto's van vakantie naar Las Vegas laten zien, en uiteindelijk weer samen in elkaars armen op de bank belandt. Elkaar ook nog weer gezoend, eigenlijk al vanaf 't moment dat ze binnen kwam.

En owh god, wat was het weer lekker om haar vast te houden, maar aan de andere kant vraag ik me gelijk weer af van waar ben ik toch in vredesnaam mee bezig zeg :s

Ik weet het ook niet meer hoor. Vanaf morgen is ze in ieder geval twee weken weg..... geeft een beetje rust
pi_27549600
't is stil geworden hier zeg..... iedereen verlost van z'n 'werkprobleempjes'? :-)

Bij mij gaat 't wel lekker, heb alle hoop opgegeven en geniet er nog van als we samen zijn. Deze week is ze sinds lange tijd weer een keer bij me blijven slapen, en hebben de schade goed ingehaald.

Alle hoop opgegeven, maar toch blijft ze nog wel in m'n kop zitten. Maar dat is meer dromen van een ideale situatie die gewoon niet bestaat.
pi_27557747
Nou verlost niet maar wel actie ondernomen. Gezegd dat de vriendschap voor mij zoals het ging niet werkte, eerst begreep ze het niet. Schoot gelijk weer in de verdediging van ja maar er is helemaal niks tussen mijein die jongen en verwacht dat contact met hem toch wel zal verwateren. Toen uitgelegd dat het veel meer was, bijv. ook het verschil tussen tijdens en na het werk en dat zo'n onduidelijke vriendschap voor mij gewoon niet werkt, ik kan en wil niet zo'n beste vriend zijn als er voor mij meer gevoel speelt omdat ik haar leuk vind en zij mij dus klaarblijkelijk niet. Ze zei: dat ik je helemaal niet leuk vindt is natuurlijk bullshit en toen begon ze heel verhaal over dat ze nog voor niemand openstond en nog niet over d'r ex heen was en relaties nog als gevangenis beschouwde. Ik zei ik heb het niet over relaties ik heb het over vriendschap die zo niet werkt en lijkt mij beter als ze wat minder contact hebben.

Nu gaan we niet meer samen roken en mailen is ook stuk minder, is niet altijd even makkelijk want gaat tegen me gevoel in. Wil haar niet compleet laten vallen en helemaal links laten liggen kan ook niet als je samen werkt, dus nu is het gewoon allemaal wat minder. Vorige week was ze wel voor het eerst mee stappen Italiaanse vriendin van haarwas over en heel toevallig zou ze naar me stamkroeg gaan want dat vond die vriendin leuk, zelf was ze er nog nooit geweest. Toen ik zei dat ik er die avond waarschijnlijk niet was zou ze wel die avond bij mij langskomen om iets terug te brengen dan konden we samen naar de kroeg, allemaal zo doorzichtig zeg dan gewoon dat je graag wilt dat ik je beste vriendin ontmoet. Naja uiteindelijk in de kroeg afgesproken en was leuke avond maar voor de rest proberen afstand te houden wat niet altijd makkelijk is. Maar merk dat de ergste dip nu wel voorbij is en dit weekend lekker naar Rock Am Ring, even helemaal weg
pi_27557922
Er wordt dus niet geneukt?
  donderdag 2 juni 2005 @ 20:14:50 #299
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_27587389
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 17:21 schreef TasmanianDevil het volgende:
't is stil geworden hier zeg..... iedereen verlost van z'n 'werkprobleempjes'? :-)

Bij mij gaat 't wel lekker, heb alle hoop opgegeven en geniet er nog van als we samen zijn. Deze week is ze sinds lange tijd weer een keer bij me blijven slapen, en hebben de schade goed ingehaald.

Alle hoop opgegeven, maar toch blijft ze nog wel in m'n kop zitten. Maar dat is meer dromen van een ideale situatie die gewoon niet bestaat.
Ik moet zo eerlijk zijn om te zeggen dat het mij niet "wel lekker" gaat. Soms denk ik dat wel, soms ook weer niet. Ik ben gewoon nog niets opgeschoten. Ze wil nog steeds met plezier met me naar bed, maar ik wil meer zeg maar. Op de een of andere twisted manier kan ik de hoop niet opgeven, al zegt alle vorm van logica in mij dat ik dat wel moet doen, het lukt gewoon niet. Zelfs als ik er goed over nadenk denk ik dat de dame in kwestie wel zoveel nadelige kanten heeft dat een echte relatie misschien nieteens is wat ik echt wil, het is misschien het gevoel van "ik kan haar niet krijgen" dat haar ook nog 's zo ontzettend aantrekkelijk maakt. Maar goed, zoals Koen Wauters zong: "zolang ze met mij haar lakens deelt", ik probeer er maar van te genieten zolang het duurt. Blijft lastig...

Kortom: mijn "probleem" is nog niet opgelost, maar heel erg vind ik het bij vlagen niet.
pi_27636419
Verlost? Bij lange na niet.
Ik moet proberen om afstand te bewaren want die valkuil ken ik inmiddels wel. Maar ik voel dat ik mij langzaam aan weer op het hellend vlak begeef: dingen zeggen die je beter voor je kunt houden, uitdagen op de gang, in het voorbij gaan zijn arm of rug strelen.
Ik ben stom bezig! Ik weet dat het niet kan, ik weet ook wat voor een verdriet het doet, maar toch.
Die verdomde aantrekkingskracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')