De liefde voor je kind is uiteraard immens ... maar het is niet eens ZIJN kindquote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:30 schreef Quembel het volgende:
Dank je wel petitlapin,
ik weet dat ik hem moet laten gaan, ik kan niet opboksen tegen zijn onzekerheid.
(en tegen de liefde voor een kind dat hij nimmer los wilt laten, tegen welke prijs dan ook)
Klinkt heel bekend, heb ook paar keer geprobeerd echt te minderen met het contact en me puur op werk te richten maar na tijdje stuur ik toch zelf weer een mailtje terwijl ik weet dat ik dan dingen kan horen die ik niet wil horen. Op het werk kan je inderdaad het contact ook niet echt stilleggen, komt elkaar daarvoor tevaak tegen. Ga soms zelf denken zegt ze nu express dat ze bijv. heel leuk weekend heeft gehad en met die en die leuke dingen gedaan, terwijl ze die dingen niet met mij wilde doen om mij niet te motiveren maar ondertussen wel constant contact op het werk blijven zoeken? Wat ben ik dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:46 schreef Quembel het volgende:
Misschien neem ik mijzelf wel kwalijk dat ik mij weer heb laten meeslepen terwijl ik op voorhand wist dat niets zou veranderen. Het contact dat ik (zo goed en zo kwaad als dat gaat tussen collega's) stilgelegd had werd door hem na slechts enkele weken weer doorbroken. Hoop doet leven? (dom kind)
Het valt me niet zwaar het is meer onverwacht gezien we buiten het werk eigenlijk geen contact meer hebben. Moet gewoon oppassen dat ik er niet meer in zie dan het is, ze ziet me gewoon als goede vriend.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:34 schreef Quembel het volgende:
Mouzzer, als het je zwaar valt mag je nee zeggen ook al is het haar verjaardag.
ga je nu écht al je tijd steken die in een soort sexrelatie die toch geen lang leven beschoren is ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:33 schreef Sjorz het volgende:
Da's jammer Tas... Het had leuk kunnen zijn. Voor mij nog een kleine update. Het gaat zo z'n gangetje, het is ondertussen eigenlijk op een echte sex-relatie uitgelopen. Af en toe heb ik het vermoeden dat zij meer wil, soms kan ze enorm verliefd doen (begint ze me midden op straat opeens te zoenen bijvoorbeeld, of me heel stevig vasthouden als we ergens lopen). Andere momenten is ze weer super-afstandig, maar goed, dat kan komen omdat ik diep in m'n hart weet dat ik een reboud-boy ben en waarschijnlijk wel zal blijven. Helaas. Ik probeer er van te genieten zolang het kan. Da's wel 's moeilijk, als ik per ongeluk na ga denken over dat het best binnen een maand voorbij kan zijn, dan krijg ik wel een terugvalletje. Maar voor de rest hoor je mij niet klagen.
Ergens snap ik je wel, petitlapin. Ik vraag me ook wel 's af waarom ik zoveel moeite (want het voelt nog wel steeds alsof ik er wat moeite voor moet doen, maar volgens mij vindt ze mij zonder de moeite ook wel "de moeite")quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:14 schreef HenryHill het volgende:
Tja, aan de ene kant is het spelen met vuur wat Sjors nu doet... als ze echt verliefd wordt op een ander dan doet het zeer als een motherfucker denk ik...
Aan de andere kant: na zo'n lange tijd fantaseren over haar is het prachtig om daar sex mee te kunnen hebben. Zeker als er voor beide zijden no strings attached zijn. Dus je kan ondertussen rustig verder kijken en experimenteren met anderen zonder je schuldig te hoeven voelen.
Ik denk dat ik mijn sex-relatie (nu nog) niet op zou geven als ik Sjorz was.
Heel hard roepen, van beide partners dat ze elkaar 'toch vooral vrij laten' .. betekent nog niet altijd dat zo'n bewering ook werkelijk klopt ..quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:14 schreef HenryHill het volgende:
Zeker als er voor beide zijden no strings attached zijn.
Dat hoop ik dus niet mee te maken al is de kans daarop zo goed als nihil.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:20 schreef Cancel het volgende:
We werken nog steeds op dezelfde afdeling en de temperatuur zakt tot ver beneden vriespunt als we elkaar tegen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |