Oke voor op een zonnige zomer avond dan? Heb je daar voor wel recept?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Bij de Paella drink je geen sangria, daar drink je een mooie droge spaanse witte wijn bij. Zonde van je moeite die je doet om een goeie paella te maken om dat dan weg te zuipen met "ballermann booze"
1 Liter goedkope rode wijnquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke voor op een zonnige zomer avond dan? Heb je daar voor wel recept?
Neem een recept voor "gewone" sangria en vervang de rode wijn door witte wijn!quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:11 schreef Oceanonix het volgende:
Bij een tapasrestaurant in Utrecht (el Mundo) kun je witte sangria krijgen.
Wat er precies inzit weet ik niet. In ieder geval Bacardi.
Waar koop je dat??quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:24 schreef Koningin het volgende:
Ik koop meestal een kant en klare fles in de winkel en gooi er dan nog wat sinaasappel, citroen of andere vruchten in! Niet zoals in spanje, maar wel te doen.
Ik koop het in de supermarkt. Er zijn inderdaad wel verschillende soorten, ik koop meestal eentje in een fles. Welk merk dat is, weet ik niet.........quote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:04 schreef oZner het volgende:
[..]
Waar koop je dat??
Een vriend van mij had ooit ook dat spul in pakken, was best wel lekker. Heerlijk zomers enzo. Zijn er verschillende soorten te koop? Of is het een standaard smaakje?
Je oke maar ik wil graag recepten die men lekker vindt.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:16 schreef ivetje het volgende:
ff googlen joh
Voor recepten:quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:45 schreef Ripley het volgende:
Bij de dirk van den Broek stonden 1,5 liter pakken sangria, ik heb ze zelf nog niet geproefd. Zelf maken is altijd lekkerder lijkt me trouwens, is dat geen optie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |