Dat zal me jeuken. D'r staat heus wel weer een andere nerd op die die stats voor ons gaat berekenen. Voor jou tien anderen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 08:36 schreef dolle_hond het volgende:
als jullie zo positief reageren op het feit dat ik alleen vakantie heb en niet op vakantie ben, dan zal ik gaan heroverwegen of ik na mijn vakantie nog een nieuwe stand zal posten
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:49 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dat zal me jeuken. D'r staat heus wel weer een andere nerd op die die stats voor ons gaat berekenen. Voor jou tien anderen.Ga a.u.b. bij je moeder uithuilen, sneue gast.
p.s: je bent er wel trots op hè, op je schouderklopje. Grow up, please.
jammerquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:58 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ben niet op vakantie
doet NFSU geen topic doorlezenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:44 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Doet D_H geen stats meer
De zomer maanden kan je duidelijk merken dat het rustiger isquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:43 schreef Sidekick het volgende:
Laten we het topic toch maar even nuttig gebruiken voor wat andere statistieken. Elke maand bewaar ik de index met daarop de postaantallen per subfora. Ook het aantal topics per subfora staan erop. Zodoende kan je dus het aantal posts en topics per subfora per maand uitrekenen.
[afbeelding]
Disclaimer #1: april is aan de lage kant qua posts en topics, omdat ik pas op 2 april de index heb gesaved.
Disclaimer #2: op 1 april had ik nog geen toegang tot Fok!Crew en ForumCrew, dus in april zijn alle posts in een keer op het conto geschreven van die maand.
Wat mij vooral opvalt is de stijging van LIT opeens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:43 schreef Sidekick het volgende:
Laten we het topic toch maar even nuttig gebruiken voor wat andere statistieken. Elke maand bewaar ik de index met daarop de postaantallen per subfora. Ook het aantal topics per subfora staan erop. Zodoende kan je dus het aantal posts en topics per subfora per maand uitrekenen.
[afbeelding]
Disclaimer #1: april is aan de lage kant qua posts en topics, omdat ik pas op 2 april de index heb gesaved.
Disclaimer #2: op 1 april had ik nog geen toegang tot Fok!Crew en ForumCrew, dus in april zijn alle posts in een keer op het conto geschreven van die maand.
ik mis ze nog een halve weekquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:21 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Mooie stats Sidekick
En D_H Ik mis jouw stats die we elke week zouden krijgen (user posts)
Ik las ergens dat Danny not amused was met jouw gedownload van alle profielen. Is daar een oplossing op gevonden?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik mis ze nog een halve week
uiteraardquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:40 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Danny not amused was met jouw gedownload van alle profielen. Is daar een oplossing op gevonden?
Behalve TRV, daar is het aantal gestegen in Juli.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De zomer maanden kan je duidelijk merken dat het rustiger is![]()
Juist, zo los je dat op!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
uiteraard
we hebben ff samen zitten pilsen en nou zijn we weer vriendjes
Hoe zou dat nou komenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:50 schreef Lucille het volgende:
[..]
Behalve TRV, daar is het aantal gestegen in Juli.
DIG staat op de 2de plaatsquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:50 schreef Lucille het volgende:
[..]
Behalve TRV, daar is het aantal gestegen in Juli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |