Zolang jij de enige bent op fok die mij kent kan ik gerust ja zeggenquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:21 schreef SwiffMeister het volgende:
Wij zeggen wel w00t ofnie Mazora?
schup eens tegen sjekkiequote:Op maandag 18 oktober 2004 20:49 schreef SwiffMeister het volgende:
Als iets in het leven dood gaat moet je er altijd tegen schoppen, misschien komt het dan tot leven. Zo ook met dit topic,,,
Da is al zoveel gebeurt dat het een zombi werdquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:33 schreef Mazora het volgende:
[..]
schup eens tegen sjekkie![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:28 schreef Tiemie het volgende:
Komt zo zo'n Tweaker op IRC.
Roept ie "Ik heb echt een lekkere vriendin!"
Vraagt zo\'n andere tweaker : "enne heb je haar geneukt?"
Roept ie zo : "Nee, haar webcam was kapot."
dos is zooooo 1937quote:Op maandag 15 november 2004 15:11 schreef Dos37 het volgende:
Tweakers grappen zijn zo 2003
Is hij je ex-collega omdat hij een tweakert was of doordat hij een tweakert is?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:18 schreef Ronhui het volgende:
ff een TVP plaatsen
Geweldig topic, zo ff aan een ex-collega laten lezen, als ie online is
Goeie topickickquote:Op donderdag 9 december 2004 18:20 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Is hij je ex-collega omdat hij een tweakert was of doordat hij een tweakert is?
(reacties verdwijnen hier bij vlagen....)
nou de quote was meer de topic kick... alleen die is spontaan verdwenen...quote:
Ja, ik was hem al kwijtquote:Op donderdag 9 december 2004 18:39 schreef Skinkie het volgende:
[..]
nou de quote was meer de topic kick... alleen die is spontaan verdwenen...
quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:19 schreef Tique het volgende:
Komt een Tweaker bij de dixons[afbeelding]
je vergeet: sociaal leven weggooienquote:Op zondag 12 december 2004 12:13 schreef SwiffMeister het volgende:
Komt Fokker op irc: Ik wil teaker worden, wat moet ik doen?
Tweakers: Uitmaken met je vriendin en een relatie met je pc beginnen.
Geen inspiratie meer
Komt zo\'n Tweaker op IRCquote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:39 schreef Mazora het volgende:
Kom zo zo\'n Tweaker op IRC
Roept ie \'\'Ik heb mn vriendin gedumpt '\\'
Vraagt zo\'n andere tweaker: \'\Huh?, vertel eens!\'\'
Roept ie zo: \'\Bij de PCdump, heb er een nieuwe beezahforce mx0906 voor gekregen!'\'\'
ok mijn inspiratie is ook weer op
Dat kan toch helemaal niet!!!!!!!!!!11111quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:45 schreef BrauN het volgende:
Kom je zo'n Tweaker buiten op straat tegen.![]()
![]()
Een tsunami over iemand heengooien is ook serieus not done.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:52 schreef P8 het volgende:
jezelf quoten en om jezelf zo hard lachen is serieus not done.
sorry...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Een tsunami over iemand heengooien is ook serieus not done.
ik ben begonnen met schoppen, jammer dat er allemaal crap doorheen wordt geschreven...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:01 schreef Mazora het volgende:
Hmm mn 2 schopjes hadden geholpen blijkbaar:D
Elke keer als ie op de knop drukt/slaat verandert er 1 letter van je avatar, dat is het nut ervan.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:50 schreef P8 het volgende:
Mazora, wat ik me afvraag is waar je avatar poppetje op zit te slaan. het lijkt een knop, maar waarom slaat ie zo vaak? doet ie aan/uit/aan/uit om te irriteren of is het een ontsteking van een bom die het niet doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit topic bekijken is geheel vrijblijvend.quote:Op maandag 24 januari 2005 15:32 schreef P8 het volgende:
waarom wordt dit topic de hele tijd gekickt?
het is een kuttopic, niks is meer grappig. face it
1. Het ligt in de aard van de fokker om te kicken...quote:Op maandag 24 januari 2005 15:32 schreef P8 het volgende:
waarom wordt dit topic de hele tijd gekickt?
het is een kuttopic, niks is meer grappig. face it
jji snapt hetquote:Op maandag 24 januari 2005 15:55 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
1. Het ligt in de aard van de fokker om te kicken...
2. Het ligt in de aard van de fokker om tweakers af te kraken...
3. De eerste 5 paginas waren grappig, en er wordt geprobeert om het topic nieuw leven in te blazen zodat het weer net zo leuk wordt als vroegah...
precies trouwens hij is bijna volquote:Op maandag 24 januari 2005 15:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dit topic bekijken is geheel vrijblijvend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |