Dat kan toch helemaal niet!!!!!!!!!!11111quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:45 schreef BrauN het volgende:
Kom je zo'n Tweaker buiten op straat tegen.![]()
![]()
Een tsunami over iemand heengooien is ook serieus not done.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 15:52 schreef P8 het volgende:
jezelf quoten en om jezelf zo hard lachen is serieus not done.
sorry...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Een tsunami over iemand heengooien is ook serieus not done.
ik ben begonnen met schoppen, jammer dat er allemaal crap doorheen wordt geschreven...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:01 schreef Mazora het volgende:
Hmm mn 2 schopjes hadden geholpen blijkbaar:D
Elke keer als ie op de knop drukt/slaat verandert er 1 letter van je avatar, dat is het nut ervan.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:50 schreef P8 het volgende:
Mazora, wat ik me afvraag is waar je avatar poppetje op zit te slaan. het lijkt een knop, maar waarom slaat ie zo vaak? doet ie aan/uit/aan/uit om te irriteren of is het een ontsteking van een bom die het niet doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit topic bekijken is geheel vrijblijvend.quote:Op maandag 24 januari 2005 15:32 schreef P8 het volgende:
waarom wordt dit topic de hele tijd gekickt?
het is een kuttopic, niks is meer grappig. face it
1. Het ligt in de aard van de fokker om te kicken...quote:Op maandag 24 januari 2005 15:32 schreef P8 het volgende:
waarom wordt dit topic de hele tijd gekickt?
het is een kuttopic, niks is meer grappig. face it
jji snapt hetquote:Op maandag 24 januari 2005 15:55 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
1. Het ligt in de aard van de fokker om te kicken...
2. Het ligt in de aard van de fokker om tweakers af te kraken...
3. De eerste 5 paginas waren grappig, en er wordt geprobeert om het topic nieuw leven in te blazen zodat het weer net zo leuk wordt als vroegah...
precies trouwens hij is bijna volquote:Op maandag 24 januari 2005 15:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dit topic bekijken is geheel vrijblijvend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |