SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:28 schreef Stpan het volgende:
Zeg dan niet dat je die hele zoektocht niet snapt
Overigens ook raar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tering! Dat is echt ziekquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:51 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb Da Vinci code gelezen.. Ben nu bezig in Het Bernini Mysterie en heb Het Juvenalis Dilemma ook hier ergens slingeren..
K vond het leuk boek, misschien iets te gehypt
Oja ik heb 1 dag gedaan over De Da Vinci Code
Ik heb als eerste De Da Vinci Code gelezen, omdat ik toen nog niet wist dat die andere boeken bestonden en of ze wat waren. Dus toen ik De Da Vinci Code uit had, ben ik de volgende dag die andere twee boeken gaan halen.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:33 schreef Stpan het volgende:
Vreemd overigens dat veel mensen eerst de Da Vinci-code lezen en dan pas Het Bernini-mysterie ipv andersom.
Maar die twee boeken hebben dat extra's dat er schitterende religueze complottheorien vanuit het Vaticaan en 100 andere groeperingen zijn verzonnen naast de 'standaard'-thriller van Robert Langdon op puzzeltocht. Daarom zijn allebei de boeken zeer vermakelijk.
Bij het Juvenalis-dillema blijft alleen de verhaallijn zonder al die religieuze meuk over, en is het gelijk behoorlijk matig.
Nee heb alleen nog Da Vinci Code gelezen, ik vond dat er wel een beetje een strijd was tussen de kerk en wetenschap.......quote:Op zondag 20 maart 2005 13:57 schreef Thomas B. het volgende:
Denk dat je Bernini-mysterie bedoelt.
Maar dat is niet wat het zo leuk maakt... dat is gewoon waar het boek over gaat. Vind 'm ook beter dan de andere twee.
Ik heb Da Vinci Code ook eerst gelezen. Gewoon omdat iedereen zei dat ie zo master was. Dag nadat ik 'm uit had meteen begonnen in Bernini en een paar dagen later Juvenalisdilemma
Dat is niet zo vreemd hoor, als je bedenkt dat DVC eerder uitkwam in het Nederlands dan de eerdere boeken.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:33 schreef Stpan het volgende:
Vreemd overigens dat veel mensen eerst de Da Vinci-code lezen en dan pas Het Bernini-mysterie ipv andersom.
Wat is daar dan de wetenschappelijke kant van?quote:Op zondag 20 maart 2005 14:14 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee heb alleen nog Da Vinci Code gelezen, ik vond dat er wel een beetje een strijd was tussen de kerk en wetenschap.......
Da Vinciquote:Op zondag 20 maart 2005 21:45 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wat is daar dan de wetenschappelijke kant van?
Daar zie ik in dit geval meer het culturele en artistieke aspect van. Bij het Berinimysterie is het juist het hoofdthemaquote:
valt toch wel mee? elk boek (heb ze nu alledrie gelezen) heb ik rond een uurtje of 4 's middags gekocht en om 12 uur 's nachts was het boek toch echt uit hoorquote:Op zondag 20 maart 2005 12:03 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
tering! Dat is echt ziek
Dan heb je 'm in feite real-time gelezen want het hele verhaal speelt zich natuurlijk ook af in 24 uur.
op zich doet hij dat ook, het gaat ook over christus en het vaticaan komt er ook in voor (alleen dan meer de negatieve kant, dat de hooge inquisitie toch nog bestaat en dat soort gein), maar ja de titel en de achterkant spraken me aan, dus had m gekocht, en hij valt me toch wel tegen, tenminste hij is minder mooi dan ik dachtquote:Op maandag 4 april 2005 11:10 schreef Thomas B. het volgende:
Mja ik lees niet zo snel denk ik
Van dat messias mysterie heb ik ook wat gehoord, maar alleen de naam al geeft me het idee dat het een schrijver was die op het succes van dan brown probeerde mee te liften.
Dat ging over de Da Vinci Codequote:Op maandag 11 april 2005 06:03 schreef buzzer het volgende:
ik ben nu over de helft, en ik begrijp steeds beter waarom het Vaticaan dit geen leuk boek vindt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |