A) dat K-otic oninteressant is en dat niemand naar hun concert wil
B) dat het een stelletje arrogante hoeren-tieners zijn die dus alleen voor volle concertzalen willen optrden
Oftewel, oud nieuws....
Als K-otic nou gewoon dood was of dat hun vliegtuig was neergestord of hun auto gecrasht ofzo, dan was het leuk
quote:je brengt me zo ineens op een goed idee
Op zondag 19 augustus 2001 11:03 schreef beelzebubu het volgende:
Als K-otic nou gewoon dood was of dat hun vliegtuig was neergestord of hun auto gecrasht ofzo, dan was het leuk
quote:Besef je eigenlijk wel wat je zegt?
quote:Je denkt toch niet dat de leden van K-otic daar een eigen mening in hebben?
Dat betekentA) dat K-otic oninteressant is en dat niemand naar hun concert wil
B) dat het een stelletje arrogante hoeren-tieners zijn die dus alleen voor volle concertzalen willen optrdenOftewel, oud nieuws....
[Dit bericht is gewijzigd door Miesjel op 19-08-2001 11:21]
quote:wat maakt dat uit , die mensen zijn zo hetro als iets
Op zondag 19 augustus 2001 11:19 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Besef je eigenlijk wel wat je zegt?
Wat een smakeloze reactie!
quote:Besef je eigenlijk wel wat je zegt?
Op zondag 19 augustus 2001 11:21 schreef Daklem het volgende:[..]
wat maakt dat uit , die mensen zijn zo hetro als iets
quote:dat weet ik who cares
Op zondag 19 augustus 2001 11:21 schreef Miesjel het volgende:[..]
quote:K-otic is toch onzin...
Op zondag 19 augustus 2001 11:21 schreef Gravedigger het volgende:
Hoort dit niet in muziek thuis
quote:owjee een diehard fan
Op zondag 19 augustus 2001 11:19 schreef Gellarboy het volgende:[..]
quote:Jemig zeg,wat een domme reactie.Laat die mensen toch gewoon doen wat ze leuk vinden,doe jij ook en daar zeikt toch verder ook niemand over.
B) dat het een stelletje arrogante hoeren-tieners zijn die dus alleen voor volle concertzalen willen optrdenOftewel, oud nieuws....
quote:Maar laat de rest dan ook een mening hebben. Ik zal niet zeggen dat jij er geen plezier aan mag beleven, maar laat mij het dan ook irritant vinden...
Op zondag 19 augustus 2001 11:24 schreef ivetje het volgende:[..]
Jemig zeg,wat een domme reactie.Laat die mensen toch gewoon doen wat ze leuk vinden,doe jij ook en daar zeikt toch verder ook niemand over.
Het zijn ook gewoon mensen net als iedereen,en omdat zij toevallig kunnen zingen en bekend zijn moet je ze dus maar meteen dood hebben ???
Sorry hoor,maar dit gaat er bij mij echt niet in.
Reageer je jaloezie maar ergens anders op af,want volgens mij kun je het gewoon niet hebben dat zij zo bekend zijn en dat jij een arrogante klootzak bent waar niemand naar om kijkt.
En bedenk je zit nu in ONZIN.
quote:Joene, eikel...
Op zondag 19 augustus 2001 11:23 schreef Joene het volgende:
owjee een diehard fan
Om die mensen nou maar meteen de dood in te wensen als je hun muziek niet leuk vindt of ze geen talent vindt hebben, dat vind ik gewoon misselijk.
quote:See you in court!
Op zondag 19 augustus 2001 11:36 schreef Gellarboy het volgende:So fucking sue me!
quote:Dat doe ik ook niet , Ik vind het alleen stelletje aandachttrekkers
Op zondag 19 augustus 2001 11:36 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Joene, eikel...
Ik vind K-otic erg leuk ja. Heb cd's en de DVD.
So fucking sue me!Om die mensen nou maar meteen de dood in te wensen als je hun muziek niet leuk vindt of ze geen talent vindt hebben, dat vind ik gewoon misselijk.
quote:Kun je gewoon niet zeggen dat jij gewoon met een hoop andere stik jaloers zijn, omdat hun het verder hebben geschopt dan dat jij het ooit zult krijgen. Maar je gaat toch niemand de dood wensen
quote:Jaloers?
Op zondag 19 augustus 2001 15:02 schreef KogaMiyata het volgende:[..]
Kun je gewoon niet zeggen dat jij gewoon met een hoop andere stik jaloers zijn, omdat hun het verder hebben geschopt dan dat jij het ooit zult krijgen. Maar je gaat toch niemand de dood wensen
quote:Het is dat het in Onzin staat... Belachelijk!
Op zondag 19 augustus 2001 16:22 schreef nietzman het volgende:
ik haat adolf hitler netzoerg als K-otic
quote:net zo belachelijk als dat ik jaloers op k-otic zou zijn
Op zondag 19 augustus 2001 16:24 schreef Mike het volgende:[..]
Het is dat het in Onzin staat... Belachelijk!
quote:Vind de twee gevallen niet vergelijkbaar...
Op zondag 19 augustus 2001 16:28 schreef nietzman het volgende:
net zo belachelijk als dat ik jaloers op k-otic zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |