quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Consolegamers en het forum van Nexiumbrothers zien er heerlijk uit!
Ik heb aan Sven gevraagd of hij eens bij zijn contacten kon informeren of mijn XBox-live nick verandert kan worden in .... Nexium.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:51 schreef Chocobo het volgende:Heerlijk he,.... en we hebben een paar grote partner gegrepen die veel hits gaan leveren.
:\'( :\'(quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
Gister ook, we moesten bij level 2 dat steegje in om die stinger raketten onschaddelijk te maken. Ik wacht bij Charlie en Slurfer zou naar me toekomen. Hij is geloof ik overal heen gegaan, behalve naar mij!Af en toe hoorde je in de verte vuurgevechten en schelden.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
Gister ook, we moesten bij level 2 dat steegje in om die stinger raketten onschaddelijk te maken. Ik wacht bij Charlie en Slurfer zou naar me toekomen. Hij is geloof ik overal heen gegaan, behalve naar mij!Af en toe hoorde je in de verte vuurgevechten en schelden.
![]()
![]()
Ik vergeet nogal eens op die GPS te kijken jaquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
![]()
WAT EEN RESPECCCTquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb aan Sven gevraagd of hij eens bij zijn contacten kon informeren of mijn XBox-live nick verandert kan worden in .... Nexium.
Maar het ging gister wel goed...sommige stukjes werd echt goed samengewerkt.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:53 schreef silver-surfer het volgende:
Ik vergeet nogal eens op die GPS te kijken ja
Kan dat dan? Je nick veranderenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb aan Sven gevraagd of hij eens bij zijn contacten kon informeren of mijn XBox-live nick verandert kan worden in .... Nexium.
Er staat een topic in het forum van nexiumbrothers.tkquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:54 schreef Chocobo het volgende:
WAT EEN RESPECCCT![]()
Heb je al een naam ? Drol Nexium ?
Kan eigenlijk niet...maar Sven heeft contacten bij de helpdesk van XBox Live.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:54 schreef silver-surfer het volgende:
Kan dat dan? Je nick veranderen... nooit geweten..
Dank u meesterquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar het ging gister wel goed...sommige stukjes werd echt goed samengewerkt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:55 schreef silver-surfer het volgende:
Dank u meester
Drol Nexium ooooookquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WAT EEN RESPECCCT![]()
Heb je al een naam ? Drol Nexium ?
van mij ookquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er staat een topic in het forum van nexiumbrothers.tk
Mute Nexiumquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
van mij ookik heb al gevraagd of een Kachelpijp ook een Nexium kan worden
Ik op die van Duck Hunt.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:57 schreef Chocobo het volgende:
*op review van Splinter Cell wacht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |