waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 5 juli 2004 12:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
De rest van de dag is ie waarschijnlijk down..
we hangen nu nog bij tweakers.net in de kast maar we gaan verhuizen naar redbus een andere lokatie van Trueserver naar een eigen rack. Zijn we dus eindelijk van die tweakers afquote:Op maandag 5 juli 2004 12:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Onderhoud en shit.. denk ik...
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
We vinden Zeus toch zuigen?
Weet je, toen Thor niet kon posten stond hij meteen in het middelpunt van de belangstelling. Misschien moet jij dat ook eens proberen.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:28 schreef Magneet het volgende:
nerdpraat
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog een half uur
[..]
Weet je, toen Thor niet kon posten stond hij meteen in het middelpunt van de belangstelling. Misschien moet jij dat ook eens proberen.
Ook primaquote:Op maandag 5 juli 2004 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
We gingen Zeus toch zuigen?
We, hoezo we, spoor jij niet helemaal Stroliequote:Op maandag 5 juli 2004 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
We gingen Zeus toch zuigen?
nerdpraat ookquote:Op maandag 5 juli 2004 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet je, toen Thor niet kon posten stond hij meteen in het middelpunt van de belangstelling. Misschien moet jij dat ook eens proberen.
Goed gedaan meid!quote:Op maandag 5 juli 2004 12:30 schreef Nadientje het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
[..]
hier ook dan maarquote:Op maandag 5 juli 2004 12:30 schreef Nadientje het volgende:
heb lekker mijn HBO papiertje![]()
ik had het gevoel dat het echt goed ging, lekker praten enzo ben de hele tijd aan het woord geweest... had ik een 6quote:Op maandag 5 juli 2004 12:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goed gedaan meid!
Zelfs als grap is het niet leukquote:Op maandag 5 juli 2004 12:30 schreef Thor-Nexium het volgende:
kastanova kastanova - maandag 5 juli 2004 @ 12:15
Op weg naar de 4e permban...
Ah mên, wat ben ik blij dat ik eindelijk mijn verhaal kan vertellen op een volwassen forum, zonder gestoord te worden door negatieve reactie
Ik val nu eenmaal op meisjes in de categorie -10, ik weet het, het is anders, maar mensen, begrijp nu eens dat "anders" niet direct fout is .
Naja, dit topic is dus om ideeën uit te wisselen en tips te geven, zoals welke schoolpleinen minder goed bewaakt worden, welk snoepgoed favoriet is bij die leeftijdsgroep en hoe je je ramen blindeert en/of je nummerbord afschermt.
Mijn kinderliefhebberij openbaarde zich toen ik 18 was, net meerderjarig dus, hetgeen me in staat stelde een praktiserend pedofiel te worden, hetgeen natuurlijk nogal vreemd zou zijn, als ik zelf nog minderjarig zou zijn; het kán wel, maar het is toch niet helemaal wat je wilt hé...
Anyweg, aangezien ik toen de kneepjes van het vak nog niet kende, beperkte ik me tot het simpelweg in mijn auto trekken van een 8-jarig meisje dat voorbijliep.
Eenmaal thuis aangekomen zat ze nog steeds te huilen en te schreeuwen, maar een beetje touw en chloroform doet wonderen...
Vervolgens, als ze eenzaam en verdrietig is gooi je een paar speeltjes bij haar in het hok, het liefst vibrators/dildo's aangezien je daarmee 2 vliegen in 1 klap slaat; ze went vast aan de vorm en zal reeds enigszins opgerekt worden, hetgeen overmatig bloedverlies zal beperken als je zelf aan de gang wilt én ze heeft speelgoed en zal dus minder vaak huilen.
Nou mensen, ik hoor graag jullie ervaringen en Erodome, houd de vinger op de delete knop hé!
------------------------------------------------------------------------
Gijssssss dit lees ik net in een andere topic ik wil die gast echt de KANKAH stompe ik ben echt pissed
Heeeeeeerlijkquote:Op maandag 5 juli 2004 12:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ook prima
En dan doen we Thor en Soos ook meteen maar he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |