Maar je hebt toch ook weer een nieuwe geopend? Heb je prima opgelost dus!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:01 schreef Luchtbel het volgende:
En toen gooide ik ook nog eens het vorige topic dicht
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:04 schreef Luchtbel het volgende:
En ik weet het wel, ik moet eigenlijk niet klagen en ik heb lieve vriendinnen enzo maar kwee nie, vind het gewoon erg om nu alleen te zijn![]()
Jij mag zeuren, niemand die erover valt (en eerlijk gezegd voel ik me ook wel eens wat jij beschrijft)quote:Op maandag 5 juli 2004 00:36 schreef Luchtbel het volgende:
Thankswat zity ik ook te zeuren zeg, ik ga douchen en morgen vrolijk weer op
![]()
Alles en iedereen is welkom hier. Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:36 schreef dolfg het volgende:
En nu ben ik al zo lang niet op dit forum geweest, maar ik heb prachtig nieuws!
Op 4 juli om 19.52 uur is in het Meander ziekenhuis in Amersfoort onze zoon Steijn geboren.
Het is een prachtige mooie jongen, gezond, lief en een echt droppie.
Steijn weegt 3750 gram, is 51 centimeter lang en ligt lief te slapen bij zijn mama in het ziekenhuis.
Nee maar ik zelf wel......tegen jezelf kun je ook niks liefs zeggen of iets flauws, wordt het allemaal niet beter van ja dat kan ik me indenken...quote:Op maandag 5 juli 2004 00:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij mag zeuren, niemand die erover valt (en eerlijk gezegd voel ik me ook wel eens wat jij beschrijft)
We kunnen elkaar bestoken met mails of SMS'en in wat we wat naar elkaar toe flansen . . .quote:Op maandag 5 juli 2004 00:42 schreef Luchtbel het volgende:
Nee maar ik zelf wel......tegen jezelf kun je ook niks liefs zeggen of iets flauws, wordt het allemaal niet beter van ja dat kan ik me indenken...
Nou nee niet echtquote:Op maandag 5 juli 2004 07:08 schreef phluphy het volgende:
Luchtbelleke Hopelijk gaat het vanochtend weer wat beter met je ?
Niks, ik ga vanmiddag gewoon wat leuks doen ofzo. Ik had alleen gehoopt dat er misschien 1 heel klein tekentje zou zijn ofzo dat de baby er uit wou maar niksquote:Op maandag 5 juli 2004 09:18 schreef Sugar het volgende:
Hè, klote, Luchtbel! Wat kunnen we doen, waar heb je zin in?
Dat vond ik ook hoor. En dan ben ik nog wel op de uitgerekende datum bevallenquote:Op maandag 5 juli 2004 10:02 schreef Luchtbel het volgende:
Rewimo ik weet wel dat er niet veel aan vooraf hoeft te gaan maar hetw achten duurt zo vreselijk lang.
quote:Op maandag 5 juli 2004 10:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat vond ik ook hoor. En dan ben ik nog wel op de uitgerekende datum bevallen
Omschakelen kost ook tijd hoor. Ik zat van het ene op het andere moment thuis (met 20 weken, vanwege mijn bloeddruk), dan zit je eerst ook raar te kijken. Maar het wende best wel snel eigenliijkquote:Op maandag 5 juli 2004 10:09 schreef Luchtbel het volgende:
[..]en ik heb tot vorige week gewerkt en colleges gehad, ik zou moeten genieten van de vrije tijd...
Oke maar nu is er een week voorbij...en ik zit me nog af te vragen wat ik zou moeten doen, alles is klaar. Ik heb al 7 boeken gelezen, te veel gecomputerd, 5 keer naar de bios geweest de afgelopen weken. Je kan gewoon zo weinig dingen ondernemen, daarnaast iedereen is werken of op school. M'n ex is naar het buitenland, maar ik heb hem wel gebeld vandaag en mag de Gamecube en spelletjes uit z'n huis gaan halen....dus dan heb ik weer wat te doen...ik wou eigenlijk vragen of m'n vader wou komen eten maar ik ben bang dat ie m'n moeder meebrengt want dat kan ik echt niet handelen nu. Ik hoop dat al die moeilijkdoenerige types ook een keer rekening houden met mij en gewoon gezellig komen doen.quote:Op maandag 5 juli 2004 10:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Omschakelen kost ook tijd hoor. Ik zat van het ene op het andere moment thuis (met 20 weken, vanwege mijn bloeddruk), dan zit je eerst ook raar te kijken. Maar het wende best wel snel eigenliijk
uit de FAQquote:Op maandag 5 juli 2004 07:13 schreef phluphy het volgende:
Vanmiddag om 13.00 uur gaat FOK plat ivm verhuizing van de server. Ik hoop dat het niet zo lang duurt als de vorige keer.
LadyS weet je al een alternatief om ons op de hoogte te houden, voor het geval dat?vorige keer zaten ze ergens te 'chatten' of zo maar daar heb ik me toen niet in verdiept. How does it work?
als je als server irc.tweakers.net pakt, blijft ie 't gewoon doen tijdens de downtime. (net in FB gelezenquote:Op maandag 5 juli 2004 10:30 schreef Rewimo het volgende:
Prachtig easy-going, maar eh... waar denk je dat die chat op draait?
Dat wilde ik net zeggen...quote:Op maandag 5 juli 2004 10:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
als je als server irc.tweakers.net pakt, blijft ie 't gewoon doen tijdens de downtime. (net in FB gelezen)
Ha tnx, dat ga ik eens even instellen dan, waar is mijn Mirc?quote:Op maandag 5 juli 2004 10:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
als je als server irc.tweakers.net pakt, blijft ie 't gewoon doen tijdens de downtime. (net in FB gelezen)
Sugar, waarom kom je niet chatten dan? Is ook gezellig!!quote:Op maandag 5 juli 2004 10:35 schreef Sugar het volgende:
Ik baal van die downtime! Maar kom ik mijn tijd tenminste door met strijken enzo!
uit het speeltuinbankje gekopieerd:quote:Op maandag 5 juli 2004 11:16 schreef piglet het volgende:
[PS is LadyS al gesignaleerd vanochtend?
quote:Op zondag 4 juli 2004 22:48 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik kom me waarschijnlijk morgen pas laat melden (mits fok het doet enzo) dus niet schrikken
Maar helemaal zeker zijn we daar niet van natuurlijkquote:Op maandag 5 juli 2004 11:41 schreef piglet het volgende:
Thanks easy-going!
De-jes kunnen we dus nog even achterwege laten
Het klinkt gewoon al zo serieus... Maar ja, dat klopt ook wel want je hebt natuurlijk over 1,5 week alweer meldplichtquote:Op maandag 5 juli 2004 12:58 schreef Sjeen het volgende:
Nog even snel een reactie op Piglet, dat indalen schijnt er bij te horen rond deze tijd. Vooral bij een eerste kindje, tweede of latere willen nog wel eens wachten met indalen tot aan de bevalling.tot snel hoopt Sjeen
Dat doen we dus niet hequote:Op maandag 5 juli 2004 13:26 schreef piglet het volgende:
dus het is eigenlijk gewoon een kwestie van deze week even doorploeteren
quote:Op maandag 5 juli 2004 13:49 schreef phluphy het volgende:
Dat doen we dus niet he![]()
Niks doorploeterenYou dummie, en dan ook nog jezelf aanpraten dat je je aanstelt. Zucht, vrouwen!!!!!! Vreselijke schepsels
![]()
![]()
Mijn advies: neem wat verlofuurtjes hier en daar deze week zodat je het ploeteren kunt beperken, en ga relax-dingen doen in die tijd, badje nemen, lekker luieren, dromen van carpaccio ehh ik bedoel je beebie, etc. etc.
quote:Op maandag 5 juli 2004 09:15 schreef Luchtbel het volgende:
Nou nee niet echtik stond te huilen onder de douche gister, lag te huilen in bed, zat net huilend boven m\'n ontbijt
ik voel me gewoon echt ff flink verrot
maar jullie zijn wel heel lief allemaal
![]()
Daar kun je straks van maken:quote:Op maandag 5 juli 2004 13:55 schreef piglet het volgende:
Werken is leuk! Ik kan het! Ik ben niet moe! Tjakkaa!!!![]()
Geen idee, ik weet alleen dat het bij LadyS gisteravond nog stil was.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 06:10 schreef ThunderChild het volgende:
Enig teken van een vers babietje vandaag/gisteren ??![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 07:49 schreef phluphy het volgende:
Daar kun je straks van maken:
Bevallen is leuk! Het doet geen pijn! Tjakkaa!!!
Joeppie, ik denk dat het best door de kussens kan komen hoor! Ik zelf leg altijd opgerolde dekbedden naast me zodat de rug ook wat steun krijgt. Is echt heel prettig.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:09 schreef piglet het volgende: Blijkbaar had ik wat extra kussens nodig om comfortabeler te liggen (of ik was zo moe dat ik hoe dan ook wel goed had geslapen, dat kan natuurlijk ook).
YES! wat heerlijk dat je bezoek aan de vlos zo goed gingquote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:06 schreef Sugar het volgende:
vlos-verhaal
Bij mij was het een extra kussen onder m\\\\\\\'n hoofd (zodat m\\\'n nek niet gebogen ligt als ik op m\\\\\\\'n zij lig) en eentje bij m\\\\\\\'n buik. Dekbed om me heen gevouwen enquote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:16 schreef phluphy het volgende:
Joeppie, ik denk dat het best door de kussens kan komen hoor! Ik zelf leg altijd opgerolde dekbedden naast me zodat de rug ook wat steun krijgt. Is echt heel prettig.
Maarrehm... ga nu niet overmoedig worden omdat je goed geslapen hebt, en hou jezelf in toom -> de week is nog lang
Sjoeg, wat ontzettend fijn dat de nieuwe praktijk zo goed bevaltquote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:06 schreef Sugar het volgende:
Duimen heeft geholpen, hoor Fluf! Ik heb echt een véél leukere praktijk nu, ze waren gewoon aardig! En lief! En ze nam de tijd! En ze had alle begrip! Wat een verademing! Eén en al goed dus! Ben blij, joh!!!!!
Maar apie? Apie ligt verkeerd. Precies zoals ik dacht.
En omdat de tijd begint te dringen, moet ik volgende week een echo laten maken en daarmee meteen weer naar vlos. Als ie dan nog verkeerd ligt en we weten hoe en wat, dan moet ie uitwendig gedraaid worden (zo snel mogelijk) eerstvolgende mogelijkheid is dan de maandag daarna (de 19e) en dat kan ook net qua termijn. Ben dan 35 weken en 5 dagen, en het liefst draaien ze rond de 35 weken.
Ze vertelde dat het een heel goed team is en dat ze goede resultaten boeken! Maar vooral ook dat ze je kindje de hele tijd in de gaten blijven houden en dat ze ophouden als ze voelen dat het duidelijk weerstand biedt. Dan gaan ze niks forceren, natuurlijk.
Apie was gelukkig ook nog niet ingedaald (heel klein stukje) en is gemiddeld van grootte (eerder nét ietsje kleiner), dus dat zijn goede voorwaarden voor het uitwendig draaien...
Ik hoop dat het niet nodig blijkt!
Hoop dat ie zelf draait!
En vind het wel heel leuk dat we een echo krijgen nog!![]()
Maar wil niet zien wat het is!![]()
![]()
Luchtbel, ik voel me veel beter gelukkig en ik ben blij dat jij je ook weer wat vrolijker voelt! Wat voor leuke dingen heb je voor de baby gekocht?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:35 schreef Luchtbel het volgende:
voel me al een stuk beter.
Snoopyvoel je je al wat beter?
Vandaag precies 16 weken!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:36 schreef Luchtbel het volgende:
Texelonia hoeveel weken ben je nu?
Nee, want zo\'n vraag mogen ze helemaal niet stellen!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:03 schreef phluphy het volgende:
Misschien zou ik het uit mezelf niet vertellen, maar wat doe je als ze het je vragen? Dan zou je moeten liegen![]()
Goed zoquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:35 schreef Luchtbel het volgende:
Bedankt voor alle lieve woorden gister, voel me al een stuk beter. Gistermiddag lekker gewinkeld; had vrijdag spontaan 200 euro extra teruggekregen van m\\\'n verzekering en ik was best zuinig geweest dus ik vond dat ik wel een keer mocht winkelen. En wat heb ik uitgegeven 28 euroallemaal leuke dingetjes voor beebje. Maar voelde me toen al een stuk beter.
Anitra, ik kan het me goed voorstellenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:22 schreef Anitra het volgende:
Ook ik zit in een dip. Ik probeer positief te blijven denken, maar soms wil dat echt even niet lukken. Wel ben ik ondertussen al 33 weken en 1 dag, dus we schieten al een end op.
Die ik straks onderweg naar werk. En na m\'n werk kan ik dan weer bellen denk ikquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:49 schreef clauwheee het volgende:
Texel heb je je urine nog weer heen gebracht? Of heb ik dat ff gemist...
Ja, maar het is nu wel geweldig winkelen natuurlijk in de uitverkoop! Bij de Hema een broekje van 2 euro gescoord en bij de Bijenkorf hebben ze ook babykleding voor de halve prijs. Dus een heeeeeeel schattig spijkerbroekje gekochtquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:
En dat heb ik nou ook: neem ik me voor om schaamteloos uit de band te springen en.... kom met allerlei goedkope spulletjes thuis![]()
Dat zou mooi zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:51 schreef texelonia het volgende:
En je zult zien dat ik toch geen blaasontsteking heb, en is alle moeite voor nks geweest![]()
Ja maar ze willen me zo lang mogelijk door laten lopen omdat dat het beste is voor frummel. Maar ik heb geen idee hoe lang ik het nog volhoud. Want de pijn is ondragelijk aan het worden en ben blij als ik de wc red. Voel me zo afhankelijk van iedereen en dat is iets waar ik niet tegen kan. Heb zolang en zo hardmoeten vechten voor mijn onafhankelijkheid en nu kan ik niet eens alleen douchen. En dat maakt dat je in ee dip raakt.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Anitra, ik kan het me goed voorstellen
Heb je enig idee of je met 37 weken ingeleid kan worden of dat het een keizersnee wordt (daar had je het toch ook ooit eens over gehad)?
Ik kan me niet herrineren dat ik toen ook nog maar wat dan ook voelde, laat staan m\'n baarmoeder joh. Maar ik ben ook niet echt een goed voorbeeld wat dat betreft denk ikquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:44 schreef texelonia het volgende:
[..]
Vandaag precies 16 weken!
Achquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:56 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ja maar ze willen me zo lang mogelijk door laten lopen omdat dat het beste is voor frummel. Maar ik heb geen idee hoe lang ik het nog volhoud. Want de pijn is ondragelijk aan het worden en ben blij als ik de wc red. Voel me zo afhankelijk van iedereen en dat is iets waar ik niet tegen kan. Heb zolang en zo hardmoeten vechten voor mijn onafhankelijkheid en nu kan ik niet eens alleen douchen. En dat maakt dat je in ee dip raakt.
Met 12 weken was ik bij de vlos, en die zat al in m\'n buik te duwen en te prikken om de baarmoeder te voelenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:58 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kan me niet herrineren dat ik toen ook nog maar wat dan ook voelde, laat staan m\\\'n baarmoeder joh. Maar ik ben ook niet echt een goed voorbeeld wat dat betreft denk ik
Euh right, ik ben niet zo\'n zelf arts denk ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:00 schreef texelonia het volgende:
[..]
Met 12 weken was ik bij de vlos, en die zat al in m\\\'n buik te duwen en te prikken om de baarmoeder te voelenIn m\\\'n boek stond ook dat je het vanaf 12 weken zelf kunt gaan voelen. En de laatste dagen voel ik hem steeds duidelijker, en steeds iets meer uitsteken zeg maar. En hij is nu al asymmetrisch
Dikkere bobbel aan de rechterkant
Eigenlijk hoop ik dat ik wel blaasontsteking hebquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:55 schreef snoopy het volgende:
Dat zou mooi zijn natuurlijk![]()
Nee winkelen alleen was wel even genoeg....maar goed er is nog 1 filmbon in huis, misschien morgenavond!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:02 schreef LadyS het volgende:
Luchtbel..ben blij te horen dat je je een stuk beter voelt. Ben je ook nog naar Shrek 2 geweest?
Hier niks te melden![]()
De ananas heeft niet geholpen
Gisteren ben ik naar de vlos geweest. Ben gewoon anderhalve kilo in 1 week tijd aangekomenBloeddruk was nog steeds 85. Ze kon nu ook voelen dat BabyS al behoorlijk was ingedaald en het hartje deed het nog prima.. En ze noemde het een lekkere dikke baby (van wie zou hij dat nou hebben
![]()
![]()
![]()
)
misschien heeft ie al lekkere spekpootjesquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:04 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee winkelen alleen was wel even genoeg....maar goed er is nog 1 filmbon in huis, misschien morgenavond!
Lekkere dikke babyhoe voelt ze dat dan
jammer dat je ook nog niks te melden hebt
Maar dat zegt niks hoor!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:02 schreef LadyS het volgende:
En ze noemde het een lekkere dikke baby (van wie zou hij dat nou hebben![]()
![]()
![]()
)
er stoppen daar heel veel bussen voor de deur toch? En idd lekker bij de Mac in de buurtquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:06 schreef Luchtbel het volgende:
Jah en dan kom ik ook! Als babyS er straks is in de wagen en dan kunnen we naar de Mac die is in de buurt
Maar serieus, als je naar Buiten gaat met de trein dan is het makkelijk om daar Bus 5 te pakken die brengt je zeg maar aan die kant van de stad overal, hoef je niet zo ver te lopen!
Okayquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
Texelonia, ik mocht vorige week even bij mijn zus voelen en die was toen bijna 15 weken en ik voelde toen idd ook een keihard iets, dus dat kan wel kloppen hoor.
Ja maar die andere bussen komen van de andere kant allemaalquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:08 schreef LadyS het volgende:
[..]
er stoppen daar heel veel bussen voor de deur toch? En idd lekker bij de Mac in de buurt![]()
Maar vanaf station buiten is het dus met lijn 5 en dan ben ik er??
Lekker makkelijk![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:07 schreef texelonia het volgende:
[..]
Maar dat zegt niks hoor!Een broer van mn moeder heeft 3 kinderen. De jongste was echt een moddervette baby
De vetrollen hingen echt over elkaar
Het was zeg maar net zo\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'n hond met tig van die huidplooien
Ondertussen zijn alledrie de dames volwassen, en wie is er het slankste? Juistem, die \\\'dikke\\\' babyEn dat is niet omdat zij het meest heeft gelijnd, of anorexia heeft, of wat dan ook
zal ik doen danquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:10 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja maar die andere bussen komen van de andere kant allemaal
En als je bus bij halte bloemenbuurt is even naar mij zwaaien
Ja wel wat vruchtwater, maar geen liter ofzowquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk juist vrij klein maar met toch al wel wat vruchtwater, ik denk niet dat het de bedoeling is dat je beebje zo klein als het is makkelijk in de verdrukking kan komen... Waarschijnlijk zijn dat ook nog banden die daaroverheen lopen, daar onderin...
Jah het moet er toch allemaal uit hequote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:11 schreef LadyS het volgende:
Is inderdaad niks over te zeggen natuurlijk..
alleen het zijn niet echt de dingen die je wilt horen als je op het punt van bevallen staat![]()
heel ff heel erg offtopic, ik kwam eerder wel eens op een ander forum en kreeg daar van iemand de hele tijd heel veel commentaar, vond het daar niet leuk en ging daar weg, ze woonde ook hier o, ik had wel vaak foto\\\'s gezien van die iemand, kom ik haar gister tegen in de Marca, ik herkende haar wel....zij mij nietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:12 schreef LadyS het volgende:
[..]
zal ik doen danals ik ga
Vroeg ik me gister ook af....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:21 schreef phluphy het volgende:
En waarom horen we niets meer van Poemojn?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:22 schreef Luchtbel het volgende:
Heb je die luier nou omgekregen
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:14 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
heel ff heel erg offtopic, ik kwam eerder wel eens op een ander forum en kreeg daar van iemand de hele tijd heel veel commentaar, vond het daar niet leuk en ging daar weg, ze woonde ook hier o, ik had wel vaak foto\\\\\\\\\\\\\\\'s gezien van die iemand, kom ik haar gister tegen in de Marca, ik herkende haar wel....zij mij nietzegt ze zo keiaardig; zo leuk buikje heb je! Toeval, maar ik moest vet lachen
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:25 schreef phluphy het volgende:
[..]
YEAH BABY YEAH !!!!
blijkt dat de kont van de beer eigenlijk te dik was![]()
hmz... een ruitvormig zwarte drolquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:28 schreef texelonia het volgende:
Oh phluphy, kweenie of het toeval is of dat het toch door de wybertjes kwam, en ik zal je details besparenmaar heb net een flinke grote boodschap gedaan hoor!
Poemojn jakkes wat een tegenslagen allemaal. Ik hoop dat alles snel weer in rustig vaarwater komt. Veel beterschap!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:34 schreef poemojn het volgende:
Ik had t/m vorige week woensdag kraamzorg, donderdag kreeg ik een beginnende borstontsteking die gelukkig wegtrok, vrijdag vertoonde Myrthe tekenen van infectie en werd ze afgelopen weekend ter observatie opgenomen in het ziekenhuis met mij in de rooming-in, zondag weer vrijgelaten omdat er geen infectie leek te zijn gelukkig, en gisteren lag ik met bijna 40 graden koorts de hele dag plat... Vandaar dat jullie weinig van me horen. Nu opruimen.. wijkverpleegkundige komt vanmiddag op visite..
Nou als je echt details wilt...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:35 schreef phluphy het volgende:
hmz... een ruitvormig zwarte drol![]()
maar ben blij dat ie eruit is![]()
hahahaha iddquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:30 schreef snoopy het volgende:
Pluphy, denk niet dat LadyS iets over dikke billen die niet in luiers passen wil lezen![]()
Wordt ze alleen maar nerveuzer van![]()
![]()
Nee, van overgeven heb ik gelukkig nog geen last gehadquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:42 schreef Luchtbel het volgende:
Texelonia
Phluphy begon..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:45 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kan dus echt over m\\\'n nek gaan als ik zulke dingen lees
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:49 schreef texelonia het volgende: [..]
Phluphy begon..![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 06:10 schreef ThunderChild het volgende:
Enig teken van een vers babietje vandaag/gisteren ??![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:54 schreef DIGGER het volgende:
[..]
![]()
Z\\\'n ouders zijn altijd stipt op tijd, maar de kleine is dus nu al ongehoorzaam
toch heb ik laatst ook ergens gelezen dat recent duidelijk is geworden dat het wel/niet dragen van beugelBH\'s geen enkel effect heeft op de kans op borst-ontstekingen. dus wellicht baseerde je gyn zich nog op oude informatie? je moet natuurlijk wel oppassen dat je de juiste cupmaat draagt, anders kunnen beugels inderdaad erg pijnlijk prikken.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:01 schreef Xanthe het volgende:
Dat van de beugel bh\\\'s is mij zelf in het ziekenhuis verteld bij de gyn.
De reden waarom dit word afgeraden is dat je sneller last kunt krijgen van ontstekingen door het dragen van beugel bh\\\'s.
Dat heb ik ook gelezen, zo lang er niks \'knelt\' is er niks aan de hand...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:39 schreef bixister het volgende:
[..]
toch heb ik laatst ook ergens gelezen dat recent duidelijk is geworden dat het wel/niet dragen van beugelBH\\\'s geen enkel effect heeft op de kans op borst-ontstekingen. dus wellicht baseerde je gyn zich nog op oude informatie? je moet natuurlijk wel oppassen dat je de juiste cupmaat draagt, anders kunnen beugels inderdaad erg pijnlijk prikken.
Kijk, dat willen we horenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:35 schreef Luchtbel het volgende:
Goedemorgen!
Bedankt voor alle lieve woorden gister, voel me al een stuk beter.
Nog opgenomen ??quote:Vannacht werd ik midden in de nacht wakker en ik dacht; oke gaat het nu beginnen danwerd ik gewoon wakker omdat m\'n telefoon ging o+
Ik heb d\'r mail adres nog bewaard.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:48 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vroeg me ook al af waar ze was. Doet eens melden, Githa
Beterschapquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:07 schreef texelonia het volgende:
Ik heb nu een antibiotica-kuurtje voor 5 dagen, dus als het goed is is het over voordat ik op vakantie gaAlleen als het kuurtje niet zou aanslaan heb ik een probleempje, ivm vakantie. Maar hoop maar dat het aanslaat dus!
Dan heb je het ook verdiendquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:51 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb best vaak mazzel![]()
Sue themquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:55 schreef miss_dynastie het volgende:
De prenatal is toch juist de winkel die bekend staat om de tegenstrijdige adviezen?
Ander keertje graagquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Sue them![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet zo over nadenken en gewoon vreten, zuipen, seksen en bevallen![]()
In die volgorde?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet zo over nadenken en gewoon vreten, zuipen, seksen en bevallen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:06 schreef LadyS het volgende:
en peter wil niet meer seksen sinds ik heb verteld dat de gyn bij het inwendige onderzoek zo het hoofdje aan kon raken
Of met goed gestyled haarquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:29 schreef LadyS het volgende:
we zaten er al over te grappen: straks wordt ie met een blauwe plek op zijn kop geboren
En dan vond je mijn verhaal vanochtend ranzigquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:17 schreef Luchtbel het volgende:
Of met goed gestyled haar
Ja nogalquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:20 schreef texelonia het volgende:
[..]
En dan vond je mijn verhaal vanochtend ranzig
There\'s something about Mary gezienquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:17 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Of met goed gestyled haar
Jaquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:20 schreef rena het volgende:
[..]
There\\\'s something about Mary gezien![]()
??
Yup.... ananas, tonic/bitter lemon, man bij zijn jeweetwel grijpen en als dat geen garantie voorquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:17 schreef phluphy het volgende:
[..]
In die volgorde?
Daar had je negen maanden geleden geen last vanquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:06 schreef LadyS het volgende:
ik kan niet meer seksen
Ja tis wel netjes, en heel erg liefquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Luchtbel, heel netjes (en stiekem vind ik het ook heeel terecht) van Bart Smit
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar had je negen maanden geleden geen last van
Heb je geen Auping (of hoe die dingen ook heten) ??quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:30 schreef LadyS het volgende:![]()
toen nog niet nee..
nu kan ik als ik in bed lig, me niet eens richting peter omdraaien
Denk eerder dat het aan d\'r buik ligt en het feit dat alles pijn doet, dan aan d\'r bedquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:20 schreef ThunderChild het volgende:
Heb je geen Auping (of hoe die dingen ook heten) ??
>N >N was het maar zoquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb je geen Auping (of hoe die dingen ook heten) ??
ook dat nog eensquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:22 schreef texelonia het volgende:
[..]
Denk eerder dat het aan d\\\'r buik ligt en het feit dat alles pijn doet, dan aan d\\\'r bed
O jee, 't zal toch niet vanavond he (vergeet Everwood niet) . . .quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:47 schreef Luchtbel het volgende:
Ik hoorde net een heel raar knakkerig geluid van achter m'n ribben.....
das toch ook al snel, je gaat toch zo op vakantie?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:31 schreef texelonia het volgende:
Beter te vroeg dan te laatWij beginnen pas na onze vakantie met alle aankopen.
Gaaf! Waar was dat? Ik vind het ook wel een mooi kamertje namelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:36 schreef Ladybos het volgende:
Hoi Texelonia,
Het was ook eigenlijk nog niet gepland hoor, het kamertje.. We gingen eigenlijk alleen maar kijken of er iets zou zijn wat we allebei mooi vonden, want we hebben over het algemeen nogal een andere smaak qua meubels, dus ik verwachtte dat het wel een aantal shopsessies zou duren voor we iets zouden vinden.. En toen liepen we tegen deze kamer aan en 'we zijn er voor gevallen'Hij was ook nog met 50% korting dus toen hebben we het maar gedaan
Of valt dit niet onder "ziekte"quote:Ziek tijdens de zwangerschap
Word je eerder dan zes weken voor de uitgerekende datum ziek, dan gaat je officiële zwangerschapsverlof gewoon toch zes weken voor de vermoedelijke bevallingsdatum in. Hetzelfde geldt wanneer je gepland had tot vier weken voor je bevalling door te werken. Heeft je ziekte met je zwangerschap te maken, dan heb je tot het verlof ingaat recht op ziekengeld van de bedrijfsvereniging.
Volgens mij wel tex, zo lees ik het in ieder geval wel, en dat zou ook precies overeen komen met wat de anderen net zeiden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:11 schreef texelonia het volgende:
Of lees ik het gewoon verkeerd en bedoelen ze dat als je gepland had tot 4 weken voor de uitgerekende datum te werken en je wordt eerder ziek je zwangerschapsverlof toch ook 6 weken van tevoren in gaat??
Sugar, fijn dat de directeur zo begripvol is! Gewoon aan jezelf denken dus
Ja, dat klopt. Als je ziek wordt gaat je bevallingsverlof automatisch 6 weken voor de uitgerekende datum in.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:11 schreef texelonia het volgende:
Of lees ik het gewoon verkeerd en bedoelen ze dat als je gepland had tot 4 weken voor de uitgerekende datum te werken en je wordt eerder ziek je zwangerschapsverlof toch ook 6 weken van tevoren in gaat??
Ik heb het gelezen. Kijken jullie ook even naar de bron? (Nederlands Dagblad en STAP (Stichting Alcohol Preventie). Ik zeg niet dat alcohol tijdens de zwangerschap goed is, maar van het ND en STAP kan je zeker geen pro-alcoholverhaal verwachten).quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:01 schreef poemojn het volgende:
Sterkte jongens, en probeer niet te veel te vergen van je lichaam!
Vandaag in de krant: Matig gebruik alcohol schaadt baby. Leek me wel interessant leesvoer.
Volgens mij kan Sugar dat niet meer, omdat ze al 34 weken is en dus met verlof zou moeten gaan.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:02 schreef Karin het volgende:
Piglet en Sugar jullie kunnen je gewoon ziekmelden voor een aantal uur per dag, dan kost het je ook geen verlofuren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |