jep technics 5.1DTS versterkerquote:Op maandag 5 juli 2004 00:34 schreef Ultimora het volgende:
tis denk ik een reciever neem ik aan..
ga ik zeker doen. En ik wil niet te veel uitgeven.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:47 schreef Ultimora het volgende:
ik zou trouwens niet blind voor B&W gaan maar zeker meerdere merken speakers luisteren, zoals Dali, Quadral, Mordaunt-Short, etc etc... dan gaat er namelijk een grotere wereld voor je open
kan die van mij ook wel hoor.. maar de hele wijk zou prettiger zijn af en toequote:Op maandag 5 juli 2004 00:56 schreef ook_gek het volgende:
ik heb nu een sony actiefe sub en die trekt het geweldig goed. Ik kan het hele huis laten trillen letterlijk
hij moet de kabels beter weg werkenquote:Op maandag 5 juli 2004 00:56 schreef Ultimora het volgende:
[afbeelding]
zo iets moet je dus als sub hebben...
Scooter is zoquote:Op maandag 5 juli 2004 06:50 schreef BazzoS het volgende:
ik ga werkenenne, Peu, was et nou wel of geen hardcore?
-edit- ik mag lekker op de scooter door de regen
thuisquote:Op maandag 5 juli 2004 11:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
waar zijn jullie allemaal enzo?
wtf heb je niks beters te doen ofzo?quote:Op maandag 5 juli 2004 11:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik gaat zo naar Van Vliet
612,SL55 AMG en een 360 bekijken
Ik ?quote:Op maandag 5 juli 2004 11:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wtf heb je niks beters te doen ofzo?
quote:Op maandag 5 juli 2004 09:43 schreef stienus5gtturbo het volgende:
heleeueueueuehhh
hoe oud is je zusje..?quote:Op maandag 5 juli 2004 11:42 schreef Sjoewe het volgende:
Zinloos ik weet het, voorlopig houd mn zusje de douche bezet. Dus zitten jullie nog ff met me opgescheept
23.?quote:Op maandag 5 juli 2004 11:48 schreef Sjoewe het volgende:
17en ze heet al een vriend... van 23
![]()
ja, eigenlijk wel.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
peu.. is dat make-up verhaaltje nou serieus?
aha..quote:Op maandag 5 juli 2004 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, eigenlijk wel.
Maar ik kan t zelf niet op doen, dus gebruik ik t zelden.
speel je ook @ band?quote:Op maandag 5 juli 2004 11:53 schreef Sjoewe het volgende:
Mwoah ik kan een redelijk maatje volmeppen op m'n drumstel
oi hermandeperman alles goed?quote:Op maandag 5 juli 2004 11:54 schreef hermandeperman het volgende:
moge
ijsmeisquote:Op maandag 5 juli 2004 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
hallo
vandaarquote:Op maandag 5 juli 2004 12:04 schreef ijsmeis het volgende:
Nee hoor
Ik heb even geen laptop meer dus ik ben niet zo vaak online meer
Ik had heel veel dooie pixels (allemaal strepen)quote:Op maandag 5 juli 2004 12:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
vandaar![]()
wat is er met je laptop>?
Wel als het er meer als 3 zijnquote:Op maandag 5 juli 2004 12:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
dode pixels valt toch niet onder die extra garantie shit?
das wel heeel veeeel... wat een waardeloze troepquote:Op maandag 5 juli 2004 12:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wel als het er meer als 3 zijn
En bij mij waren het dus 30 rijen vol met dode pixels
Ja.. idd.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
das wel heeel veeeel... wat een waardeloze troep
Macromedia Flash MX, Director MX.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
welke programma's gebruik je dan?
kan je geen laptop lenen van iemand ofzo?
idd wel klote ja
Ik krijg morgen m'n cijferlijst op gestuurdquote:Op maandag 5 juli 2004 12:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Macromedia Flash MX, Director MX.
Photoshop, Indesign etc...
En ik heb voor 1 avondje de laptop van Tim geleend ja
Ik heb ook wel alles afgekregen..
Maarja, Tim heeft de laptop zelf ook nodig voor school..
Maar ik heb nu eindelijk vakantieen donderdag krijg ik te horen of ik over ben
![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:28 schreef t0n het volgende:
ijsmeissssssssssssssssssssssssssssssssss lekkerstuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk
was gezellie gister
Waar is je menu danquote:Op maandag 5 juli 2004 12:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
2 weken omdat ik dan op vakantie ga
maar word je nou lid van de club? half PTA is al lid![]()
er komt zelfs een magazine, waar BoJo de redacteur van is![]()
www.CRAZY-RENO-EXPRESS-TUNING-CLUB-TEAM-HOLLAND-RACING.tk
site is in de maakquote:Op maandag 5 juli 2004 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waar is je menu dan![]()
Ik wil lid wordenquote:Op maandag 5 juli 2004 12:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
site is in de maak
maar als je het doorgeeft aan mij, maak ik je lid
hehe.. met zoveel leden wordt het straks nog een echte clubquote:Op maandag 5 juli 2004 12:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil lid worden
Krijgen we dan ook meetings enzoquote:Op maandag 5 juli 2004 12:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hehe.. met zoveel leden wordt het straks nog een echte club
nu al 40 leden
Waar blijft het leden gedeelte dan?quote:Op maandag 5 juli 2004 12:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hehe.. met zoveel leden wordt het straks nog een echte club
nu al 40 leden
En jij wint die natuurlijk allemaal.quote:Op maandag 5 juli 2004 12:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
er komen meerdere dingen..
een superspannende bloedstollende race tussen de beste Expressen van de wereld.
een stylings verkiezing, welke express het mooist gestyled is
een Dyno wedstrijd.. welke express heeft het meeste vermogen
en natuurlijk een demonstratie van de door ons ontwikkelde spoilers die Reno nu zelfs gebruikt in de F1..
leden gedeelte komt eraan.. beetje geduld he..quote:Op maandag 5 juli 2004 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar blijft het leden gedeelte dan?![]()
Je lultquote:Op maandag 5 juli 2004 13:06 schreef t0n het volgende:
ijsmeis, nee was half uurtje ofzo na jullie ook maar gegaan, het was zo stil zonder jouw![]()
Eupfel he.. dan krijg je datquote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:45 schreef LWaS het volgende:
mogguh
succes Fugie...
mijn kilometerteller doet nie mer
Wat voor een baan is het?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:19 schreef Fugie het volgende:
moge
zometeen mijn eerste dag bij mijn nieuwe baan, oe spannneeennddd
Heeft m\'n moeder 6 weken geleden al gedaanquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:57 schreef PeuRac het volgende:
Moge BoJo, al aan het pakken??
luilakquote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
Heeft m\\\'n moeder 6 weken geleden al gedaan![]()
Moet nog m\\\'n road music branden en m\\\'n folie is binnen gekomen dus vandaag even m\\\'n achterruit folieen. Jij al ready to go?![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:55 schreef BoJo het volgende:
Morgeh, hoe was je valet parking Xtreem?
Ik donderdag ochtend 6uquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
luilak
Ik ga zo beginnen, maar heb morgen ook nog he, vertrek morgen nacht pas.
ouchquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:01 schreef LWaS het volgende:
afspraakemaakt bij dealer...dure sht
80euro ex btw.
Parkeerbegeleiding is kutquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
traumatisch.....
komt vaker voor, ik zie het ook vaak bij dat soort projecten/feestjesquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wel dom dat die hufters met teveel drank op gaan rijden
Dan heb jij, en de gastheer geld. Wat de neuk is dan 60 euro voor \'n chauffeur? maar nee, mevrouw gaat apelazerus in der 3200GT naar huis rijdenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wel dom dat die hufters met teveel drank op gaan rijden
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan heb jij, en de gastheer geld. Wat de neuk is dan 60 euro voor \\\'n chauffeur? maar nee, mevrouw gaat apelazerus in der 3200GT naar huis rijden![]()
wel mooi om te zien trouwens, een aantal werden door hun kinder oid opgehaald.... die konder amperaan meer lopen... dochter was ong. mijn leeftijd, die schaamde zich kapot
Ik dus 4u eerder, als jij vertrekt hoop ik halverwege Duitsland te zitten.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik donderdag ochtend 6u
klootzakken...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
komt vaker voor, ik zie het ook vaak bij dat soort projecten/feestjes
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:13 schreef BoJo het volgende:
Ik heb 1x parkeerbegeleiding gedaan voor een trance feest, hadden ze me daar in het donker neergezet in een zwarte jas met een walkie talkie. Werd om de seconde bijna platgereden door strakstaande sjonnies.
Nee, ik netjes gedaan of ik niks doorhad (.................) en de deur voor mama opengehoudenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat zei je; wacht ff tot ik klaar ben, dan bregen ik je ouders ff naar huis, en rij ik jou ook nog wel
Ik had dat meisje toch minstends m\\\'n visite kaarje aangebodenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, ik netjes gedaan of ik niks doorhad (.................) en de deur voor mama opengehouden
Niet als d\'r kamperlook (viel ook wel mee... ) vriendje achter het stuur zit....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had dat meisje toch minstends m\\\'n visite kaarje aangeboden![]()
Als ze zich schamen kun je het best me ze flirten
Dan zeg je toch tegen die dochter. Succes met uw moederquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, ik netjes gedaan of ik niks doorhad (.................) en de deur voor mama opengehouden
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
S600 is kamp en über lelijk ja
Het kon ook de tuinman zijn of de zwembadschoonmaker jongenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niet als d\\\'r kamperlook (viel ook wel mee... ) vriendje achter het stuur zit....
Is een S600 ooit niet kamp?![]()
jij wel jaquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan zeg je toch tegen die dochter. Succes met uw moeder
Ik zou gewoon zeggen komt u maar ik breng u wel even naar huis![]()
Als u nog weet waar die staat![]()
Ik heb er schijt aan jaquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
jij wel ja
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb er schijt aan ja
Zelfde als een kan met hele dure wijn leeg gieten in een andere kan en de orginele kan vullen met Aldi wijn. Dat was zo mooi
Ag ze zijn toch te dronken om het verschil te proeven zegt die man tegen me.
Kom krijg jij van mij eens een glas met echte wijn. Flesje a 190 Euro
Mensen met te veel geld hebben humor![]()
Als jij vertrekt lig ik nog heerlijk te pittenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dus 4u eerder, als jij vertrekt hoop ik halverwege Duitsland te zitten.
ijsmeis mag wel, jij nietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:53 schreef LWaS het volgende:
geen grapjes maken over BoJo hè
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
ijsmeis mag wel, jij niet
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat een eer!
@ Tommy
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
eindelijk. Daar zat ik op te wachtenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Weet ikquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
eindelijk. Daar zat ik op te wachten
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:07 schreef ook_gek het volgende:
Zie je wel ijsmeis.
Ik heb je even wakker moeten schudden gisteren he
gisteren anderhalf jaar met me vriendjequote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
love is in the air..
Dat mag ook welquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:10 schreef BoJo het volgende:
Ik kom in de vakantie stemming
dat is niet zo langquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
gisteren anderhalf jaar met me vriendje
Wel lang voor een 16-jarigequote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat is niet zo lang![]()
oke. ijsmeis.. wat jij wiltquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wel lang voor een 16-jarigezeggen ze...
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
oke. ijsmeis.. wat jij wilt![]()
ik heb zin in het rijden, muziek is klaar moet alleen nog op CD en dan ben ik wel 18 uurtjes zoetquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat mag ook wel
ik nog niet
Hey, ik ben 20, en m\'n record is nog altijd 1,5 maandquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wel lang voor een 16-jarigezeggen ze...
Hoe rij je in NL?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb zin in het rijden, muziek is klaar moet alleen nog op CD en dan ben ik wel 18 uurtjes zoet
Ik hou het ook nooit langer uitquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hey, ik ben 20, en m\\\'n record is nog altijd 1,5 maand![]()
De long wayquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoe rij je in NL?
Tyfus, je rijdt bijna de hele A2 afquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
De long way![]()
M\\\'n pa rijd altijd bij Heerlen de grens over, zodat ie nog het allerlaatste tankstation kan tanken met zijn tankpas. Voor mij maakt het geen moer uit want ik moet overal gewoon dokken. Maar uit pure gewenning rij ik dezelfde weg, want me paps zei als ik bij Arnhem de grens over ga zit je net in zo\\\'n pleures stuk Duitsland.![]()
Das misschien ook een idee, kzal het eens bekijkenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:23 schreef t0n het volgende:
bojo, dat klopt... dat is echt kut, krigj je eerst de a67, richting Köln, maar je kan wel bij Gennep de grens over gaan, da\\\'s dan weer korter... Hoef je ook niet zo\\\'n hoereneind door NL heen.
Ik rij de hele A2 af jaquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Tyfus, je rijdt bijna de hele A2 af
Via arnhem of de A1 had ik een koffiepauze voor gesteld
Gennep ligt niet aan de grensquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:23 schreef t0n het volgende:
bojo, dat klopt... dat is echt kut, krigj je eerst de a67, richting Köln, maar je kan wel bij Gennep de grens over gaan, da\\\'s dan weer korter... Hoef je ook niet zo\\\'n hoereneind door NL heen.
Ik weet niet eens waar het ligtquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gennep ligt niet aan de grens.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het ligt![]()
Ik heb net op m\'n kaart gekeken, dan zou ik de A77 moeten nemen de grens over?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gennep ligt 20 km onder Nijmegen.
Het ligt aan de grens van Gelderland, Brabant en het ligt zelf in Limburg bijna tegen de Duitse grens aan. Zo.
(Ken je Cuijk, Boxmeer of Oeffelt dan?)
Waar moet ik aan proevenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
kan je een keer proeven wat ik elk weekend doe![]()
Ja hij begint *wijst naar Tommyquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:37 schreef Xtreem het volgende:
dit gaat de verkeerde kant op
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
k bedoel dat stuk rijden.. oversexte joopies![]()
KOM MAAR KOM MAAR DEZE KANT OPquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:37 schreef Xtreem het volgende:
dit gaat de verkeerde kant op
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
naja, ik vergeef het jullie wel weer.
maar voortaan niet zo stout denken
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als jij vertrekt lig ik nog heerlijk te pitten
Ik bedenk me alleen net dat ik best wel in de spits terrecht kom hier in NL.![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Don Tommy Kuklinski: \\\"You\\\'re not a real dieselhead, unless you\\\'ve had an Crezy Reno Express\\\"![]()
* PeuRac ander subje aangeslote heeftquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:26 schreef PeuRac het volgende:
best wel, wat nog veel irritanter isdat ik een subwoofer hier net heb opgeblazen
![]()
![]()
Hij doet alleen nog maar \\\'blur blur\\\'![]()
![]()
*pakt een teiltje*quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:52 schreef ook_gek het volgende:
ik heb helemaal geen last van die schuine strepen
Maar ik ben dan ook goed
Dat helpt niet tegen de strepen hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*pakt een teiltje*
wel wel om m\'n lunch op te vangen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat helpt niet tegen de strepen hoor![]()
broerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:20 schreef Ultimora het volgende:
kloon?
ja klopt... ik heb geen werk, geen klanten, en ga volgende week op vakantie..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:24 schreef Xtreem het volgende:
Ulti, je verveelt je echt he?
sorry: whahahahquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:46 schreef BoJo het volgende:
Nou dat was een klein folie-drama hiero, wat een neukspul. Eerst op een zijruitje geprobeerd, alles luchtbellen en het zag er gewoon cheap-ass uit en lelijk dus toen achterruit geprobeerd maar daar wilde het niet eens op blijven plakken. Wat een zooi.![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
sorry: whahahah
das wel lullig... en nu?? kindjes maar vol in de zon zetten?
Moet je maar ook wat geld uit geven om het GOED te LATEN doen.quote:
als het nou plak spul was dan oke, maar dit wilde niet eens plakkenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet je maar ook wat geld uit geven om het GOED te LATEN doen.
Alleen arme mensen rijden met plak spul
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:46 schreef BoJo het volgende:
Nou dat was een klein folie-drama hiero, wat een neukspul. Eerst op een zijruitje geprobeerd, alles luchtbellen en het zag er gewoon cheap-ass uit en lelijk dus toen achterruit geprobeerd maar daar wilde het niet eens op blijven plakken. Wat een zooi.![]()
* PeuRac zijn reis wel goed voorbereidt heeftquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
Lach niet![]()
Wie zegt dat ik het niet goed voorbereid heb? Die folie leek me alleen handig voor achterpassagiers maar nu hebben die gewoon pechquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* BoJo zijn reis wel goed voorbereidt heeft![]()
Ben je op je bek gegaan ?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:20 schreef BazzoS het volgende:
Hey!Teringscooters ook altijd
wat voor wagen heb je?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:05 schreef Ultimora het volgende:
* Tommy_Kuklinski heeft tenminste airco als ie naar België/Zuid frankrijk knalt![]()
Wat voor werk heb je nu dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:41 schreef Fugie het volgende:
maar dus ik was er weer
*voelt hartslag.....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:38 schreef PeuRac het volgende:
Nog leven hier op Fok! ???
met een heerlijke 6 cilinder erinquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:46 schreef PeuRac het volgende:
Een 164 Q4 (4x4 230pk, full options), 5750 euri
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* ThaFreak op zoek gaat naar geld
Ja maar je weet ook van je zelf dat je nooit beter zal krijgen daar in frieslahquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben tevreden met mn fiets+fietskar
ik ga dit jaar in een Fiat Punto 1.2 16v (80pk) Sportsound (allernieuwste type) van de moeder van een vriend van mij.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat voor wagen heb je?
en waar naar ZF ga je?
er gaan zo veel verhalen over de friesen door het leven. Elke dag hoop ik weer dat ze deze zullen ontkrachten. En ze worden elke keer weer bevestigtquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou.. We overwegen serieus de aanschaf van een tractor..
Ja leuk ook als je tijdens een gala je vriendin gaat ophalenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.douwedokter.nl/
hier zijn we al een paar keer wezen kijken of er een mooi betaalbaar 2ehandsje is... mag misschien dom klinken maar:
*een dak boven je hoofd
*geen rijbewijs
*geen wegenbelasting
*rooie diesel
*flinke laadruimte (als je een kar erbij koopt op leent)
*reparaties zijn makkelijk zelf uit te voeren
Zolang je maar niet over de snelweg wilt gaat t best hoor
sterktequote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:23 schreef hermandeperman het volgende:
hallo mensen
Net mijn vriendin naar het vliegveld gebracht enzo... gaat 5 weken naar Australie
Heb ik weer![]()
nee, maar wel bijnaquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:32 schreef hermandeperman het volgende:
er is nog nooit iemand doodgegaan van hard werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal niets, om precies te zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:01 schreef hermandeperman het volgende:
daar is niet veel van waar
je mag er wel mee door het centrum in amsterdamquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja leuk ook als je tijdens een gala je vriendin gaat ophalen
Spijt me zeer hoor. Maar als je zo een ding koopt noem ik jou boer teun. En dat is niet iets om trots op te zijn.
geilquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:46 schreef PeuRac het volgende:
Een 164 Q4 (4x4 230pk, full options), 5750 euri
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* BoJo op zoek gaat naar geld
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:15 schreef ook_gek het volgende:
* hermandeperman gaat stappen met BazzoS z,n vriendin
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:15 schreef ook_gek het volgende:
* BoJo gaat stappen met BazzoS z,n vriendin
uitleg enzoquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:24 schreef ook_gek het volgende:
zoals ik het zeg ik ga stappen met zijn vriendin
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:24 schreef ook_gek het volgende:
zoals ik het zeg ik ga stappen met zijn vriendin
dan moet je het zo d * bla boeh doen...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:29 schreef BoJo het volgende:
mij ging het meer om de quote / me bug
goedenavond FOK!verslaafdequote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:29 schreef Ultimora het volgende:
goedenavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |