quote:Op zondag 4 juli 2004 23:56 schreef shmoopy het volgende:
Je hebt het zwarte verbindingsstukje in het bovenste van de 2 gaatjes geschroefd, oen!
Moet in de onderste!
Mijn ideequote:Op zondag 4 juli 2004 23:54 schreef -Xerxes- het volgende:
Of gewoon de flex pakken en het horizontale stuk uit onderdeel 4 flexen!
Heb jij al verkering, you handy-woman-you?quote:Op zondag 4 juli 2004 23:57 schreef shmoopy het volgende:
Ja, ga maar kijken want ik heb gelijk.
Ik zie het ookquote:Op zondag 4 juli 2004 23:57 schreef shmoopy het volgende:
Ja, ga maar kijken want ik heb gelijk.
quote:Op zondag 4 juli 2004 23:56 schreef shmoopy het volgende:
Je hebt het zwarte verbindingsstukje in het bovenste van de 2 gaatjes geschroefd, oen!
Moet in de onderste!
Nope. Foto's naar shmoopy@fok.nl.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:59 schreef julekes het volgende:
[..]
Heb jij al verkering, you handy-woman-you?
Een wiebelend kledingrekquote:Op zondag 4 juli 2004 23:59 schreef shmoopy het volgende:
Wat heb ik gewonnen?
ook goede oplossingquote:Op zondag 4 juli 2004 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
Weggooien en voor een tientje een exemplaar op wieltjes kopen, bij Blokker.
[afbeelding]
Ga terug en kijk wat ik bedoel, ik heb gelijk, dude.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:00 schreef haaahaha het volgende:
Plus dat die stang 4 niet hoger in stangen 2 en 2b kunnen!!
Dus die schroeven zitten 'goed'!
Die lijkt mij een stuk stabieler. Blokkerquote:Op zondag 4 juli 2004 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
Weggooien en voor een tientje een exemplaar op wieltjes kopen, bij Blokker.
[afbeelding]
Wehebben het hier wel over stabiliteit, lucille, niet over duurzaamheid.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:02 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die lijkt mij een stuk stabieler. Blokker![]()
je bent lekker op dreef vanavondquote:Op maandag 5 juli 2004 00:01 schreef Lucille het volgende:
[..]
Een wiebelend kledingrek
Audio Bullys - Snake.mp3quote:Op maandag 5 juli 2004 00:01 schreef T1andonly het volgende:
Got this feeling in my head. It won't go away no <<< AudioBulleys???
Wat wil je voor een tientje?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:03 schreef julekes het volgende:
[..]
Wehebben het hier wel over stabiliteit, lucille, niet over duurzaamheid.
Ik heb een glas wijn opquote:Op maandag 5 juli 2004 00:04 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
je bent lekker op dreef vanavond
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:04 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat wil je voor een tientje?
een emmer zul je bedoelen!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:05 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb een glas wijn op![]()
Je moet ze ook omwisselenquote:Op maandag 5 juli 2004 00:06 schreef haaahaha het volgende:
5b & 5 kunnen niet lager!!!!!
ik load effe pics up!!!!
als ik het goed begrijp heb je dit van een VROUW gekregen, die het WEL inelkaar kreeg, bestaat het onding uit 6 (!!) onderdelen, en heb je het na een uur nog niet voorelkaarquote:Op maandag 5 juli 2004 00:06 schreef haaahaha het volgende:
5b & 5 kunnen niet lager!!!!!
ik load effe pics up!!!!
Ja, want dan passen die schroefjes wel.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:10 schreef DennisMoore het volgende:
Moeten 5 en 5b wel aan de buitenkant? Zouden ze ook aan de binnenkant kunnen?
je hebt ze omgekeerd zitten, oen!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:12 schreef haaahaha het volgende:
Het onderste gaatje is te klein, en zit maar aan 1 kant, plus dat stang 4 niet verder omhooggedrukt zit!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zeggik, 4 omdraaien.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:15 schreef milagro het volgende:
[..]
je hebt ze omgekeerd zitten, oen!
links moet rechts en rechts moet links
Het schroefje moet er toch helemaal doorheen!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:15 schreef milagro het volgende:
[..]
je hebt ze omgekeerd zitten, oen!
links moet rechts en rechts moet links
lijkt me wel het verstandigste nuquote:Op maandag 5 juli 2004 00:16 schreef Lucille het volgende:
Ik zou Shmoopy gewoon een keer uitnodigen.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op maandag 5 juli 2004 00:15 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Het schroefje moet er toch helemaal doorheen!!!
http://dating.fok.nlquote:Op maandag 5 juli 2004 00:16 schreef Lucille het volgende:
Ik zou Shmoopy gewoon een keer uitnodigen.
Ga weg uit m'n hoofd.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:17 schreef milagro het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
die 2 gaatjes zitten nu aan de binnenkant vh frame die moeten dus buiten zitten.
2 en 2b zitten verkeerd
Nee, want in stang 2 zitten 3 gaten, 2 waar de schroef nu doorheen zit, en 1 kleinere die eronder zit, en waarvan jij denkt dat de schroef doorheen moet.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:17 schreef shmoopy het volgende:
Draai stang 2 180 graden, dan staat ie goed qua schroefopening.
Het lijkt wel poezie, zoals ze het zegtquote:Op maandag 5 juli 2004 00:17 schreef shmoopy het volgende:
Draai stang 2 180 graden, dan staat ie goed qua schroefopening.
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:18 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ga weg uit m'n hoofd.
Maar... wat maakt links of rechts nou uit? Het gaat toch om de hoogte?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:17 schreef milagro het volgende:
die 2 gaatjes zitten nu aan de binnenkant vh frame die moeten dus buiten zitten.
2 en 2b zitten verkeerd
MAAKT GEEN FUCK UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIT!!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:17 schreef milagro het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
2 en 2b zitten verkeerd
je moet ze omwisselen!!!!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:18 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Nee, want in stang 2 zitten 3 gaten, 2 waar de schroef nu doorheen zit, en 1 kleinere die eronder zit, en waarvan jij denkt dat de schroef doorheen moet.
IRL sta ik nu zo ongeveer de man in kwestie verrot te vloeken.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het lijkt wel poezie, zoals ze het zegt
Nee lieve schat, de schroef moet er helemaal doorheen, het onderste gat zit aan 1 kant.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:19 schreef milagro het volgende:
[..]
je moet ze omwisselen!!!!!!!!
2b waar 2 zit en vv
Ik zie het helemaal voor mequote:Op maandag 5 juli 2004 00:19 schreef shmoopy het volgende:
[..]
IRL sta ik nu zo ongeveer de man in kwestie verrot te vloeken.
Soms, maar ik draag wel hakjes en rokjes, hoor.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:19 schreef julekes het volgende:
Shmoops, drink jij bier direct uit de fles?
dat daten met shmoopy wordt dus nietsquote:Op maandag 5 juli 2004 00:19 schreef shmoopy het volgende:
[..]
IRL sta ik nu zo ongeveer de man in kwestie verrot te vloeken.
[GELD TOE] Kledingrek, nog nooit gebruiktquote:Op maandag 5 juli 2004 00:20 schreef Lucille het volgende:
[TK] Kledingrek, nog nooit gebruikt
Helaas zonder handleiding, maar eenvoudig in elkaar te zetten. Zelfs vrouwen van middelbare leeftijd kunnen het.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:20 schreef Lucille het volgende:
Wel flink verbogen, en er zijn wat deuken in geschopt.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:20 schreef Lucille het volgende:
omdat de uitgaansgaatjes niet even groot zijn als de ingangsgaatjesquote:Op maandag 5 juli 2004 00:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar... wat maakt links of rechts nou uit? Het gaat toch om de hoogte?
Hij beweert dat dat onderste gaatje te klein is, en dat de schroef er helemaal doorheen moet... Tja.
Tsssk, je weet niet wat je mist manquote:Op maandag 5 juli 2004 00:20 schreef deliberator het volgende:
[..]
dat daten met shmoopy wordt dus niets
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:20 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Soms, maar ik draag wel hakjes en rokjes, hoor.
uitgescholden worden tijdens klussen?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:21 schreef Lucille het volgende:
[..]
Tsssk, je weet niet wat je mist man![]()
Nee wacht, effe luisteren.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:21 schreef milagro het volgende:
[..]
omdat de uitgaansgaatjes niet even groot zijn als de ingangsgaatjes
als je ze omwisselt steek je de schroef van de andere kant erin en past het wel.
de onderste gaatjes moeten ze in dan komt het frame hoger te staan.
Aan de andere kant zit maar één gaatje, en dat lijkt het hoge gaatje te zijn.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:21 schreef milagro het volgende:
als je ze omwisselt steek je de schroef van de andere kant erin en past het wel.
de onderste gaatjes moeten ze in dan komt het frame hoger te staan.
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:21 schreef milagro het volgende:
Who cares, al slaat ze je compleet verrot en gooit ze met stront, tis wel een date met de winnaar van het crew tournament (dat voorspel ik ff).quote:Op maandag 5 juli 2004 00:22 schreef deliberator het volgende:
[..]
uitgescholden worden tijdens klussen?![]()
Even die gaatjes een beetje opwijden. Dat is tenminste een mannenoplossing.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:24 schreef DennisMoore het volgende:
Heb je misschien een boormachine?.
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:24 schreef Modus het volgende:
[..].
Ja, voorzichtig beginnen en daarna goed doorduwen.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:25 schreef julekes het volgende:
[..]
Even die gaatjes een beetje opwijden. Dat is tenminste een mannenoplossing.
het lage gaatje dat moeten we hebben en dat is maar aan 1 kant volgens haaahahaquote:Op maandag 5 juli 2004 00:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Aan de andere kant zit maar één gaatje, en dat lijkt het hoge gaatje te zijn.
en ze schijnt handig te zijnquote:Op maandag 5 juli 2004 00:24 schreef Lucille het volgende:
[..]
Who cares, al slaat ze je compleet verrot en gooit ze met stront, tis wel een date met de winnaar van het crew tournament (dat voorspel ik ff).
Precies! Past het niet, dan pak je een hamer, en slaat erop tot 't wél past.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:25 schreef julekes het volgende:
Even die gaatjes een beetje opwijden. Dat is tenminste een mannenoplossing.
En als de gaatjes iets te groot zijn, kwestie van grotere schroeven zoeken. Of lassen. Dan ben je echt stoer.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:26 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja, voorzichtig beginnen en daarna goed doorduwen.
Ohquote:Op maandag 5 juli 2004 00:20 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Soms, maar ik draag wel hakjes en rokjes, hoor.
Oh, ik dacht dat dat het hoge gaatje was. Hij heeft nu namelijk de schroef er helemaal doorheen, gebruikt dus dat gaatje, en da's dus te hoog.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:26 schreef milagro het volgende:
het lage gaatje dat moeten we hebben en dat is maar aan 1 kant volgens haaahaha
kickje naar SEX?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:27 schreef shmoopy het volgende:
Ik weet gewoon zeker dat als je stang 4 eruithaalt, 180 graden draait en er weer inzet, dat het klopt.
En anders moet je 2 en 2b even losschroeven en draaien, niet omkeren, maar draaaaaien.
Nee, jij hebt weer mooie tieten.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh
ik niet
shmoopy, je zou een waardige opvolger zijn voor ons aller Nico!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:27 schreef shmoopy het volgende:
Ik weet gewoon zeker dat als je stang 4 eruithaalt, 180 graden draait en er weer inzet, dat het klopt.
En anders moet je 2 en 2b even losschroeven en draaien, niet omkeren, maar draaaaaien.
nee, en daarom moet het in het lage gaatjequote:Op maandag 5 juli 2004 00:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat het hoge gaatje was. Hij heeft nu namelijk de schroef er helemaal doorheen, gebruikt dus dat gaatje, en da's dus te hoog.
Dus de schroef hoeft er niet helemaal doorheen?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:30 schreef milagro het volgende:
nee, en daarom moet het in het lage gaatje
dan komen de poten lager en het frame dus meer vd grond af
Ik krijg echt de neiging 'm opzij te duwen: "Ja, laat mij dan maar!"quote:Op maandag 5 juli 2004 00:29 schreef kibber het volgende:
[..]
shmoopy, je zou een waardige opvolger zijn voor ons aller Nico!
* shmoopy zingt deuntje Eigen Huis en Tuin
Ja, dat moet ie dus wel, er zit een moertje aan de andere kant. Ding moet dus helemaal vast, plus DE SCHROEF PAST NIET EENS IN ONDERSTE GAT!!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dus de schroef hoeft er niet helemaal doorheen?
Die zocht ik dus..quote:Op maandag 5 juli 2004 00:31 schreef Lucille het volgende:
We jagen haastig door het leven
Zware baan, altijd druk, nooit even tijd
Haastig door het leven
Nico en Myrna zomaar kwijt
Het einddoel komt dan toch in zicht
Waar je rust vindt voor heel even
Waar je heerlijk voor Shmoopy bent thuisgebleven
Ik vind het verdacht dat jij de tekst kent.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:31 schreef Lucille het volgende:
We jagen haastig door het leven
Zware baan, altijd druk, nooit even tijd
Haastig door het leven
Nico en Myrna zomaar kwijt
Het einddoel komt dan toch in zicht
Waar je rust vindt voor heel even
Waar je heerlijk voor Shmoopy bent thuisgebleven
KAN NIET LIOEVE SCHAT!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:30 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, en daarom moet het in het lage gaatje
dan komen de poten lager en het frame dus meer vd grond af
jawel maar dat kan dus niet zie ik nu of je moet het doorboren.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dus de schroef hoeft er niet helemaal doorheen?
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik vind het verdacht dat jij de tekst kent.
dat zie ik nu JA!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:33 schreef haaahaha het volgende:
[..]
KAN NIET LIOEVE SCHAT!!!
zou ik ook zeggenquote:Op maandag 5 juli 2004 00:33 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik heb echt gegoogled hoor![]()
....nee, wat ik al zei...quote:Op maandag 5 juli 2004 00:33 schreef milagro het volgende:
[..]
jawel maar dat kan dus niet zie ik nu of je moet het doorboren.
dus moet het onderste rechte stuk meer in 5 en 5b geschoven worden dan, kan dat, haaahaha?
JA MAAR IK ZEI HET TOG!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:34 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zie ik nu JA!!!!!
dat was op die andere foto's niet te zien
"Ik word niet snel boos!!!! HOU ME NIET TEGEN!!! HOU ME NIET TEGEN!!!"quote:Op maandag 5 juli 2004 00:33 schreef haaahaha het volgende:
WAT EEN GODSKLEREKUTDING ZEG
bron: http://www.leovee.nl/weblogpl.php?x=174quote:Op maandag 5 juli 2004 00:34 schreef deliberator het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen![]()
Now you're talkingquote:Op maandag 5 juli 2004 00:35 schreef shmoopy het volgende:
Dude, wat een kutrek.
lul niet, ik heb een boor waarmee ik boor, ja, want geen vent in huis (GODZIJDANK!! WANT DIE GAAT OM MIDDERNACHT EEN KLEDINGREK IN ELKAAR ZETTEN!!!!!)quote:Op maandag 5 juli 2004 00:34 schreef haaahaha het volgende:
[..]
....nee, wat ik al zei...
En aangezien dit voor vrouwen is, lijkt me niet dat er een boor aan te pas moet komen, wel?
Geprobeerd?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:27 schreef shmoopy het volgende:
Nee, geef het kado voor iemand zijn verjaardagquote:Op maandag 5 juli 2004 00:34 schreef Andoire het volgende:
Pfff geef het terug of zo
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:35 schreef Lucille het volgende:
[..]
bron: http://www.leovee.nl/weblogpl.php?x=174
via google gevonden
http://www.google.nl/sear(...)oor+het+leven%22&lr=
JA NOU EN???!!!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:35 schreef haaahaha het volgende:
[..]
JA MAAR IK ZEI HET TOG!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:37 schreef milagro het volgende:
[..]
JA NOU EN???!!!!!!!
WOU JE METEEN DE OPLOSSING DAN OF ZO
OF WIL JE EEN LEKKER LOPEND TOPIC
*boor pakt en willekeurig gaten in de muur gaat boren hier![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 5 juli 2004 00:37 schreef milagro het volgende:
[..]
JA NOU EN???!!!!!!!
WOU JE METEEN DE OPLOSSING DAN OF ZO
OF WIL JE EEN LEKKER LOPEND TOPIC
*boor pakt en willekeurig gaten in de muur gaat boren hier![]()
![]()
Zo past ie goedquote:Op maandag 5 juli 2004 00:38 schreef haaahaha het volgende:
oh wacht hij past al!
HIERIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
KUT DING!!
wat dacht je van een looprekquote:Op maandag 5 juli 2004 00:38 schreef Lucille het volgende:
Misschien kan je er iets anders van maken, een rekje voor een klimpant of zo?
Het deksel van je prullenbak wiebelt nuquote:Op maandag 5 juli 2004 00:38 schreef haaahaha het volgende:
oh wacht hij past al!
[afbeelding]
KUT DING!!
nee, die heb ik nog iedere dag nodig. loop lastig met al mijn bleding r over heenquote:Op maandag 5 juli 2004 00:39 schreef milagro het volgende:
[..]
wat dacht je van een looprek
Wat, laten jullie vrouwen dat zo zien dan?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:39 schreef shmoopy het volgende:
Bij mij rijst opeens de vraag: heb je een goed contact met je moeder?
Ik bedoel, er lopen geen conflicten oid?
quote:Op zondag 4 juli 2004 23:59 schreef haaahaha het volgende:
Nee, heb ik al geprobeerd, shmoopy! Er zitten 2 gaatjes, maar het 2de gaatje, daar past de schroef niet doorheen!!!
Je moet eens weten hoe subtiel vrouwen zijn ....quote:Op maandag 5 juli 2004 00:40 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Wat, laten jullie vrouwen dat zo zien dan?
ik quotte de verkeerde , jaquote:Op maandag 5 juli 2004 00:40 schreef deliberator het volgende:
[..]
nee, die heb ik nog iedere dag nodig. loop lastig met al mijn bleding r over heen
Kwestie van schroefje 11 aandraaien.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het deksel van je prullenbak wiebelt nu
]quote:Op maandag 5 juli 2004 00:40 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff, met een boormachine of een lasapparaat had je 'm al lang gefixed.
En weggooien is zonde!.
De kindertjes in Afrika... nee wacht....
In afrika zou hij niet wiebelen, want daar zijn de vloeren niet recht.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:42 schreef kibber het volgende:
[..]
]
Zelfs kindjes in Afrika zou ik dat niet aan willen doen..
Sla buis nummer 4 dieper in buis 2 en 2b en boor desnoods twee nieuwe gaten in buis 4.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:43 schreef haaahaha het volgende:
Waarom is fok zo rukking traag?
Okay, wat doe ik hier fout?
[afbeelding]
Kan iemand me helpen?
rot op met dat kut ding!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:43 schreef deliberator het volgende:
[ te koop ]
Prijs: 15,00 euro
Beschrijving: een kledingrek die je in hoogte kunt verstellen
Op wieletjes dus makkelijk verrijdbaar
Het kleding rk kan je ook gemakkelijk uitelkaar halen zo dat het makkelijk mee genomen kan worden
Zie foto
[afbeelding]
Klikerdeklik
je moet de schroeven onderin bij 2 b en 2 er pas inschroeven als je 4 verder doorgeschoven hebtquote:Op maandag 5 juli 2004 00:43 schreef haaahaha het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand me helpen?
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:44 schreef haaahaha het volgende:
[..]
rot op met dat kut ding!!!!
Ik denk dat 5 en 5b omgewisselt moeten wordenquote:Op maandag 5 juli 2004 00:43 schreef haaahaha het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand me helpen?
En daar hebben ze geen klerenquote:Op maandag 5 juli 2004 00:43 schreef julekes het volgende:
[..]
In afrika zou hij niet wiebelen, want daar zijn de vloeren niet recht.
Heej, een Nefitquote:Op maandag 5 juli 2004 00:43 schreef deliberator het volgende:
[ te koop ]
Het kleding rk kan je ook gemakkelijk uitelkaar halen zo dat het makkelijk mee genomen kan worden
Zie foto
[afbeelding]
Klikerdeklik
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:38 schreef haaahaha het volgende:
oh wacht hij past al!
[afbeelding]
KUT DING!!
Ik schuif stang 4 net zover in 2 tot ie niet verder kan, en dan komen de gaten goed uitgelijnd, waarna ik de schroef erdoorheen kan doen..quote:Op maandag 5 juli 2004 00:44 schreef milagro het volgende:
[..]
je moet de schroeven onderin bij 5 b en 5 er pas inschroeven als je 4 verder doorgeschoven hebt
Ja, dat zeg ik. Blokker.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:43 schreef deliberator het volgende:
[ te koop ]
Zie foto
[afbeelding]
Klikerdeklik
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:45 schreef kibber het volgende:
[..]
En daar hebben ze geen kleren
MIJ ANDERS NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:45 schreef nikky het volgende:
[..]![]()
![]()
meesterlijk topic![]()
de tranen lopen over mijn wangen
tssss zijn kachel wiebelt niet, het gaat om dat zeer stabiele, goed in elkaar gezette, zo goed als nieuw, te koop staande kledingrekquote:Op maandag 5 juli 2004 00:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heej, een Nefit
en dan moet je dus die voetjes uitschroeven dan wiebelt het niet meer, plasser!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:45 schreef haaahaha het volgende:
Het is wel zo, dat de gaten waarin die schroeven zitten tussen stang 2 en 3 lager geboord zijn, MAAR DAT MAAKT OOK GEEN FUCK UIT WANT DAN BLIJVEN DIE KUTPOTEN NOG WIEBELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:46 schreef deliberator het volgende:
[..]
tssss zijn kachel wiebelt niet, het gaat om dat zeer stabiele, goed in elkaar gezette, zo goed als nieuw, te koop staande kledingrek
Ik vind dat Shmoopy wel een schouderklopje verdient heeft voor haar ruimtelijk inzicht.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:45 schreef nikky het volgende:
[..]![]()
![]()
meesterlijk topic![]()
de tranen lopen over mijn wangen
HEB IK AL GEZEGD OP PAGINA 1 LUMMEL!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:46 schreef milagro het volgende:
[..]
en dan moet je dus die voetjes uitschroeven dan wiebelt het niet meer, plasser!
Volgens mij typt ze het letterlijk over uit de handleiding.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:47 schreef Lucille het volgende:
Maar heb je shmoopy nu al gemailt? Ze weet precies hoe dat ding in elkaar moet worden gezet.
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:48 schreef shmoopy het volgende:
Eigenwijs kutjong, ik weet gewoon zeker dat ik gelijk heb!
Mag ik je PC dan hebben?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:48 schreef haaahaha het volgende:
IK FLIKKER DAT REK EN M'N HELE PC ZO DOOR HET RAAM ALS IK DIT DING ZO NIET VOOR ELKAAR krijg
Je hoeft niet boos te worden op ons omdat jij een eenvoudig kledingrekje niet in elkaar geschroefd krijgt, wat een vrouw van middelbare leeftijd wel lukt.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:48 schreef haaahaha het volgende:
IK FLIKKER DAT REK EN M'N HELE PC ZO DOOR HET RAAM ALS IK DIT DING ZO NIET VOOR ELKAAR krijg
Waar zei ze dat? ik wil quoten!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:48 schreef Lucille het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet, je hebt mijn laatste uitleg niet eens geprobeerd!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:48 schreef haaahaha het volgende:
shmoopy zat er ook naast
ow ja .... stoerquote:Op maandag 5 juli 2004 00:50 schreef Lucille het volgende:
Oh ik heb hem door. Het is geen kledingrek. Het is een IQ meter.
zeg nog eens, lieverd?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:50 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Niet, je hebt mijn laatste uitleg niet eens geprobeerd!
Ik ga even in een plastic zakje ademen, zo terug.
ehm....ik dacht niet mee hoorquote:Op maandag 5 juli 2004 00:50 schreef Lucille het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:50 schreef Lucille het volgende:
ik dacht dat we opnieuw begonnen JA, PIEMELMANSquote:Op maandag 5 juli 2004 00:47 schreef haaahaha het volgende:
[..]
HEB IK AL GEZEGD OP PAGINA 1 LUMMEL!
DIE KUNNEN NIET UITGESCHROEFD WORDEN
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:49 schreef julekes het volgende:
[..]
Je hoeft niet boos te worden op ons omdat jij een eenvoudig kledingrekje niet in elkaar geschroefd krijgt, wat een vrouw van middelbare leeftijd wel lukt.
Ow wacht.
ik moet iemand in elkaar boren, dat moet ik , ja !quote:Op maandag 5 juli 2004 00:52 schreef Lucille het volgende:
milagro, moet jij ook ff in een plastic zakje ademen?
Bij de Blokker hebben ze mooie plastic zakjesquote:Op maandag 5 juli 2004 00:53 schreef deliberator het volgende:
[TK] plastic zakjes
handig voor als een kledingrek in elkaar zet
Het lijkt me hilarisch als morgen zijn moeder belt dat hij een onderdeel is vergeten mee te nemen.quote:
Laatste keer.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:27 schreef shmoopy het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:54 schreef Lucille het volgende:
[..]
Bij de Blokker hebben ze mooie plastic zakjes
Man, nodig haar gewoon een keer uit. Zeg dat je iets lekkers gaat koken voor haar. En geef meteen een bos bloemen en een doos chocolade. Wedden dat ze gewoon naar je toe komt.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:54 schreef haaahaha het volgende:
shmoopy, waar blijft die briljante uitleg van je??
Dear god, make it so.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:54 schreef julekes het volgende:
[..]
Het lijkt me hilarisch als morgen zijn moeder belt dat hij een onderdeel is vergeten mee te nemen.
erg, hèquote:Op maandag 5 juli 2004 00:55 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Laatste keer.
We gaan het topic volmakenquote:Op maandag 5 juli 2004 00:56 schreef Essiepessie het volgende:
Djeez, het gaat nog steeds door hier.
Als hij stang 4 er gewoon uithaalt, is er geen probleem meerquote:Op maandag 5 juli 2004 00:55 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Laatste keer.
Maakt allemaal niks uit, ontzettende lieve schatquote:Op maandag 5 juli 2004 00:27 schreef shmoopy het volgende:
Nu weet ik waarom de bij de ikea altijd die schroefjes in zakjes doen!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:52 schreef Lucille het volgende:
milagro, moet jij ook ff in een plastic zakje ademen?
Man, hij had haar al tig keer kunnen vragen, ik zie nog steeds niks.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:56 schreef deliberator het volgende:
dit is gewoon een versier truc van haaahaha.
Hij wil Shmoopy schaken
dat zei mijn man vannacht ook..quote:Op maandag 5 juli 2004 00:56 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Maakt allemaal niks uit, ontzettende lieve schat
het draaien maakt allemaal niks uit, echt!
En de volgende 10 delen ook want dit schiet niet op...quote:Op maandag 5 juli 2004 00:56 schreef Lucille het volgende:
[..]
We gaan het topic volmaken![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:57 schreef milagro het volgende:
[..]
dat zei mijn man vannacht ook..
oh nee wacht..
Dan draai je verkeerd!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:56 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Maakt allemaal niks uit, ontzettende lieve schat
het draaien maakt allemaal niks uit, echt!
Hoezo raar doen?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dan draai je verkeerd!
ik ga al een heel klein beetje raar doen, hebben meer mensen daar last van?
Nee, ik draai niet verkeerd, het maakt niet uit hoe de stangen gedraaid zijn, de 2 gaten waar de schroef doorheen gaan zitten te hoog, waardoor de poten van de grond komen.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dan draai je verkeerd!
Jaaa, dat is de oplossing. Ga gewoon naar hem toe.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:01 schreef shmoopy het volgende:
Waar woon je gloeiende^&*%@#&*$#, ik doe het wel!
mwoah.. zit hier in mijn rode overall en heb 40 gaten in de muur waar ik niets mee kan, een compleet nieuwe badkamer, een wandmeubel en 30 koppen thee op en ik moet dus vreselijk plassen maar mijn rits zit vastquote:Op maandag 5 juli 2004 00:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dan draai je verkeerd!
nee, 5 en 5b zijn de poten, daar zit maar 1 gat doorheen geboort, waar de schroef doorheen past..quote:Op maandag 5 juli 2004 01:01 schreef DennisMoore het volgende:
ZItten er aan de bovenkant van stangen 5 en 5b ook gaatjes?
DOE EENS GEWOON NORMAAL EN FIX MIJN REK MAN!!!!!!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah.. zit hier in mijn rode overall en heb 40 gaten in de muur waar ik niets mee kan, een compleet nieuwe badkamer, een wandmeubel en 30 koppen thee op en ik moet dus vreselijk plassen maar mijn rits zit vast
en 4 kan niet verder in 2 en 2bquote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef haaahaha het volgende:
[..]
nee, 5 en 5b zijn de poten, daar zit maar 1 gat doorheen geboort, waar de schroef doorheen past..
Denk dat hij 2 en 2b bedoelt? Dat vroeg ik me namelijk ook al af.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef haaahaha het volgende:
[..]
nee, 5 en 5b zijn de poten, daar zit maar 1 gat doorheen geboort, waar de schroef doorheen past..
Het zit je ook niet mee he?quote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef milagro het volgende:
[..]
mwoah.. zit hier in mijn rode overall en heb 40 gaten in de muur waar ik niets mee kan, een compleet nieuwe badkamer, een wandmeubel en 30 koppen thee op en ik moet dus vreselijk plassen maar mijn rits zit vast
als je zo gaat schreeuwen doe ik helemaal niets, vrouwmensquote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef haaahaha het volgende:
[..]
DOE EENS GEWOON NORMAAL EN FIX MIJN REK MAN!!!!!!!!
Ja, precies!quote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Of die vriendin en laat haar het doenquote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef DennisMoore het volgende:
Bel je moeder.
Precies!quote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef milagro het volgende:
[..]
en 4 kan niet verder in 2 en 2b
Nee, de vriendin van zijn moeder. Want die zegt dat het simpel is.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef DennisMoore het volgende:
Bel je moeder.
neuk er een gat in voor mijn partquote:Op maandag 5 juli 2004 01:04 schreef haaahaha het volgende:
ik zie het al, jullie snappen er geen HOL van!
Dat krijgt hij nog lang te horen op familiefeestjes.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef DennisMoore het volgende:
Bel je moeder.
Jij ook nietquote:Op maandag 5 juli 2004 01:04 schreef haaahaha het volgende:
ik zie het al, jullie snappen er geen HOL van!
Dude, dat rek past ook ergens anders, hoor.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef haaahaha het volgende:
[..]
DOE EENS GEWOON NORMAAL EN FIX MIJN REK MAN!!!!!!!!
hoe bedoel je datquote:Op maandag 5 juli 2004 01:04 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee he?
Oja, pardon.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:03 schreef Essiepessie het volgende:
Denk dat hij 2 en 2b bedoelt? Dat vroeg ik me namelijk ook al af.
Ikke in bed? Nee nog niet.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:06 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat
lag jij niet in bed trouwens
quote:Op maandag 5 juli 2004 01:07 schreef Lucille het volgende:
Weet je zeker dat het niet zo moet?
[afbeelding]
Het Bjorn wandmeubel is morgen aan de beurt!quote:Op maandag 5 juli 2004 01:07 schreef shmoopy het volgende:
Doen we morgen iets van IKEA?
Ik ga nog even wat proberen, ik maak wel foto'squote:Op maandag 5 juli 2004 01:07 schreef julekes het volgende:
Misschien kan je ons even een kleine oventarisatie geven van stanglengten, gaatjes in stangen en schuifmogelijkheden?
zoiets?quote:Op maandag 5 juli 2004 01:07 schreef shmoopy het volgende:
Het is een vent die hier begon met nummertjes geven ja.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:06 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, pardon.
Ik doe dit soort dingen namelijk meestal zonder nummertjes, gewoon uit m'n hoofd. Ruimtelijk mannelijk inzicht enzo.
Zitten er aan de bovenkant van stangen 2 en 2b geen gaatjes?
* Essiepessie playing: DJ Sneak - Fix My Sink.mp3
Ow god, dan zijn het natuurlijk de plankjes...quote:Op maandag 5 juli 2004 01:08 schreef kibber het volgende:
[..]
Het Bjorn wandmeubel is morgen aan de beurt!
NökMöbel of zoquote:Op maandag 5 juli 2004 01:07 schreef shmoopy het volgende:
Als ik deze uitspraak koppel aan zijn voorkomen en zijn email adres (phya = natuurkunde?) wacht ik nog maar even met het bestellen.quote:For all interested: I've made a funny video of our experience (22 min.). This you can order by contacting me at migselv@phys.au.dk.
Ja, om het geheel wat duidelijker te maken voor de vrouwen in dit topic.quote:Op maandag 5 juli 2004 01:09 schreef Essiepessie het volgende:
Het is een vent die hier begon met nummertjes geven ja.![]()
Mja, nadat ze het in elkaar hebben weten te zetten.quote:En vrouwen kunnen ook ruimtelijk inzicht hebben.![]()
Dat zijn manwijvenquote:Op maandag 5 juli 2004 01:09 schreef Essiepessie het volgende:
[..]
Het is een vent die hier begon met nummertjes geven ja.![]()
En vrouwen kunnen ook ruimtelijk inzicht hebben.![]()
Presentquote:Op maandag 5 juli 2004 01:11 schreef Juup© het volgende:
Dat zijn manwijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |