en wat als je dat weigert?quote:Op zondag 4 juli 2004 21:17 schreef CosmoNut het volgende:
Wij zielige fokkers hebben het maar te accepteren jongens
Dan word je gebantquote:Op zondag 4 juli 2004 21:24 schreef johndavis het volgende:
[..]
en wat als je dat weigert?
quote:Op zondag 4 juli 2004 21:26 schreef Croupouque het volgende:
Ze heet Insomaniac.
En ze is lief.
En ze doet wat ze moet doen.
En ik ben een slijmbal.
wat zei je ook alweer croupouque?quote:Uit fotoboek van Insomaniac:
Ik vergelijk Insomaniac altijd met een teek.
Op het eerste gezicht ziet ze er uit als een onschuldig klein wezentje, maar als je even niet oplet dan bijt ze zich vast, vreet zich een weg tot diep onder je huid en zuigt je bloed op, ze zuigt je helemaal leeg totdat er niets meer van je over is behalve een rillend slap hoopje vel met twee zielig kijkende oogjes erin.
By Croupouque
Je zeikt.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:37 schreef johndavis het volgende:
ik zeik niet, ik vraag me dingen af.
en superuli in een vervelend kereltje.
quote:Op zondag 4 juli 2004 21:38 schreef Honingdropje het volgende:
Ik hou me maar in, want ik ben namelijk beter dan Insomaniac. Die kan alleen maar schelden.
quote:Op zondag 4 juli 2004 21:38 schreef Honingdropje het volgende:
Ik hou me maar in, want ik ben namelijk beter dan Insomaniac. Die kan alleen maar schelden.
S.U.K.K.E.L moeilijk he? lezen?quote:Op zondag 4 juli 2004 21:40 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Sorry?
Oh, ik snap het al.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:40 schreef Qwea het volgende:
[..]jij bent zoooooooooooooooooo veel minder dan inso. In je alle mooiste dromen haal je het niet eens bij dr
grofquote:Op zondag 4 juli 2004 21:40 schreef Qwea het volgende:jij bent zoooooooooooooooooo veel minder dan inso. In je alle mooiste dromen haal je het niet eens bij dr
quote:Op zondag 4 juli 2004 21:41 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Oh, ik snap het al.
Je bent verliefd.
volgens mij ben jij verliefd, jij stalkt inso tenslottequote:Op zondag 4 juli 2004 21:41 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Oh, ik snap het al.
Je bent verliefd.
Waarheidquote:Op zondag 4 juli 2004 21:41 schreef johndavis het volgende:
[..]
grof![]()
Wahahahaquote:Op zondag 4 juli 2004 21:43 schreef Qwea het volgende:
[..]Klopt. Moet je ook eens proberen. Als ze je willen hebben met die houding
quote:Op zondag 4 juli 2004 21:45 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
. Ik heb namelijk iets wat jij en Inso niet hebben: stijl.
Wahahaquote:Op zondag 4 juli 2004 21:45 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Wahahaha
Meisje, ik kan krijgen wie ik maar wil hebben. Ik heb namelijk iets wat jij en Inso niet hebben: stijl.
misplaatste arrogantie is zo betreurenswaardigquote:Op zondag 4 juli 2004 21:45 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Wahahaha
Meisje, ik kan krijgen wie ik maar wil hebben. Ik heb namelijk iets wat jij en Inso niet hebben: stijl.
Inso is gewoon geilquote:Op zondag 4 juli 2004 21:47 schreef johndavis het volgende:
ontopic, VERKLARINGS ENZO
Ik vergeet nóg iets wat IK kan en jij niet.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
WahahaOmfg Stijl?
ROTLMBFWAO! Geweldig. Damn, wat ben jij arrogant. En dan nog niet te spreken over je face. En dat kloptAls hoer ken je vast iedereen krijgen
Neh, voor honingdropje zou ik ook een moker nemenquote:Op zondag 4 juli 2004 21:47 schreef kastanova het volgende:
Ik zou ze allebei, zowel inso als honingdropje. nog niet eens dood willen prikken met een stok.
quote:Op zondag 4 juli 2004 21:48 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Ik vergeet nóg iets wat IK kan en jij niet.
Spellen.
met een mes dan?quote:Op zondag 4 juli 2004 21:47 schreef kastanova het volgende:
Ik zou ze allebei, zowel inso als honingdropje, nog niet eens dood willen prikken met een stok.
Smaken verschillen, blijkbaar.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]Je vergeet nog iets. Lelijk zijn
Als je daar nou ook ff een topic gaat open gooien, dan zeik ik je daar ook ff afquote:Op zondag 4 juli 2004 21:51 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Smaken verschillen, blijkbaar.
Maar goed, ik zie weer waar dit op uitdraait: ik word hier weer zwartgemaakt en afgezeken, wat een beetje een trend lijkt te zijn hier in Onzin. Jullie zouden beter kunnen kijken naar een forum als LIF, waar iedereen normaal reageert.
wat een onzinquote:Op zondag 4 juli 2004 21:51 schreef Honingdropje het volgende:
Maar goed, ik zie weer waar dit op uitdraait: ik word hier weer zwartgemaakt en afgezeken, wat een beetje een trend lijkt te zijn hier in Onzin. Jullie zouden beter kunnen kijken naar een forum als LIF, waar iedereen normaal op mij reageert.
Dat doet ze alquote:Op zondag 4 juli 2004 21:52 schreef LoverGirl het volgende:
Ja schat (zie sig enzo... voor je je dingen gaat verbeelden), maar dit is ONZ!
Kijk; het zit zo.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je daar nou ook ff een topic gaat open gooien, dan zeik ik je daar ook ff af
Knap van je dat je het ziet trouwensDus je tieft op?
dat moet ik zijnquote:Op zondag 4 juli 2004 21:55 schreef Honingdropje het volgende:
dan vraag ik me af wie zich hier het meest volwassen gedraagt hoor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lezen op eigen risico!
Aangeboden, tegen elk aannemelijk bod: mijn leven, upgraded tot "sociaal", met gratis werk en middelbare schoolopleiding... anyone?
Kijk het zit zo : Ik moet je niet, inso waarschijnlijk ook niet, en we zijn het zat om tegen die arrogantie van je te moeten aankijken.Wat ons tot nu toe toch aardig is gelukt, en ons de strot is uitgekomen.Maar JIJ lijkt je niet aan te willen/kunnen passen. Dan vraag ik me toch echt af wie hier zich hier het meest volwassen gedraagt hoor.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:55 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Kijk; het zit zo.
Ik was (ben) het zat om zo behandeld te worden. Ik kreeg het advies om wat vriendelijker te doen, wat me tot nu toe best aardig helemaal niet lukt. Maar Insomaniac ik lijk me niet aan te kunnen passen, dan vraag ik me af wie zich hier het meest volwassen gedraagt hoor.![]()
de doelstelling van ONZ is dan ook de volwassenheid van zijn bezoekers te stimulerenquote:Op zondag 4 juli 2004 21:55 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Kijk; het zit zo.
Ik was (ben) het zat om zo behandeld te worden. Ik kreeg het advies om wat vriendelijker te doen, wat me tot nu toe best aardig lukt. Maar Insomaniac lijkt zich niet aan te passen, dan vraag ik me af wie zich hier het meest volwassen gedraagt hoor.![]()
"Ons"?quote:Op zondag 4 juli 2004 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk het zit zo : Ik moet je niet, inso waarschijnlijk ook niet, en we zijn het zat om tegen die arrogantie van je te moeten aankijken.Wat ons tot nu toe toch aardig is gelukt, en ons de strot is uitgekomen.Maar JIJ lijkt je niet aan te willen/kunnen passen. Dan vraag ik me toch echt af wie hier zich hier het meest volwassen gedraagt hoor.![]()
Ow ja, en dat ben jij dus niet
Verwacht je dan van mij dat ik het volhou om aardig tegen je te doen?quote:ik was vergeten de vorige x de foto's te bekijken. Damn, heb ineens geen trek meer
Ow shit, wist je dat niet? tsss je loopt achter. Ik ben het nieuwe communicatie middel van inso als ze er ff niet is.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:02 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
"Ons"?
Sinds wanneer spreek jij namens Insomaniac?
En wanneer je zulke berichtjes in mijn fotoboek zet:
[..]
Verwacht je dan van mij dat ik het volhou om aardig tegen je te doen?![]()
Ik vind dat ik tot nu toe de meest verstandige sukkeligste ben in dit gezelschap, inderdaad.
En daar voel ik me best trots door
Je voelt je blijkbaar heel wat.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:07 schreef Qwea het volgende:
Tief je dan nu op?
quote:Op zondag 4 juli 2004 22:02 schreef Xennia het volgende:
de doelstelling van ONZ is dan ook de volwassenheid van zijn bezoekers te stimuleren
bepalen jullie dat?quote:Op zondag 4 juli 2004 22:09 schreef Honingdropje het volgende:
Nee dus. En Inso is er blijkbaar niet, dus dit topic heeft verder dus geen enkele waarde.
Ik voel me idd wat.Want ik BEN wat. Integen stelling tot jouquote:Op zondag 4 juli 2004 22:09 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Je voelt je blijkbaar heel wat.
Mij afzeiken vanwege mijn uiterlijk, terwijl je zelf niet eens foto's in je fotoboek durft te zetten. En jij wil dat ik dan serieus op je reageer?
Nee dus. En Inso is er blijkbaar niet, dus dit topic heeft verder dus geen enkele waarde.
Jij bent best wel vermakelijk. Je trekt eerst alle aandacht naar je toe en als je die dan krijgt, dan blaf je weer van je af.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:09 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Je voelt je blijkbaar heel wat.
Mij afzeiken vanwege mijn uiterlijk, terwijl je zelf niet eens foto's in je fotoboek durft te zetten. En jij wil dat ik dan serieus op je reageer?
Whaaa, dat is echt het slapste excuus ooitquote:Op zondag 4 juli 2004 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
En geen foto in mn fotoboek is geen kwestie van durven.Tis een kwestie van geen zin hebben.
blij dat je zoveel waarde hecht aan je eigen mening. seriouslyquote:Op zondag 4 juli 2004 22:02 schreef Honingdropje het volgende:
Ik vind dat ik tot nu toe de meest verstandige ben in dit gezelschap, inderdaad.
En daar voel ik me best trots door
quote:Op zondag 4 juli 2004 22:09 schreef Dirkh het volgende:
Duit weer uit het zakje haalt, inclusief rente.
quote:Op zondag 4 juli 2004 22:14 schreef Honingdropje het volgende:
Maar goed, aan een laffe muts als Gea-Qwea spendeer ik mijn kostbare tijd niet.
Doei!
Neh, tis waarheid. [dejavu] En die is hard[/dejavu]quote:Op zondag 4 juli 2004 22:12 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Whaaa, dat is echt het slapste excuus ooit
quote:Op zondag 4 juli 2004 22:19 schreef Mattt het volgende:
Honingdropje ,
Nog niet weg![]()
Ophoeren![]()
Dat werkt misschien voor 10 mimuten, langer nietquote:Op zondag 4 juli 2004 21:15 schreef Beach het volgende:
Die moet gewoon eens flink geneukt wordendaarna is het vast wel over
![]()
daar is wel werk in geloof ikquote:Op zondag 4 juli 2004 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat werkt misschien voor 10 mimuten, langer niet
quote:Op zondag 4 juli 2004 22:22 schreef beaverhausen het volgende:
Liev topic
En Inso is ook liev.
Zie je nou wel honing muts, ze houden niet van jequote:Op zondag 4 juli 2004 22:46 schreef Skaai het volgende:
ga weg stinkzwam
Duh, daar kóm ik nooit!quote:Op zondag 4 juli 2004 21:51 schreef Honingdropje het volgende:
Jullie zouden beter kunnen kijken naar een forum als LIF, waar iedereen normaal op mij reageert.
Zou ze ons daar ook negeren?quote:Op zondag 4 juli 2004 22:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Duh, daar kóm ik nooit!
sarcasme, gaat er een belletje rinkelen?quote:Op zondag 4 juli 2004 22:09 schreef johndavis het volgende:
[..]
[..]
bepalen jullie dat?
Ik ben best bereid om jullie te vergeven, hoor.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zou ze ons daar ook negeren?
ik haat belletjesquote:Op zondag 4 juli 2004 23:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
sarcasme, gaat er een belletje rinkelen?
ik haat mensen voor wie mijn humor te hoog gegrepen isquote:Op zondag 4 juli 2004 23:09 schreef johndavis het volgende:
[..]
ik haat belletjes
Wat ben je toch ook een vergevingsgezind topwijf héquote:Op zondag 4 juli 2004 23:08 schreef Honingdropje het volgende:
Ik ben best bereid om jullie te vergeven, hoor.![]()
Echt...sommigen zijn zó dom. Die kun je beter maar gewoon negeren, anders word je er doodmoe van.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik haat mensen voor wie mijn humor te hoog gegrepen is
Een 'extorbiante' penis?quote:Op zondag 4 juli 2004 23:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon zéggen dat je m'n extorbiante penis in je geprakt wilt hebben.
jij bent zo dom dat je denkt dat negeren betekent dat je overal op moet happenquote:Op zondag 4 juli 2004 23:13 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Echt...sommigen zijn zó dom. Die kun je beter maar gewoon negeren, anders word je er doodmoe van.
exorbitantequote:Op zondag 4 juli 2004 23:15 schreef Honingdropje het volgende:
Een 'extorbiante' penis?
Ik denk dat je daar beter eerst maar even mee naar de dokter moet gaan, voordat je die in mij prakt.
En dan nog.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
exorbitante :')
zieligaard, eerst beetje dapper iedereen lopen uit te schelden. en dan terug krabbelen en zeggen dat we toch nog "iets meer niveau" hebben dan de rest.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:08 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Ik ben best bereid om jullie te vergeven, hoor.![]()
Jullie hebben tenminste nog wat meer niveau dan het meerendeel van Fok.
als ik zeg dat het doel van ONZ is om jongeren op weg naar hun volwassenheid te stimuleren heb jij niet in de gaten dat dat sarcastisch is?quote:Op zondag 4 juli 2004 23:18 schreef johndavis het volgende:
[quote]Op zondag 4 juli 2004 23:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik haat mensen voor wie mijn humor te hoog gegrepen is
[/quote
ik haat mensen die denken dat hun humor te hoog gegrepen is voor mij en denken dat ze humor hebbenhou maar op dit win je nooit
Sjezus, ben je na 7 minuten echt al een complete zin vergeten?quote:Op zondag 4 juli 2004 23:20 schreef Honingdropje het volgende:
Exorbitant 'wat'? Beschimmeld? Klein?
Nee, ik ben slim genoeg om dat wel in de gaten te hebbenquote:Op zondag 4 juli 2004 23:20 schreef kastanova het volgende:
Ej, maar honingdropje, ff serieus hé; ik denk dat jij dom genoeg bent om er in te trappen als ik nu plotseling aardig tegen je ga doen, wat zeg je er zelf van?
een wijs man vertelde mij ooit:sarcastischsmarcastischquote:Op zondag 4 juli 2004 23:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
als ik zeg dat het doel van ONZ is om jongeren op weg naar hun volwassenheid te stimuleren heb jij niet in de gaten dat dat sarcastisch is?
en hou maar op, want ik haat mensen die niet correct kunnen quoten
Hoe kom je er bij dat ik je niet magquote:Op zondag 4 juli 2004 23:23 schreef Honingdropje het volgende:
Ik kan best een beetje veranderen, maar ik weet niet precies waarom je me niet mag.
Nou, dat weet ik best. Dat merk ik aan je gedrag. Niet dan?quote:Op zondag 4 juli 2004 23:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik je niet mag
Welk gedrag dan preciesquote:Op zondag 4 juli 2004 23:27 schreef Honingdropje het volgende:
Nou, dat weet ik best. Dat merk ik aan je gedrag. Niet dan?
Ik zou m'n zaad wel aan je af kunnen vegen op een schemerige zaterdagnacht nadat ik van de drank door m'n benen ben gezakt... Maar dat maakt je niet zo bijzonder hoor...quote:Maar je vindt me toch wél mooi enzo?
quote:Op zondag 4 juli 2004 23:30 schreef kastanova het volgende:
Ik zou m'n zaad wel aan je af kunnen vegen op een schemerige zaterdagnacht nadat ik van de drank door m'n benen ben gezakt... Maar dat maakt je niet zo bijzonder hoor...
Nou, mijn foto's op een site zetten enzo. Maar goed, dat is nu eenmaal gebeurd en je zal er wel je redenen voor gehad hebben (welke dan???)quote:Op zondag 4 juli 2004 23:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Welk gedrag dan precies
Okee, maar je vindt me blijkbaar dus niet lelijk, iets wat je eerder wel een keer gezegd hebtquote:[..]
Ik zou m'n zaad wel aan je af kunnen vegen op een schemerige zaterdagnacht nadat ik van de drank door m'n benen ben gezakt... Maar dat maakt je niet zo bijzonder hoor...
En daaruit concludeer je dat ik niet mag? Je onderschat mequote:Op zondag 4 juli 2004 23:33 schreef Honingdropje het volgende:
Nou, mijn foto's op een site zetten enzo. Maar goed, dat is nu eenmaal gebeurd en je zal er wel je redenen voor gehad hebben (welke dan???)
Ik houd niet van annorexia wijven, maar inderdaad, lelijk ben je niet...quote:Okee, maar je vindt me blijkbaar dus niet lelijk, iets wat je eerder wel een keer gezegd hebt
Je doet het inderdaad wel vaker. Wist ik veel. Ik ben de laatste tijd ook veel wijzer geworden, hoor.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
En daaruit concludeer je dat ik niet mag? Je onderschat me.
quote:maar inderdaad, lelijk ben je niet...
Dat valt echt wel mee hoor. Echt. Ik vind mezelf zelfs te dik!quote:Maar tijdens het neuken telkens tegen de bekkenbotten van een wijf aanstoten is gewoon niet mijn ding, snap je.
voor iemand die zegt over te lopen van zelfvertrouwen mbt haar uiterlijk heb je wel verdacht veel bevestiging nodig...quote:Op zondag 4 juli 2004 23:27 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Maar je vindt me toch wél mooi enzo?
ja das toch een kenmerk van anorexia?quote:Op zondag 4 juli 2004 23:39 schreef Honingdropje het volgende:
Dat valt echt wel mee hoor. Echt. Ik vind mezelf zelfs te dik!
quote:Op zondag 4 juli 2004 23:41 schreef Xennia het volgende:
[..]
voor iemand die zegt over te lopen van zelfvertrouwen mbt haar uiterlijk heb je wel verdacht veel bevestiging nodig...
een belangrijk symptoom van anorexia is dan ook het hebben van een lichaamsbeeld dat niet overeenstemt met de werkelijkheidquote:Op zondag 4 juli 2004 23:39 schreef Honingdropje het volgende:
Dat valt echt wel mee hoor. Echt. Ik vind mezelf zelfs te dik!
Het is toch totaal niet relevant dat ik boulimia ofweetikveelwat heb?quote:Op zondag 4 juli 2004 23:42 schreef Pharrell het volgende:
[..]
ja das toch een kenmerk van anorexia?
like i saidquote:Op zondag 4 juli 2004 23:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
een belangrijk symptoom van anorexia is dan ook het hebben van een lichaamsbeeld dat niet overeenstemt met de werkelijkheid
oh oke mooi...tis anorexia waar we het over hebben maar maakt niet uit hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 23:46 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Het is toch totaal niet relevant dat ik boulimia ofweetikveelwat heb?
Wat ik dus niet heb, voor alle duidelijkheid.
Mens, wat maakt het uit of hij je mag, hij ligt stiekem wakker van wat ie allemaal met je wil uitspoken. Btw, iemand knap vinden en iemand toch wel mogen is niet hetzelfdequote:Op zondag 4 juli 2004 23:23 schreef Honingdropje het volgende:
Maar tsja, jij zult wel nooit veranderen. Ik kan best een beetje veranderen, maar ik weet niet precies waarom je me niet mag.
oeehoeeequote:Op zondag 4 juli 2004 23:48 schreef FlowDesign het volgende:
Honingdropje is nog erger dan Shirley![]()
Sterker nog: Shirley is zelfs slim en leuk vergeleken bij Honingflopje
U bent bekent met het syndroom Shirley? Heerlijkheid.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:53 schreef Pharrell het volgende:
[..]
oeehoeee
ach honingdropje is gewoon eh...'liefen zelfverzekerd
'
Ik ga je niet mailen, om privacy-redenen.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:53 schreef kastanova het volgende:
Ik zal eens aardig zijn Honingdropje; Als jij nu even een topic met als titel "Ik houd van KastaNova" opent met in de openingspost een liefdesgedicht voor me en de link naar martinbl@home.nl mailt, dan zal ik je even het 1 en ander uitleggen.
Ik als ervaringsdeskundige en kenner zal je dan uitgebreid uitleggen waarom je door zoveel mensen uitgekotst wordt en wat mijn exacte mening over je is.
Naja, ik ga even band of brothers kijken, daarna zal ik m'n mail even checken.
Dat krijg je er van als bepaalde users zich gaan mengen in het topic en de onvermijdelijke rel opgezocht wordquote:Op zondag 4 juli 2004 23:47 schreef Dirkh het volgende:
Ik mis Insomaniac in dit topic, of gaat het daar helemaal niet over?
Wat kan een TT toch bedriegen.
Wat kan Fok toch mooi zijnquote:Op zondag 4 juli 2004 23:59 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als bepaalde users zich gaan mengen in het topic en de onvermijdelijke rel opgezocht word![]()
En dan vooral het hoekje dat ONZ heetquote:Op maandag 5 juli 2004 00:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat kan Fok toch mooi zijn![]()
ja, stel je voor dat er nóg een jongen is die jouw e-mail adres heeft.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:56 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Ik ga je niet mailen, om privacy-redenen.
Er zijn helemaal niet veel mensen die mijn e-mail adres hebben. Dat zal jou nog vies tegenvallen.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja, stel je voor dat er nóg een jongen is die jouw e-mail adres heeft.
dat kan er allemaal niet meer bij hoor...
Xebro!!! Mail eens even door!!!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:06 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Er zijn helemaal niet veel mensen die mijn e-mail adres hebben. Dat zal jou nog vies tegenvallen.
Op fok zelfs niemand. (Behalve Xebrozius, die ik in een boze bui ooit een keer gemailed heb en waarvan ik wou dat ik het niet gedaan had, aangezien ik meteen door ene 'Tim' werd toegevoegd op msn).
Als je het maar laat.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Xebro!!! Mail eens even door!!!
Je was zo dom om het met je reguliere e-mail adres te doen, hoe kan het ook anders...quote:Op maandag 5 juli 2004 00:06 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Er zijn helemaal niet veel mensen die mijn e-mail adres hebben. Dat zal jou nog vies tegenvallen.
Op fok zelfs niemand. (Behalve Xebrozius, die ik in een boze bui ooit een keer gemailed heb en waarvan ik wou dat ik het niet gedaan had, aangezien ik meteen door ene 'Tim' werd toegevoegd op msn).
Ik waarschuw de mods , je plaatst mijn mailadres niet!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:11 schreef FlowDesign het volgende:
* Xebro opbelt....
Weet je welke Tim?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:06 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
quote:From : Marit
Sent : Wednesday, June 30, 2004 12:20 PM
To : xebrozius@hotmail.com
Subject : Ha-ha-ha, leuk hoor.
| | | Inbox
MIME-Version: 1.0
X-Originating-IP:
X-Originating-Email: [
X-Sender:
Received: from with HTTP;Wed, 30 Jun 2004 10:20:17 GMT
Hee,
kijk samen met je vriendje Kastanova eens even snel in je topic. En als je me zonodig voor schut wil zetten (wat deze keer dus niet gelukt is, darling) doe dat dan wanneer ik zelf ook op fok ben, zodat ik me tenminste kan verdedigen. Of laat me gewoon eens een keer met rust, heb je eigenlijk niks beters te doen?
Ik vind het een beetje zielig.
H. Dropje.
Sorry, is je IP adres ook goed i.c.m. je email?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:13 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Ik waarschuw de mods , je plaatst mijn mailadres niet!
Jij bent zooooooooo de lul nu!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Weet je welke Tim?
Deze Tim
En de mail:
[..]
Niemand op fok behalve Boebiedoe heeft mijn tel nummer.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:16 schreef FlowDesign het volgende:
Als ik het goed gelezen heb dan is het dus maritstevenhagen@hotmail.com ?
Klopt dat Xebro? (Je nam je phone niet op)
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:17 schreef Honingdropje het volgende:
Je kunt proberen wat je wil, ik voeg niemand toe.
En zeker Dirkh niet.
like duh... beetje jammer Xebroquote:Op maandag 5 juli 2004 00:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Niemand op fok behalve Boebiedoe heeft mijn tel nummer.
Dat heeft ze zelf al gedaan toen ze hier haar ego kwam verspreidenquote:Op maandag 5 juli 2004 00:18 schreef johndavis het volgende:
laten we dit forum gebruiken als dekmantel om onschuldige mensjes hun leventjes kapot te maken.
Kleine correctiequote:Op maandag 5 juli 2004 00:18 schreef johndavis het volgende:
laten we dit forum gebruiken als dekmantel om onschuldige mensjes hun leventjes kapot te maken.
Zei je dat ook tegen die chirurg na afloop?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:19 schreef johndavis het volgende:
ik haat kleine correcties
Ik vind het gewoon erg flauw, het is niet dat ik zit te janken ofzo.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:18 schreef johndavis het volgende:
ik geloof je nietquote:Op maandag 5 juli 2004 00:21 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon erg flauw, het is niet dat ik zit te janken ofzo.
van het lachen?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:20 schreef johndavis het volgende:
die leeft niet meer
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Weet je welke Tim?
Deze Tim
En de mail:
[..]
Ja...ze mailt Inso nuquote:Op maandag 5 juli 2004 00:24 schreef Little_Angel het volgende:
[..]![]()
![]()
en dan gelijk de mods erbij halen H. dropje![]()
Vind je het gek?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:24 schreef Little_Angel het volgende:
[..]![]()
![]()
en dan gelijk de mods erbij halen H. dropje![]()
Ik vind het kinderachtig overkomenquote:Op maandag 5 juli 2004 00:25 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Ik ben naar bed.
HET ZIJN PRIVÉGEGEVENS SLET!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:26 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig overkomen
we hebben een B!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:27 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
HET ZIJN PRIVÉGEGEVENS SLET!
Goh, dank je.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:28 schreef Insomaniac het volgende:Feel the love
Nog zo'n lage opmerking. Ik geef mijn mening dus ik ben een sletquote:Op maandag 5 juli 2004 00:27 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
I can feel itquote:Op maandag 5 juli 2004 00:28 schreef Insomaniac het volgende:Feel the love
Omdat ze iemand een slet noemt? Kunnen we de hele boel wel opdoeken hier.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
we hebben een B!
we hebben een A!
we hebben een ...!![]()
![]()
afkoelen ofzo?
nee van het zijn gezicht open krabben. ik hoop toch echt ooit een man te worden (hoeveel operaties moet ik nog ondergaan?)quote:Op maandag 5 juli 2004 00:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
van het lachen?
Welterusten lieve Marit en egoquote:Op maandag 5 juli 2004 00:29 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Goh, dank je.
Je kán dus best wel aardig zijn.
Ben nu echt naar bed![]()
ben je nou echt zó dom dat je denkt dat ze daarmee iets aardigs bedoelt?quote:Op maandag 5 juli 2004 00:29 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Goh, dank je.
Je kán dus best wel aardig zijn.
Ben nu echt naar bed![]()
Ook goeiemorgen Insoquote:Op maandag 5 juli 2004 00:28 schreef Insomaniac het volgende:Feel the love
owja... damnquote:Op maandag 5 juli 2004 00:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omdat ze iemand een slet noemt? Kunnen we de hele boel wel opdoeken hier.
Long time no see!quote:Op maandag 5 juli 2004 00:30 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen Inso
quote:Op zondag 4 juli 2004 23:48 schreef FlowDesign het volgende:
Honingdropje is nog erger dan Shirley [afbeelding]
Sterker nog: Shirley is zelfs slim en leuk vergeleken bij Honingflopje
Je bent gewoon een lekker mokkel.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:32 schreef Shirley het volgende:
[..]![]()
Wat is er met mij?
Syndroom Shirley?
Vertel...
Dat was het idd, totdat jij ze rond ging strooien.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:27 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Druk, druk, druk.quote:Op maandag 5 juli 2004 00:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Long time no see!
Alles goed?
Misschien moeten we die 2 maar 's aan elkaar koppelenquote:Op maandag 5 juli 2004 00:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat was het idd, totdat jij ze rond ging strooien.
Ik vind jeleuk
net zo vermakelijk als Ruk.
Werk zequote:Op maandag 5 juli 2004 00:44 schreef johndavis het volgende:
mij is uit of hier ivm slaapwerkzaamheden
Nu onderschat je me al weerquote:Op zondag 4 juli 2004 23:56 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Ik ga je niet mailen, om privacy-redenen.
quote:Op maandag 5 juli 2004 00:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lekker mokkel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |