Inderdaad, Armstrong is nu ook niet meteen een Indurain die met het gezicht waarmee hij alles en iedereen 5 jaar lang het snot uit hun neus had gereden opeens moet lossen hé ...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toen Armstrong in de Tour van 2003 zwarte sneeuw zag, zag je dat ook duidelijk aan z'n gezicht, hoor.
Goed puntquote:Op zondag 3 juli 2005 02:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ach je kunt het ook positief bekijken, als wij door een achterruit van een auto knallen wordt dat een maand op intensieve en een jaar revalidatie, Ullrich wordt de dag erna 12de in een tijdrit .
Doordat de uitslag is geneutraliseerd door die valpartij in het peloton tijdens die sprint.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En nu staat hij opeens toch terug op 1'08'
Ongetwijfeld. Hopelijk is de Tour dan nog bezig.quote:
Hehe... idd.quote:Op zondag 3 juli 2005 21:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ongetwijfeld. Hopelijk is de Tour dan nog bezig.
Denk dat dat in de algemene uitslag wel weer gelijk getrokken gaat worden, 't was weer een valpartij in de laatste km. Vinokourov zal wel zijn tijdwinst behouden lijkt me, maar daar is dit topic niet voorquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:59 schreef Radegast het volgende:
Is hij nu zeven seconden ingelopen op Armstrong?
Helaas moet ik je wat teleurstellen, maar vandaag verwacht ik meer vuurwerk dan morgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:25 schreef MrX1982 het volgende:
Beter laat Ullrich iets moois zien vandaag. Helaas moet ik vanmiddag werken![]()
Maar morgen hoef ik niet te werken. En dat is dé Alpenetappe natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |