toch denk ikd at hetw el verschil maakt als je naar een normaal restaurant gaat een maand lang of een maand lang naar een fast food ketenquote:Op zondag 4 juli 2004 10:50 schreef Tunerd het volgende:
enja een maandlang hetzelfde voetsel eten is bij alles niet goed.
Ja, maar het is McDonald's dat beweert dat je daar gezond en gebalanceerd eten kunt bestellen...quote:Op zondag 4 juli 2004 10:50 schreef Tunerd het volgende:
enja een maandlang hetzelfde voetsel eten is bij alles niet goed.
deze ga ik ook zeker kijken.quote:Op zondag 4 juli 2004 10:08 schreef rena het volgende:
Deze docu lijkt me wel interessant. Heb zelf namelijk net 4 maanden bij McDonalds gewerkt en als je ziet hoe vaak sommige mensen langs komenHeel erg, sommige komen echt 3 of 4 keer in de week.
![]()
en ik had toch echt zowel op "super size" als "supersize" gezochtquote:Op zondag 4 juli 2004 11:51 schreef kinky_queen het volgende:
SUPER SIZE ME: een docu over fastfood
Je hebt er zelfs al 2 x in gereageerd
![]()
mjah, je kan een salade nemen...quote:Op zondag 4 juli 2004 11:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar het is McDonald's dat beweert dat je daar gezond en gebalanceerd eten kunt bestellen...
V.
Dat is niet 'gebalanceerd'. Gebalanceerd betekent dat je daar dus gevarieerd kunt eten en alle belangrijke voedingsstoffen tot je kunt krijgen.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mjah, je kan een salade nemen...
neem je een salade, een hamburger, een milkshake, wat frietjes, Mc Fishfilet...quote:Op zondag 4 juli 2004 12:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat is niet 'gebalanceerd'. Gebalanceerd betekent dat je daar dus gevarieerd kunt eten en alle belangrijke voedingsstoffen tot je kunt krijgen.
V.
ja die dingen smaken tog al naar plastic dus een beetje meer plastic erop boeit niet.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:01 schreef MikeyMo het volgende:
misschien maar waarschuwingstsickers op de hamburgers voortaan
ach ik vraag me af of de gemiddelde McDonalds niet beter kookt dan de kok(kin) des huizes in veel gezinnenquote:Op zondag 4 juli 2004 14:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja die dingen smaken tog al naar plastic dus een beetje meer plastic erop boeit niet.
Als dat zo is, is het ernstig gesteld met culinair Nederlandquote:Op zondag 4 juli 2004 16:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ach ik vraag me af of de gemiddelde McDonalds niet beter kookt dan de kok(kin) des huizes in veel gezinnen
aangezien ik rechts stem en dus een pessimistische negatieve egocentrische zeiksnor ben met natuurlijk een hekel aan buitenlanders zeg ik:quote:Op zondag 4 juli 2004 16:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als dat zo is, is het ernstig gesteld met culinair Nederland
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |