abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20390830
Speeltuinbankje 74! is dicht

jammer Rena dat je je er niks meer van kunt herrinneren, had graag geweten wat je er van vond en hoe de camping was enzo
pi_20390846

Hier kun je meer zien: http://www.eurocamp.nl/cf(...)r4MasterCode113.html

Herinner me die bomen nog wel. Heb je niet veel aan he
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_20390889
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 19:56 schreef rena het volgende:
[afbeelding]

Hier kun je meer zien: http://www.eurocamp.nl/cf(...)r4MasterCode113.html
thnx! Ik heb ook in de vakantiegids gekeken, en het ziet er allemaal errug leuk uit
pi_20390899
O ja en je moet er perse een badmuts op Dat vond ik zo vervelend.
And you know I might
pi_20390930
Naar deze gaan wij dit jaar: http://www.eurocamp.nl/cf(...)er4MasterCode85.html

Ziet er erg leuk uit
And you know I might
pi_20390984
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 19:58 schreef rena het volgende:
O ja en je moet er perse een badmuts op Dat vond ik zo vervelend.
dat is alleen in het wedstrijdbad toch Iig, dat stond in dat vakantieboek, dat alleen in wedstrijdbad badmuts verplicht was, in de andere baden niet
pi_20391042
O ja, dat zou ook kunnen ja. Ik zou me er in ieder geval voor de zekerheid maar op voorbereiden
And you know I might
pi_20391107
Ik ga nu naar Shrek 2 , hij begint pas om 21.45 maar je moet als je gereserveerd heb 3 kwartier van te voren ophalen en we moeten nog een half uur met de auto. Wat je al niet over hebt voor een film

doei!
And you know I might
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2004 @ 20:06:53 #9
43556 miss_dynastie
pi_20391123
Have fun Rena!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 juli 2004 @ 20:07:43 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_20391140
Nieuw bankje Dat gaat hard.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_20391472
Veel plezier Rena!!!!

Heee Rewimo, hoe gaat het??
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_20391484
Veel plezier rena

Het gaat echt hard met de bankjes ja, elke keer als ik online kom dan is er al weer een nieuw bankje
  zaterdag 3 juli 2004 @ 20:24:15 #13
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_20391615
rena
Veel plezier daar

* LadyS wil ook op vakantie
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_20391706
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 20:24 schreef LadyS het volgende:
LadyS wil ook op vakantie
kan niet, jij moet bevallen! Ga eens -en joh!
pi_20392434
Pffff...en weeeeeer zo'n dikke onweersbui hier..wanneer wordt het nu eens zomer??!!
pi_20392526
Nu ik lekker veel tijd heb om dingen te doen die ik leuk vind zal ik jullie de komende tijd vast een aantal keren plat spammen met mijn creaties Gewoon om te kijken wat jullie ervan vinden...ok???
Deze heb ik vandaag afgemaakt:

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 juli 2004 @ 21:05:49 #17
13151 crew  Rewimo
pi_20392591
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 20:19 schreef clauwheee het volgende:
Veel plezier Rena!!!!

Heee Rewimo, hoe gaat het??
Het gaat weer een beetje beter, tnx. Ik hoop dat ik vannacht eens lekker door kan slapen, dat zou me goed doen.

Wat een leuke ketting, Clauwheee! Ik wou dat ik zoiets kon dragen, ik vind ze echt ontzettend leuk, en ik zou ze ook best zelf willen maken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_20392596
Clauwhee, ik vind dat je dat echt mooi doet ik wou dat ik zo creatief was als jij

En van mij mag het ook wel eens zomer worden, het is al juli en nog steeds geen zon en alleen maar regen en onweer
  zaterdag 3 juli 2004 @ 21:12:03 #19
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_20392699
Clauwhee, wanneer gaat je winkeltje van start?
Ben benieuwd Heb je niet alvast een voorproefje voor iedereen hier? Een overzichtje met alle foto's ofzo? Kunnen we ons alvast verlekkeren. (en misschien wel reserveren ofzo)

tipje voor het fotograferen van je sieraden: leg ze eens op een wit laken oid. Volgens mij komen ze dan heel mooi uit en heb je geen last van reflecties e.d.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_20392730
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 21:05 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Het gaat weer een beetje beter, tnx. Ik hoop dat ik vannacht eens lekker door kan slapen, dat zou me goed doen.

Wat een leuke ketting, Clauwheee! Ik wou dat ik zoiets kon dragen, ik vind ze echt ontzettend leuk, en ik zou ze ook best zelf willen maken.
Ow ja van lekker slapen knap je vaak ook een heel end op Rewimo! Hoop dat het lukt!

Waarom kun je ze niet dragen Rewimo? Kun je er niet tegen? Ik vind het echt leuk om te doen, allemaal boekjes of internet afstruinen naar dingen die ik leuk vind en dan er een eigen versie van maken
pi_20392841
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 21:12 schreef E.T. het volgende:
Clauwhee, wanneer gaat je winkeltje van start?
Ben benieuwd Heb je niet alvast een voorproefje voor iedereen hier? Een overzichtje met alle foto's ofzo? Kunnen we ons alvast verlekkeren. (en misschien wel reserveren ofzo)

tipje voor het fotograferen van je sieraden: leg ze eens op een wit laken oid. Volgens mij komen ze dan heel mooi uit en heb je geen last van reflecties e.d.
Ik hoop snel Gerwin gaat een site voor me maken en we hebben nu weer iets meer tijd. Ik wil de foto's inderdaad veel beter hebben. Wil ze binnenkort allemaal op dezelfde manier (zonder reflectie inderdaad) fotograferen, wil er ff een mooie ondergrond voor hebben. Ik beloof jullie dat jullie het als één van de eersten te zien krijgen!! Ik moet of wil er nog veel meer maken, want elke keer als ik ze nu maak en laat zien ben ik ze dus kwijt aan mn tante, zussie of schoonzussies hehe. En ik moet natuurlijk wel een voorraad hebben en ze op termijn verkopen, weggeven kost elke keer veel geld (al doe ik dat nu nog graag hoor)
pi_20393167
Alweer een nieuwe bankje !
Mooie kettingen Clauwhee !!

Vraagje: zijn die etos filmbonnen echt tot 7 juli? Er staat nog niks van op de site van Etos nl.

Morgen Shrek2 en dan maandag naar Harry !
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 juli 2004 @ 21:35:13 #23
13151 crew  Rewimo
pi_20393173
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 21:13 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ow ja van lekker slapen knap je vaak ook een heel end op Rewimo! Hoop dat het lukt!

Waarom kun je ze niet dragen Rewimo? Kun je er niet tegen? Ik vind het echt leuk om te doen, allemaal boekjes of internet afstruinen naar dingen die ik leuk vind en dan er een eigen versie van maken
Nee, ik kan er niet tegen, alleen tegen goud. Ik vind het echt jammer, het ziet er allemaal zo leuk uit!
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2004 @ 21:36:04 #24
43556 miss_dynastie
pi_20393193
Mooi clauwheee

* miss_dynastie gaat ook maar eens kralen aanschaffen, als ze dat scoubidou zat is
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 juli 2004 @ 21:36:37 #25
13151 crew  Rewimo
pi_20393211
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 21:19 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ik hoop snel Gerwin gaat een site voor me maken en we hebben nu weer iets meer tijd. Ik wil de foto's inderdaad veel beter hebben. Wil ze binnenkort allemaal op dezelfde manier (zonder reflectie inderdaad) fotograferen, wil er ff een mooie ondergrond voor hebben. Ik beloof jullie dat jullie het als één van de eersten te zien krijgen!! Ik moet of wil er nog veel meer maken, want elke keer als ik ze nu maak en laat zien ben ik ze dus kwijt aan mn tante, zussie of schoonzussies hehe. En ik moet natuurlijk wel een voorraad hebben en ze op termijn verkopen, weggeven kost elke keer veel geld (al doe ik dat nu nog graag hoor)
Koop een stukje donkerblauw fluweel of velours, daar komen ze mooi op uit. Dan kun je een soort podiumpje bouwen met een paar doosjes of zo, zodat je ze mooi neer kunt leggen.
pi_20393222
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 21:35 schreef Syrena het volgende:
Alweer een nieuwe bankje !
Mooie kettingen Clauwhee !!

Vraagje: zijn die etos filmbonnen echt tot 7 juli? Er staat nog niks van op de site van Etos nl.

Morgen Shrek2 en dan maandag naar Harry !
bij de bios stond gister idd aangegeven dat ze tot 7 juli zijn...
pi_20393335
Nou Syrena ik werk dus bij de Etos en ik weet van niks...en heb vandaag nog tot 17 uur gewerkt...kun je anders de bioscoop niet bellen??? Het zou best kunnen hoor want het is wel een succes!!

Ow das heel erg jammer Rewimo!

Ow ja dat Scoubidou...daar kan ik dus weer niks mee...we hebben het ook in de winkel, het gaat als zoete broodjes, maar dat is dan weer niet aan mij besteed
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2004 @ 21:44:27 #28
43556 miss_dynastie
pi_20393358
Ik ben ook minder handig dan ik dacht
pi_20393368
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 21:36 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Koop een stukje donkerblauw fluweel of velours, daar komen ze mooi op uit. Dan kun je een soort podiumpje bouwen met een paar doosjes of zo, zodat je ze mooi neer kunt leggen.
Ja aan zoiets zat ik inderdaad te denken
  zaterdag 3 juli 2004 @ 21:48:34 #30
30488 coolbabe
My little pwny
pi_20393442
Clawhee mooie ketting! Ik zie trouwens dat we hetzelfde bureau hebben
Scoubidou is best grappig, ik heb een aantal sleutelhangers gebakken vandaag
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_20393488
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 21:48 schreef coolbabe het volgende:
Clawhee mooie ketting! Ik zie trouwens dat we hetzelfde bureau hebben
Scoubidou is best grappig, ik heb een aantal sleutelhangers gebakken vandaag
hier liggen in huis wel een boel van die touwtjes, maar niemand kan er echt wat mee, en aangezien de printer het niet doet kan ik ook geen voorbeelden voor ze uitprinten
pi_20393512
Coolbabe ook een hoekbureautje
pi_20393549
Misschien ligt het aan de bioscoop of ze ze nog innemen of niet. Naja, ik zal het morgen wel zien!

Clauwhee: je kunt ook iemand vragen met een mooi egaal en bruin decolleté, dan zie je ook meteen hoe de ketting hangt (hoe lang ie is enzo).

Ik ga lekker naar m'n bedje, heb alweeeeeer buikpijn. Geen steken, maar zo'n vervelende drukkende pijn, echt mega irritant. En echt altijd 's avonds als ik ga slapen!

Het kan niet meer van de saté zijn... *pruil*
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 3 juli 2004 @ 21:54:29 #34
30488 coolbabe
My little pwny
pi_20393561
Ja een hoekbureau van de Praxis dacht ik maar het kan ook Gamma ofzo zijn geweest, dat is het huisje ernaast
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 21:55:19 #35
30488 coolbabe
My little pwny
pi_20393585
Lekker slapen Syrenaatje
pi_20393590
Slaap lekker Syrena en hopen dat die buikpijn morgen over is, want lijkt me niet fijn
pi_20393612
Oja, nog allemaal heeeeel erg bedankt voor het stemmen (detectives), ze hebben al mijn favo's gisteren gedraaid !! Om 01.25 vannacht zat ik met dikke oogjes voor de videorecorder om Lynley op te nemen. Frost heb ik zo gekeken, Midsomer Murders opgenomen, en daarna dus weer opgestaan om Lynley op te nemen, hahahaha.
pi_20393620
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 21:53 schreef Syrena het volgende:

Clauwhee: je kunt ook iemand vragen met een mooi egaal en bruin decolleté, dan zie je ook meteen hoe de ketting hangt (hoe lang ie is enzo).
Moet ik mn tweelingzussie maar ff vragen, want dies blond met dus een gebruinde huid en ik ben kastanjebruin met een lichte sproetenhuid En we zijn echt een tweeling
pi_20393634
Syrena slaap lekker meis!!!
pi_20393640
Jullie ook alvast welterusten !!
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2004 @ 22:08:09 #41
37843 lady-wrb
kortaf
pi_20393897
omdat ik hier al zo veel over shrek2 heb gehoord zijn wij vanavond ook geweest (met etos-bonnen )

was is die film leuk zeg! we hebben ons rot gelachen!
pi_20394039
Iedereen gaat hier maar naar de bioscoop.... wij hebben thuisbioscoop shrek2 is hier ondertussen al minstens 30 keer bekeken als het niet meer is... ik kan iedere zin en punt komma uit me hoofd gewoon... Damey begint 's ochtends vroeg al mag ik shrek2 zien????
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2004 @ 22:16:15 #43
37843 lady-wrb
kortaf
pi_20394071
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 22:14 schreef Angel22 het volgende:
Iedereen gaat hier maar naar de bioscoop.... wij hebben thuisbioscoop shrek2 is hier ondertussen al minstens 30 keer bekeken als het niet meer is... ik kan iedere zin en punt komma uit me hoofd gewoon... Damey begint 's ochtends vroeg al mag ik shrek2 zien????
is shrek dan al uit op dvd?
pi_20394083
nee internet wij hebben altijd de previews zeg maar..... al lang en breed voor ze hier ooit in de bioscoop te zien zijn....
pi_20394116
Ik heb hier ook zo'n vriendje die alle nieuwe films al heeft voor ze in de bioscoop zijn
  zaterdag 3 juli 2004 @ 22:18:51 #46
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20394134
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 21:57 schreef clauwheee het volgende:
Moet ik mn tweelingzussie maar ff vragen, want dies blond met dus een gebruinde huid en ik ben kastanjebruin met een lichte sproetenhuid En we zijn echt een tweeling
Makkelijk voor de partners. Ik moest altijd ff 2x goed kijken wie wie was van een afstandje (wederhelftje helft van een één-eiige tweeling, twee druppels water)
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_20394169
ik ben der mee getrouwd.... heheheheheheheh is wel makkelijk hoor... Van helsing hebben we bijvoorbeeld ook hier op de pc stan en wat ben ik blij dat ik daarvoor NIET naar de bios ben gegaan... ver onder mijn verwachtingen lag die film.....
Terwijl ik hoorde dat ie uitkwam ik stond te springen van ja die il ik zien in de bios...

Meer films hoor waarvan ik dat had.
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2004 @ 22:25:26 #48
37843 lady-wrb
kortaf
pi_20394282
maar dan heb je toch films waar je geen ondertiteling bij hebt?
dat hebben we hier namelijk.
ik ben liever lui dan moe. doe mij maar ondertiteling.
van helsing hebben wij trouwens een paar weken geleden gezien.
vond ik eerlijk gezegd niet veel aan.
zonde van mijn tijd
  zaterdag 3 juli 2004 @ 22:29:16 #49
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20394361
Voor de ondertitels heb je ook weer wat voor, maar zelf gebruik ik ze niet. There is nothing wrong with my English, only with my hearing . . .
pi_20394364
Ondertiteling is ook downloadbaar en heel amkkelijk aan de desbetreffende film toe te voegen.... wij hebben hier trouwens bijna alles zonder ondertiteling en gewoon in het engels. Damien begrijpt nu dus ook een paar dingen in het engels en kan ook in het engels ( zwaar gebrekkig) antwoord terug geven. Het is dus wel goed voor zijn taal ontwikkeling.
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2004 @ 22:30:15 #51
43556 miss_dynastie
pi_20394384
Wij kijken meestal ook de nieuwste films zonder ondertiteling, als je begrijpt wat ik bedoel
  zaterdag 3 juli 2004 @ 22:30:44 #52
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20394400
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 22:29 schreef Angel22 het volgende:
Damien begrijpt nu dus ook een paar dingen in het engels en kan ook in het engels ( zwaar gebrekkig) antwoord terug geven. Het is dus wel goed voor zijn taal ontwikkeling.
Computer spelletjes helpen ook, zag ik wel met m'n kleine broertje.
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2004 @ 22:32:28 #53
37843 lady-wrb
kortaf
pi_20394438
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 22:29 schreef Angel22 het volgende:
Ondertiteling is ook downloadbaar en heel amkkelijk aan de desbetreffende film toe te voegen.... wij hebben hier trouwens bijna alles zonder ondertiteling en gewoon in het engels. Damien begrijpt nu dus ook een paar dingen in het engels en kan ook in het engels ( zwaar gebrekkig) antwoord terug geven. Het is dus wel goed voor zijn taal ontwikkeling.
vriendje vraagt waar je die ondertitels dan kan downloaden?
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2004 @ 22:33:05 #54
37843 lady-wrb
kortaf
pi_20394453
en hoe je film en ondertitels dan samenvoegt
pi_20394468
pi_20394479
Oja absoluut mee eens thunderchild... alleen is die kleine jongen van ons nog niet echt veel verder dan bob de bouwer op de pc... Hij kijkt tegenwoordig ook graag naar tekenfilms op de bbc... ceebeebees heet het programma geloof ik.... lik baal er ook stevig van dat alles tegenwoordig nagesynchroniseerd wordt.... tis zoveel leuker in het engels...
pi_20394502
Bij mediaplayer moet je het vaak in hetzelfde mapje zetten dan komt het goed of anders heb je een optie 'inladen' met dank aan gerwin
pi_20394516
Ik heb geen flauw idee lady... hubbie doet dat allemaal en prakt ze voor mij kant en klaar in de server.... zodat ik alleen op play hoef te klikken
pi_20394540
Ik heb er ook totaal geen kaas van gegeten hoor..daar zijn de mannen voor
  zaterdag 3 juli 2004 @ 22:39:34 #60
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20394602
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 22:34 schreef Angel22 het volgende:
Oja absoluut mee eens thunderchild... alleen is die kleine jongen van ons nog niet echt veel verder dan bob de bouwer op de pc...
Commander Keen is wel leuk (deel 4, 5 en 6 dan. 1, 2 en 3 zijn wel heel oud) of ander Prince of Persia, mijn broertje was daar gek van.
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2004 @ 22:42:05 #61
43556 miss_dynastie
pi_20394675
Keeeeeeeeeeeen
pi_20394691
clauwheee, wat leuk die ketting!!!! weet je wat je ook kan proberen?? Eens bij een juwelier gaan vragen of ze nog oud etalagemateriaal hebben, van die fluwelen nep nekkies zeg maar, waar je de ketting dan overheen kan draperen! (tijdens verbouwingen willen ze nog wel eens struikelen over dat soort dingen!)
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_20394720
euhhh... die van mij is nog maar drie hoor..... al speelt hij bij opa en oma weleens unreal...
pi_20394806
Als er bij mij geen ondertiteling onder de film zit dan snap ik er dus echt niks van Mijn Engels is echt beroerd Dus als ik op school voor Engels film moesten kijken thuis deed ik gewoon altijd stiekum toch met ondertiteling
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2004 @ 22:46:26 #65
37843 lady-wrb
kortaf
pi_20394808
heeftie pajama sam al? luca is daar zoooooo weg van!
  zaterdag 3 juli 2004 @ 22:48:10 #66
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20394868
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 22:43 schreef Angel22 het volgende:
euhhh... die van mij is nog maar drie hoor..... al speelt hij bij opa en oma weleens unreal...
* faints *

Nou, dan kan ie straks ook wel Half-Life II spelen, of Doom III of wat ouder Return to Castle Wolfenstein (is een aanrader als je van zulk soort spellen houdt), eehmmm wat heb je nog meer ??
pi_20394872
pajama sam???? gaan we eens even voor rondsnuffelen..... tnx voor de tip...
  zaterdag 3 juli 2004 @ 22:49:15 #68
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20394898
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 22:46 schreef Sylvana het volgende:
Als er bij mij geen ondertiteling onder de film zit dan snap ik er dus echt niks van Mijn Engels is echt beroerd Dus als ik op school voor Engels film moesten kijken thuis deed ik gewoon altijd stiekum toch met ondertiteling
Zo joe speek laussie Ingliss ??
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2004 @ 22:50:07 #69
37843 lady-wrb
kortaf
pi_20394920
en t leuke is, die spelletjes zijn lekker goedkoop (5 euro per spel)
pi_20394924
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 22:48 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

* faints *

Nou, dan kan ie straks ook wel Half-Life II spelen, of Doom III of wat ouder Return to Castle Wolfenstein (is een aanrader als je van zulk soort spellen houdt), eehmmm wat heb je nog meer ??
Tja dat heb je als pa en ma en opa en oma lijp zijn van ruige schietspellen..... ik speel zelf ook vervent counterstrike en Damey kijkt al mee vanaf zijn geboorte ongeveer.... Maar we verbergen ook bijna ( ok pron) nix voor hem qua pc-stuff.... anders wordt ie zo vreselijk wereldvvreemd in mijn ogen... vooral omdat zo'n beetje de hele familie aan dat soort spellen doet.
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2004 @ 22:50:43 #71
43556 miss_dynastie
pi_20394940
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 22:48 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

* faints *

Mafia is ook cool
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2004 @ 22:51:13 #72
37843 lady-wrb
kortaf
pi_20394954
btw. sokkensoep moet je lekker laten liggen.
die is namelijk niet leuk
pi_20394956
Hey lady is dat net zo'n spelletje als DOTT??????
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2004 @ 22:51:39 #74
37843 lady-wrb
kortaf
pi_20394961
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 22:51 schreef Angel22 het volgende:
Hey lady is dat net zo'n spelletje als DOTT??????
en wat is dat?
pi_20395012
Day of the Tentacle...

edit...... plaatje doet ut niet.... ff w88

Al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oud... uit het MS-DOS tijdperk nog....

deze hoop ik wel...
  zaterdag 3 juli 2004 @ 22:54:11 #76
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20395026
Day of the Tentacle, die was leuk. Secret of the Monkey Island ook
pi_20395040
Hebben we hier ook liggen... allemaal....
  zaterdag 3 juli 2004 @ 22:56:18 #78
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20395079
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 22:54 schreef Angel22 het volgende:
Hebben we hier ook liggen... allemaal....
Toevallig ook de CD-ROM versie van Monkey Island I ??
pi_20395088
euhhh.... we hebben geloof ik alles gedownload....
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2004 @ 22:56:47 #80
37843 lady-wrb
kortaf
pi_20395089
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 22:56 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Toevallig ook de CD-ROM versie van Monkey Island I ??
ik ken het niet....
pi_20395112
manlief wilde ineens weer monkey island spelen... en de cd die we hadden was naar de knoppen, die deed helemaal nix meer dus toen hebben we hem gedowned...

Die info kreeg ik net van hubbie
  zaterdag 3 juli 2004 @ 22:59:19 #82
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20395146
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 22:57 schreef Angel22 het volgende:
manlief wilde ineens weer monkey island spelen... en de cd die we hadden was naar de knoppen, die deed helemaal nix meer dus toen hebben we hem gedowned...

Die info kreeg ik net van hubbie
Jammer. Guybrush Threepwood, the wannabe pirate. Uren lag ik blauw van het lachen . . .

Zulk soort spelletjes worden niet meer gemaakt . . .
pi_20395188
JA geweldig echt... ik ken dat soort spelletjes alleen niet zo goed... geef mij maar recht toe recht aan schieten en niet te veel puzzelen want dan wordt ik gek. Ik ben er eentje van lekker rechtlijnig spelen, dan gaat alles goed.
Ik ben zelf laatst weer met Half-life 1 begonnen omdat CS hier momenteel even niet werkt, maar na twee uur spelen was ik nog niet veel verder dan de begane grond.... dat is zeer frustrerend en dan kap ik er weer mee....
pi_20395214
Maar goed ik ga aftaaien want ik moet er morgen weer vroeg uit koters moeten om 10 uur bij opa en oma zijn..... dan kunnen wij nl de boot van 1130 pakken....
pi_20395240
slaap lekker Angel

Mijn pc flipte net helemaal, niks reageerde meer, alles liep vast, dus ik opnieuw opstarten, deed ie daarna nog niks, dus ik me broer erbij gehaald, die er ff naar gekeken, hij hem weer opnieuw opstarten en nou doet ie het weer
  zaterdag 3 juli 2004 @ 23:07:04 #86
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20395279
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 23:01 schreef Angel22 het volgende:
Ik ben zelf laatst weer met Half-life 1 begonnen omdat CS hier momenteel even niet werkt, maar na twee uur spelen was ik nog niet veel verder dan de begane grond.... dat is zeer frustrerend en dan kap ik er weer mee....
HL laatst weer 's gespeeld, blijft leuk (tot aan Xen dan, dan wordt het minder). CS heeft me nooit zo geboeid (laat me raden, Steam ??), ik speel liever Day of Defeat of een spelletje HL tegen (jawel) mijn mammie (kan ook wel 's Unreal zijn).

Jaaahhh, mammie stupid en ik zijn echt dol op elkaar. Zo dol dat we elkaar met liefde afknallen . ..
pi_20395372
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 22:42 schreef Luckepuk het volgende:
clauwheee, wat leuk die ketting!!!! weet je wat je ook kan proberen?? Eens bij een juwelier gaan vragen of ze nog oud etalagemateriaal hebben, van die fluwelen nep nekkies zeg maar, waar je de ketting dan overheen kan draperen! (tijdens verbouwingen willen ze nog wel eens struikelen over dat soort dingen!)
*deze tip gaat onthouden*
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2004 @ 23:17:02 #88
37843 lady-wrb
kortaf
pi_20395447
of misschien op marktplaats.nl? daar vind je de duvel en zijn ouwe moer?
  zaterdag 3 juli 2004 @ 23:40:08 #89
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20395930
Op http://www.minervabioscopen.nl/ kwam een enge pop-up met de mededeling dat de kaartjes tot en met de 7de geldig zijn, dus het zal wel.

Clauwhee, ik vind je ketting leuk! Die poppen kan je vaak ook bij v & d of bijenkorf scoren. Daar hebben wij een hele pop van in huis staan.

Oh en ik vind naar de bioscoop gaan altijd veel te leuk, zonde om alles thuis te kijken vind ik.
pi_20395990
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 23:40 schreef Luchtbel het volgende:

Oh en ik vind naar de bioscoop gaan altijd veel te leuk, zonde om alles thuis te kijken vind ik.
vind ik ook, ben gister naar bios geweest en dat mag van mij wel vaker, is erg gezellig altijd Alleen balen dat het nou zo duur is, zowat 10 euro voor een kaartje
  zaterdag 3 juli 2004 @ 23:55:46 #91
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20396268
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 23:40 schreef Luchtbel het volgende:
Sommige films moet je gewoon in de bios zien, zoals Return of the King en volgend jaar Episode III
(maar dan moet je wel iemand hebben om erna toe te gaan, in je ééntje is maar ...).
pi_20396378
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 23:55 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Sommige films moet je gewoon in de bios zien, zoals Return of the King en volgend jaar Episode III
(maar dan moet je wel iemand hebben om erna toe te gaan, in je ééntje is maar ...).
Ik heb maar 1 vriendin waarmee ik naar de bios ga, we zouden 6 weken geleden naar Van Helsing gaan, maar toen had ze geen geld, en heeft 6 weken geduurd voordat ze weer geld had, dus toen was Van Helsing al uit de bios en zijn we dus maa naar Troy gegaan
  zaterdag 3 juli 2004 @ 23:59:42 #93
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20396382
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 23:55 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Ik vind het meeste leuk om in de bios te zien, maar in m'n eentje lijkt me niks.

Maar waarom vraag je niet gewoon iemand mee?
pi_20396551
Ik ga lekker (uit)slapen
Trusten lieverds!!
  zondag 4 juli 2004 @ 00:07:40 #95
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20396587
Trusten!
pi_20396595
Slaap lekker CLauwhee
  zondag 4 juli 2004 @ 00:08:46 #97
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20396627
quote:
Op zondag 4 juli 2004 00:06 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga lekker (uit)slapen
Trusten lieverds!!
Sleep tight, don't let the bedbugs bite . . .
pi_20396634
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 23:59 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ik vind het meeste leuk om in de bios te zien, maar in m'n eentje lijkt me niks.

in me eentje naar de bios zou ik ook nooit doen, maar ik heb dus ook het probleem dat ik niemand weet om mee te vragen, behalve die ene vriendin dan, de rest van me vrienden hebben nooit zin om wat te doen
  zondag 4 juli 2004 @ 00:10:55 #99
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20396686
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 23:59 schreef Luchtbel het volgende:

Ik ga niet vaak en als ik al ga, dan is het meeste tijd met m'n ouders (ben wel met een maat van me naar de beide Matrix vervolgen geweest). Uitgaan in z'n algemeen is nog moeilijk voor me.
  zondag 4 juli 2004 @ 00:11:10 #100
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20396694
Misschien ontmoet je op je nieuwe opleiding staks wel leuke mensen om mee te gaan Sylvana.
pi_20396734
quote:
Op zondag 4 juli 2004 00:11 schreef Luchtbel het volgende:
Misschien ontmoet je op je nieuwe opleiding staks wel leuke mensen om mee te gaan Sylvana.
ja, zou kunnen, maar dat wordt wel wennen voor me, want ik schiet alleen maar met jongens op en op me nieuwe opleiding zitten dus eigenlijk alleen maar meisjes ben benieuwd hoe dat gaat...
  zondag 4 juli 2004 @ 00:13:37 #102
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20396748
quote:
Op zondag 4 juli 2004 00:10 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Ik ga niet vaak en als ik al ga, dan is het meeste tijd met m'n ouders (ben wel met een maat van me naar de beide Matrix vervolgen geweest). Uitgaan in z'n algemeen is nog moeilijk voor me.
Ja ik weet ook niet was maar een suggestie....
Ik vind overigens naar de bios gaan wel even anders dan uitgaan, maar dat is voor iedereen verschillend denk ik. Het komt vast wel joh
  zondag 4 juli 2004 @ 00:15:53 #103
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20396805
quote:
Op zondag 4 juli 2004 00:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, zou kunnen, maar dat wordt wel wennen voor me, want ik schiet alleen maar met jongens op en op me nieuwe opleiding zitten dus eigenlijk alleen maar meisjes ben benieuwd hoe dat gaat...
Ik doe opleiding met alleen maar meisjes en dat vond ik best verrot in het begin. Maar ach bepaalde soorten leer je wel negeren Ik heb er wel een paar leuke vriendinnen gevonden hoor. Dat is een voordeel dat er zo veel meisjes zijn; er zit voor iedereen wel een vriendin tussen.
pi_20396860
quote:
Op zondag 4 juli 2004 00:15 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ik doe opleiding met alleen maar meisjes en dat vond ik best verrot in het begin. Maar ach bepaalde soorten leer je wel negeren Ik heb er wel een paar leuke vriendinnen gevonden hoor. Dat is een voordeel dat er zo veel meisjes zijn; er zit voor iedereen wel een vriendin tussen.
haha, das waar en anders zijn er nog genoeg jongens van andere opleidingen
  zondag 4 juli 2004 @ 00:19:46 #105
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20396903
Precies, maar ik had het ook hoor. Toen ik aan het hbo begon, pffff al die meisjes en dan op introkamp, ik durfde bijna niet mee te gaan. Wel gedaan en dat is zeker de moeite waard geweest!
pi_20397067
haha, idd, ik kreeg van de week ook brief over introkamp, alleen bij ons is het dan verplicht, dus zal wel moeten, maar omdat ik niet in Zwolle woon, moet ik dus bij een groepsgenoot of ouderejaars logeren en daar zie ik wel een beetje tegen op
  zondag 4 juli 2004 @ 00:32:21 #107
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20397208
Hier was het ook verplicht anders moet je een vervangende opdracht doen. Daar hebben toch veel mensen voor gekozen toen. Hier was het 5 dagen kamperen.
pi_20397257
ik weet niet wat wij precies allemaal gaan doen, het is van 6 t/m 9 september en als je in Zwolle woont dan ga je 's avonds gewoon naar huis en anders zoeken ze van die commissie een slaapplaats voor je
  zondag 4 juli 2004 @ 00:37:06 #109
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20397300
waarschijnlijk hetzelfde als iedereen altijd doet op die kampen, beetje veel drinken, disco-avond, suikerruilen, spelletjes dag...
pi_20397455
hhhm, niet echt wat voor mij dus Ben geen type dat gaat stappen in een kroeg/disco, van veel zuipen hou ik ook niet en spelletjes vink meestal ook niks aan, maar goed we, zien wel

Wat is suikerruilen Nog nooit van gehoord
  zondag 4 juli 2004 @ 00:46:18 #111
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20397507
ach het valt best mee hoor, ik ben ook niet zo'n soort iemand, maar dan is het niet zo erg, gewoon normaal doen, suiker ruilen? dat je met je groepje een pak suiker rkijgt en dat moet omruilen voor iets anders, net zolang totdat je iets groots hebt en dan kijken welk groepje het de grootste buit heeft....
pi_20397536
owja, en dat doe je dan gewoon bij wildvreemde mensen, dat je bij mensen gaat aanbellen en dan vragen of ze het willen ruilen ofzo
  zondag 4 juli 2004 @ 00:49:11 #113
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20397570
of winkels ofzo, nou ja is een standaard spel weet niet of je het gaat doen natuurlijk, beetje van dat soort flauwigheid kan je verwachten, maar niks om je druk over te maken
pi_20397593
zit ook nog te twijfelen of ik bij studentenvereniging zou gaan, aan de ene kant leer je zo wel snel veel nieuwe mensen kennen, maar aan de andere kant weet ik niet of het wel wat voor mij is
  zondag 4 juli 2004 @ 00:55:27 #115
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20397695
Gewoon kijken wie je ontmoet tijdens die kennismaking.... dan kan je altijd weer verder zien
pi_20397738
das waar en heb maar ff topic in SES geopend over wat de ervaringen van anderen zijn enzo, misschien dat me dat ook een beetje helpt met beslissen
  zondag 4 juli 2004 @ 00:59:14 #117
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20397783
ik zou in dit geval geheel op m'n eigen gevoel afgaan...
pi_20397866
mja, das waar, maar van mensen die ik ken hoor ik alleen negatieve dingen over studentenverenigingen en was benieuwd of ik hier wel positieve reacties zou krijgen, maar hier is dus ook iedereen negatief
  zondag 4 juli 2004 @ 01:06:07 #119
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20397925
ik ken wel positieve verhalen, maar ik denk dat het iets is wat je moet ervaren, anders weet je het nooit....
pi_20397971
ja, maarja, tis ook beetje zonde van je geld om je bij een studentenvereniging aan te suiten en dat je er dan niks aan vind
  zondag 4 juli 2004 @ 01:13:57 #121
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20398078
ja maar hoe weet je dat je er niks aan vind zonder dat je het geprobeerd hebt, omdat anderen zeggen dat er niks aan is? tja....
pi_20398111
tja das waar, maarja, ik kijk wel ff, aan de ene kant leer je zo wel veel mensen kennen, maar misschien doe ik dat tijdens de intreeweek ook al wel, en me vrienden gaan ook naar dezeldfe school, dus dat scheelt ook al een stuk
  zondag 4 juli 2004 @ 01:17:21 #123
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20398136
je kan het altijd nog later op in het schooljaar doen, het hoeft niet meteen....
pi_20398171
daar heb je gelijk in mja, vind het wel spannend allemaal hoor, jaren op een vertrouwde middelbare school gezeten, en dan opeens naar het hbo, is toch wel grote stap hoor
  zondag 4 juli 2004 @ 01:21:23 #125
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20398212
ja i know, vond ik ook hoor, maar vond het ook lekker om m'n eigen gang meer te kunnen gaan toen
pi_20398265
Mja, op hbo is het nog best wel hetzelfde qua lessen enzo, gewoon een vast lesrooster gewoon de hele week op school zitten enzo, dus weer heel anders dan de universiteit waar je zelf mag bepalen of je komt of niet, dus die vrijheid valt op het hbo erg mee vergeleken met WO
  zondag 4 juli 2004 @ 01:24:45 #127
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20398287
ik doe ook een hbo opleiding maar heb die vrijheid wel, dat is dus bij elke opleiding anders, ik heb er speciaal voor gekozen om van dat schoolse af te zijn
pi_20398322
Mja, ik ga dus SPH doen en daar heb je eigenlijk alleen maar verplichte lessen en als je een keer niet kunt komen omdat je ziek bent moet je vervangende opdracht maken enzo, dus best wel streng geregeld. Alleen de colleges zijn wel vrijwillig, maar die hebben ze niet zoveel En die colleges ljiken mij juist wel belangrijk, omdat daar de tentamenstof in besproken wordt.
  zondag 4 juli 2004 @ 01:27:35 #129
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20398336
Ja is het soort opleiding dat je hebt gekozen, daarbij zit je weer aan dat soort dingen vast
pi_20398376
mja, ik wil die opleiding toch heel graag doen, zou echt niet weten wat ik anders zou moeten, wil dit al sinds ik in de 3e zit en ben ook met meeloopdagen enzo meegeweest en ben helemaal enthousiast, maar dat vaste lesrooster is dus wel een nadeel
  zondag 4 juli 2004 @ 01:32:32 #131
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20398449
ik ben ook wel eens op van die open dagen geweest, een vriendin van me is het gaan doen, ik werd al bang bij de gedachte
pi_20398515
haha, die open dagen die zijn idd weinig aan, alleen maar van die " oh wij zijn zo goed" praatjes, maar met zo'n meeloopdag krijg je wel een hele goede indruk hoe het er aan toe gaat
  zondag 4 juli 2004 @ 01:38:29 #133
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20398576
ja nou ik ben ook niet zo sociaal dus dat kan wat schelen
pi_20398699
haha idd, ik ben wel sociaal en wil dus ook gaag nieuwe mensen leren kennen enzo, maar dat kan ook wel zonder studentenvereniging, dus kijk wel ff, heel veel mensen geven ook de tip om het niet gelijk in het 1e jaar te doen, omdat je dan moet wennen aan de nieuwe studie, nieuwe omgeving enzo, en dat je het dus pas beter in het 2e jaar kunt doen, dus dan heb ik nog ff de tijd om te beslissen
  zondag 4 juli 2004 @ 01:48:25 #135
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20398806
Ik had het eigenlijk over de studie...
pi_20398833
quote:
Op zondag 4 juli 2004 01:48 schreef Luchtbel het volgende:
Ik had het eigenlijk over de studie...
ooow, okeej wat voor studie doe jij dan als ik vragen mag?
  zondag 4 juli 2004 @ 01:53:01 #137
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20398910
media en informatie management, heel wat anders dus

Maar ik ga naar bed, trusten!
pi_20398960
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 22:59 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Jammer. Guybrush Threepwood, the wannabe pirate. Uren lag ik blauw van het lachen . . .

Zulk soort spelletjes worden niet meer gemaakt . . .
Ik kwam niet van die kut-boot af
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_20398991
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 23:43 schreef Sylvana het volgende:

[..]

vind ik ook, ben gister naar bios geweest en dat mag van mij wel vaker, is erg gezellig altijd Alleen balen dat het nou zo duur is, zowat 10 euro voor een kaartje
Waar ga jij altijd? Amersfoort? Wij wel namelijk! Leuke bios is dat!!
pi_20399007
quote:
Op zondag 4 juli 2004 01:53 schreef Luchtbel het volgende:

Maar ik ga naar bed, trusten!
ja, idd

Slaap lekker
pi_20399021
quote:
Op zondag 4 juli 2004 01:56 schreef beefcake het volgende:

[..]

Waar ga jij altijd? Amersfoort? Wij wel namelijk! Leuke bios is dat!!
jup, daar ga ik ook altijd heen, waarom ga jij niet naar Harderwijk, das toch wat dichterbij dan Amersfoort ( je woont toch in Zeewolde)

Voordeel van Harderwijk vind ik dat er geen pauzes zijn, dat je niet in de rij hoeft te staan om wat te kopen maar dat ze het komen brengen en dat ze VIPstoelen hebben

Alleen ik ga dus alleen naar Harderwijk als ik met me vrienden ga, die wonen daar, maar anders ga ik dus naar A'foort
pi_20399130
Harderwijk zuigt dik! Ik vind het fijn dat er pauze is, anders moeten we tijdens de film naar de wc En in Harderwijk hebben ze geen zoute popcorn En je wordt altijd gestoord als degene naast jou iets heeft besteld, ik vind het er niet fijn! En er wordt gerookt tijdens de film, ook niet fijn!!
pi_20399203
Ik hoef nooit tijdens de film naar de wc, ik eet nooit popcorn, ik zat altijd op plekken waar ik niet naast andere mensen zat, en er mocht niet gerookt worden tijdens de film volgens mij, dus nooit problemen gehad
pi_20399329
Ik ben er al in geen jaren geweest, maar toen auto's voor ons nog niet aan de orde waren, gingen we dus wel naar Harderwijk. En toen mocht er gerookt worden. Ik heb zelf ook gerookt, maar in de bios vind ik het zwaar irritant!
pi_20399348
Hee ik ga slapen, ben al weer veel te laat nog wakker!!
Welterusten!
pi_20399464
ik vind het ook niet lekker als er gerookt wordt hoor

En ik vind die grolsch beugeletjes ook altijd zo irri tijdens de film, maar dat heb je in iedere bios

Slaap lekker
pi_20401735
tis kwart voor 6, denk dak me bed ook maar es ga opzoeken
pi_20402183
Ben gisteren naar EuroCinema in Den Bosch geweest. Mooie bioscoop is dat, heb Return of the King er ook gezien. Maar het was gigantisch druk, heb 20 minuten in de rij gestaan en gelukkig had ik gereserveerd anders had ik geen kaartjes meer kunnen krijgen Vind het altijd wel gezellig als de bios een beetje vol zit, heb ook wel eens gehad dat we maar met een stuk of 4 mensen in de bioscoop zaten En de film was weer super leuk

En straks naar de verjaardag van mijn neefje, hij word alweer 9 , ik kan me nog herinneren dat hij net geboren was en nu is hij alweer 9 en vanavond gezellig uit eten. Leuk dagje heb ik vandaag
And you know I might
pi_20402410
quote:
Op zondag 4 juli 2004 01:53 schreef Luchtbel het volgende:
Luchtbel dat is grappig, dat heb ik ook gedaan! Op de HvA neem ik aan?

Doen ze trouwens nog steeds aan suikerruilen bij de intro, dat deden ze bij mij ook al (1997)! Maar ik had inmiddels al een stel meiden leren kennen die daar ook geen zin in hadden dus wij hebben ons schuil gehouden in de tent tot iedereen weg was. Heerlijk de hele dag zitten kaarten en kletsen
Zo zie je Sylvana, op zo'n intro kom je vanzelf mensen tegen met wie het klikt. Ook al zal misschien de grote massa aan de zuip gaan of dubbel liggen bij de spelletjes, dat betekent nog niet dat iedereen zo is hoor! Komt vast goed.
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 10:34:30 #150
43556 miss_dynastie
pi_20402445
quote:
Op zondag 4 juli 2004 09:48 schreef rena het volgende:
Ben gisteren naar EuroCinema in Den Bosch geweest. Mooie bioscoop is dat, heb Return of the King er ook gezien. Maar het was gigantisch druk, heb 20 minuten in de rij gestaan en gelukkig had ik gereserveerd anders had ik geen kaartjes meer kunnen krijgen Vind het altijd wel gezellig als de bios een beetje vol zit, heb ook wel eens gehad dat we maar met een stuk of 4 mensen in de bioscoop zaten En de film was weer super leuk
Draait die film nog
quote:
En straks naar de verjaardag van mijn neefje, hij word alweer 9 , ik kan me nog herinneren dat hij net geboren was en nu is hij alweer 9 en vanavond gezellig uit eten. Leuk dagje heb ik vandaag
Leuk! Wat voor een cadeautje heb je uitgezocht voor hem (Yu-Gi-Oh)?? En hard gaat het he? Ik kan me nog zo herinneren dat mijn achterneefje in mijn armen lag en nu is ie gewoon alweer tien
pi_20402490
quote:
Op zondag 4 juli 2004 01:23 schreef Sylvana het volgende:
Mja, op hbo is het nog best wel hetzelfde qua lessen enzo, gewoon een vast lesrooster gewoon de hele week op school zitten enzo, dus weer heel anders dan de universiteit waar je zelf mag bepalen of je komt of niet, dus die vrijheid valt op het hbo erg mee vergeleken met WO
Mijn opleiding is veel vrijer, we hebben wel een rooster maar dat verschilt per week. De ene week heb je bijna niets, de andere week is het weer drukker. Verder moet je al je afspraken zelf plannen, dat bevalt me wel!!!
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 10:46:43 #152
7074 moussy
kuttekop
pi_20402542
Ik ben toch niet de enige die met gemakaf en toe alleen naar de bios gaat? Ik trek mijn smoel toch nooit open tijdens de film en zo komt er niemand iets te kort
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_20402588
Ik ga nooit alleen, omdat er altijd iemand is die ook wil gaan, maar ik zou er ook geen probleem mee hebben om alleen te gaan!
  zondag 4 juli 2004 @ 10:55:06 #154
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20402611
quote:
Op zondag 4 juli 2004 10:31 schreef piglet het volgende:

[..]

Luchtbel dat is grappig, dat heb ik ook gedaan! Op de HvA neem ik aan?

Doen ze trouwens nog steeds aan suikerruilen bij de intro, dat deden ze bij mij ook al (1997)! Maar ik had inmiddels al een stel meiden leren kennen die daar ook geen zin in hadden dus wij hebben ons schuil gehouden in de tent tot iedereen weg was. Heerlijk de hele dag zitten kaarten en kletsen
He wat grappig! Ja op de HvA, kan je nergens anders doen nog steeds geloof ik.
Ja dat suikerruilen gegbeurd nog steeds, al willen ze het nog wel eens heel gewaagd afwisselen met een een ander ruilgoed....het kamasutraspel bestaat ook nog steeds maar daar wou ik Sylvana maar niet mee lastig vallen

Moussy, ik ben 1 keer in m'n eentje bij de film gaan zitten, ik zou met m'n ex naar De oesters van Nam Kee gaan maar hij had nooddienst van z'n werk en werd 3 minuten voor de film gebeld...toen ben ik maar alleen blijven zitten. Alles goed en aardig tot de man naast me, wel erg smerig begon te hijgen tijdens de film Ik ga nooit meer alleen, behalve naar Disneyfilms ofzo
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 10:57:12 #155
43556 miss_dynastie
pi_20402638
Ik vond mijn introductie trouwens vre-se-lijk. Ik heb normaal nooit heimwee, maar tijdens het weekendje weg (iets te ver van de bewoonde wereld om op eigen houtje terug te reizen) voelde ik me echt Remi ... overduidelijk dat ik niet in dat groepje vrienden heb gevonden
pi_20402685
quote:
Op zondag 4 juli 2004 10:55 schreef Luchtbel het volgende:
He wat grappig! Ja op de HvA, kan je nergens anders doen nog steeds geloof ik.
Ja dat suikerruilen gegbeurd nog steeds, al willen ze het nog wel eens heel gewaagd afwisselen met een een ander ruilgoed....het kamasutraspel bestaat ook nog steeds maar daar wou ik Sylvana maar niet mee lastig vallen
Klopt, de opleiding is uniek
Het kamasutraspel ken ik (gelukkig) niet, dat zullen wij ook wel tactisch ontweken hebben (of ik heb het uit m'n geheugen verbannen natuurlijk ).
  zondag 4 juli 2004 @ 11:07:00 #157
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20402727
quote:
Op zondag 4 juli 2004 11:02 schreef piglet het volgende:

[..]

Klopt, de opleiding is uniek
Het kamasutraspel ken ik (gelukkig) niet, dat zullen wij ook wel tactisch ontweken hebben (of ik heb het uit m'n geheugen verbannen natuurlijk ).
Uniek op zoveel manieren .....heb je het afgemaakt? Soms vraag ik me af hoe ik het volhou op die migraine verwekkende negende verdieping tussen dat zooitje chaotische stelletje dat door het leven gaat als 'leerkrachten' maar aan de andere kant loopt het best lekker
En dat kamasutraspel.....met m'n eigen intro heb ik het ontweken, toen ik begeleiding was, was ik helaas op dat moment niet op de camping
pi_20403643
quote:
Op zondag 4 juli 2004 11:07 schreef Luchtbel het volgende:
Uniek op zoveel manieren .....heb je het afgemaakt? Soms vraag ik me af hoe ik het volhou op die migraine verwekkende negende verdieping tussen dat zooitje chaotische stelletje dat door het leven gaat als 'leerkrachten' maar aan de andere kant loopt het best lekker
En dat kamasutraspel.....met m'n eigen intro heb ik het ontweken, toen ik begeleiding was, was ik helaas op dat moment niet op de camping
Ja, ik heb het afgemaakt en nog binnen 4 jaar ook! Knap hè? Ik weet zelf ook nog steeds niet hoe ik dat geflikt heb. Volgens mij had het iets te maken met alle fijne vervangende opdrachten voor vakken die ik niet gehaald had (wij waren de laatste lichting oude stijl, dus ze wilden graag van ons af ).
Tja, de negende verdieping, wat kun je er voor nuttigs over zeggen... Ik heb trouwens ook nog meegemaakt dat we half op 8 en half op 9 zaten. Dat was heel verwarrend
Maar mijn eerste jaar zat ik nog heerlijk aan de Herengracht, dat was echt veeeeeel beter dan die leerfabriek Kon je tenminste nog heel makkelijk even de stad in na college
Lopen Ruurd en Bart er trouwens nog rond als leerkrachten?
  zondag 4 juli 2004 @ 12:33:29 #159
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20404031
quote:
Op zondag 4 juli 2004 12:13 schreef piglet het volgende:

[..]

Ja, ik heb het afgemaakt en nog binnen 4 jaar ook! Knap hè? Ik weet zelf ook nog steeds niet hoe ik dat geflikt heb. Volgens mij had het iets te maken met alle fijne vervangende opdrachten voor vakken die ik niet gehaald had (wij waren de laatste lichting oude stijl, dus ze wilden graag van ons af ).
Tja, de negende verdieping, wat kun je er voor nuttigs over zeggen... Ik heb trouwens ook nog meegemaakt dat we half op 8 en half op 9 zaten. Dat was heel verwarrend
Maar mijn eerste jaar zat ik nog heerlijk aan de Herengracht, dat was echt veeeeeel beter dan die leerfabriek Kon je tenminste nog heel makkelijk even de stad in na college
Lopen Ruurd en Bart er trouwens nog rond als leerkrachten?
Ik kan je vertellen; na de zomervakantie zitten we weer op de 8ste en op de 9de verdieping....het MIM wordt te groot Ja Ruurd en Bart geven er nog steeds les, maar daar heb ik weinig mee te maken, doe RP.
pi_20404136
quote:
Op zondag 4 juli 2004 12:33 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kan je vertellen; na de zomervakantie zitten we weer op de 8ste en op de 9de verdieping....het MIM wordt te groot Ja Ruurd en Bart geven er nog steeds les, maar daar heb ik weinig mee te maken, doe RP.
dat meen je niet
RP? Dat is van na mijn tijd...
Ach ja, ik ben blij dat ik een papiertje op zak heb. Ik merk dat de basisvaardigheden wel van het MIM komen, maar het meeste heb ik gewoon 'on the job' geleerd zeg maar
  zondag 4 juli 2004 @ 12:44:54 #161
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20404251
quote:
Op zondag 4 juli 2004 12:39 schreef piglet het volgende:

[..]

dat meen je niet
RP? Dat is van na mijn tijd...
Ach ja, ik ben blij dat ik een papiertje op zak heb. Ik merk dat de basisvaardigheden wel van het MIM komen, maar het meeste heb ik gewoon 'on the job' geleerd zeg maar
Ja ik meen het wel de Archiefschool was weg en toen weer terug en toen weer weg en en en nu weet ik het niet meer ik weet alleen dat ie niet meer op de negende is, toen moesten alle eerstejaars naar een andere locatie en nu komt de 8ste verdieping er weer bij...
Euh ja je hebt nu marketing richting en alles, maar ik doe dus RP, redactie kant....en dat het enkel een kleine basis is daar ben ik ook al achter
pi_20404354
quote:
Op zondag 4 juli 2004 12:44 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ik meen het wel de Archiefschool was weg en toen weer terug en toen weer weg en en en nu weet ik het niet meer ik weet alleen dat ie niet meer op de negende is, toen moesten alle eerstejaars naar een andere locatie en nu komt de 8ste verdieping er weer bij...
Euh ja je hebt nu marketing richting en alles, maar ik doe dus RP, redactie kant....en dat het enkel een kleine basis is daar ben ik ook al achter
Geweldig hoe dat soort dingen nog steeds spelen (en ik ben dus in 2001 al afgestudeerd ). Ach ja, volgens mij gaat het voor heel veel opleidingen op hoor, dat het slechts een basis is. Maar ik begreep van de meiden die ik ken en die op een redactie wilden werken, dat de opleiding destijds te algemeen was. Ik hoop dat ze dat nu wat meer hebben aangescherpt...
Weet je wat trouwens het grappigste is: tijdens de opleiding had ik helemaal niks met redactie maar veel meer met marketing. Drie keer raden wat ik nu een groot deel van de tijd doe...
Juist: de redactie van een blad
  zondag 4 juli 2004 @ 12:55:24 #163
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20404429
quote:
Op zondag 4 juli 2004 12:50 schreef piglet het volgende:

[..]

Geweldig hoe dat soort dingen nog steeds spelen (en ik ben dus in 2001 al afgestudeerd ). Ach ja, volgens mij gaat het voor heel veel opleidingen op hoor, dat het slechts een basis is. Maar ik begreep van de meiden die ik ken en die op een redactie wilden werken, dat de opleiding destijds te algemeen was. Ik hoop dat ze dat nu wat meer hebben aangescherpt...
Weet je wat trouwens het grappigste is: tijdens de opleiding had ik helemaal niks met redactie maar veel meer met marketing. Drie keer raden wat ik nu een groot deel van de tijd doe...
Juist: de redactie van een blad
Uiteraard
2001 ben ik begonnen!
Ja zulke dingen spelen overal wel denk ik, maar op het MIM kunnen ze er wel wat van hoor...sommige dingen zijn zo vaag....maar ach heeft ook zo z'n charmes
pi_20404447
Oe leuk, redactie van een blad. Ik heb voor mijn studie (Communicatie) stage gelopen op een redactieafdeling, heel erg leuk. Is een optie voor mij om later in verder te gaan (al heb ik nog zoveel meer opties )
pi_20404621
quote:
Op zondag 4 juli 2004 12:56 schreef clauwheee het volgende:
Oe leuk, redactie van een blad. Ik heb voor mijn studie (Communicatie) stage gelopen op een redactieafdeling, heel erg leuk. Is een optie voor mij om later in verder te gaan (al heb ik nog zoveel meer opties )
Tja, bij mij is het dus maar een deel van m'n werk. Ik werk op een communicatieafdeling van een gezondheidsfonds en doe daar ook de redactie van het donateursblad. Leuk voor de afwisseling, maar ik zou het niet fulltime willen doen
Maar zo zie je maar clauwheee, je hoeft niet altijd te kiezen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 13:16:56 #166
13151 crew  Rewimo
pi_20404791
Jee, wat zijn jullie hier met afkortingen aan het smijten die mij allemaal niks zeggen! Maar ja, als jullie ze maar begrijpen

Ik heb vannacht eindelijk weer eens behoorlijk geslapen, zonder rare dromen en kletsnatte haren en zonder elk uur wakker te worden Wat een genot. Vanmorgen ook weer lekker blijven liggen omdat qltel voor Christan zorgde, de lieverd. Toen ik beneden kwam stond ie zelfs de bende van de vogels op te vegen

Ik ben wel van plan nog een paar dagen thuis te blijven want ik ben nog zo slap als een vaatdoek, al heb ik nu voor het eerst sinds woensdag een broodje en een ei gegeten.
  zondag 4 juli 2004 @ 13:19:26 #167
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_20404831
Gelukkig gaat het beter met je Rewimo
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 13:21:55 #168
13151 crew  Rewimo
pi_20404892
Ja, gelukkig wel LadyS, ik ben in geen tijden zó beroerd geweest, maar nu gaat het weer de goede kant op. Die koorts die sloopt je gewoon.
  zondag 4 juli 2004 @ 13:22:18 #169
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20404899
quote:
Op zondag 4 juli 2004 13:08 schreef piglet het volgende:

[..]

Het kan soms zoooo simpel zijn allemaal......

Rewimo, ziek maar lekker uit!
pi_20404910
quote:
Op zondag 4 juli 2004 13:08 schreef piglet het volgende:

[..]

Tja, bij mij is het dus maar een deel van m'n werk. Ik werk op een communicatieafdeling van een gezondheidsfonds en doe daar ook de redactie van het donateursblad. Leuk voor de afwisseling, maar ik zou het niet fulltime willen doen
Ik zou het ook niet fulltime willen doen hoor Heel eerlijk heb ik geen idee van wat ik allemaal wel en niet wil weet alleen wat ik wel en niet leuk vind eventueel Moet eerst nog afstuderen
pi_20404913
Jaaa Rewimo onze dekentjes hebben geholpen!

Oh nee, ik had geen deken gegeven, ik had alleen baby-dekens
pi_20404935
Gelukkig Rewimo gaat het iets beter, je hebt gelijk hoor, eerst maar weer ff er helemaal bovenop komen!!
pi_20405139
Zooo, ben ook weer wakker!!

Lees net dat er hier ook fans rondlopen van Monkey Island (ik heb alle delen gespeeld, zoooo leuk) en natuurlijk Day of the Tentacle. En Commander Keen !!! Die ga ik straks lekker weer eens doen, en dan in GOD-mode, jaaaaaa.

En nu ga ik ff m'n vriendin bellen om af te spreken hoe laat we naar Shrek 2 gaan
pi_20405150
Rewimo, fijn dat het alweer wat beter gaat. Je had echt een flinke griep te pakken zo te horen!
En wat lief van Christan dat hij zo goed helpt
  zondag 4 juli 2004 @ 13:38:49 #175
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20405229
Melonovy ik heb de klamboe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben helemaal gelukkig

Uiteraard kwam ze wel terwijl ik mun pyjama nog aan had en mun ponnie recht omhoog zat, maar ja boeiend!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 13:44:05 #176
13151 crew  Rewimo
pi_20405329
quote:
Op zondag 4 juli 2004 13:34 schreef piglet het volgende:
Rewimo, fijn dat het alweer wat beter gaat. Je had echt een flinke griep te pakken zo te horen!
En wat lief van Christan dat hij zo goed helpt
Ehm, dat was qltel Hij is nu weer naar huis maar ja dat kan niet anders. Wij gaan nu even opa helpen met zijn post, en dan naar oma's huis voor de poezen.
pi_20405435
quote:
Op zondag 4 juli 2004 13:44 schreef Rewimo het volgende:
Ehm, dat was qltel Hij is nu weer naar huis maar ja dat kan niet anders. Wij gaan nu even opa helpen met zijn post, en dan naar oma's huis voor de poezen.
Lezen piglet
Sorry hoor, mag ik het gooien op zwangerschapsdementie?

Maar jammer dat hij weer naar huis is... Ach dan moet Christan het nu maar overnemen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 13:59:13 #178
13151 crew  Rewimo
pi_20405633
quote:
Op zondag 4 juli 2004 13:50 schreef piglet het volgende:

[..]

Lezen piglet
Sorry hoor, mag ik het gooien op zwangerschapsdementie?
Voor deze keer dan
quote:
Maar jammer dat hij weer naar huis is... Ach dan moet Christan het nu maar overnemen
Die is gelukkig ook erg lief voor me hoor
  zondag 4 juli 2004 @ 14:04:33 #179
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20405730
Gelukkig dat je weer wat beter bent Rewimo

Vandaag is er boekenmarkt hier in Dordt

Onze buit voor dit jaar:

Ben blij
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_20405836
Spindizzy wat leuk!! En ze zien er goed uit! Zijn tweedehands neem ik aan? Ik vind het heerlijk om boeken te kijken!! Hier heeft de bieb wel eens boekenverkoop, oude boeken voor 50 cent! Het is alleen altijd zoooo druk
  zondag 4 juli 2004 @ 14:12:36 #181
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20405899
Yup, zijn allemaal tweedehands.

Vooral die Maggie Fureyserie wil ik al een hele poos hebben. Jaren geleden eens uit de bieb gelezen en sindsdien op zoek. Zag vandaag de hele serie staan. In het NL voor ¤50 Oplichter! En later zag ik de hele serie in het engels voor ¤5 het stuk. Beter

Ben qua boeken kopen een krent. Wil ze zo goedkoop mogelijk . Des te meer kun je er kopen Vind nieuwe boeken echt walgelijk duur. Koop ook zelden nog een nieuw boek (Eigenlijk alleen nieuwe delen van De Wetten van de Magie van Goodkind). Ik weiger om die oplichterige woekerprijzen van Meulenhoff nog te betalen.
pi_20406234
Ja ik koop ze ook bijna nooi nieuw. Alleen als ik een boekenbon heb gekregen! Mijn moeder koopt veel boeken bij ECI en ik leen ze van haar. Of van mijn schoonmoeder, die leest ook veel! Ik heb hier ook veel boeken staan die ik heb gekocht toen ik nog op school zat. Dan kon je 5 titels kopen voor 25 gulden! Dan had je dus nieuwe boeken, dat was wel beter!
  zondag 4 juli 2004 @ 14:31:26 #183
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20406304
Ik ben veel te hebberig om boeken te lenen. Ik wil ze altijd gewoon zelf hebben

Wat voor boeken lees je?
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 14:52:20 #184
37843 lady-wrb
kortaf
pi_20406701
quote:
Op zondag 4 juli 2004 14:31 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben veel te hebberig om boeken te lenen. Ik wil ze altijd gewoon zelf hebben

Wat voor boeken lees je?
ik ben op het gebied van boeken ook heel hebberig. maar dat komt eigenlijk omdat ik vroeger heel veel boeken heb gehad, maar mijn moeder heeft indertijd alles weggedaan. ook mijn speelgoed van vroeger trouwens. ik heb niks meer van vroeger op mijn beer, een pop en een paar oude boekjes na.

het resultaat hiervan is dat ik van mijn kind nauwelijk spullen kan wegdoen. alles moet bewaard worden. zoals ik al ergens geschreven heb staan er in luca's kast dus meer dan honderd boeken.
(maar dat komt meer omdat ik gek ben op kinderboeken). dat zijn zowel boeken die ik speciaal voor luca heb gekocht, als boeken die ik uit jeugdsentiment heb gekocht omdat ik ze vroeger zelf had en ze gewoon MOET hebben....

wat ik me nou afvraag , hebben jullie veel spullen van vroeger of is bij jullie ook altijd alles waar je te groot voor werd weggegooid/weggegeven? ik voel me af en toe echt iemand zonder verleden...
  zondag 4 juli 2004 @ 15:00:07 #185
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20406852
quote:
Op zondag 4 juli 2004 14:52 schreef lady-wrb het volgende:

wat ik me nou afvraag , hebben jullie veel spullen van vroeger of is bij jullie ook altijd alles waar je te groot voor werd weggegooid/weggegeven? ik voel me af en toe echt iemand zonder verleden...
Toen ik een poosje op mezelf zat heb ik van mijn moeder een fotoalbum gekregen met al mijn baby en kinderfoto's. Verder nog een pop waar ik altijd dol op ben geweest en mijn zwemdiploma's. Verder niks eigenlijk. Mijn moeder en ik zijn allebei niet zo verzamelig (op foto's na dan).

Van mijn man staan er trouwens dozen en dozen vol oude zooi op zolder. Zijn moeder en hij zijn wel verzamelaars...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 16:04:25 #186
13151 crew  Rewimo
pi_20408051
Ik heb nog wel het nodige van vroeger, tenminste: al mijn kinderboeken die zou ik ook echt nooit weg doen hoor, ik ben ook zo'n boekengek. En ik probeer net als lady-wrb de boeken uit mijn jeugd te vinden, zoals Torenhoog en Mijlenbreed (Tonke Dragt) en Het malle ding van Bobbistiek (van ik weet niet wie maar ik heb hem gelukkig wel). Resultaat: een voorkamer vol boekenkasten. Ook bij Christan op de kamer al een aardige verzameling. We zijn gisteren met Saskia en Jeroen begonnen, erg leuk, ik kocht er laatst 12 voor 10 euro en dan wordt het interessant. Helaas hebben we dit weekend de boekenverkoop van de bieb in Roosendaal gemist (dit was GEEN goed weekend om ziek te zijn ).

Wat ik verder nog van vroeger heb: mijn beer (met nog steeds een brom in zijn buik) en mijn knuffel Shushila (olifantje), en wat spelletjes (memory, electro, advertentiespel en nog wat van dat spul). En gelukkig ook mijn schoolrapporten en wat werkjes en boekjes van school, en mijn fotoalbum met lieve teksten van mijn moeder
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 16:05:43 #187
13151 crew  Rewimo
pi_20408065
Oja, en ik heb mijn lego weer teruggekregen van mijn tante (dat was destijds naar haar jongens gegaan).
  zondag 4 juli 2004 @ 16:07:27 #188
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20408101
quote:
Op zondag 4 juli 2004 16:05 schreef Rewimo het volgende:
Oja, en ik heb mijn lego weer teruggekregen van mijn tante (dat was destijds naar haar jongens gegaan).
Lego

Ik verzamel Fabuland
  zondag 4 juli 2004 @ 16:14:51 #189
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20408217
Overigens heeft iemand gisteren Fear Factory gezien?
Ik moest echt gewoon kotsen bij het eetgedeelte en krijg nog steeds geen hap door m'n keel, wat goor zeg
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 16:17:20 #190
13151 crew  Rewimo
pi_20408256
Moet je ook niet naar kijken, naar zulke dingen
  zondag 4 juli 2004 @ 16:22:52 #191
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20408327
Ja i know maar bleef even hangen....
pi_20408638
Jeeemig de pemig wat een snertweer zeg...denk je net het is droog we gaan ff gauw richting de stad, komt er weer zo'n hoosbui aan... Hoezo vakantiegevoel...

We zitten er over te denken om er volgend weekend fftjes tussenuit te gaan. Aangezien we allebei geen kampeerders zijn hebben we een voorkeur voor een hotel, en nu zagen we dat Center Parcs (altijd handig, ook als het geen mooi weer is waar ik natuurlijk rekening mee hou.. ) naast Park Zandvoort (waar we al meerdere keren zijn geweest, was zoo leuk!) bij de Eemhof ook hotelappartementen heeft. Beide parken hebben voor ons een leuke aanbieding voor volgend weekend, alleen nu weten we niet welke we eventueel gaan kiezen..iemand ervaring met de Eemhof? Ziet er wel leuk en anders uit in vergelijking tot de andere parken. En tja Zandvoort vonden we erg leuk en willen we ook zo op zich wel weer heen, maar daar zijn we dus al een aantal keren geweest en we willen wel es naar een andere. Zandvoort kunnen we dan eventueel ook nog bewaren voor later in de vakantie als het wel mooi weer is...toch???
pi_20408728
quote:
Op zondag 4 juli 2004 10:34 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Draait die film nog
[..]

Leuk! Wat voor een cadeautje heb je uitgezocht voor hem (Yu-Gi-Oh)?? En hard gaat het he? Ik kan me nog zo herinneren dat mijn achterneefje in mijn armen lag en nu is ie gewoon alweer tien
Nee, gisteren heb ik Shrek2 gezien

Wij weten nooit wat we voor kinderen van die leeftijd uit moeten zoeken, dus hebben we hem 5 euro en een bakje snoep gegeven Erg he, maar we zijn totaal niet creatief hier.
And you know I might
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 16:43:36 #194
13151 crew  Rewimo
pi_20408753
Hier is het al de hele dag droog Tja, vlakbij Zandvoort hè
  zondag 4 juli 2004 @ 17:04:42 #195
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20409221
Ik vind de Eemhof niet zo....behalve het zwembad....
Ik zou zeker voor Zandvoort kiezen kan je ook nog makkelijk naar Haarlem of Amsterdam toe!
pi_20409288
Nee Luchtbel?? Ik dacht dat ie na die verbouwing leuk was geworden...? Jemig, wat kan ik mutsen, een ander vind het moeilijk om tussen spanje of frankrijk te kiezen en deze muts tussen Zandvoort en Zeewolde
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 17:14:58 #197
13151 crew  Rewimo
pi_20409401
Volgend weekend hè? Hmmm, dan zijn wij waarschijnlijk bij qltel. Anders was de keuze niet moeilijk natuurlijk Wij wonen zowat om de hoek bij Zandvoort, even bij de rotonde rechtdoor (waar je anders linksaf richting Zandvoort gaat, in Haarlem), rechtsaf voor de school, meteen parkeren en je bent er
pi_20409625
Whahaha Rewimo

Nou zal straks nog es ff kijken, en met vriendje overleggen. Ga zo nog naar mn oom en tante en die zijn volgens mij ook al bij beide geweest, dus die ook nog maar ff vragen dan. Ik weet dat Zandvoort natuurlijk leuk is, maar daar ga ik dan liever in augustus heen en dan langer dan een weekendje..snappie?? Maar ja, als de Eemhof niet zo leuk is...ben je er zelf geweest Luchtbel?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 17:27:34 #199
13151 crew  Rewimo
pi_20409691
Ook in augustus ben je welkom hoor Lijkt me wel gezellig om elkaar een keertje te zien
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 17:34:28 #200
43556 miss_dynastie
pi_20409842
quote:
Op zondag 4 juli 2004 14:52 schreef lady-wrb het volgende:
Ik heb pas kort geleden foto's uit mijn jeugd meegekregen, niet in albums, maar gewoon in een oude doos geflikkerd Mijn oude speelgoed heeft mijn moeder of kapotgemaakt, of zo slecht bewaard dat het niet meer bruikbaar is. Van mister_d is alles er nog, dat heeft ie zelf allemaal uitgezocht en in dozen gedaan... mijn schoonmoeder had hier zelfs nog de oude babyspullen en zo (maar wel allemaal slordig bewaard) en zij stond letterlijk te janken bij de mededeling dat we echt geen interesse hadden in het oude campingbedje Zij kan dus echt niks weggooien
pi_20409949
quote:
Op zondag 4 juli 2004 17:27 schreef Rewimo het volgende:
Ook in augustus ben je welkom hoor Lijkt me wel gezellig om elkaar een keertje te zien
Oe ja en dan hopen op goed weer!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 17:41:37 #202
13151 crew  Rewimo
pi_20409995
Dat gaat ook weer wat ver ja, Miss_D. Al moet ik zeggen dat ik het jammer vind dat mijn moeder mijn gipsbeentje van toen ik 1,5 was uiteindelijk tóch heeft weggegooid... Dat had ik echt wel graag willen hebben, het was helemaal intakt, omdat ik er altijd mee tegen de kinderstoel zat te schoppen en het er op een gegeven moment afschoot Mijn ouders helemaal in een stuip van schrik, maar het mocht er nog afblijven ook. Het gips van mijn andere been (ik was aan beide geopereerd) is er afgezaagd, maar deze was dus nog helemaal heel.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 17:42:47 #203
13151 crew  Rewimo
pi_20410018
quote:
Op zondag 4 juli 2004 17:39 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Oe ja en dan hopen op goed weer!!
Het moet toch een kéér zomer worden...
pi_20410055
Nou zeg dat wel..ik hoef echt geen bloedjeheet weer, das ook niks voor mij, maar gewoon lekker droog en een graad of 23
pi_20410986
Cluwheee de Eemhof ligt in een leuk dorp!!
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 18:35:22 #206
43556 miss_dynastie
pi_20411010
mister_d vond de Eemhof wel aardig leuk trouwens, al vindt hij het meer voor een gezin, zeg maar
pi_20411056
Whahah ja Beefcake bij jou in het dorp toch???

Is mister_d er voor of na de brand geweest??? Het doet allemaal zo leuk aan op de foto's...
pi_20411058
Spindizzy ik lees echt alles eigenlijk! Ik hou van kinderboeken (zoals Harry Potter, Pietje Bell), literatuur, romans (literair en fictie, maar niet die bouqet-reeks ), thrillers. Het meest hou ik van oorlogsboeken (WOII). Het Achterhuis is dan ook een van mijn favorieten!!
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 18:39:50 #209
43556 miss_dynastie
pi_20411098
quote:
Op zondag 4 juli 2004 18:37 schreef clauwheee het volgende:
Is mister_d er voor of na de brand geweest??? Het doet allemaal zo leuk aan op de foto's...
Voor.... zijn oom heeft er tot vorig jaar gewerkt en die was errug enthousiast over het zwembad.
pi_20411107
Ja de Eemhof is niet ver hier vandaan! Het is in het buitengebied tussen de boerderijen. Kwartiertje met de auto ongeveer. Mijn beste vriendinnetje van de basisschool woont er 5 minuten fietsen vanaf! Ik ben er in geen jaren geweest hoor! Niet na die brand. Het is zo duur.
pi_20411500
Ahem, mag ik jullie even jaloers maken? Hier ga ik mijn zomer doorbrengen! Mijn schoonouders hebben een zwembad laten plaatsen en die is nu (bijna) af!
  zondag 4 juli 2004 @ 19:13:44 #212
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20411754
quote:
Op zondag 4 juli 2004 17:42 schreef Rewimo het volgende:
Het moet toch een kéér zomer worden...
Zomer en Nederland ?? Neeehhhhh
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 19:15:05 #213
43556 miss_dynastie
pi_20411788
Wow, wat decadent Beefcake
  zondag 4 juli 2004 @ 19:15:17 #214
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20411794
quote:
Op zondag 4 juli 2004 16:05 schreef Rewimo het volgende:
Stik, da's waar ook. M'n ouders hebben nog drie kisten thuis staan waar ze niet mee weten wat ze ermee doen moeten . . .
  zondag 4 juli 2004 @ 19:16:43 #215
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20411827
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:01 schreef beefcake het volgende:
Ahem, mag ik jullie even jaloers maken? Hier ga ik mijn zomer doorbrengen! Mijn schoonouders hebben een zwembad laten plaatsen en die is nu (bijna) af!
[afbeelding]
Pracht lokatie voor een poolparty zal ik maar zeggen . . .
pi_20411899
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:16 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Pracht lokatie voor een poolparty zal ik maar zeggen . . .
Hihi dan moet ik eerst mn schoonouders weg zien te werken!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 19:20:29 #217
13151 crew  Rewimo
pi_20411918
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:01 schreef beefcake het volgende:
[afbeelding]
Ja, je hebt het voor elkaar. Ik ben jaloers

Waar is dat ergens?
pi_20411924
In Lelystad!
  zondag 4 juli 2004 @ 19:21:35 #219
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20411943
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:19 schreef beefcake het volgende:
Hihi dan moet ik eerst mn schoonouders weg zien te werken!
Dat moet toch niet zo moeilijk zijn . . .
pi_20412009
LadyS waar ben je?? Je bent toch niet aan het bevallen zonder dat ik daar iets vanaf weet he?!! Ik was vandaag in Lelystad en ik heb daar bij de Mac gegeten! En ik maar om me heen kijken of ik jou zag!
pi_20412148
Ik ben er ook weer

Niet echt een spannende dag gehad, tot half 1 geslapen, toen ff gegeten en naar me pa geweest, daar formule1 gekeken en een beetje gelezen, nou weer ff computeren en dan strax de finale Portugal-Griekenland kijken
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 19:33:33 #222
13151 crew  Rewimo
pi_20412199
Ja, en ik ben voor Griekenland, die gaan stunten vanavond, ik voel het.

H E L L A S
pi_20412214
Wij gaan vanavond de finale bij mijn zus kijken! Gezellig, ik heb er wel zin in! Go Griekenland!!!
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 19:34:33 #224
43556 miss_dynastie
pi_20412221

† In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 19:34:48 #225
43556 miss_dynastie
pi_20412225
Ouzo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 19:35:13 #226
13151 crew  Rewimo
pi_20412232
Juist Miss_D, blauwe cheerlies!
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 19:35:59 #227
43556 miss_dynastie
pi_20412242
pi_20412269
Als je knuffels in de wasmachine doet, waarom moet er dan een kussensloop omheen? Beschadigen ze anders?
pi_20412274
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:24 schreef beefcake het volgende:
LadyS waar ben je?? Je bent toch niet aan het bevallen zonder dat ik daar iets vanaf weet he?!!
Dat zat ik me ook net af te vragen! Ze zal toch niet stiekum aan het bevallen zijn gegaan zonder ons even op de hoogte te brengen?
pi_20412296
Nee ik kreeg een sms van dr! Ze is niet aan het bevallen!
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 19:38:58 #231
43556 miss_dynastie
pi_20412304
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:37 schreef beefcake het volgende:
Als je knuffels in de wasmachine doet, waarom moet er dan een kussensloop omheen? Beschadigen ze anders?
Dat denk ik wel (staartjes, oogjes, dat soort ongein). Bij ons gaan de knuffels jaarlijks in bad
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 19:40:06 #232
13151 crew  Rewimo
pi_20412331
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:37 schreef beefcake het volgende:
Doe ik nooit hoor. Gewoon in de was tussen ander wasgoed, maximaal 40 graden. En niet in de droger tenzij je absoluut zeker bent dat ze daartegen kunnen.

Heeft enkele interessante uitkomsten opgeleverd bij qltel trouwens, toen die alles nog op 60 graden waste en standaard alles in de droger flikkerde (Gauw afgeleerd trouwens )
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 19:41:20 #233
43556 miss_dynastie
pi_20412359
LadyS geef me een B A B Y
pi_20412369
Ik hoop ook dat Griekenland gaat winnen, lijkt me echt geweldig

Die Griekse spelers en de trainer mogen t/m het WK in 2006 gratis en zoveel ze willen buisnessclass vliegen Dat wil ik ook wel
  FOK!fossiel zondag 4 juli 2004 @ 19:42:08 #235
2628 Karin
pi_20412376
Zohee Beefcake ik ben jaloers! Dat ziet er wel heel erg mooi uit!
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 19:42:56 #236
43556 miss_dynastie
pi_20412394
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:42 schreef Karin het volgende:
Zohee Beefcake ik ben jaloers! Dat ziet er wel heel erg mooi uit!
Hebben opa en oma daar geen plek voor in klein Linneaushof
pi_20412395
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:38 schreef beefcake het volgende:
Nee ik kreeg een sms van dr! Ze is niet aan het bevallen!
Dan is het goed of is er iets vervelends waarom ze niet achter de pc zit?
pi_20412450
Voor zover ik weet is er nix ernstigs! Het was een vrolijk smsje!

Linneaushof?

Rewimo ik gooi echt alles in de droger, maar wassen doe ik op 40 graden. Mijn droger kan op sensitive!
pi_20412470
LadyS zegt dat ze morgen gaat bevallen als fok down is! <-- Met deze smilie erbij.
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 19:46:52 #240
43556 miss_dynastie
pi_20412477
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:45 schreef beefcake het volgende:

Linneaushof?
Heb je de speeltuin bij de ouders van Lois en Karin niet gezien ?
pi_20412497
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:41 schreef miss_dynastie het volgende:
LadyS geef me een B [afbeelding] A [afbeelding] B [afbeelding] Y [afbeelding]
Dat moeten alleen roze zijn miss_d!!
pi_20412514
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:46 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Heb je de speeltuin bij de ouders van Lois en Karin niet gezien ?
Ow jaaaa zo bedoel je!! Ja zou wel leuk zijn he? Maar ik denk dat dat er niet van komt! Jammer wel!
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 19:49:08 #243
43556 miss_dynastie
pi_20412529
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:47 schreef beefcake het volgende:

[..]

Dat moeten alleen roze zijn miss_d!!
Dat denk ik ook, maar dat is nog niet officieel bekend
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 19:50:01 #244
43556 miss_dynastie
pi_20412545
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:48 schreef beefcake het volgende:

[..]

Ow jaaaa zo bedoel je!! Ja zou wel leuk zijn he? Maar ik denk dat dat er niet van komt! Jammer wel!
Anders gaat Dylan elke week bij de opa en oma van Bram, Eva en Iris spelen, en gaan Bram, Eva en Iris elke week bij Dylans' opa en oma spelen
pi_20412575
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar dat is nog niet officieel bekend [afbeelding]
Maar wel officieus
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Anders gaat Dylan elke week bij de opa en oma van Bram, Eva en Iris spelen, en gaan Bram, Eva en Iris elke week bij Dylans' opa en oma spelen
Maar dan kan ik niet zwemmen
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 19:53:05 #246
43556 miss_dynastie
pi_20412596
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:51 schreef beefcake het volgende:
Maar dan kan ik niet zwemmen
De andere zes dagen van de week wel
als LadyS BabyS nog lang voor zichzelf houdt, kom ik toch maar bij je logeren
  FOK!fossiel zondag 4 juli 2004 @ 19:55:13 #247
2628 Karin
pi_20412653
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:42 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hebben opa en oma daar geen plek voor in klein Linneaushof
Ja plek wel en ik heb als kind ook wel eens gezeurd maar IK kreeg het niet voor elkaar. Toch maar eens Bram het woord zwembad leren zeggen, wie weet wat er dan gebeurd

Neehoor bij mijn ouders kan een hele hoop. Ik heb zelf ook een keer een hele zomer (was toen een jaar of 12) in een tent achterin de tuin geslapen (op zo'n punt dat je het vanuit huis niet kon zien, erg spannend). Had 2 bedden in die tent en er bleef regelmatig een vriendin slapen en dan kwam mijn moeder chips en cola brengen.
pi_20412656
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:46 schreef beefcake het volgende:
LadyS zegt dat ze morgen gaat bevallen als fok down is! <-- Met deze smilie erbij.
dat zou wel heeeel erg gemeen zijn
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 19:55:42 #249
13151 crew  Rewimo
pi_20412662
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:45 schreef beefcake het volgende:
Voor zover ik weet is er nix ernstigs! Het was een vrolijk smsje!

Linneaushof?

Rewimo ik gooi echt alles in de droger, maar wassen doe ik op 40 graden. Mijn droger kan op sensitive!
Ik heb op mijn droger ook een 'koude' stand hoor, maar de meeste beesten gaan gewoon een nachtje op het droogrek
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 4 juli 2004 @ 20:14:35 #250
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20413082
quote:
Op zondag 4 juli 2004 19:21 schreef beefcake het volgende:
In Lelystad!
Beef zo mooi en dan in Lelytown wat dachten ze toen ze het lieten aanleggen

Clauwhee, ik ben er zelf geweest maar vond het er echt niet zo....
pi_20413248
Shrek 2 was leuheuek !! Ik wil 'm hebben !! En dan nog eens 50 keer kijken !

Verkopen ze trouwens ook sleutelhangers ofzo ervan? Ik wil een Shrek in mijn auto! (heb een groene auto, dus dat zou mooi staan).
  zondag 4 juli 2004 @ 20:24:44 #252
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20413320
Ik heb bij de plaatstelijke stripfigurenwinkel al wel Shrek spullen gezien, maar nog niet in grotere winkels.
  Jubileum moderator zondag 4 juli 2004 @ 21:02:12 #253
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20414077
We zijn vandaag alvast op verjaardagsvisite geweest bij Peet, en de kinderen hebben zich de hele middag kostelijk vermaakt in de zandbak. We hadden echt geen kind aan hem eh hen.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_20414111
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 21:10:45 #255
13151 crew  Rewimo
pi_20414222
met zijn stoere broek
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 21:11:33 #256
13151 crew  Rewimo
pi_20414237
Zeg, dat deden die Portugezen goed, tegen elkaar aanbotsen in het strafschopgebied
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 21:17:56 #257
43556 miss_dynastie
pi_20414352
quote:
Op zondag 4 juli 2004 21:11 schreef Rewimo het volgende:
Zeg, dat deden die Portugezen goed, tegen elkaar aanbotsen in het strafschopgebied [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Daar had ie nou een rode kaart voor moeten geven
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 21:18:57 #258
13151 crew  Rewimo
pi_20414370
Of een penalty voor Griekenland
  zondag 4 juli 2004 @ 21:32:24 #259
34891 melonovy
La Kutschie
pi_20414629
Hahahaha.... die Peet... en weet Peet dat die foto online staat?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_20414642
Zijn er ook rood-groene smilies?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 21:33:46 #261
13151 crew  Rewimo
pi_20414661
quote:
Op zondag 4 juli 2004 21:33 schreef easy-going het volgende:
Nee
pi_20414708
quote:
Op zondag 4 juli 2004 20:21 schreef Syrena het volgende:
Shrek 2 was leuheuek !! Ik wil 'm hebben !! En dan nog eens 50 keer kijken !

Verkopen ze trouwens ook sleutelhangers ofzo ervan? Ik wil een Shrek in mijn auto! (heb een groene auto, dus dat zou mooi staan).
Are we there yet? Are we there yet??? ARE WE THERE YET!!!???
pi_20414761
Trouwens Syrena, hij is leuk he!!!! We hebben hem nu ook op de notebook, dus ik ga hem van de week nog wel een keer kijken!!
  Jubileum moderator zondag 4 juli 2004 @ 21:38:02 #264
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20414779
quote:
Op zondag 4 juli 2004 21:32 schreef melonovy het volgende:
Hahahaha.... die Peet... en weet Peet dat die foto online staat?
Ja natuurlijk, ik doe niks zonder toestemming.

Deze foto is trouwens wel leuker:

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_20414786
Echt beter dat het nog steeds 0-0 is, want zo krijgen die Grieken steeds meer zelfvertrouwen en dan gaan ze wel winnen
pi_20414794
wat een leuke foto's Lois
pi_20414821
quote:
Op zondag 4 juli 2004 21:33 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee
Ow, nouja, als die er niet zijn, zal ik dan maar voor Griekenland zijn?

maar toen de Porugezen tegen Rusland, Spanje, Engeland en Nederland speelden hadden die allemaal witte shirtjes aan
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 21:40:10 #268
13151 crew  Rewimo
pi_20414827
quote:
Op zondag 4 juli 2004 21:38 schreef Lois het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ja, lekker aan het spelen met zijn allen
  zondag 4 juli 2004 @ 21:40:32 #269
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_20414842
Die Peet hij kijkt er ook helemaal geconcentreerd bij

Wat lief die 3 humpies bij elkaar zo! En wat een schattig jasje heeft Iris aan zeg!! Ook een hele tante al he!
  zondag 4 juli 2004 @ 21:40:41 #270
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_20414845
quote:
Op zondag 4 juli 2004 21:33 schreef easy-going het volgende:
Tuuk..

Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_20414857
quote:

[..]

[afbeelding]
Wat hebben ze met Peter gedaan

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 21:42:12 #272
13151 crew  Rewimo
pi_20414882
quote:
Op zondag 4 juli 2004 21:39 schreef easy-going het volgende:

[..]

maar toen de Porugezen tegen Rusland, Spanje, Engeland en Nederland speelden hadden die allemaal witte shirtjes aan
Die anderen spelen uit, dus die moeten hun kleding aanpassen. Maar de cheerlie heeft echte Grieks blauwe pompons
  zondag 4 juli 2004 @ 21:43:05 #273
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_20414894
quote:
Op zondag 4 juli 2004 21:39 schreef easy-going het volgende:

[..]

Kan ook...
  FOK!fossiel zondag 4 juli 2004 @ 21:44:04 #274
2628 Karin
pi_20414913
quote:
Op zondag 4 juli 2004 21:41 schreef easy-going het volgende:

[..]

Wat hebben ze met Peter gedaan

"Opzoutuh papa"
pi_20414922
quote:
Op zondag 4 juli 2004 21:42 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Die anderen spelen uit, dus die moeten hun kleding aanpassen. Maar de cheerlie heeft echte Grieks blauwe pompons [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Maar dat blauwe lijkt toch niet op die shirtjes van Portugal

Maarja, als de Grieken niet bijgelovig zijn........why not

zondag 4 juli 2004 @ 21:45:04 #276
34891 melonovy
La Kutschie
pi_20414934
quote:

[..]

[afbeelding]
mee eens, heel schattig met zn drietjes aan het spelen!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 21:45:10 #277
13151 crew  Rewimo
pi_20414937
quote:
Op zondag 4 juli 2004 21:44 schreef Karin het volgende:

[..]

"Opzoutuh papa"

Papa's moeten ook altijd met je speelgoed spelen
  FOK!fossiel zondag 4 juli 2004 @ 21:48:10 #278
2628 Karin
pi_20414988
quote:
Op zondag 4 juli 2004 21:45 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Papa's moeten ook altijd met je speelgoed spelen
Ow er zijn er gelukkig meer? Fijn!
Peet kan niet wachten totdat Bram een elektrische trein krijgt. Die van Little People is op zich ook wel grappig maar toch niet helemaal
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 21:50:53 #279
13151 crew  Rewimo
pi_20415037
Christan heeft al een Sufer (Thalys)

Bij oma, dus papa kan er niet mee spelen Opa wel natuurlijk
pi_20415146
quote:
Op zondag 4 juli 2004 21:48 schreef Karin het volgende:

[..]

Peet kan niet wachten totdat Bram een elektrische trein krijgt. Die van Little People is op zich ook wel grappig maar toch niet helemaal
Haha, Leo zit ook al naar racebanen te kijken in foldertjes
  zondag 4 juli 2004 @ 21:57:28 #281
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_20415160
Hahahahahaha Geer had het ook al over racebanen. Vinden die meiden echt wel leuk zegt ie dan
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 21:59:29 #282
13151 crew  Rewimo
pi_20415186
Ik kan me nog herinneren dat autootjes ze nou niet echt veel deden, Jessie
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 22:00:33 #283
13151 crew  Rewimo
pi_20415219
pi_20415227
Kom ik thuis, snel de tv aan!!! Scoort Griekenland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_20415259

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 22:02:16 #286
13151 crew  Rewimo
pi_20415278
Oleeee oleee oleee oleeeeeeeeeeeee
pi_20415319
Wow wat een sensatie!!!!

Ok tnx Luchtbel, we beslissen in de loop van de week wel, ben ook nog steeds niet helemaal de oude, was vandaag niet helemaal op dreef, paar keer diarree (sorry mensen )en wat zwakker dan de afgelopen dagen, die paar uurtjes werken gister heeft er toch ingehakt. Dus even kijken hoe ik me over een paar dagen voel.

En jeutje Beefcake, wat een gaaf zwembad!!!

Leuke foto's Lois!!!
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 22:23:52 #288
7074 moussy
kuttekop
pi_20415723
quote:
Op zondag 4 juli 2004 21:48 schreef Karin het volgende:

[..]

Hier doen er zelfs opa's aan mee hoor. Cas was nog in de maak, het piemeltje hing er al aan en opa had de treinbaan al klaarstaan. en papa is nog altijd op zoek naar dé racebaan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 22:24:48 #289
13151 crew  Rewimo
pi_20415742
Moet zeker minimaal één looping in zitten hè?
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 22:29:07 #290
7074 moussy
kuttekop
pi_20415820
minimaal 6 als ik Peet zie glunderen met zo'n doos in zn handen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 22:30:58 #291
13151 crew  Rewimo
pi_20415870
Nou, de dorpsgek hebben we ook weer op het veld gehad
  FOK!fossiel zondag 4 juli 2004 @ 22:31:19 #292
2628 Karin
pi_20415881
Hahahaha minimaal zes ik had vroeger zo'n racebaan met loopingen, heb hem volgens mij nog liggen bij mijn ouders dus ik moet zeggen dat ik dat ook wel erg leuk vind

die supporter op het veld!
pi_20415936
quote:
Op zondag 4 juli 2004 22:31 schreef Karin het volgende:

die supporter op het veld!
zit jij te kijken?
  FOK!fossiel zondag 4 juli 2004 @ 22:35:04 #294
2628 Karin
pi_20415975
quote:
Op zondag 4 juli 2004 22:33 schreef easy-going het volgende:

[..]

zit jij te kijken?
Het staat aan en als er heel erg opgewonden wordt gepraat wil ik af en toe mijn hoofd die kant uit bewegen
  zondag 4 juli 2004 @ 22:35:29 #295
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_20415996
quote:
Op zondag 4 juli 2004 22:33 schreef easy-going het volgende:

[..]

zit jij te kijken?
Ik zei het toch al?

"Easy doe nou niet want half Fok! kijkt mee en ze herkennen je zo" maar luisteren???
pi_20416036
quote:
Op zondag 4 juli 2004 22:35 schreef No Nick het volgende:

[..]

Ik zei het toch al?

"Easy doe nou niet want half Fok! kijkt mee en ze herkennen je zo" maar luisteren???
Hoe vond je mijn sjaal
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 22:38:46 #297
13151 crew  Rewimo
pi_20416107
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 4 juli 2004 @ 22:39:49 #298
13151 crew  Rewimo
pi_20416147
quote:
Op zondag 4 juli 2004 22:36 schreef easy-going het volgende:

[..]

Hoe vond je mijn sjaal
Ik vond je petje wel leuk
  † In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 22:40:27 #299
43556 miss_dynastie
pi_20416175
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Griekenland

† In Memoriam † zondag 4 juli 2004 @ 22:40:45 #300
43556 miss_dynastie
pi_20416181
Die Portugese Jankzak Ronaldo
pi_20416195
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: