thnx! Ik heb ook in de vakantiegids gekeken, en het ziet er allemaal errug leuk uitquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:56 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Hier kun je meer zien: http://www.eurocamp.nl/cf(...)r4MasterCode113.html
dat is alleen in het wedstrijdbad tochquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:58 schreef rena het volgende:
O ja en je moet er perse een badmuts op![]()
Dat vond ik zo vervelend.
kan niet, jij moet bevallen! Ga eensquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:24 schreef LadyS het volgende:
LadyS wil ook op vakantie
Het gaat weer een beetje beter, tnx. Ik hoop dat ik vannacht eens lekker door kan slapen, dat zou me goed doen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:19 schreef clauwheee het volgende:
Veel plezier Rena!!!!
Heee Rewimo, hoe gaat het??
Ow ja van lekker slapen knap je vaak ook een heel end op Rewimo! Hoop dat het lukt!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het gaat weer een beetje beter, tnx. Ik hoop dat ik vannacht eens lekker door kan slapen, dat zou me goed doen.
Wat een leuke ketting, Clauwheee! Ik wou dat ik zoiets kon dragen, ik vind ze echt ontzettend leuk, en ik zou ze ook best zelf willen maken.
Ik hoop snelquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:12 schreef E.T. het volgende:
Clauwhee, wanneer gaat je winkeltje van start?
Ben benieuwdHeb je niet alvast een voorproefje voor iedereen hier?
Een overzichtje met alle foto's ofzo? Kunnen we ons alvast verlekkeren. (en misschien wel reserveren ofzo)
tipje voor het fotograferen van je sieraden: leg ze eens op een wit laken oid. Volgens mij komen ze dan heel mooi uit en heb je geen last van reflecties e.d.
Nee, ik kan er niet tegen, alleen tegen goud. Ik vind het echt jammer, het ziet er allemaal zo leuk uit!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow ja van lekker slapen knap je vaak ook een heel end op Rewimo! Hoop dat het lukt!
Waarom kun je ze niet dragen Rewimo? Kun je er niet tegen? Ik vind het echt leuk om te doen, allemaal boekjes of internet afstruinen naar dingen die ik leuk vind en dan er een eigen versie van maken
Koop een stukje donkerblauw fluweel of velours, daar komen ze mooi op uit. Dan kun je een soort podiumpje bouwen met een paar doosjes of zo, zodat je ze mooi neer kunt leggen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik hoop snelGerwin gaat een site voor me maken en we hebben nu weer iets meer tijd. Ik wil de foto's inderdaad veel beter hebben. Wil ze binnenkort allemaal op dezelfde manier (zonder reflectie inderdaad) fotograferen, wil er ff een mooie ondergrond voor hebben. Ik beloof jullie dat jullie het als één van de eersten te zien krijgen!! Ik moet of wil er nog veel meer maken, want elke keer als ik ze nu maak en laat zien ben ik ze dus kwijt aan mn tante, zussie of schoonzussies hehe. En ik moet natuurlijk wel een voorraad hebben en ze op termijn verkopen, weggeven kost elke keer veel geld (al doe ik dat nu nog graag hoor)
bij de bios stond gister idd aangegeven dat ze tot 7 juli zijn...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:35 schreef Syrena het volgende:
Alweer een nieuwe bankje !
Mooie kettingen Clauwhee !!
Vraagje: zijn die etos filmbonnen echt tot 7 juli? Er staat nog niks van op de site van Etos nl.
Morgen Shrek2 en dan maandag naar Harry !
Ja aan zoiets zat ik inderdaad te denkenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Koop een stukje donkerblauw fluweel of velours, daar komen ze mooi op uit. Dan kun je een soort podiumpje bouwen met een paar doosjes of zo, zodat je ze mooi neer kunt leggen.
hier liggen in huis wel een boel van die touwtjes, maar niemand kan er echt wat mee, en aangezien de printer het niet doet kan ik ook geen voorbeelden voor ze uitprintenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:48 schreef coolbabe het volgende:
Clawhee mooie ketting! Ik zie trouwens dat we hetzelfde bureau hebben
Scoubidou is best grappig, ik heb een aantal sleutelhangers gebakken vandaag
Moet ik mn tweelingzussie maar ff vragen, want dies blond met dus een gebruinde huid en ik ben kastanjebruin met een lichte sproetenhuidquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:53 schreef Syrena het volgende:
Clauwhee: je kunt ook iemand vragen met een mooi egaal en bruin decolleté, dan zie je ook meteen hoe de ketting hangt (hoe lang ie is enzo).
is shrek dan al uit op dvd?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:14 schreef Angel22 het volgende:
Iedereen gaat hier maar naar de bioscoop.... wij hebben thuisbioscoopshrek2 is hier ondertussen al minstens 30 keer bekeken als het niet meer is... ik kan iedere zin en punt komma uit me hoofd gewoon... Damey begint 's ochtends vroeg al mag ik shrek2 zien????
Makkelijk voor de partners. Ik moest altijd ff 2x goed kijken wie wie was van een afstandje (wederhelftje helft van een één-eiige tweeling, twee druppels water)quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:57 schreef clauwheee het volgende:
Moet ik mn tweelingzussie maar ff vragen, want dies blond met dus een gebruinde huid en ik ben kastanjebruin met een lichte sproetenhuidEn we zijn echt een tweeling
Computer spelletjes helpen ook, zag ik wel met m'n kleine broertje.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:29 schreef Angel22 het volgende:
Damien begrijpt nu dus ook een paar dingen in het engels en kan ook in het engels ( zwaar gebrekkig) antwoord terug geven. Het is dus wel goed voor zijn taal ontwikkeling.
vriendje vraagt waar je die ondertitels dan kan downloaden?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:29 schreef Angel22 het volgende:
Ondertiteling is ook downloadbaar en heel amkkelijk aan de desbetreffende film toe te voegen.... wij hebben hier trouwens bijna alles zonder ondertiteling en gewoon in het engels. Damien begrijpt nu dus ook een paar dingen in het engels en kan ook in het engels ( zwaar gebrekkig) antwoord terug geven. Het is dus wel goed voor zijn taal ontwikkeling.
Commander Keen is wel leuk (deel 4, 5 en 6 dan. 1, 2 en 3 zijn wel heel oud) of ander Prince of Persia, mijn broertje was daar gek van.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:34 schreef Angel22 het volgende:
Oja absoluut mee eens thunderchild... alleen is die kleine jongen van ons nog niet echt veel verder dan bob de bouwer op de pc...
* faints *quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:43 schreef Angel22 het volgende:
euhhh... die van mij is nog maar drie hoor..... al speelt hij bij opa en oma weleens unreal...
Zo joe speek laussie Ingliss ??quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:46 schreef Sylvana het volgende:
Als er bij mij geen ondertiteling onder de film zit dan snap ik er dus echt niks vanMijn Engels is echt beroerd
Dus als ik op school voor Engels film moesten kijken thuis deed ik gewoon altijd stiekum toch met ondertiteling
Tja dat heb je als pa en ma en opa en oma lijp zijn van ruige schietspellen..... ik speel zelf ook vervent counterstrike en Damey kijkt al mee vanaf zijn geboorte ongeveer.... Maar we verbergen ook bijna ( ok pron) nix voor hem qua pc-stuff.... anders wordt ie zo vreselijk wereldvvreemd in mijn ogen... vooral omdat zo'n beetje de hele familie aan dat soort spellen doet.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
* faints *
Nou, dan kan ie straks ook wel Half-Life II spelen, of Doom III of wat ouder Return to Castle Wolfenstein (is een aanrader als je van zulk soort spellen houdt), eehmmm wat heb je nog meer ??
Mafia is ook coolquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
* faints *
Nou, dan kan ie straks ook wel Half-Life II spelen, of Doom III of wat ouder Return to Castle Wolfenstein (is een aanrader als je van zulk soort spellen houdt), eehmmm wat heb je nog meer ??
en wat is dat?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:51 schreef Angel22 het volgende:
Hey lady is dat net zo'n spelletje als DOTT??????
Toevallig ook de CD-ROM versie van Monkey Island I ??quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:54 schreef Angel22 het volgende:
Hebben we hier ook liggen... allemaal....
ik ken het niet....quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Toevallig ook de CD-ROM versie van Monkey Island I ??
Jammer. Guybrush Threepwood, the wannabe pirate. Uren lag ik blauw van het lachen . . .quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:57 schreef Angel22 het volgende:
manlief wilde ineens weer monkey island spelen... en de cd die we hadden was naar de knoppen, die deed helemaal nix meer dus toen hebben we hem gedowned...
Die info kreeg ik net van hubbie
HL laatst weer 's gespeeld, blijft leuk (tot aan Xen dan, dan wordt het minder). CS heeft me nooit zo geboeid (laat me raden, Steam ??), ik speel liever Day of Defeat of een spelletje HL tegen (jawel) mijn mammie (kan ook wel 's Unreal zijn).quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:01 schreef Angel22 het volgende:
Ik ben zelf laatst weer met Half-life 1 begonnen omdat CS hier momenteel even niet werkt, maar na twee uur spelen was ik nog niet veel verder dan de begane grond.... dat is zeer frustrerend en dan kap ik er weer mee....
*deze tip gaat onthouden*quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:42 schreef Luckepuk het volgende:
clauwheee, wat leuk die ketting!!!! weet je wat je ook kan proberen?? Eens bij een juwelier gaan vragen of ze nog oud etalagemateriaal hebben, van die fluwelen nep nekkies zeg maar, waar je de ketting dan overheen kan draperen! (tijdens verbouwingen willen ze nog wel eens struikelen over dat soort dingen!)
vind ik ook, ben gister naar bios geweest en dat mag van mij wel vaker, is erg gezellig altijdquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:40 schreef Luchtbel het volgende:
Oh en ik vind naar de bioscoop gaan altijd veel te leuk, zonde om alles thuis te kijken vind ik.
Sommige films moet je gewoon in de bios zien, zoals Return of the King en volgend jaar Episode IIIquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:40 schreef Luchtbel het volgende:
Oh en ik vind naar de bioscoop gaan altijd veel te leuk, zonde om alles thuis te kijken vind ik.
Ik heb maar 1 vriendin waarmee ik naar de bios ga, we zouden 6 weken geleden naar Van Helsing gaan, maar toen had ze geen geld, en heeft 6 weken geduurd voordat ze weer geld had, dus toen was Van Helsing al uit de bios en zijn we dus maa naar Troy gegaanquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Sommige films moet je gewoon in de bios zien, zoals Return of the King en volgend jaar Episode III
(maar dan moet je wel iemand hebben om erna toe te gaan, in je ééntje is maar ...).
Ik vind het meeste leuk om in de bios te zien, maar in m'n eentje lijkt me niks.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Sommige films moet je gewoon in de bios zien, zoals Return of the King en volgend jaar Episode III
(maar dan moet je wel iemand hebben om erna toe te gaan, in je ééntje is maar ...).
Sleep tight, don't let the bedbugs bite . . .quote:Op zondag 4 juli 2004 00:06 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga lekker (uit)slapen
Trusten lieverds!!
in me eentje naar de bios zou ik ook nooit doen, maar ik heb dus ook het probleem dat ik niemand weet om mee te vragen, behalve die ene vriendin dan, de rest van me vrienden hebben nooit zin om wat te doenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:59 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik vind het meeste leuk om in de bios te zien, maar in m'n eentje lijkt me niks.
Maar waarom vraag je niet gewoon iemand mee?
Ik ga niet vaak en als ik al ga, dan is het meeste tijd met m'n ouders (ben wel met een maat van me naar de beide Matrix vervolgen geweest). Uitgaan in z'n algemeen is nog moeilijk voor me.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:59 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vind het meeste leuk om in de bios te zien, maar in m'n eentje lijkt me niks.
Maar waarom vraag je niet gewoon iemand mee?
ja, zou kunnen, maar dat wordt wel wennen voor me, want ik schiet alleen maar met jongens op en op me nieuwe opleiding zitten dus eigenlijk alleen maar meisjesquote:Op zondag 4 juli 2004 00:11 schreef Luchtbel het volgende:
Misschien ontmoet je op je nieuwe opleiding staks wel leuke mensen om mee te gaan Sylvana.
Ja ik weet ook nietquote:Op zondag 4 juli 2004 00:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik ga niet vaak en als ik al ga, dan is het meeste tijd met m'n ouders (ben wel met een maat van me naar de beide Matrix vervolgen geweest). Uitgaan in z'n algemeen is nog moeilijk voor me.
Ik doe opleiding met alleen maar meisjes en dat vond ik best verrot in het begin. Maar ach bepaalde soorten leer je wel negerenquote:Op zondag 4 juli 2004 00:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, zou kunnen, maar dat wordt wel wennen voor me, want ik schiet alleen maar met jongens op en op me nieuwe opleiding zitten dus eigenlijk alleen maar meisjesben benieuwd hoe dat gaat...
haha, das waarquote:Op zondag 4 juli 2004 00:15 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik doe opleiding met alleen maar meisjes en dat vond ik best verrot in het begin. Maar ach bepaalde soorten leer je wel negerenIk heb er wel een paar leuke vriendinnen gevonden hoor. Dat is een voordeel dat er zo veel meisjes zijn; er zit voor iedereen wel een vriendin tussen.
ooow, okeejquote:Op zondag 4 juli 2004 01:48 schreef Luchtbel het volgende:
Ik had het eigenlijk over de studie...
Ik kwam niet van die kut-boot afquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jammer. Guybrush Threepwood, the wannabe pirate. Uren lag ik blauw van het lachen . . .![]()
![]()
![]()
Zulk soort spelletjes worden niet meer gemaakt . . .
Waar ga jij altijd? Amersfoort? Wij wel namelijk! Leuke bios is dat!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
vind ik ook, ben gister naar bios geweest en dat mag van mij wel vaker, is erg gezellig altijdAlleen balen dat het nou zo duur is, zowat 10 euro voor een kaartje
ja, iddquote:Op zondag 4 juli 2004 01:53 schreef Luchtbel het volgende:
media en informatie management, heel wat anders dus
Maar ik ga naar bed, trusten!
jup, daar ga ik ook altijd heen, waarom ga jij niet naar Harderwijk, das toch wat dichterbij dan Amersfoort ( je woont toch in Zeewolde)quote:Op zondag 4 juli 2004 01:56 schreef beefcake het volgende:
[..]
Waar ga jij altijd? Amersfoort? Wij wel namelijk! Leuke bios is dat!!
Luchtbel dat is grappig, dat heb ik ook gedaan!quote:Op zondag 4 juli 2004 01:53 schreef Luchtbel het volgende:
media en informatie management, heel wat anders dus
Draait die film nogquote:Op zondag 4 juli 2004 09:48 schreef rena het volgende:
Ben gisteren naar EuroCinema in Den Bosch geweest. Mooie bioscoop is dat, heb Return of the King er ook gezien. Maar het was gigantisch druk, heb 20 minuten in de rij gestaan en gelukkig had ik gereserveerd anders had ik geen kaartjes meer kunnen krijgenVind het altijd wel gezellig als de bios een beetje vol zit, heb ook wel eens gehad dat we maar met een stuk of 4 mensen in de bioscoop zaten
En de film was weer super leuk
![]()
Leuk! Wat voor een cadeautje heb je uitgezocht voor hem (Yu-Gi-Oh)?? En hard gaat het he? Ik kan me nog zo herinneren dat mijn achterneefje in mijn armen lag en nu is ie gewoon alweer tienquote:En straks naar de verjaardag van mijn neefje, hij word alweer 9, ik kan me nog herinneren dat hij net geboren was en nu is hij alweer 9
en vanavond gezellig uit eten. Leuk dagje heb ik vandaag
![]()
Mijn opleiding is veel vrijer, we hebben wel een rooster maar dat verschilt per week. De ene week heb je bijna niets, de andere week is het weer drukker. Verder moet je al je afspraken zelf plannen, dat bevalt me wel!!!quote:Op zondag 4 juli 2004 01:23 schreef Sylvana het volgende:
Mja, op hbo is het nog best wel hetzelfde qua lessen enzo, gewoon een vast lesrooster gewoon de hele week op school zitten enzo, dus weer heel anders dan de universiteit waar je zelf mag bepalen of je komt of niet, dus die vrijheid valt op het hbo erg mee vergeleken met WO
He wat grappig! Ja op de HvA, kan je nergens anders doen nog steeds geloof ik.quote:Op zondag 4 juli 2004 10:31 schreef piglet het volgende:
[..]
Luchtbel dat is grappig, dat heb ik ook gedaan!Op de HvA neem ik aan?
Doen ze trouwens nog steeds aan suikerruilen bij de intro, dat deden ze bij mij ook al (1997)! Maar ik had inmiddels al een stel meiden leren kennen die daar ook geen zin in hadden dus wij hebben ons schuil gehouden in de tent tot iedereen weg was. Heerlijk de hele dag zitten kaarten en kletsen
Klopt, de opleiding is uniekquote:Op zondag 4 juli 2004 10:55 schreef Luchtbel het volgende:
He wat grappig! Ja op de HvA, kan je nergens anders doen nog steeds geloof ik.
Ja dat suikerruilen gegbeurd nog steeds, al willen ze het nog wel eens heel gewaagd afwisselen met een een ander ruilgoed....het kamasutraspelbestaat ook nog steeds maar daar wou ik Sylvana maar niet mee lastig vallen
Uniek op zoveel manierenquote:Op zondag 4 juli 2004 11:02 schreef piglet het volgende:
[..]
Klopt, de opleiding is uniek
Het kamasutraspel ken ik (gelukkig) niet, dat zullen wij ook wel tactisch ontweken hebben (of ik heb het uit m'n geheugen verbannen natuurlijk).
Ja, ik heb het afgemaakt en nog binnen 4 jaar ook! Knap hè? Ik weet zelf ook nog steeds niet hoe ik dat geflikt heb. Volgens mij had het iets te maken met alle fijne vervangende opdrachten voor vakken die ik niet gehaald had (wij waren de laatste lichting oude stijl, dus ze wilden graag van ons afquote:Op zondag 4 juli 2004 11:07 schreef Luchtbel het volgende:
Uniek op zoveel manieren.....heb je het afgemaakt? Soms vraag ik me af hoe ik het volhou op die migraine verwekkende negende verdieping tussen dat zooitje chaotische stelletje dat door het leven gaat als 'leerkrachten' maar aan de andere kant loopt het best lekker
En dat kamasutraspel.....met m'n eigen intro heb ik het ontweken, toen ik begeleiding was, was ik helaas op dat moment niet op de camping![]()
Ik kan je vertellen; na de zomervakantie zitten we weer op de 8ste en op de 9de verdieping....het MIM wordt te grootquote:Op zondag 4 juli 2004 12:13 schreef piglet het volgende:
[..]
Ja, ik heb het afgemaakt en nog binnen 4 jaar ook! Knap hè? Ik weet zelf ook nog steeds niet hoe ik dat geflikt heb. Volgens mij had het iets te maken met alle fijne vervangende opdrachten voor vakken die ik niet gehaald had (wij waren de laatste lichting oude stijl, dus ze wilden graag van ons af).
Tja, de negende verdieping, wat kun je er voor nuttigs over zeggen... Ik heb trouwens ook nog meegemaakt dat we half op 8 en half op 9 zaten. Dat was heel verwarrend![]()
Maar mijn eerste jaar zat ik nog heerlijk aan de Herengracht, dat was echt veeeeeel beter dan die leerfabriekKon je tenminste nog heel makkelijk even de stad in na college
![]()
Lopen Ruurd en Bart er trouwens nog rond als leerkrachten?
quote:Op zondag 4 juli 2004 12:33 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kan je vertellen; na de zomervakantie zitten we weer op de 8ste en op de 9de verdieping....het MIM wordt te grootJa Ruurd en Bart geven er nog steeds les, maar daar heb ik weinig mee te maken, doe RP.
Ja ik meen het welquote:Op zondag 4 juli 2004 12:39 schreef piglet het volgende:
[..]
dat meen je niet
RP? Dat is van na mijn tijd...
Ach ja, ik ben blij dat ik een papiertje op zak heb. Ik merk dat de basisvaardigheden wel van het MIM komen, maar het meeste heb ik gewoon 'on the job' geleerd zeg maar![]()
Geweldig hoe dat soort dingen nog steeds spelen (en ik ben dus in 2001 al afgestudeerdquote:Op zondag 4 juli 2004 12:44 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ik meen het welde Archiefschool was weg en toen weer terug en toen weer weg en en en nu weet ik het niet meer ik weet alleen dat ie niet meer op de negende is, toen moesten alle eerstejaars naar een andere locatie en nu komt de 8ste verdieping er weer bij...
Euh ja je hebt nu marketing richting en alles, maar ik doe dus RP, redactie kant....en dat het enkel een kleine basis is daar ben ik ook al achter
Uiteraardquote:Op zondag 4 juli 2004 12:50 schreef piglet het volgende:
[..]
Geweldig hoe dat soort dingen nog steeds spelen (en ik ben dus in 2001 al afgestudeerd). Ach ja, volgens mij gaat het voor heel veel opleidingen op hoor, dat het slechts een basis is. Maar ik begreep van de meiden die ik ken en die op een redactie wilden werken, dat de opleiding destijds te algemeen was. Ik hoop dat ze dat nu wat meer hebben aangescherpt...
Weet je wat trouwens het grappigste is: tijdens de opleiding had ik helemaal niks met redactie maar veel meer met marketing. Drie keer raden wat ik nu een groot deel van de tijd doe...
Juist: de redactie van een blad![]()
Tja, bij mij is het dus maar een deel van m'n werk. Ik werk op een communicatieafdeling van een gezondheidsfonds en doe daar ook de redactie van het donateursblad. Leuk voor de afwisseling, maar ik zou het niet fulltime willen doenquote:Op zondag 4 juli 2004 12:56 schreef clauwheee het volgende:
Oe leuk, redactie van een blad. Ik heb voor mijn studie (Communicatie) stage gelopen op een redactieafdeling, heel erg leuk. Is een optie voor mij om later in verder te gaan (al heb ik nog zoveel meer opties)
Het kan soms zoooo simpel zijn allemaal......quote:Op zondag 4 juli 2004 13:08 schreef piglet het volgende:
[..]
Maar zo zie je maar clauwheee, je hoeft niet altijd te kiezen
Ik zou het ook niet fulltime willen doen hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 13:08 schreef piglet het volgende:
[..]
Tja, bij mij is het dus maar een deel van m'n werk. Ik werk op een communicatieafdeling van een gezondheidsfonds en doe daar ook de redactie van het donateursblad. Leuk voor de afwisseling, maar ik zou het niet fulltime willen doen
Maar zo zie je maar clauwheee, je hoeft niet altijd te kiezen
Ehm, dat was qltelquote:Op zondag 4 juli 2004 13:34 schreef piglet het volgende:
Rewimo, fijn dat het alweer wat beter gaat. Je had echt een flinke griep te pakken zo te horen!
En wat lief van Christan dat hij zo goed helpt
Lezen pigletquote:Op zondag 4 juli 2004 13:44 schreef Rewimo het volgende:
Ehm, dat was qltelHij is nu weer naar huis
maar ja dat kan niet anders. Wij gaan nu even opa helpen met zijn post, en dan naar oma's huis voor de poezen.
Voor deze keer danquote:Op zondag 4 juli 2004 13:50 schreef piglet het volgende:
[..]
Lezen piglet![]()
Sorry hoor, mag ik het gooien op zwangerschapsdementie?![]()
Die is gelukkig ook erg lief voor me hoorquote:Maar jammer dat hij weer naar huis is... Ach dan moet Christan het nu maar overnemen
ik ben op het gebied van boeken ook heel hebberig. maar dat komt eigenlijk omdat ik vroeger heel veel boeken heb gehad, maar mijn moeder heeft indertijd alles weggedaan. ook mijn speelgoed van vroeger trouwens. ik heb niks meer van vroeger op mijn beer, een pop en een paar oude boekjes na.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:31 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben veel te hebberig om boeken te lenen. Ik wil ze altijd gewoon zelf hebben
Wat voor boeken lees je?
Toen ik een poosje op mezelf zat heb ik van mijn moeder een fotoalbum gekregen met al mijn baby en kinderfoto's. Verder nog een pop waar ik altijd dol op ben geweest en mijn zwemdiploma's. Verder niks eigenlijk. Mijn moeder en ik zijn allebei niet zo verzamelig (op foto's na dan).quote:Op zondag 4 juli 2004 14:52 schreef lady-wrb het volgende:
wat ik me nou afvraag , hebben jullie veel spullen van vroeger of is bij jullie ook altijd alles waar je te groot voor werd weggegooid/weggegeven? ik voel me af en toe echt iemand zonder verleden...
Legoquote:Op zondag 4 juli 2004 16:05 schreef Rewimo het volgende:
Oja, en ik heb mijn lego weer teruggekregen van mijn tante (dat was destijds naar haar jongens gegaan).
Nee, gisteren heb ik Shrek2 gezienquote:Op zondag 4 juli 2004 10:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Draait die film nog
[..]
Leuk! Wat voor een cadeautje heb je uitgezocht voor hem (Yu-Gi-Oh)?? En hard gaat het he? Ik kan me nog zo herinneren dat mijn achterneefje in mijn armen lag en nu is ie gewoon alweer tien![]()
Ik heb pas kort geleden foto's uit mijn jeugd meegekregen, niet in albums, maar gewoon in een oude doos geflikkerdquote:Op zondag 4 juli 2004 14:52 schreef lady-wrb het volgende:
wat ik me nou afvraag , hebben jullie veel spullen van vroeger of is bij jullie ook altijd alles waar je te groot voor werd weggegooid/weggegeven? ik voel me af en toe echt iemand zonder verleden...
Oe ja en dan hopen op goed weer!!quote:Op zondag 4 juli 2004 17:27 schreef Rewimo het volgende:
Ook in augustus ben je welkom hoorLijkt me wel gezellig om elkaar een keertje te zien
Het moet toch een kéér zomer worden...quote:Op zondag 4 juli 2004 17:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oe ja en dan hopen op goed weer!!
Voor.... zijn oom heeft er tot vorig jaar gewerkt en die was errug enthousiast over het zwembad.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:37 schreef clauwheee het volgende:
Is mister_d er voor of na de brand geweest??? Het doet allemaal zo leuk aan op de foto's...
Zomer en Nederland ?? Neeehhhhhquote:Op zondag 4 juli 2004 17:42 schreef Rewimo het volgende:
Het moet toch een kéér zomer worden...
Stik, da's waar ook. M'n ouders hebben nog drie kisten thuis staan waar ze niet mee weten wat ze ermee doen moeten . . .quote:Op zondag 4 juli 2004 16:05 schreef Rewimo het volgende:
Oja, en ik heb mijn lego weer teruggekregen van mijn tante (dat was destijds naar haar jongens gegaan).
Pracht lokatie voor een poolparty zal ik maar zeggen . . .quote:Op zondag 4 juli 2004 19:01 schreef beefcake het volgende:
Ahem, mag ik jullie even jaloers maken?Hier ga ik mijn zomer doorbrengen! Mijn schoonouders hebben een zwembad laten plaatsen en die is nu (bijna) af!
[afbeelding]
Hihi dan moet ik eerst mn schoonouders weg zien te werken!quote:Op zondag 4 juli 2004 19:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Pracht lokatie voor een poolparty zal ik maar zeggen . . .![]()
Ja, je hebt het voor elkaar. Ik ben jaloersquote:Op zondag 4 juli 2004 19:01 schreef beefcake het volgende:
Ahem, mag ik jullie even jaloers maken?Hier ga ik mijn zomer doorbrengen! Mijn schoonouders hebben een zwembad laten plaatsen en die is nu (bijna) af!
[afbeelding]
Dat moet toch niet zo moeilijk zijn . . .quote:Op zondag 4 juli 2004 19:19 schreef beefcake het volgende:
Hihi dan moet ik eerst mn schoonouders weg zien te werken!![]()
Dat zat ik me ook net af te vragen! Ze zal toch niet stiekum aan het bevallen zijn gegaan zonder ons even op de hoogte te brengen?quote:Op zondag 4 juli 2004 19:24 schreef beefcake het volgende:
LadyS waar ben je?? Je bent toch niet aan het bevallen zonder dat ik daar iets vanaf weet he?!!![]()
Dat denk ik wel (staartjes, oogjes, dat soort ongein). Bij ons gaan de knuffels jaarlijks in badquote:Op zondag 4 juli 2004 19:37 schreef beefcake het volgende:
Als je knuffels in de wasmachine doet, waarom moet er dan een kussensloop omheen? Beschadigen ze anders?
Doe ik nooit hoor. Gewoon in de was tussen ander wasgoed, maximaal 40 graden. En niet in de droger tenzij je absoluut zeker bent dat ze daartegen kunnen.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:37 schreef beefcake het volgende:
Als je knuffels in de wasmachine doet, waarom moet er dan een kussensloop omheen? Beschadigen ze anders?
Hebben opa en oma daar geen plek voor in klein Linneaushofquote:Op zondag 4 juli 2004 19:42 schreef Karin het volgende:
Zohee Beefcake ik ben jaloers! Dat ziet er wel heel erg mooi uit!
Dan is het goedquote:Op zondag 4 juli 2004 19:38 schreef beefcake het volgende:
Nee ik kreeg een sms van dr! Ze is niet aan het bevallen!
Heb je de speeltuin bij de ouders van Lois en Karin niet gezienquote:Op zondag 4 juli 2004 19:45 schreef beefcake het volgende:
Linneaushof?
Dat moeten alleen roze zijn miss_d!!quote:Op zondag 4 juli 2004 19:41 schreef miss_dynastie het volgende:
LadyS geef me eenB
[afbeelding] A [afbeelding]
B
[afbeelding] Y [afbeelding]
Ow jaaaa zo bedoel je!! Ja zou wel leuk zijn he?quote:Op zondag 4 juli 2004 19:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je de speeltuin bij de ouders van Lois en Karin niet gezien?
Dat denk ik ook, maar dat is nog niet officieel bekendquote:Op zondag 4 juli 2004 19:47 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat moeten alleen roze zijn miss_d!!![]()
Anders gaat Dylan elke week bij de opa en oma van Bram, Eva en Iris spelen, en gaan Bram, Eva en Iris elke week bij Dylans' opa en oma spelenquote:Op zondag 4 juli 2004 19:48 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ow jaaaa zo bedoel je!! Ja zou wel leuk zijn he?Maar ik denk dat dat er niet van komt! Jammer wel!
Maar wel officieusquote:Op zondag 4 juli 2004 19:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar dat is nog niet officieel bekend [afbeelding]
Maar dan kan ik niet zwemmenquote:Op zondag 4 juli 2004 19:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Anders gaat Dylan elke week bij de opa en oma van Bram, Eva en Iris spelen, en gaan Bram, Eva en Iris elke week bij Dylans' opa en oma spelen![]()
De andere zes dagen van de week welquote:Op zondag 4 juli 2004 19:51 schreef beefcake het volgende:
Maar dan kan ik niet zwemmen![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 19:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hebben opa en oma daar geen plek voor in klein Linneaushof![]()
dat zou wel heeeel erg gemeen zijnquote:Op zondag 4 juli 2004 19:46 schreef beefcake het volgende:
LadyS zegt dat ze morgen gaat bevallen als fok down is!<-- Met deze smilie erbij.
Ik heb op mijn droger ook een 'koude' stand hoor, maar de meeste beesten gaan gewoon een nachtje op het droogrekquote:Op zondag 4 juli 2004 19:45 schreef beefcake het volgende:
Voor zover ik weet is er nix ernstigs! Het was een vrolijk smsje!
Linneaushof?
Rewimo ik gooi echt alles in de droger, maar wassen doe ik op 40 graden. Mijn droger kan op sensitive!
Beefquote:Op zondag 4 juli 2004 19:21 schreef beefcake het volgende:
In Lelystad!
Daar had ie nou een rode kaart voor moeten gevenquote:Op zondag 4 juli 2004 21:11 schreef Rewimo het volgende:
Zeg, dat deden die Portugezen goed, tegen elkaar aanbotsen in het strafschopgebied [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Neequote:Op zondag 4 juli 2004 21:33 schreef easy-going het volgende:
Zijn er ook rood-groene smilies?![]()
Are we there yet? Are we there yet??? ARE WE THERE YET!!!???quote:Op zondag 4 juli 2004 20:21 schreef Syrena het volgende:
Shrek 2 was leuheuek !! Ik wil 'm hebben !! En dan nog eens 50 keer kijken !
Verkopen ze trouwens ook sleutelhangers ofzo ervan? Ik wil een Shrek in mijn auto! (heb een groene auto, dus dat zou mooi staan).
Ja natuurlijk, ik doe niks zonder toestemming.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:32 schreef melonovy het volgende:
Hahahaha.... die Peet... en weet Peet dat die foto online staat?
Ow, nouja, als die er niet zijn, zal ik dan maar voor Griekenland zijn?quote:Op zondag 4 juli 2004 21:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee
Ja, lekker aan het spelen met zijn allenquote:Op zondag 4 juli 2004 21:38 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik doe niks zonder toestemming.
Deze foto is trouwens wel leuker:
[afbeelding]
Tuuk..quote:Op zondag 4 juli 2004 21:33 schreef easy-going het volgende:
Zijn er ook rood-groene smilies?![]()
Wat hebben ze met Peter gedaanquote:Op zondag 4 juli 2004 21:38 schreef Lois het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die anderen spelen uit, dus die moeten hun kleding aanpassen. Maar de cheerlie heeft echte Grieks blauwe pomponsquote:Op zondag 4 juli 2004 21:39 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ow, nouja, als die er niet zijn, zal ik dan maar voor Griekenland zijn?
maar toen de Porugezen tegen Rusland, Spanje, Engeland en Nederland speelden hadden die allemaal witte shirtjes aan![]()
Kan ook...quote:Op zondag 4 juli 2004 21:39 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ow, nouja, als die er niet zijn, zal ik dan maar voor Griekenland zijn?
maar toen de Porugezen tegen Rusland, Spanje, Engeland en Nederland speelden hadden die allemaal witte shirtjes aan![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 21:41 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wat hebben ze met Peter gedaan![]()
![]()
![]()
Maar dat blauwe lijkt toch niet op die shirtjes van Portugalquote:Op zondag 4 juli 2004 21:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die anderen spelen uit, dus die moeten hun kleding aanpassen. Maar de cheerlie heeft echte Grieks blauwe pompons [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
mee eens, heel schattig met zn drietjes aan het spelen!!quote:Op zondag 4 juli 2004 21:38 schreef Lois het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 juli 2004 21:44 schreef Karin het volgende:
[..]"Opzoutuh papa"
Ow er zijn er gelukkig meer? Fijn!quote:Op zondag 4 juli 2004 21:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Papa's moeten ook altijd met je speelgoed spelen
Haha, Leo zit ook al naar racebanen te kijken in foldertjesquote:Op zondag 4 juli 2004 21:48 schreef Karin het volgende:
[..]
Ow er zijn er gelukkig meer? Fijn!
Peet kan niet wachten totdat Bram een elektrische trein krijgt. Die van Little People is op zich ook wel grappig maar toch niet helemaal![]()
Hier doen er zelfs opa's aan mee hoor. Cas was nog in de maak, het piemeltje hing er al aan en opa had de treinbaan al klaarstaan. en papa is nog altijd op zoek naar dé racebaan.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:48 schreef Karin het volgende:
[..]
Ow er zijn er gelukkig meer? Fijn!
Peet kan niet wachten totdat Bram een elektrische trein krijgt. Die van Little People is op zich ook wel grappig maar toch niet helemaal![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 22:31 schreef Karin het volgende:die supporter op het veld!
Het staat aan en als er heel erg opgewonden wordt gepraat wil ik af en toe mijn hoofd die kant uit bewegenquote:Op zondag 4 juli 2004 22:33 schreef easy-going het volgende:
[..]zit jij te kijken?
Ik zei het toch al?quote:Op zondag 4 juli 2004 22:33 schreef easy-going het volgende:
[..]zit jij te kijken?
Hoe vond je mijn sjaalquote:Op zondag 4 juli 2004 22:35 schreef No Nick het volgende:
[..]
Ik zei het toch al?
"Easy doe nou niet want half Fok! kijkt mee en ze herkennen je zo" maar luisteren???![]()
Ik vond je petje wel leukquote:Op zondag 4 juli 2004 22:36 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hoe vond je mijn sjaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |