Nou, spletten kan soms een echte opluchting zijn hoor.................quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Er moest NIET tussen !! NIET meer !! NOOIT meer !!! SORRY!
* Jonnetje is echt wel normaal hoor, echt!
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:17 schreef moussy het volgende:
Het is hier nu ook aan het regenen, ach kan ik mooi mijn K3-zang en danspasjes oefenen.
Hihi zou ik zelf ook doen hoor! En ik ben echt niet zo vervelend dat ik niet eentje meegeef als een klant voor 9,50 euro heeftquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:19 schreef Luchtbel het volgende:
Nou Clauwhee, ik had twee gratis kaarten nog gekregen van LadyS maar die heb ik al opgemaakten ik wil graag van het weekend nog een keer naar de bios en toen ik toch bij Etos was heb ik wel een extra pak tissues gekocht om het aan te vullen tot 10 euro hoor
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:27 schreef Rewimo het volgende:Jullie zijn alweer een bankje (of 2) opgeschoven zie ik. Ik heb (weliswaar op 2 dikke ibuprofens) eindelijk een paar uurtjes normaal geslapen
Zonder rare dromen en zo
![]()
Is er al Pluisnieuws?
Nou wij hadden er een paar gekregen van de meneer van de Etos omdat we er tegenover werken, maar die zijn ook al op.....en twee van LadyS, tis de vervelingquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hihi zou ik zelf ook doen hoor! En ik ben echt niet zo vervelend dat ik niet eentje meegeef als een klant voor 9,50 euro heeft
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:29 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nou wij hadden er een paar gekregen van de meneer van de Etos omdat we er tegenover werken, maar die zijn ook al op.....en twee van LadyS, tis de verveling![]()
Ik heb er 7 gehadquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Ik weet wel dat het iedere keer een succes is, die actie!
Ik ga 5 kilo (nog levende) paling klaar maken zodat het gerookt kan worden, dus wie zich nog verveeld .......quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:41 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
MacDonalds eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |