thnx! Ik heb ook in de vakantiegids gekeken, en het ziet er allemaal errug leuk uitquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:56 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Hier kun je meer zien: http://www.eurocamp.nl/cf(...)r4MasterCode113.html
dat is alleen in het wedstrijdbad tochquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:58 schreef rena het volgende:
O ja en je moet er perse een badmuts op![]()
Dat vond ik zo vervelend.
kan niet, jij moet bevallen! Ga eensquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:24 schreef LadyS het volgende:
LadyS wil ook op vakantie
Het gaat weer een beetje beter, tnx. Ik hoop dat ik vannacht eens lekker door kan slapen, dat zou me goed doen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:19 schreef clauwheee het volgende:
Veel plezier Rena!!!!
Heee Rewimo, hoe gaat het??
Ow ja van lekker slapen knap je vaak ook een heel end op Rewimo! Hoop dat het lukt!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het gaat weer een beetje beter, tnx. Ik hoop dat ik vannacht eens lekker door kan slapen, dat zou me goed doen.
Wat een leuke ketting, Clauwheee! Ik wou dat ik zoiets kon dragen, ik vind ze echt ontzettend leuk, en ik zou ze ook best zelf willen maken.
Ik hoop snelquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:12 schreef E.T. het volgende:
Clauwhee, wanneer gaat je winkeltje van start?
Ben benieuwdHeb je niet alvast een voorproefje voor iedereen hier?
Een overzichtje met alle foto's ofzo? Kunnen we ons alvast verlekkeren. (en misschien wel reserveren ofzo)
tipje voor het fotograferen van je sieraden: leg ze eens op een wit laken oid. Volgens mij komen ze dan heel mooi uit en heb je geen last van reflecties e.d.
Nee, ik kan er niet tegen, alleen tegen goud. Ik vind het echt jammer, het ziet er allemaal zo leuk uit!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow ja van lekker slapen knap je vaak ook een heel end op Rewimo! Hoop dat het lukt!
Waarom kun je ze niet dragen Rewimo? Kun je er niet tegen? Ik vind het echt leuk om te doen, allemaal boekjes of internet afstruinen naar dingen die ik leuk vind en dan er een eigen versie van maken
Koop een stukje donkerblauw fluweel of velours, daar komen ze mooi op uit. Dan kun je een soort podiumpje bouwen met een paar doosjes of zo, zodat je ze mooi neer kunt leggen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik hoop snelGerwin gaat een site voor me maken en we hebben nu weer iets meer tijd. Ik wil de foto's inderdaad veel beter hebben. Wil ze binnenkort allemaal op dezelfde manier (zonder reflectie inderdaad) fotograferen, wil er ff een mooie ondergrond voor hebben. Ik beloof jullie dat jullie het als één van de eersten te zien krijgen!! Ik moet of wil er nog veel meer maken, want elke keer als ik ze nu maak en laat zien ben ik ze dus kwijt aan mn tante, zussie of schoonzussies hehe. En ik moet natuurlijk wel een voorraad hebben en ze op termijn verkopen, weggeven kost elke keer veel geld (al doe ik dat nu nog graag hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |