Als ze ja zegt "neuken?"quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:54 schreef SupahFunk het volgende:
[..]
En dan?
Waar staat dat je aan het zwemmen bent dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:53 schreef SupahFunk het volgende:
leuke schoenen? whuhaha alsof je gaat zwemmen met je schoenen aan
Oops.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Zijn ze echt?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:59 schreef Markster het volgende:
wat een mooie tieten heb jij
misschien kun je beter met een ander doel op vakantie gaanquote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:51 schreef SupahFunk het volgende:
hoi medefokkers Ik ga dit jaar op vakantie naar tunesie.
Wat is de beste versiertip om een meisje te versieren bijvoorbeeld aan het zwembad?
Of de beste openingszin?
Tips tips tips![]()
En dat is kameeltje rijden?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:08 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
misschien kun je beter met een ander doel op vakantie gaan
whehehequote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:12 schreef Festini het volgende:
Een bier dopje op je neus leggen/vouwen naar haar toe lopen en zeggen: "Gooide jij dat dopje"![]()
je bedoelt kamelen bieden aan haar oudersquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:00 schreef sir_dalord het volgende:
geld bieden aan haar ouders
Sorry hoor, maar wat had je dan verwachtquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:08 schreef SupahFunk het volgende:
Je hoeft niet de leukste te zijn. Net aslof je dat zomaar zegt neuken?
Ik denk niet echt dat veel mensen hier serieus zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:34 schreef et36s het volgende:
Waarom hecht iedereen zoveel waarde aan een openingszin. Dat doet het 'm uiteindelijk echt niet hoor...![]()
Nee tuurlijk niet joh uiteindelijk draait het toch om de lengte van je lul.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:34 schreef et36s het volgende:
Waarom hecht iedereen zoveel waarde aan een openingszin. Dat doet het 'm uiteindelijk echt niet hoor...![]()
Heb je meteen wat gemeen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:55 schreef Vieske het volgende:
Ohw wacht, je zit in Tunesie. Zeg dat je in Nederland woont en in de WW zit. Hebben ze meteen respect voor je...
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:55 schreef jobosrulez het volgende:
In tunesie?
Mooie Snor Echt?
En laat daarna die hete nachten met ongeremde passie maar komen!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:11 schreef nightfall het volgende:
"je stinkt uit je bek als een beer uit ze'n reet"
Neej tuurlijk geen hoofdzaak maar het is wel gezelliger.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:08 schreef _bigmac_ het volgende:
Je bent trouwens best een sukkel als je naar Tunesie moet om meisjes te versieren.
Gewoone mensen gaan op vakantie voor de rust en het plezier enz.
Meisjes versieren op is best leuk op vakantie maar toch niet als hoofdzaak
Dat bedoel ik in zo een soort richting. Net aslof er allemaal schapenneukers in het hotel verblijvenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:08 schreef T1andonly het volgende:
Hoi, ik moest ff zeggen dat ik jou echt leuk vond
sucky sucky ten dollarsquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:27 schreef Najra het volgende:
You like money I have lots of money
Idd, veel plezier op vakantie en open niet van kansloze topics als dezequote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:52 schreef Vieske het volgende:
Als je daarvoor al tips nodigt hebt, weet ik zeker dat je deze vakantie niet gaat neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |