klopt!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:33 schreef golfer het volgende:
Je kunt ze via Internet ook hier bestellen.
zoek TREK Dealersquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:46 schreef gimme.shelter het volgende:
Hmmm...waar vind ik de dealers van Trek??
Ruud schijnt ook mee te willen helpen bij de verkoop. Daarbij is Nederland (ruud ook) aan Nike verbonden. Nike verkopers lijkt mij logischer dan TREK.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:46 schreef gimme.shelter het volgende:
Hmmm...waar vind ik de dealers van Trek?? Waarom zijn ze niet gewoon te koop bij de Footlocker o.i.d? Zag tijdens het EK ook voetballers er mee lopen en zelfs Advocaat!
Jaquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:41 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
en is ie mooi?
Je woont in Amsterdam? Tromm (europaplein, vlakbij RAI) is Trek dealer, Lohman, De Clerqstraat ook....quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:46 schreef gimme.shelter het volgende:
Hmmm...waar vind ik de dealers van Trek??
Aha, heb even gekeken waar ik moet zijn, ik zal morgen ook even kijken.quote:
en om het goede doelquote:Op donderdag 8 juli 2004 20:45 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
maar het gaat om het idee natuurlijk![]()
Die van mij heeft een omtrek van 20 cm. Is die van jou kleiner? Waar haal je die dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:00 schreef Basje_B het volgende:
Er zijn 2 maten. gewoon en Small. Ik heb small en heb een volgens mij een gewone pols.
Die gewone zal wel voor dikke amerikanen zijn ofzo.
Geen idee van de omtrek maar kon kiezen uit small of "normaal"quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:06 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
Die van mij heeft een omtrek van 20 cm. Is die van jou kleiner? Waar haal je die dan?
Zou je nog wel eens gelijk aan kunnen hebben misschien iets langzamer Dekker heeft nu 1.13 op de klok gezet.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:28 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Te winnen bij Studio Sport, moet je voor vanmiddag 16:00 voorspellen hoelang Armstrong over de tijdrit doet. De beste 100 krijgen zo'n bandje thuisgestuurd. Ik zal eens zien, 55 km a 52 km/h komt gauw uit op.....1 uur 5 minuten
Waar kan je dat voorspellen dan ?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:28 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Te winnen bij Studio Sport, moet je voor vanmiddag 16:00 voorspellen hoelang Armstrong over de tijdrit doet. De beste 100 krijgen zo'n bandje thuisgestuurd. Ik zal eens zien, 55 km a 52 km/h komt gauw uit op.....1 uur 5 minuten
Moet je ff mailtje naar de NOS sturen met de tijd die je denk dat Armstrong gaat rijden.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waar kan je dat voorspellen dan ?
Onder vermelding van welk onderwerp of gewoon Armstrong eindtijd oid.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Moet je ff mailtje naar de NOS sturen met de tijd die je denk dat Armstrong gaat rijden.
Ja ik denk het Mart Smeets was er ook niet echt duidelijk over die zei alleen dat je voor 4 uur een mailje naar de NOS moest sturen met de winnende tijd van Armstrong de 100 die er het dichts in de beurt zaten krijgen z'n bandje.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Onder vermelding van welk onderwerp of gewoon Armstrong eindtijd oid.
weet je waar je ze in amsterdam kan kopen?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:38 schreef Brainstorm4ever het volgende:
[afbeelding]
http://store.laf.org/cata(...)9&track_id=LAFORGWEB
http://www.nike.com/wearyellow/index_f.html
sportredactie@rtv.nos.nlquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:42 schreef pekel het volgende:
Wat is trouwens het mailadres voor die prijsvraag van de NOS?.
*heeft gemaildquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:43 schreef Ronald123 het volgende:
[..]
sportredactie@rtv.nos.nl
Waar staat trouwens wie er zo een bandje heeft gewonnen?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik had 1.07.13 dus wie weet
Maar mijn vader had iets van 1.06.43 ofzo dus die maakt meer kans als ik
Geen flauw idee.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:59 schreef Ronald123 het volgende:
[..]
Waar staat trouwens wie er zo een bandje heeft gewonnen?
Dat weet geen mensquote:Op zondag 25 juli 2004 18:59 schreef Ronald123 het volgende:
[..]
Waar staat trouwens wie er zo een bandje heeft gewonnen?
Mijn pa welquote:Op zondag 25 juli 2004 19:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat weet geen mens
Ik had 1.06 56 en ga er eigenlijk wel vanuit dat ik zo'n bandje gewonnen heb. (juppie)
Kan me niet voorstellen dat er 100 mensen binnen die 7 seconden zitten.
Denk je dan dat de NOS je vader een mailtje terug gaat sturen met de vraag of ie even zijn adres wil doormailen?quote:Op zondag 25 juli 2004 19:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mijn pa wel
Maar die had geen adres gegevens mee gestuurd en geen onderwerp aan het bericht gegeven.
Je gaat me nu niet vertellen dat die daardoor dat ding verliest he ?
Zou wel zo netjes staanquote:Op zondag 25 juli 2004 19:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk je dan dat de NOS je vader een mailtje terug gaat sturen met de vraag of ie even zijn adres wil doormailen?![]()
zo denk de NOS ook die kijken wel naar de volgende. Bad Luckquote:Op zondag 25 juli 2004 19:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou wel zo netjes staan
Mij boeit het niet hoor die dingen zijn 1 euro "Big deal"
Tjah wat is nou 1 euro kom op zegquote:Op zondag 25 juli 2004 19:17 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
zo denk de NOS ook die kijken wel naar de volgende. Bad Luck
Maar wat ie zegt klopt wel.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tjah wat is nou 1 euro kom op zeg
Tjah ik heb helemaal geen Studio Sportzomer gezien...quote:Op zondag 25 juli 2004 19:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar wat ie zegt klopt wel.
Als je vader er geen adres in gezet heeft zal ie geen bandje ontvangen ondanks dat ie er zo dicht bij zat.
Ook een beetje ... trouwens om er geen adres bij te zetten![]()
Zijn zó uitgedeeld hoor.... ik had er 5 en nu heb ik ook nog maar eentje, de rest heb k weggegeven...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:29 schreef matthijst het volgende:
12? Tering
Ja in Almelo ook, ik had de laatste.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:06 schreef Scighera het volgende:
de Intersport in Hengelo OV had maar 1 doos a 50 binnen gekregen
waar ergend dan ?quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:29 schreef PyTh het volgende:
De winnaars van de 100 bandjes n.a.v. de laatste tijdrit staan vermeldt op de site van studio sport.
Ik ben een van de gelukkigen
http://www.nos.nl/studios(...)ctie_livestrong.htmlquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:50 schreef SqueaK het volgende:
[..]
waar ergend dan ?
Iemand kreeg er lucht van dat ik ging halen, die bestelde er 10, ik een en een voor mijn vriendin...dat zijn er 12quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:29 schreef matthijst het volgende:
12? Tering
Ik denk niet dat die 'domme koeien achter de toonbank' van de Intersport ook maar iets met het inkoopbeleid van de winkel te maken hebben. Domme koe van een matthijst ook ...quote:Op zondag 1 augustus 2004 17:56 schreef matthijst het volgende:
Coach in Apeldoorn heeft ze ook. Intersport steeds uitverkocht. Domme koeien achter de toonbank ook daar.
Staat los van het inkoopbeleid hoorquote:Ik denk niet dat die 'domme koeien achter de toonbank' van de Intersport ook maar iets met het inkoopbeleid van de winkel te maken hebben. Domme koe van een matthijst ook ...
nouja zeg, ook al is het nu wannabe en denken mensen stoer te zijn als ze zo'n bandje hebben, het geld gaat wel naar een goed doel. Dus beetje sneu om te zeggen dat het bandje dom is. Kanker is zeker niet iets doms ofzquote:Op maandag 16 augustus 2004 20:50 schreef Ronaldsen het volgende:
ik vind dat echt zulke wannabe bandjes he.... als zo'n ding nou 100 euro kostte waarvan een groot deel naar een goed doel zou gaan dan vind ik dat je trots mag zijn als je zo'n ding draagt. Maar nu loopt iedereen er mee, dom bandje...
Pleur dan 1 euro in die kankerbus meer..quote:Op maandag 6 september 2004 19:25 schreef Baklap het volgende:
Heel triest om nu nog de meeloper te gaan spelen met die dingen.
Geen wonder, men wil voor de omroeplidmaatschappen ook naar zo'n bedrag. Neem je gewoon mee.quote:Op maandag 13 september 2004 19:41 schreef mitt het volgende:
Het is blijkbaar nog steeds erg hip, want in Utrecht bij de Intersport vliegen ze echt nog steeds over de toonbank
1000+ donateurs is nog lang niet genoeg om al het benodigde onderzoek te bekostigen ...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:38 schreef M_M het volgende:
Als je echt goed bezig wil zijn maak dan een donatie voor een of ander fonds wat onbekend is, die het veel harder nodig heeft dan een fonds wat al 1000 + donateurs heeft..
en ik vind het gewoon een mooi bandje en ik vind dat 'livestrong' wel een mooi motto.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:38 schreef M_M het volgende:
Aangezien mn topic is gesloten, wil ik hier nog even mn ei kwijt --->
Steeds meer mensen hebben zo een geel armbandje om..
Mensen storten geld en lopen dan trots met een armbandje om aan de hele wereld te laten zien hoe goed en gul ze zijn
Ik vind het echt heel erg jammer dat mensen zo erg graag willen laten zien dat ze een donatie hebben gemaakt.
Als je echt goed bezig wil zijn maak dan een donatie voor een of ander fonds wat onbekend is, die het veel harder nodig heeft dan een fonds wat al 1000 + donateurs heeft..
Dat wilde ik even kwijt..
Het is ook een mooi initiatief en natuurlijk hoop ik dat die mensen genoeg geld inzamelen voor welk fonds dan ook, maar ik vind die bandjes overdrevenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:36 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
en ik vind het gewoon een mooi bandje en ik vind dat 'livestrong' wel een mooi motto.
Ja verschrikkelijk. Een vriend van mij loopt ook met zo'n ding. Heeft ie bij iemand anders afgetroggeld in plaats van er gewoon voor te betalen. Ik vind het niet kunnenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:24 schreef Wolfwood het volgende:
stort gewoon hier je geld
Stelletje 'fashion'-freaks: 9 van de 10 personen die met zo'n ding lopen![]()
Dah! Daar gaat het juist niet omquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:55 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk. Een vriend van mij loopt ook met zo'n ding. Heeft ie bij iemand anders afgetroggeld in plaats van er gewoon voor te betalen. Ik vind het niet kunnenDus ik loop nu al weken tegen hem te zeuren om geld over te maken maar dat vertikt ie. Het gaat om het symbool vind hij; BULLSHIT
ik niet ook nooit gehadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |