Bij dvdsoon krijg je hem voor 15 euro.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had vandaag bijna R:Racing gekocht (voor Pacman VS natuurlijk) voor 25 euro... Maar ik bedacht me dat ik bij DVDBoxoffice Pacman World ofzo met Pacman VS kan kopen voor minder. Toch?
Deze bedoel je?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had vandaag bijna R:Racing gekocht (voor Pacman VS natuurlijk) voor 25 euro... Maar ik bedacht me dat ik bij DVDBoxoffice Pacman World ofzo met Pacman VS kan kopen voor minder. Toch?
~ ¤12,-quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:27 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Bij dvdsoon krijg je hem voor 15 euro.
De man!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
Van de zomer RE nog eens spelen, deze keer met Chris.
Waar kan je die voor zo'n prijs vinden? Ik heb wel 15 euro ofzo over voor pacman VS PAL (r- racing kan ik vast nogwel voor een euro of 10 verkopen...)quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als in op pad gestuurd? Of als in Op vakantie?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:59 schreef koei het volgende:
en nou heb ik net vanmorgen mn vriend samen met z'n makro pas uitgezwaaid...
Ja, importeren is ook een idee overigens zeggen bepaalde mensen hierbovenquote:Maar ik zag net in mezzin z'n prijswatch dat hij ook bij de FRS afgeprijsd is naar 30 euro (- 10% extra) dus dat is ook nog wel te doen. Morgen maar even gaan kijken..
Als in op vakantie. (met 30 kleine kinderen... Ik ben dus blij dat ik achter blijf)quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als in op pad gestuurd? Of als in Op vakantie?
[..]
Ja, importeren is ook een idee overigens zeggen bepaalde mensen hierbovenIk denk dat ik dat ga doen.,
Ja, ik heb dit keer met Four Swords 20 euro uitgespaard, daar wil ik wel ff moeite voor doenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat lijkt mij inderdaad ook niet echt handig neeOverigens speel ik ook liever PAL, maar het scheelt meestal zoveel geld dat ik die extra handeling er wel voor over heb
Het was zooooo coolquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:01 schreef gamecube_master het volgende:
Nou, hoe was de E3 preview dag
Opgeteld kun je in de tijd dat je aan het wisselen bent beter gaan werkenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:16 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ja, ik heb dit keer met Four Swords 20 euro uitgespaard, daar wil ik wel ff moeite voor doen![]()
Nou, ik hoop dat ik volgend jaar wel er naar toe kan. Kheb de rest van de M-Gaming crew en webmasters uitgescholden omdat ze het vergeten zijn te meldenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was zooooo coolJe hebt echt iets gemist
Maandag lees je het volledige verslag
(Wat een werk zeg)
Precies, het is zo ondoorzichtig op welke indicatoren IGN 5/5 verdient en op welke wijze deze indicatoren tegen elkaar afgewogen worden bij de scorebepaling. Ik zou ook gewoon dat subjectieve scoresysteem weglaten en alleen een lijst met links geven. Enkele toevoegingen aan deze lijst:quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen idee, die mogen er van mij zelfs uit, want ik heb toch een andere mening. Ik vind zelfs dat er ee aantal links bijhoren (Eurogamer bijv).
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spong! Ik zeg niets
Klopt, ze hebben niet zo vaak primeurs, maar ze hebben wel een echte redactie die feiten checkt. De link fungeert dan ook een beetje als tegengewicht voor spong.quote:C&VG gebruik ik zelden eigenlijk, net als Gamespot, op de een of andere manier vind ik ze niet zo fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |