stelletje slaapkoppen zijn hetquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:03 schreef Hugster het volgende:
Stil hier![]()
beterschapquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
stelletje slaapkoppen zijn het![]()
Ik ga boodschappen doenin dit
weer en ben nog steeds
ziek .
Maar m'n pa kan het niet doen omdat ie is geopereerd en m'n moeder is naar de stad![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:58 schreef Sjoewe het volgende:
Morguh, wat een proletenschuit zeg
morguhquote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:11 schreef PeuRac het volgende:
Moguh Xtreem
Moguhquote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
morguh
'k verveel me de tyfus
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:24 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Moguh![]()
Dan ben je niet de enige die zich verveelt
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:24 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Moguh![]()
Dan ben je niet de enige die zich verveelt
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:48 schreef BoJo het volgende:
Ik ben kapot van boodschappen doen
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:58 schreef Sjoewe het volgende:
Morguh, wat een proletenschuit zeg
als je griep hebt dan ben je bij 1 flesje bier sjouwen al moequote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]je moest 4 kratten bier sjouwen?
goed... wie was nr. 3?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je griep hebt dan ben je bij 1 flesje bier sjouwen al moe![]()
Maar m'n pa moest zonodig mee op z'n krukken dus het schoot ook niet op![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
goed... wie was nr. 3?
Dan heb je 'ziek' 'zwak' en 'misselijk' bij elkaar..... kun je voor het kwartet gaan
* hermandeperman neemt wel een paar treinen eerder...ben met 15 min. weg
Gezelligquote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
goed... wie was nr. 3?
Dan heb je 'ziek' 'zwak' en 'misselijk' bij elkaar..... kun je voor het kwartet gaan
* PeuRac neemt wel een paar treinen eerder...ben met 15 min. weg
ik niet... moet nog 2 verslagen maken en 2 tentamens lerenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:34 schreef Sjoewe het volgende:
Ben frikkin bored
achja... kost ook bijna hetzelfdequote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:45 schreef Fugie het volgende:
YoYoYoYo
waren we weer, heel de ochtend al gewerktMoet vanavond uit gaan eten met ons voetbal team en een pot van 600
![]()
![]()
ontopic, zon bootje is wel leuk maar koop gelijk een jacht van 20 meter ofzo, dan ben je pas elite
ik weet het niet... maar als ik niet zoveel te doen had was ik nu lekker aan het zeilen...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:17 schreef Sjoewe het volgende:
Tis gvd zaterdag, waar is iedereen?
ik morgen ochtend pasquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:10 schreef ook_gek het volgende:
ik ga me zo maar eens scheren
nee maar hij kietelt zoquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik morgen ochtend pas
ook al een baard tot je enkels?![]()
ik ook... maar jah.... bijna iedere dagquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:10 schreef ook_gek het volgende:
ik ga me zo maar eens scheren
ik scheer me als ik moet werken en als ik mijn vriendinnetje zie... anders schuurt het zoquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:02 schreef BoJo het volgende:
Ik scheer me alleen als ik moet werken, heb een hekel aan scheren.
Nu ben ik tijdje ziek geweest dus het ziet er niet uit.
Ik heb de zelfde redenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:02 schreef BoJo het volgende:
Ik scheer me alleen als ik moet werken, heb een hekel aan scheren.
Nu ben ik tijdje ziek geweest dus het ziet er niet uit.
Jij bent nog jong dus je hebt nog geen baard groei. Dit is een gesprek voor echte mannenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:29 schreef BazzoS het volgende:
ik scheer mij amperof moet ik daar blij van zijn
wat doe jij hier danquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij bent nog jong dus je hebt nog geen baard groei. Dit is een gesprek voor echte mannen
jj moet nog maar afwachten of het succes isquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:33 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wat doe jij hier danechte mannen hebben succes in de liefde
ik wil ook graag weer 12 zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:29 schreef BazzoS het volgende:
ik scheer mij amperof moet ik daar blij van zijn
tot dusver is het succesvolquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:36 schreef LWaS het volgende:
[..]
jj moet nog maar afwachten of het succes is
nu is ie bijna 21quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik wil ook graag weer 12 zijn![]()
hopen dat het zo blijft...no kiddingquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
tot dusver is het succesvol
nu alweer 4 maanden, maar voorheen ook al 3 maanden..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:39 schreef LWaS het volgende:
[..]
hopen dat het zo blijft...no kidding
hoelang nu?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nu is ie bijna 21
Jij hebt pas 4 maanden een relatie?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:39 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nu alweer 4 maanden, maar voorheen ook al 3 maanden..
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij Wacht maar tot dat je na ruim een jaar sex moet hebben.
Jij moet eerst minder blunderen om überhaubt kan te maken op een beurtquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij hebt pas 4 maanden een relatie?
Ja dan snap ik dat het goed gaat. Wacht maar tot dat je na ruim een jaar sex moet hebben. Dan word het een stuk minder leuk allemaal. En dan ga je toch hopen op iets anders
Lang zal je leven het vrij gezellen leven.
En neuk je een slag in de ronte
zeg ik altijd maar dan.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:39 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nu alweer 4 maanden, maar voorheen ook al 3 maanden..
En jij neukt je een slag in de rondte? volgens dat blundertopic nietquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij hebt pas 4 maanden een relatie?
Ja dan snap ik dat het goed gaat. Wacht maar tot dat je na ruim een jaar sex moet hebben. Dan word het een stuk minder leuk allemaal. En dan ga je toch hopen op iets anders
Lang zal je leven het vrij gezellen leven.
En neuk je een slag in de ronte
zeg ik altijd maar dan.
hij telt waarschijnlijk handneuken meequote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:57 schreef BazzoS het volgende:
[..]
En jij neukt je een slag in de rondte? volgens dat blundertopic niet
ja, dan neukt ie zich misschien wel een slag in de rondtequote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:57 schreef LWaS het volgende:
[..]
hij telt waarschijnlijk handneuken mee
wat heb je vandaag meegemaakt dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:01 schreef ook_gek het volgende:
mensen mensen het blunder topic is een verzameling van een paar jaar.
En omdat ik soms nog al gekke dingen mee maak. Lees elke dag. Krijg je zulke verhalen![]()
jahoor, rukkie rukkemaquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:01 schreef ook_gek het volgende:
En omdat ik soms nog al gekke dingen mee maak. Lees elke dag. Krijg je zulke verhalen![]()
Maar waarom horen we dan nooit over die keren dat het wel lukt danquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:01 schreef ook_gek het volgende:
quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Hij komt net uit z'n bed stinkenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wat heb je vandaag meegemaakt dan?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]Hij blijft leuk...
Ik ben der weg van.... uit eten met mijn vriendinnetje en dan naar de kroeg
Ja laten we gaan roepen dat we een wijf geneukt hebbenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar waarom horen we dan nooit over die keren dat het wel lukt dan![]()
Weinig ik ben ziek weet je nog wel.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wat heb je vandaag meegemaakt dan?
Zijn de winkels dan nog open?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:17 schreef PeuRac het volgende:
ik ga eten (halen)
![]()
Het gaat over sex en hij is wegquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:17 schreef PeuRac het volgende:
ik ga eten (halen)
![]()
Chinees halen?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zijn de winkels dan nog open?
Ik kom er net achter dat ik te laat ben met de boodschappen namlijk.. dat word een weekend droog brood
Of gewoon de vrieskist aanspreken![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:13 schreef ook_gek het volgende:
Weinig ik ben ziek weet je nog wel.
Maar oke gisteren weer iets geks.
Zit ik op msn wilt er een gozer waar we de naam niet van zullen noemen cammen. Dus ik denk COOL hij wilt de harde kern in van PTA dit word rukken
Gaat hij model auto,s laten zien
Wat kijk je moeilijk. Zit er een model auto in je reet?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
![]()
Een dorp tussen Harlingen en Leeuwardenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Chinees halen?
En ik weet niet in welk dorp jij woont maar hier is appie gewoon op zondag open.
Makkelijk he die oudersquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een dorp tussen Harlingen en Leeuwarden
Maar ikheb nog een paar bakken chinees in de vriezer staan, dus dat zal het wel wroden
En ik krijg zo van mn moeder (ben nu bij mnouders) twee satéschnitzels mee
* ook_gek vind satéschnitzels heerlijk
Whehehehequote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou en of!
En ik zit er best vaak, aangezien we thuis geen internet hebben
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn verloofde gaat nu computeren
uitgehuwelijkt , sim-pelquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1983-07-27 <--- verloofd
Zal wel iemand uit de familie zijn. Op die manier blijft het geld in de familiequote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
uitgehuwelijkt , sim-pel![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal wel iemand uit de familie zijn. Op die manier blijft het geld in de familie
Het is wel waarquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wat voor weer word het morgen in Scheveningen tussen 11:00 en 16:00 ?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is wel waar
regen en hagelquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wat voor weer word het morgen in Scheveningen tussen 11:00 en 16:00 ?![]()
Newbiequote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is wel waar
die zie ik zo vaakquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik kwam vandaag een Cadillac CTS tegen moesten we afslaan
Geen foto dus
talk to da hand honeyquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:50 schreef LWaS het volgende:
jullie zijn eik een stel spammers
zeg praat is de andere richting opquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:53 schreef PeuRac het volgende:
Volgens mij stink ik volgende week nog uit m'n bekheb een beetje veel knoflooksaus op
![]()
Een Reuze Doner met Annanas en kaas
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:53 schreef PeuRac het volgende:
Volgens mij stink ik volgende week nog uit m'n bekheb een beetje veel knoflooksaus op
![]()
Een Reuze Doner met Annanas en kaas
* PeuRac ademt eens flink uit richting BoJoquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg praat is de andere richting op
kreeg je er wel dat groen gele woordenboek bijquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb haar geimporteerd uit Den Haag
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb haar geimporteerd uit Den Haag
je weet dat de afgelopen 2 dagen hier de bliksem een keer of 10 is ingeslagen. Paar keer de duinen paar keer op het strand ergens 1X centraal station.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wat voor weer word het morgen in Scheveningen tussen 11:00 en 16:00 ?![]()
Nou nu ben ik nooit bang of schrik ik nooit van onweer. Maar vrijdag ochtend om 7 uur was er een klap te horen in heel den haag. Was als of er een gods vergeten atoom bom af ging. Want echt alles stond te trillen in m,n kamer. Auto alarmen gingen af en ik zat direct recht op iedereen ook in de straat zo vanquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:00 schreef BoJo het volgende:![]()
![]()
* ook_gek bang is
Tuurlijk, want voor goeie sex moet je voldoende gegeten hebben, net als dat je gaat sportenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het gaat over sex en hij is weg
Hoe oud is ze?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je in mn postgeschiedenis kijkt naar een van mn topics in LIT kom je achter haar naam
En ik kreeg er geen groen geel boekkie bij, ik ben haar Bildts en Fries aan het lereneven mn moeder haar hond uitlaten
Ik heb ineens een heel stuk minder zin om te gaan werken morgenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou nu ben ik nooit bang of schrik ik nooit van onweer. Maar vrijdag ochtend om 7 uur was er een klap te horen in heel den haag. Was als of er een gods vergeten atoom bom af ging. Want echt alles stond te trillen in m,n kamer. Auto alarmen gingen af en ik zat direct recht op iedereen ook in de straat zo vanwat was dat!!!!
Was de onweer die hier echt vlak bij in de duinen insloeg. Was niet meer normaal man![]()
die hondquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
Het maakt me niet uit hoe jij je vriendin noemtquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:05 schreef Steve-O het volgende:
[..]
die hond
Fatimaquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit hoe jij je vriendin noemt![]()
Waarom heb jij een verhouding met mijn schoon maaksterquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze is 25
En de hond moet wachten.. het regent
Waarom neemt ze een jongere vriend danquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze is 25
hond moet wachten? wat ga je met die hond doen?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze is 25
Fries leren. En ik schat dat de hond 25 isquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:22 schreef LWaS het volgende:
[..]
hond moet wachten? wat ga je met die hond doen?!
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:25 schreef LWaS het volgende:lol
zolang jij maar geen verhouding heb met mijn schoonmakerquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom heb jij een verhouding met mijn schoon maakster![]()
euh nee dusquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:20 schreef Sjoewe het volgende:
en ik dacht dat ook_gek er veel had met z'n 25.000 ofzo
En nog sta je in de top 100quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:25 schreef Steve-O het volgende:
100000 ik zit net over 1 kwart![]()
ik stond vorige week maandag op 91 ik verwacht dat ik nu onder de 90 zitquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En nog sta je in de top 100ws zelfs in de top50 ???
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:26 schreef Sjoewe het volgende:![]()
Tja wees d'r maar trots op.
"mijn kansloze bijstandsmamma zit de hele dag op internet"
idd wie had dat gedachtquote:Op zondag 4 juli 2004 05:33 schreef Steve-O het volgende:
nooit gedacht dat ik een SC moest schoppen
je praat tegen jezelfquote:Op zondag 4 juli 2004 05:33 schreef Steve-O het volgende:
[..]
idd wie had dat gedacht
gelukkig ben ik der
niet aan bemoeien gehadicapte zaadlozingquote:Op zondag 4 juli 2004 05:34 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
je praat tegen jezelf
oeh word echt bang nuquote:Op zondag 4 juli 2004 05:34 schreef Steve-O het volgende:
[..]
niet aan bemoeien gehadicapte zaadlozing
loser bashen is ook niet je sterkste kant hequote:Op zondag 4 juli 2004 05:35 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
oeh word echt bang nu
Hey!quote:Op zondag 4 juli 2004 05:36 schreef Steve-O het volgende:
[..]
loser bashen is ook niet je sterkste kant he?
drollenneukerquote:Op zondag 4 juli 2004 05:38 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
Hey!
je moet je bek houden piemel!
![]()
!:(
:(!!!!
ik probeer aardig te doen en jij doet weer zo lullig ja:(
PI watquote:Op zondag 4 juli 2004 05:39 schreef Steve-O het volgende:
leer PI's te gebruiken trouwens newbie
HALLO ik wilde die naam 4 jaar geleden al maar toen ik wilde registreren was jij der al !!quote:Op zondag 4 juli 2004 05:38 schreef Steve-O het volgende:
[..]
drollenneuker![]()
je heb me naam gejat en er een 2 achter gezet en dan verwacht je dat ik aardig ga doen
Word helemaal overdonderd door de inhoud van jou post .quote:Op zondag 4 juli 2004 05:42 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
ja hequote:Op zondag 4 juli 2004 05:43 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Word helemaal overdonderd door de inhoud van jou post .
quote:Op zondag 4 juli 2004 05:45 schreef Steve-O het volgende:
triangeljosti ik ga mijn tijd niet meer aan jou verspillen
Goh je heb het meest gebruikte forum plaatje gevondenquote:
quote:Op zondag 4 juli 2004 05:47 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Goh je heb het meest gebruikte forum plaatje gevonden
ga toch snel dood ofzo.
ik wil gewoon op forum meelulluh maar jij stalkt me ofzowquote:Op zondag 4 juli 2004 05:49 schreef Steve-O het volgende:
Ok vraagje
Serieus jongen wat kom je hier nou doen ik heb je nog niks nuttigs zien posten![]()
baggeren kan in onzin hoor :[w
ik stalk je niet jij laat over je kop zien waar ik zit .quote:Op zondag 4 juli 2004 05:50 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
ik wil gewoon op forum meelulluh maar jij stalkt me ofzow![]()
!!:(!
HELemaaL nieetquote:Op zondag 4 juli 2004 05:51 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ik stalk je niet jij laat over je kop zien waar ik zit .
Van wat jezelf omdat je geen fatsoenlijk nederlands kanquote:Op zondag 4 juli 2004 05:52 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
HELemaaL nieethier wordt ik nou zo moe van he
hallow ik heb wel me VBO net gehaaldt hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 05:52 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Van wat jezelf omdat je geen fatsoenlijk nederlands kan
Ik zie het ...quote:Op zondag 4 juli 2004 05:54 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
hallow ik heb wel me VBO net gehaaldt hoor
whatever ik ga Yu gi oh kijken heb geen zin mer jouwquote:Op zondag 4 juli 2004 05:54 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik zie het ...
okquote:Op zondag 4 juli 2004 05:55 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
whatever ik ga Yu gi oh kijken heb geen zin mer jouw
wie ikke ?quote:Op zondag 4 juli 2004 05:59 schreef Fugie het volgende:
die steve o spoort niet, typen als je lam ben is best moeilijk overigens
jij niet eikel ga nou maar weer pokemon kijkenquote:Op zondag 4 juli 2004 06:01 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
wie ikke ?
ik zie driedubbel dus doe maar -10 generaliseren ofzoquote:Op zondag 4 juli 2004 06:01 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
wie ikke ?
hoeveel heb je opquote:Op zondag 4 juli 2004 06:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik zie driedubbel dus doe maar -10 generaliseren ofzo![]()
al van 6 uur aant zuipehquote:Op zondag 4 juli 2004 06:03 schreef Steve-O het volgende:
[..]
hoeveel heb je op
quote:Op zondag 4 juli 2004 06:07 schreef Steve-O het volgende:
ik zie het al aan desmilies
Anders ga je ff een heel verhaal met jezelf lullenquote:Op zondag 4 juli 2004 08:06 schreef Steve-O het volgende:
goedenmorgen
Ik moet straks richting Scheveningen om te werken maar hoest de longen uit m'n lijfquote:Op zondag 4 juli 2004 09:12 schreef GotenSSJ het volgende:
* BoJo te vroeg wakker is
Beetje lullig nuquote:Op zondag 4 juli 2004 09:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Meld je ziek
quote:Op zondag 4 juli 2004 10:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Beetje lullig nu
Ik ga maar![]()
vroeg ..ik ben al de hele nacht wakkerquote:Op zondag 4 juli 2004 09:12 schreef GotenSSJ het volgende:
* Steve-O te vroeg wakker is
Was mooi weer in Scheveningenquote:Op zondag 4 juli 2004 17:45 schreef ook_gek het volgende:
ik leef ook nog. Leuk feestje gehad gisteren. Niet gezopen
alleen vannacht heb ik me kapot gehoest en pas om half 6 in slaap gevallen
Om 4 uur heb ik maar een DVD aan gezet
En dan draai je K3 ik bedoel, zoek iets van Kabouter Plop erbij ofsoquote:Op zondag 4 juli 2004 18:49 schreef BoJo het volgende:
Iemand nog tips voor road music?
Moet 18 uur aan 1 stuk rijden dus geen Trance ofzo.
Bij voorkeur dat ik hard mee kan zingen zodra de verveling toeslaat.
ik rij in m'n eentje dus ik ben geen gevaar voor passagiers
K3 is de shit dudequote:Op zondag 4 juli 2004 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan draai je K3 ik bedoel, zoek iets van Kabouter Plop erbij ofso
olde beth?quote:Op zondag 4 juli 2004 16:48 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga vanavond in een of andere boeren tent stappenMaar wel met 4 hele mooie vrouwtjes
allemaal 17/18
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 19:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
olde beth?
elke zondag avond is daar hardcore, hardstyle enzo van wat ik allemaal hoor, en de boeren, daar heb je gelijk inquote:Op zondag 4 juli 2004 19:37 schreef PeuRac het volgende:
t is geen hardcore tent, t is net de Radstake, maar dan veel kleiner (en 10x zoveel boeren)
Als ik terug kom van vakantie denk ik dan maar, want anders is er geen zaterdag dat ik hier benquote:Op zondag 4 juli 2004 19:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
elke zondag avond is daar hardcore, hardstyle enzo van wat ik allemaal hoor, en de boeren, daar heb je gelijk in
wanneer ga je weer eens naar de radstake dan?
ja, ik heb het ook maar horen zeggen he, maar ik heb altijd gedacht dat het meer hardcore dan wat anders wasquote:Op zondag 4 juli 2004 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik terug kom van vakantie denk ik dan maar, want anders is er geen zaterdag dat ik hier ben![]()
En Hardcore/hardstyle is okayik hoop dat je gelijk hebt
Ik weet het niet, de laatste keer dat ik er was is nogal een poos geledenquote:Op zondag 4 juli 2004 19:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja, ik heb het ook maar horen zeggen he, maar ik heb altijd gedacht dat het meer hardcore dan wat anders was
onder een steen die "Leven" heetquote:Op zondag 4 juli 2004 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten ?
Gijs Staverman, ik HAAT die kerelquote:Op zondag 4 juli 2004 19:51 schreef BazzoS het volgende:
04 juli 2004
Evenement: YORIN X PARTY met GIJS STAVERMAN
DANCENATION
Tijden: Zaal open vanaf 20.30 uur
Entree: ¤ 5,- alleen aan de avondkassa.
ik had het dus niet helemaal goed
hotshots, met die gemaakte humorquote:Op zondag 4 juli 2004 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gijs Staverman, ik HAAT die kerel(iig z'n 'lollige' presentaties op tv)
Totdat jij wilt dat het stoptquote:Op zondag 4 juli 2004 20:11 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoelang gaat het doorhet staat al 5 min bij me aan
ohwquote:Op zondag 4 juli 2004 20:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Totdat jij wilt dat het stopt
Het is al heel oud hoor...quote:Op zondag 4 juli 2004 20:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohw![]()
Geweldig dit![]()
![]()
Ik lag onder dezelfde steenquote:Op zondag 4 juli 2004 20:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is al heel oud hoor...
hij gaat oneindig doorquote:Op zondag 4 juli 2004 20:11 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoelang gaat het doorhet staat al 5 min bij me aan
mmmmmmmmmmmmm pie!quote:Op zondag 4 juli 2004 20:20 schreef BazzoS het volgende:
hmmm pie
pie is gooood
hmmmmmmquote:Op zondag 4 juli 2004 20:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmmm pie!
wankerquote:Op zondag 4 juli 2004 20:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hmmmmmm
Pie
PIEE!!!
when come back, bring pie
He Ballebek, alles goed ?quote:Op zondag 4 juli 2004 20:46 schreef Ballebek het volgende:
He, wat doe ik hier?
Ook_Gek, ga je mee naar Autosalon Parijs in september?
gewoon wat harder fietsenquote:Op zondag 4 juli 2004 21:03 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben pleitte (hebt iemand een Fönh voor me?)
![]()
Tjabbo is op huwelijksreisquote:Op zondag 4 juli 2004 21:09 schreef Ballebek het volgende:
Nee, geen fohn.
Tjabbo; ik ben nu jouw vriend; er staat heel groot "Hengelo" op de zijkant van mijn auto.
Zal zo ff foto maken
quote:Op zondag 4 juli 2004 21:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
gewoon wat harder fietsen![]()
Post je de foto ook hier ff?quote:Op zondag 4 juli 2004 21:09 schreef Ballebek het volgende:
Nee, geen fohn.
Tjabbo; ik ben nu jouw vriend; er staat heel groot "Hengelo" op de zijkant van mijn auto.
Zal zo ff foto maken
ze verpesten altijd alle lolquote:Op zondag 4 juli 2004 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
mensen, ben der ook weer ff... wilde ff zeggen dat ze bij de Griek die hier tegenover zit een gigantisch feest hebben met Vuurwerk en stadiontoeters en vlaggen ed...
tot de politie kwam... Stelletje lamlullenLaat die mensen toch lekker feesten
Ik ben der nu ook weer weg van!! morgen weer tentamen enzo!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |