oke, hier de mijne:quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:49 schreef duuuuus het volgende:
Ik (jongen & homo)
(...)
Ben wel benieuwd wat de reacties zijn...
Ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik het bij homo's logischer vind als bij hetero mannen. Maar ik ben benieuwd naar de reakties.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:49 schreef duuuuus het volgende:
Ik (jongen & homo) vind dat het moet kunnen. Inderdaad wat je zegt, heel erg weinig, dat kan onwijs mooi zijn. Vooral foundation vind ik wel een goed plan.
Toch durf ik het zelf niet op te doen, omdat de meeste mensen het raar vinden als jongens dat doen.
Ben wel benieuwd wat de reacties zijn...
Zo dacht ik er eerst ook overquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:50 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
oke, hier de mijne:
make-up bij mannen is gay, punt.
maar stoor je er vooral niet aan als je het zelf wel graag doet, bevestigt alleen wel mijn mening![]()
Mij boeit dat dus welquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:53 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Wat een gedoe. Trek een trui, een broek en schoenen aan en ga naar de kroeg. Boeiend hoe je er uit ziet..
Waarom?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:57 schreef PeuRac het volgende:
Mij boeit dat dus welen met mij veel andere jongens
*me eens is met appelsapquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:52 schreef appelsap het volgende:
Ik (meisje) vind het mooi als jongens wat make-up op hebben.
Wel op een manier dat het natuurlijk lijkt.
Gewoon wat mascara...kan heel mooi en sexy zijn!
Waarom zouden mannen met make-up gay zijn?
Omdat ik er verzorgd en netjes uit wil zien, dan voel ik me lekkerder. Ik kies ook m'n kleding altijd goed uit (al is dat doordat ik er niet zoveel heb soms lastig). M'n -op oor lengte- haren zitten altijd netjes. Anders voel ik me niet fijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:58 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Waarom?
quote:Op zondag 4 juli 2004 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat ik er verzorgd en netjes uit wil zien, dan voel ik me lekkerder. Ik kies ook m'n kleding altijd goed uit (al is dat doordat ik er niet zoveel heb soms lastig). M'n -op oor lengte- haren zitten altijd netjes. Anders voel ik me niet fijn.
Naar school boeit het me niet zo (alleen maar jongens), maar als ik moet werken, de stad in ga, of ga stappen, dan let ik er zeker opnet zoals welk luchtje ik op doe.
Het kost idd tijd.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:04 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]. Oh man. Als ik daar ook nog allemaal tijd aan zou besteden, zou ik helemaal geen tijd meer over hebben. Wat een onzin.
bekijk het bij jezelf, zonder make-up en met minimale make-up.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:05 schreef Nouk het volgende:
Ik heb nog nooit een man gezien met make up. Behalve dan zo'n travestiet dan, ik kan me er weinig bij voorstellen.
Versieren.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die tijd win je 3x terug bij het versieren![]()
Jij bent al zo mooi als een engeltje van je zelf BSquote:Op zondag 4 juli 2004 00:04 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]. Oh man. Als ik daar ook nog allemaal tijd aan zou besteden, zou ik helemaal geen tijd meer over hebben. Wat een onzin.
Als je nou gewoon wat minder tijd op FOK! besteed?quote:Op zondag 4 juli 2004 00:04 schreef -=Bioslock=- het volgende:
He, bedankt schat. Ik neem je een keer mee uit eten.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jij bent al zo mooi als een engeltje van je zelf BS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |