Drukfout....? Het zijn immers Amerikanenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:41 schreef Aurora025 het volgende:
George Washington werd eerst in 1789 president, toen werd ook het eerste dollarbiljet gedrukt. Waarom staat er dan 1776 op het biljet???
Ik weet het, ik weet het!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:41 schreef Aurora025 het volgende:
Waarom staat er dan 1776 op het biljet???
Wat weet jij dan dat wij niet weten???quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:52 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het!!!
Sorry, maar afgezien van het feit dat ze allebei zwart-wit zijn, zie ik weinig overeenkomsten tussen deze twee personen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:41 schreef Aurora025 het volgende:
Is Weishaupt George Washington???
Is met die afbeeldingen van die tijd meestal het geval dat de ene niet direct op de andere lijkt, bijvoorbeeld bij Rembrandtquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:55 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Sorry, maar afgezien van het feit dat ze allebei zwart-wit zijn, zie ik weinig overeenkomsten tussen deze twee personen.
Wat een geweldig bewijs.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:05 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Is met die afbeeldingen van die tijd meestal het geval dat de ene niet direct op de andere lijkt, bijvoorbeeld bij Rembrandt
[afbeelding]
[afbeelding]
Over 10-20 jaar zie ik er ook wel anders uitquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:05 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Is met die afbeeldingen van die tijd meestal het geval dat de ene niet direct op de andere lijkt, bijvoorbeeld bij Rembrandt
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus omdat ze niet op elkaar lijken, het jaartal waarin Amerika onafhankelijk werd op een bankbiljet staat en beide heren op het zelfde moment in leven waren zou je haast denken dat het een en dezelfde persoon was...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:58 schreef Aurora025 het volgende:
Je moet niet alleen naar de foto's kijken, Weishaupt is gevlucht in dezelfde tijdsperiode dat Washington president werd. Als je dan ook nog de aanwijzingen op het biljet ziet zou je het toch haast denken.
Ja, op nummer 1 is hij 25 en op nummer 2 is hij 55...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:05 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh.. ja, nu zie ik het. Die neus... die mond... die ogen..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:25 schreef Aurora025 het volgende:
Hier nog twee afbeeldingen van de heren.
[afbeelding]
[afbeelding]
Je bedoeld als eerste president van de VS gekozen in 1789 - daarvoor was het politieke bestel in de maak. Het zijn nogal wat staten, voordat die het met elkaar eens zijn gaan er wat jaartjes overheen?quote:George Washington werd eerst in 1789 president,
Lees de geschiedenis van geld nog eens na: http://www.ex.ac.uk/~RDavies/arian/northamerica.htmlquote:toen werd ook het eerste dollarbiljet gedrukt.
Ik ben geen historicus maar ik denk dat het te maken heeft met de onafhankelijkheidsverklaring van de VS tov toenmalig Engeland, een redelijk belangrijke dag voor de Amerikanen.quote:Waarom staat er dan 1776 op het biljet???
Ja.. duidelijk...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:25 schreef Aurora025 het volgende:
Hier nog twee afbeeldingen van de heren.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:30 schreef The_Shining het volgende:
Als Fok een marktplein zou zijn met allemaal mensjes die rustig met elkaar aan het praten zijn, verderop staan er een paar hun hart uit te storten, anderen doen interessant over allerlei filosofische en/of wetenschappelijke nieuwtjes, weer anderen showen foto's anderen babbelen gewoon wat..[etcetc] dan is er ergens een soort aparte ruimte waar iedereen op een stiekeme toon aan het fluisteren is en sommigen met priemende oogjes naar elkaar gluren.. dan sta jij er met grote borden "Wake up!" en je schreeuwt alles bij elkaar
edit; hey de topictitel is opeens verkleind
Als je het biljet even omdraaid zie je het in romeinse cijfers staan onderaan de pyramide.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:25 schreef Najra het volgende:
Waar moet dat jaartal staan?
In het boek The Illuminatus! Trilogy komt dit uitgebreid voorbij..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:40 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Als je het biljet even omdraaid zie je het in romeinse cijfers staan onderaan de pyramide.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:40 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Als je het biljet even omdraaid zie je het in romeinse cijfers staan onderaan de pyramide.
Carry Queens is echt goed.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:45 schreef Poepoog het volgende:
[..]
![]()
Huilen is voor jou nu te laat
Samen met dat oog natuurlijk. En die uil. Of hoe zat het ook al weer.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:40 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Als je het biljet even omdraaidt zie je het in romeinse cijfers staan onderaan de pyramide.
Ja er zal best 1776 op een amerikaans bankbiljet staan hoor..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:40 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:16 schreef Murray het volgende:
het jaartal waarin Amerika onafhankelijk werd op een bankbiljet staat
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:30 schreef The_Shining het volgende:
Ik ben geen historicus maar ik denk dat het te maken heeft met de onafhankelijkheidsverklaring van de VS tov toenmalig Engeland, een redelijk belangrijke dag voor de Amerikanen.
ja sorry, ik zat de post te tikken en was ondertussen even mijn geschiedenis aan het oppoetsen.. jij had natuurlijk al de wasmasjien gewonnenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:46 schreef Murray het volgende:
Ja, hij kon hem alleen niet vinden.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:50 schreef The_Shining het volgende:
[..]
ja sorry, ik zat de post te tikken en was ondertussen even mijn geschiedenis aan het oppoetsen.. jij had natuurlijk al de wasmasjien gewonnen
May Dayquote:[b].
[..]
Lees de geschiedenis van geld nog eens na: http://www.ex.ac.uk/~RDavies/arian/northamerica.html
http://www.frbsf.org/federalreserve/money/funfacts.html
[..]
Ik ben geen historicus maar ik denk dat het te maken heeft met de onafhankelijkheidsverklaring van de VS tov toenmalig Engeland, een redelijk belangrijke dag voor de Amerikanen.
Heb je ook een samenvatting in het Nederlands?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:21 schreef Aurora025 het volgende:
<blaat>
het is gewoon niet zo.quote:Most Americans have been led to believe this term is there (the pyramid of the U.S. one dollar bill) in recognition for America's Independence Day and the signing of the Declaration of Independence, which is celebrated on July 4, but this just isn't so.
Dus ze vieren helemaal geen Onafhankelijkheidsdag op 4 juli?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:27 schreef Murray het volgende:
Wat een bewijs.
1776 staat dus niet voor het jaar waarin ze onafhankelijk werden want...
[..]
het is gewoon niet zo.![]()
Wat ben jij nog scherp zeg.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:29 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dus ze vieren helemaal geen Onafhankelijkheidsdag op 4 juli?
Zelfs ik zie nu nog dat de hoofden verschillen van vorm. de mond niet hetzelfde is enz...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:42 schreef Aurora025 het volgende:
Hier 2 afbeeldingen waar je beter de gelijkenissen kunt zien tussen weishaupt en washington
[afbeelding]
[afbeelding]
ik kan het even niet laten , moet even een correctie neerzetten.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:41 schreef Aurora025 het volgende:
. Op het 1 dollarbiljet staat nog steeds het symbool van de Orde, een driehoek met daarin het alziend oog, met daaromheen de woorden: "Annuit Caeptis - Nous Orda Seclarum" = Aankondiging van de geboorte van de Nieuwe Wereldorde.
Inderdaad de beste bewijsvoering: "Het is gewoon niet zo!" en dan een handjevol dingen bij elkaar schrapen en dat presenteren als "de werkelijkheid".quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:27 schreef Murray het volgende:
Wat een bewijs.
1776 staat dus niet voor het jaar waarin ze onafhankelijk werden want...
[..]
het is gewoon niet zo.![]()
Omdat zij toen de onafhankelijkheid hebben uitgeroepen. Er bestonden sterke verdenkingen tegen het presidentschap in het algemeen en tegen het presidentschap van de succesvolle generaal Washington in het bijzonder - die zou ''een tweede koning'' worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:41 schreef Aurora025 het volgende:
George Washington werd eerst in 1789 president, toen werd ook het eerste dollarbiljet gedrukt. Waarom staat er dan 1776 op het biljet???
Allebei Washington? Aangezien de bestandsnaam 2x Washington isquote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:42 schreef Aurora025 het volgende:
Hier 2 afbeeldingen waar je beter de gelijkenissen kunt zien tussen weishaupt en washington
[afbeelding]
[afbeelding]
Was democratie niet een beetje later? Want volgens mij waren er in heel europa alleen maar monarchiën. In navolging van de US.quote:Er waren in die tijd vele geheime genootschappen, waaraan vooral intellectuelen met graagte aan deelnamen, zodat de Orde zich dan ook snel uitbreidde tot in de hoogste kringen van het toenmalige Europa. Hun doelstelling:
"Omverwerping van democratische regeringen om dan, in de enorme chaos die zou volgen, die de massa zou doen roepen om een "sterke man", zélf de macht te grijpen en een werelddictatuur in te stellen".
Dergelijke elementaire geschiedkundige feiten passen uiteraard niet in het onderzoek. Mystiek rekenen komt immers altijd uit.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 03:56 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Was democratie niet een beetje later? Want volgens mij waren er in heel europa alleen maar monarchiën.
en nu in het nederlandsquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dergelijke elementaire geschiedkundige feiten passen uiteraard niet in het onderzoek. Mystiek rekenen komt immers altijd uit.
Overigens waren er niet alleen monarchien in Europa.
Ik zal mijn kwade inborst van liefhebber der grammatica enz. bedwingen:quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:13 schreef Boomstam het volgende:
[..]
en nu in het nederlands![]()
Ik heb ook het sterke vermoeden dat George W. Bush Satan is.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 02:42 schreef Aurora025 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga ik zeker even kijken.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:06 schreef Aurora025 het volgende:
Je zou eens de duitse film 23 moeten zien. Gaat over een jongen die van zijn vader het boek Illuminatus krijgt. Als hij het boek leest gelooft hij er niet in, maar na verloop van tijd ziet hij steeds meer aanwijzingen in het dagelijiks leven die daarop duiden dat het toch waar is. Het gaat vooral om de getallen 5 en 23. In de film zie je dat ze het hebben over Volkswagen(VW) De V is 5 in het grieks en de W de 23ste letter van het alfabet. Ook hebben ze het over het duitse cigarettenmerk Ernte 23 en dat bij veel gebeurtenissen in de geschiedenis het getal 23 terug komt.
Nederland was in de midjaren van 1500, rond 1550 al een Republiek. En Engeland had wel een koning enzo, maar meer voor de show. Die macht was hem namelijk al ontnomen door een slim ingevoerde wet in de Middeleeuwen.quote:Was democratie niet een beetje later? Want volgens mij waren er in heel europa alleen maar monarchiën. In navolging van de US.
Ja, en zo zijn er veel gebuertenisen in de geschiedenis waar het getal 1 bij terugkomt!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:06 schreef Aurora025 het volgende:
bij veel gebeurtenissen in de geschiedenis het getal 23 terug komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |