Bronquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:49 schreef Meki het volgende:
Hitler is mijn vriend![]()
Meki stalkt Hitler.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:19 schreef MrX1982 het volgende:
Ik denk niet dat Hitler een vriend zou zijn van Meki.
Eenzijdige relatie
Een belediging ... oké. Een moord ... oké. Maar ditquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:16 schreef Frasier het volgende:
Jij?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een belediging ... oké. Een moord ... oké. Maar dit![]()
![]()
Jij kent de genie en taalpurist Meki nauurlijk niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:23 schreef Frasier het volgende:
[..]Sorry
Heb ik nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:21 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Hij heeft zeker familieleden die bij Handschar zaten?.
De genie en taalpurist Meki is bij mij volkomen bekendquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jij kent de genie en taalpurist Meki nauurlijk niet.
- Doodstraf is goed , doodstraf moeten wij ook in Nederland gebruiken 'Jaarlijks 10.000 executies in China'
- Islam is wel een geloof voor vrede Japan negeert oproep Terroristen
- Onschuldige Kinderarts [Hamasleider al-Rantissi] gedood door Terroristen ( Israel ) Onschuldige Kinderarts gedood door Terroristen ( Israel )
- En wanneer een tweede 11/9 komt dan is dat terecht Onschuldige Kinderarts gedood door Terroristen ( Israel )
Waarom is Hitler dan jou (sic!) vriend?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Heb ik niet
Oow dora weerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jij kent de genie en taalpurist Meki nauurlijk niet.
- Doodstraf is goed , doodstraf moeten wij ook in Nederland gebruiken 'Jaarlijks 10.000 executies in China'
- Islam is wel een geloof voor vrede Japan negeert oproep Terroristen
- Onschuldige Kinderarts [Hamasleider al-Rantissi] gedood door Terroristen ( Israel ) Onschuldige Kinderarts gedood door Terroristen ( Israel )
- En wanneer een tweede 11/9 komt dan is dat terecht Onschuldige Kinderarts gedood door Terroristen ( Israel )
Heerlijk ditquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow dora weer
dat is de waarheid
Dit heb je trouwens van mij gejat.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een belediging ... oké. Een moord ... oké. Maar dit![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow dora weer
dat is de waarheid
Jij kan er niet tegen
Ik jat altijd slechte grappen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dit heb je trouwens van mij gejat.
Jouw Verstand is die ve Baby.
Hitler is geen Homoquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Waarom is Hitler dan jou (sic!) vriend?
Enneh... ik dacht dat je homo's niet als mensen zag?
Hij had maar een bal.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Hitler is geen Homo
waar is Bewijs
nou, dat is dan ook weer opgelostquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Hitler is geen Homo
waar is Bewijs
Normale hebben het over 'hun vriend' als het gaat om hun holmaatje.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Hitler is geen Homo
waar is Bewijs
waar staat datquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij had maar een bal.
....Oh ja we gaan weer verder. Marco Borsato.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:30 schreef pfaf het volgende:
Rene Froger
Persoonlijke ervaring?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:31 schreef Meki het volgende:
[..]
waar staat dat
Sex Lives Of The Great Dictators, geschreven door Nigel Cawthorne.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:31 schreef Meki het volgende:
[..]
waar staat dat
DIT topic?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:33 schreef pekel het volgende:
Reltopique!.
Hitler, has only got one ball,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:31 schreef Meki het volgende:
[..]
waar staat dat
Een stalkende necrofielquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:19 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Meki stalkt Hitler.
Tegenwoordig zijn de eisen van een rel flink gedaald.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:33 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
DIT topic?.
Sukkel!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:34 schreef Meki het volgende:
Hitler was goed
Die rechter is knapperquote:
Idioot, laat je eens nakijken ofzoquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:34 schreef Meki het volgende:
Hitler was goed
enw eet je waaromquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Sukkel!
Ondertussen heeft hij wel zes miljoen van je grote vijanden vergast, joden. Er zijn trouwens wel meer mensen die voor niemand bang zijn en vooral voor moslims niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
enw eet je waarom
omdat ie voor niemand bang is
Tja, ik lobby al maanden voor een 'debiel-ignore' functie, maar die komt naar nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:37 schreef Frasier het volgende:
We gaan allemaal hier weer veel te serieus op in.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
enw eet je waarom
waar blijkt het uit dat Joden mijn vijand zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ondertussen heeft hij wel zes miljoen van je grote vijanden vergast, joden. Er zijn trouwens wel meer mensen die voor niemand bang zijn en vooral voor moslims niet.
Ik denk dat mijn afwezigheid op die meeting negatieve effecten heeft gehad op POL'ers.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik ben ook voor niemand bang.
Dat is Wilders ook niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
enw eet je waarom
Je vindt jodenmoordenaars als Al-Rantissi toch geweldig? Bovendien vind je Hitler een goede man.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
waar blijkt het uit dat Joden mijn vijand zijn
Krijg eens een complexe ziekte enzo.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij was er niet omdat je niet persoonlijk wilde worden met de POLlers. Dus wie is er nu eigenlijk bang voor wie?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn afwezigheid op die meeting negatieve effecten heeft gehad op POL'ers.
Je lijkt wel Monidique, met je retorische vragen!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:39 schreef Meki het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:40 schreef Meki het volgende:
Jullie vinden Hirsi en Wilders goed en ik vind Rantissi en Hitler goed
Ja, ik ben niet gekomen om te voorkomen dat ik jullie uit medelijden niet meer zou afkraken.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Jij was er niet omdat je niet persoonlijk wilde worden met de POLlers. Dus wie is er nu eigenlijk bang voor wie?
Ik zal Hirsi en Wilders nooit goed vinden tot ze net zo grondig worden als jouw helden.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:40 schreef Meki het volgende:
Gelukkig hebben Hirsi en Wilders nog niemand vermoord, in tegenstelling tot jouw grote heldenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:40 schreef Meki het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zal Hirsi en Wilders nooit goed vinden tot ze net zo grondig worden als jouw helden..
Maar wel dingen gezegd die niet kunnen in NLquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Gelukkig hebben Hirsi en Wilders nog niemand vermoord, in tegenstelling tot jouw grote helden.
Hier kan alles. Zoals moge blijken uit jouw citaat.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar wel dingen gezegd die niet kunnen in NL
We hebben hier een democratie met vrijheid van meningsuiting, geen islamitische theocratie.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar wel dingen gezegd die niet kunnen in NL
Nee, in tegenstelling tot jouw oeuvre.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:44 schreef tvlxd het volgende:
Maar Wilders heeft geen baard!
Ha!
Die kun je wegstrepen tegenover zijn kapselquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:44 schreef tvlxd het volgende:
Maar Wilders heeft geen baard!
Ha!
Dan lieg jequote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
We hebben hier een democratie met vrijheid van meningsuiting, geen islamitische theocratie.
Als ik zeg: Mohammed is een pedo (wat hij ook was), dan mag dat gewoon. En als je dat niet kunt accepteren verhuis je maar naar Saudi-Arabie, of een ander land met een islamitische dictatuur.
Wilders fietste met tegenwind toen 'ie z'n nepbaard op had?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Die kun je wegstrepen tegenover zijn kapsel![]()
Welk oeuvre?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, in tegenstelling tot jouw oeuvre.
Het staat in de overleveringen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Dan lieg je
want Mohammed is geen Pedo![]()
Die nepbaard heeft overduidelijk zijn haar vervangen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:47 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Wilders fietste met tegenwind toen 'ie z'n nepbaard op had?
Onzinquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het staat in de overleveringen.
Mierenlul met slagroomquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:47 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Welk oeuvre?
Waarschijnlijk is het gezicht van Wilders gewoon zo'n beeldgrapje dat je moet omdraaien waarna je plots een ander gezicht ziet.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Die nepbaard heeft overduidelijk zijn haar vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |