ja het zou ook bang kunnen zijnquote:Op zondag 4 juli 2004 20:37 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ik schiet mijn losse flodder ook maar af... wellicht is het hem in de verste verte niet, maar het doet mij denken aan:
The Riders - Bang [1994]
of
Hani - Baby wants to ride [1999]
Hey, dat zou eens heel goed kunnen!quote:Op zondag 4 juli 2004 20:36 schreef PogueMahone het volgende:
is dat misschien het eerste nummer van het album Felt Mountain van Goldfrapp (weet zo niet hoe die heet)
En hij is het.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hey, dat zou eens heel goed kunnen!
Ik ga zoeken..
perry como - papa loves mamboquote:Op zondag 4 juli 2004 21:48 schreef rew- het volgende:
Ik zoek het liedje van het Euro 2004, in de reclame van Adidas geloof ik.
Het is het liedje waar Figo de bal van de scheids pakt, en daarmee begint Ronaldo te poorten.
Dan komt: "Papa loves mambo" ofzo.
Aangezien hij niet onder Adidas stond bij ster.nl, vraag ik me af of ik het merk wel goed heb. Daarom vraag ik het jullie maar.
Het klinkt wel een beetje Frank Sinatra.
ik heb dit nummer wel voor je.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:36 schreef rubberen_robbie het volgende:
Ik ben op zoek naar een download van het nummer:"Ik zing dit lied voor Ome Henk" van Ome Henk en Jantje. Ik hebn al vele downloadsites afgezocht en vele varianten van dit nummer beluisterd maar het "orgineel" zat daar nog niet tussen.
Wie kan mij helpen.
welke stijl?quote:Op zondag 4 juli 2004 22:02 schreef Mattt het volgende:
Ik zoek een nummer , het begint een beetje zo , een stem en zegt
''HEY Baby i love you , i love you , no more.. ''
En dan paar keer herhaling.. pls het is al redelijk oud nummer![]()
Beetje zomers , niet echt hardcore ofzo.. maar gewoon rustig , klein beetje trancequote:Op zondag 4 juli 2004 22:16 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
welke stijl?
dank u hartelijkquote:Op zondag 4 juli 2004 21:51 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
perry como - papa loves mambo
WHAT IS LOVE! BABY DON'T HURT ME, DON'T HURT ME, NO MORE!quote:Op zondag 4 juli 2004 22:17 schreef Mattt het volgende:
[..]
Beetje zomers , niet echt hardcore ofzo.. maar gewoon rustig , klein beetje trance
moeilijk uit te leggen..
What is love van Haddaway.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:55 schreef rew- het volgende:
[..]
WHAT IS LOVE! BABY DON'T HURT ME, DON'T HURT ME, NO MORE!
die bedoel je? sorry, geen id hoe ie heet, maar hij is erg bekend dus er zal vast wel iemand komen zo die hem wel kent.
DIE BEDOELDE IK JA !!!!quote:Op zondag 4 juli 2004 22:55 schreef rew- het volgende:
[..]
WHAT IS LOVE! BABY DON'T HURT ME, DON'T HURT ME, NO MORE!
die bedoel je? sorry, geen id hoe ie heet, maar hij is erg bekend dus er zal vast wel iemand komen zo die hem wel kent.
Klopt !quote:Op zondag 4 juli 2004 23:00 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
What is love van Haddaway.
dacht ik
hey ik ben nu online..heb je al toegevoegd op msn...quote:Op zondag 4 juli 2004 18:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Voeg me toe op MSN.
Edit: zeg het hier maar als je online bent.
-kick-quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:30 schreef jpg97 het volgende:
Gisteren was er een interview met een DJ op The Box.
Ik weet niet welke DJ dit was ( ik heb alleen het einde gezien ) en er was de hele tijd een liedje op de achtergrond van hem. Wie weet wie ik bedoel en welk liedje dat is?
quote:Ik zoek het nummer waar het geluid inzit dat je bij villa volta in de efteling hoort (van de bokkerijders dat verhaal).. Is een dance nummer
Alvast bedankt.
Het was Boozywoozy van de Klubbheads, en er draaiden verschillende Klubbheads nummers op de achtergrond. Volgens mij wordt dat Boxtalk vrij vaak herhaald...quote:Op maandag 5 juli 2004 09:09 schreef jpg97 het volgende:
[..]
-kick-
dat is: juan luis guerra & 4.40 - Burbujas de Amorquote:Op maandag 5 juli 2004 11:33 schreef furanku het volgende:
Ik zoek een soort latin nummer.. ik heb hele rare aanwijzijgen maar hoop dat iemand er iets mee kan.
het nummer is van een zanger genaamd luisEr komt heel vaak het woordje corazon in voor en de titel begint met een B.. iets met bourebu of bourgon d'amour.. Het nummer komt uit 1991..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |