Done. En ik hoor de vogeltjes fluiten buiten. Maar geen geluid uit mn boxjes.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:27 schreef static het volgende:
Haal Kazaa er eens af, herstart en probeer het dan nog eens? Lijkt erop dat alle extenties naar Kazaa wijzen oid.
Da's dolby digital surround soundquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En ik hoor de vogeltjes fluiten buiten.
Dubbelklik eens op een MP3; welk programma start er dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Done. En ik hoor de vogeltjes fluiten buiten. Maar geen geluid uit mn boxjes.
XP pro.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:32 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Da's dolby digital surround sound
Maareuh, welke windows heb je? 3.11? 95? 98? ME? 2000? XP Home? XP Pro?
Winamp. En dus doodse stilte.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:33 schreef static het volgende:
[..]
Dubbelklik eens op een MP3; welk programma start er dan?
Lopen de cijfertjes wel? Dus de tijdsaanduiding?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[..]
Winamp. En dus doodse stilte..
Hij speelt de bestanden gewoon af, je hoort alleen niks.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:38 schreef static het volgende:
[..]
Lopen de cijfertjes wel? Dus de tijdsaanduiding?
Alles daar staat open.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:38 schreef Freeloader het volgende:
Als je dubbel klikt op het luidspreker icoon rechts in je startbalk, staat daar alles wel open?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:38 schreef Freeloader het volgende:
Als je dubbel klikt op het luidspreker icoon rechts in je startbalk, staat daar alles wel open?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:22 schreef Insomaniac het volgende:
Bij een highlight op irc hoor ik wél mn ping.
Er staat ook geen dempen aangevinkt?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:40 schreef Insomaniac het volgende:
Alles daar staat open.
Check, check doublecheck.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er staat ook geen dempen aangevinkt?
En in Winamp zelf staat het volume ook open?
Mja dan nog, ik kan Kazaa en Winamp door elkaar heen afspelen als het moet, dus dat hoeft het probleem niet te zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:42 schreef Insomaniac het volgende:
Mijn winddoos geluidjes doen het wel gewoon, viel me net op bij het rebooten. Het zijn dus echt de muziekafspeeldingen, KaZaa is dus egoistisch bezig. Maar het maakt dus niks uit of ik KaZaa wel of niet open heb staan en gister kon ik ook gewoon switchen tussen winamp en KaZaa.
Ik ben officieel confuus nu.
Godzijdank alleen beeld en geen geluid.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja dan nog, ik kan Kazaa en Winamp door elkaar heen afspelen als het moet, dus dat hoeft het probleem niet te zijn.
*nadenkt*
Wavje afspelen in Winamp, lukt dat?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:51 schreef Insomaniac het volgende:
Godzijdank alleen beeld en geen geluid.
(Kon zo snel alleen maar voormikeymo.wav vinden)
Nee. Zelfde verhaal als winamp. Alles loopt en draait, zelfs het "zwarte gat" danst mee op de maat van de muziek, maar ik hoor alleen mijn wasroger.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..].
Een mp3 afspelen in Windows Media Playert, lukt dat?
Ja, dus en? Je punt is?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:01 schreef Ba5 het volgende:
Kazaa gebruikt wmp dacht ik![]()
MM is een nepwav?!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey!
Wavjes hebben heul geen beeld trouwens.!
Als je beeld hebt bij mikeymo.wav, dan is het ook geen wav.
Zoek eens in de Windows-map naar bijvoorbeeld het opstartgeluid, of zo'n pingeltje-foutmelding-pingeltje en speel die eens af in Winamp.
Maar als gister alles het nog deed en ik daar niks aan veranderd heb, wat heeft het dan voor zin om met die outputs te gaan kutten?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:13 schreef leviathanfd het volgende:
In de eigenschappen van het geluid in winamp en wmp misschien een andere output kiezen (directsound oid)?
gewoon proberen. Je kunt het altijd terug zetten. Ik heb nl ook eens zoiets gehad.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar als gister alles het nog deed en ik daar niks aan veranderd heb, wat heeft het dan voor zin om met die outputs te gaan kutten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |