Ik probeer het bevestigd te krijgen via Amerikaanse nieuwssites, zodat ik een bericht op de FP kan gooien, maar ik kan nog niets vinden.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:44 schreef kamstra het volgende:
ik wil t best geloven....maar waarom zet niemand op dit forum ooit een keer een fatsoenlijke bron bij zijn verhaal (en dan bedoel ik dus niet sterrenbeurs of de telegraaf.... :| )
Omdat ik best wel geloofwaardig benquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:44 schreef kamstra het volgende:
ik wil t best geloven....maar waarom zet niemand op dit forum ooit een keer een fatsoenlijke bron bij zijn verhaal (en dan bedoel ik dus niet sterrenbeurs of de telegraaf....)
Niks te vinden op de CBS 5 site: http://www.wfrv.com/quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:18 schreef GFP het volgende:
CBS 5 News has learned Marlon Brando passed away Thursday in Los Angeles.
...en op CNNquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:41 schreef Frasier het volgende:
Het staat nu ook op teletekst.
Gelukkig hebben we Rob Schneider nog.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:42 schreef Verbal het volgende:
maar de wereld is een geweldig acteur armer...
Mag jouw avatar wel?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:46 schreef Thor-Nexium het volgende:
Thanx for the lessons in Godfather. They changed my life.
R.I.P. :'(
En daarna leek hij vaak 120 kg.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:48 schreef MeneerTim het volgende:
Nou ja, mooie leeftijd. En dat terwijl hij in de Godfather al 120 leek.
Schande om in dit topicquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Rob Schneider nog.![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:54 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Mag jouw avatar wel?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:07 schreef Zwansen het volgende:
Ontopic: Jammer... Maakte de Godfather tot één van de grootste films aller tijden!
Ja, met Karl Malden.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:53 schreef Dada het volgende:
On The Waterfront vond ik naast A Streetcar Named Desire zijn beste film. Vooral de scene op de achterbank van de taxi. Geweldig. Jammer dat hij overleden is maar 80 is een mooie leeftijd.
ff kijken danquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:28 schreef sweek het volgende:
Om 23.10 komt op Canvas On The Waterfront.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:55 schreef SunChaser het volgende:
Hij was ook fantastisch in Don Juan De Marco
die ga ik kijkenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:28 schreef sweek het volgende:
Om 23.10 komt op Canvas On The Waterfront.
en dat was wmb nergens voor nodigquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:00 schreef tong80 het volgende:
Er was maar één man waar Brando tegenop keek en dat was James Dean.
Jammer dat 'ie er zelf niet echt van genoot...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:20 schreef Evil_Jur het volgende:
Het is geen slechte leeftijd, en hij heeft heel wat bereikt in zijn leven. Moge de komende generaties net zo van zijn films genieten als wij![]()
On the waterfront heeft echt heel veel indruk op me gemaakt, vooral dankzij zijn prachtige vertolking van Terry Malloy.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:36 schreef kamagurka het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sleep well Terry Malloy
Get the butter.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Een legendarische quote
Weet iemand hoe ver dat terug gaatquote:Is of Dutch descent.
Klopt ja, is een verre achterneef van mijquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:32 schreef Dr_Evil het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0000008/bio
Zat even in z'n bio te neuzen en vond dit:
[..]
Weet iemand hoe ver dat terug gaat
De achternaam Brando is verbasterd uit de nederlandse naam 'Brandeis'quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:32 schreef Dr_Evil het volgende:
Zat even in z'n bio te neuzen en vond dit:
Weet iemand hoe ver dat terug gaat
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 09:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Get the butter.
Geldt dit tevens voor de naam Brandon?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:58 schreef --Davidoff-- het volgende:
[..]
De achternaam Brando is verbasterd uit de nederlandse naam 'Brandeis'
Hier moest ik gewoon even melding van maken, en omdat het nog nergens anders stond, dacht ik, weet je wat....ik post het wel even op FOK!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 07:31 schreef dolle_hond het volgende:een GFP-topic
marlon brando
ik zag het als breaking news of Euronews, terwijl CNN er niets van melddequote:Op maandag 5 juli 2004 08:46 schreef GFP het volgende:
[..]
Hier moest ik gewoon even melding van maken, en omdat het nog nergens anders stond, dacht ik, weet je wat....ik post het wel even op FOK!
Datzelfde had ik dus, een klein lokaal tv stationnetje in Phoenix zet het op de website en nog nergens anders werd er melding van gemaakt...quote:Op maandag 5 juli 2004 09:58 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik zag het als breaking news of Euronews, terwijl CNN er niets van meldde
quote:No Funeral for Brando
Friends and fans of Marlon Brando will be forced to mourn the late screen legend in private, because there will be no funeral. The On The Waterfront icon - who died of lung failure in Los Angeles on Thursday at the age of 80 - rejected proposals to hold a service for him after his passing, insisting there would be "no weeping widow". And his sister Jocelyn has confirmed there won't be a ceremony, because the actor despised the idea of having a congregation of people shedding tears over his absence. She says, "If someone wants to do something, that's there business. But Marlon would have hated it. He wouldn't have liked it and we don't want to do anything he didn't want. He's off on his trip, whatever that is."
Waarom verbaast me dit nietsquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:16 schreef Hare het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |