ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:07 schreef HomerJ het volgende:
Verander de OP is: HomerJ: Ge-obsedeerde O.C-freak
Dat zien ze wel aan me naam hoor!quote:RaymanNL: rayman freak
nee.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:09 schreef RaymanNL het volgende:
Wil je ff ook een lijst maken van woorden die neit gebruikt mogen worden
Kort maar krachtigquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:09 schreef capibar het volgende:
[..]
nee.
Nee, dan krijg je juist meer topics die vol zitten over camera's en dat soort dingenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat zien ze wel aan me naam hoor!
Wil je ff ook een lijst maken van woorden die neit gebruikt mogen worden
vandaar die titel ook hehquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:11 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je juist meer topics die vol zitten over camera's en dat soort dingen![]()
ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:11 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je juist meer topics die vol zitten over camera's en dat soort dingen![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:15 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
![]()
*kuch*quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:15 schreef RaymanNL het volgende:
Nou zoals ik al zei, laten we het over Mario hebben
Wat was er danquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:21 schreef capibar het volgende:
[..]
aargh... edit je net![]()
die pet+snor lijkt er wel in gesoeptquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mooi plaatje wat dacht je van:
[afbeelding]
Ja, daar is mee geklootquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:28 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
die pet+snor lijkt er wel in gesoept
toch wel héquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, daar is mee gekloot
zie vorig topicquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:38 schreef mordradead het volgende:
wat was er nou met die videobeeldopnemer
me mequote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:48 schreef HomerJ het volgende:
Wie wil Nike Footbal tege mij doen op MSN?
Nike voetbal zuigt! Dammen is coolquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:48 schreef HomerJ het volgende:
Wie wil Nike Footbal tege mij doen op MSN?
hij moet toch een keer dicht gaanquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:37 schreef Tain het volgende:
Cap ik weet dat je het heel stoer vindt om nieuwe topics te openen, maar moet je dan elke keer weer het oude topic volspammen met je 5, 4.3,2,1?
waarom begin je nu dan niet alvast met je aftellen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:56 schreef capibar het volgende:
[..]
hij moet toch een keer dicht gaan![]()
Gecondoleert!, ze moeten een leer wat leukere spelletjes bij MSN doen zoals ®/-\Y /\/\ /-\ |\|quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:01 schreef gamecube_master het volgende:
verloren![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gecondoleert!, ze moeten een leer wat leukere spelletjes bij MSN doen zoals ®/-\Y /\/\ /-\ |\|
fijn dat je het ff meld, het is geen msn gesprekquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:07 schreef RaymanNL het volgende:
Nou ik ga der weer vandoor, ik moet ergens heen
had je het tegen mij?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:17 schreef mordradead het volgende:
losers hehe
maar ik heb geen zin om te werkenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:19 schreef mordradead het volgende:
ga werken, ik ga over 10 minuten ook weer werken
werk=geld=canon EOS D30quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:20 schreef mordradead het volgende:
geld verdienen jongen, niet aan werk denken maar aan geld
sinds wanneer hebben vrouwen verstand van elektrische apparatenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:54 schreef gieling het volgende:
Voor speknek: ik heb een sharp vl-z500S, ga vanavond lekker veel filmen(bruiloft)
Volgens een vriendin van me een erg goed apparaatje!
Voor specs zie www.sharp.nl
en ik maar denken dat je een digitale camera had gekochtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:54 schreef gieling het volgende:
Voor speknek: ik heb een sharp vl-z500S, ga vanavond lekker veel filmen(bruiloft)
hé hé hé, geen demonisatie van vriendinnen van mij hequote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:06 schreef Tain het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben vrouwen verstand van elektrische apparaten
Alleen als ze lekker isquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:29 schreef gieling het volgende:
[..]
hé hé hé, geen demonisatie van vriendinnen van mij he
Sinds de gemiddelde man de clitoris niet kan vindenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:06 schreef Tain het volgende:
sinds wanneer hebben vrouwen verstand van elektrische apparaten
ik welquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:25 schreef gamecube_master het volgende:
Wil iemand nog een spel met me doen?
dus jij was diegene die me uit zat te lachen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:23 schreef Tain het volgende:liep net naar de appie hier en toen liep er een vent met een hele dikke zwarte baard in een witte bloemetjesjurk
dat is toch goed?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:24 schreef HomerJ het volgende:
Gieg, wat verpak jij kut man ben een half uur bezig geweest hem te openen
ik was niet de enige die zat te lachenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:35 schreef capibar het volgende:
[..]
dus jij was diegene die me uit zat te lachen?![]()
is dat verboden dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:30 schreef Tain het volgende:
[..]
ik was niet de enige die zat te lachenhoe haal je het in je hoofd om in een witte bloemetjesjurk door hoog catharijne gaat lopen
hij is gewoon hetzelfde als altijd hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:50 schreef jercovski het volgende:
moge mense
magk zegge dat de OP kut is
ik ben laatst vlakbij geweestquote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:30 schreef Tain het volgende:
[..]
ik was niet de enige die zat te lachenhoe haal je het in je hoofd om in een witte bloemetjesjurk door hoog catharijne gaat lopen
welke huge boekenwinkel preciesquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:12 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik ben laatst vlakbij geweest![]()
ik ben bij die HUGE boekenwinkel en het stadshuis geweest, daar zat je toch?
Hey waar woon je? Ik woon 20 min. van Zwolle afquote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:38 schreef gamecube_master het volgende:
*zucht*
Ga vanmiddag naar zwolle, kijken voor wat leuke spellen
ik een halfuurtjequote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:48 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hey waar woon je? Ik woon 20 min. van Zwolle af
cool ik woon in ijsselmuiden, da's 15 minuten vcan zwolle af, Gamecube_master woont ook in Ijsselmuiden!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:48 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hey waar woon je? Ik woon 20 min. van Zwolle af
het kwam omdat het de hele tijd zat te onweren...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:51 schreef HomerJ het volgende:
scheiterd
mietje...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:59 schreef capibar het volgende:
[..]
het kwam omdat het de hele tijd zat te onweren...
was ik weer bijna inslaap schrok ik weer wakker van dat klote onweer![]()
Onweer bijt niet hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:59 schreef capibar het volgende:
[..]
het kwam omdat het de hele tijd zat te onweren...
was ik weer bijna inslaap schrok ik weer wakker van dat klote onweer![]()
nou homerj, nog een reden om naar friesland te gaanquote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
cool ik woon in ijsselmuiden, da's 15 minuten vcan zwolle af, Gamecube_master woont ook in Ijsselmuiden!
waarom ben je een mietje als je niet in slaap kan komen?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:23 schreef Tain het volgende:
[..]
mietje...
je bent toch niet bang voor onweerquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:50 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom ben je een mietje als je niet in slaap kan komen?
Adviesprijs Euro incl. Btw 749,00quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:54 schreef gieling het volgende:
duh.. ik ben er ook niet bang voor...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:03 schreef Tain het volgende:
[..]
je bent toch niet bang voor onweer
het lag meer aan mijn orenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:30 schreef pkwarts het volgende:
je moet ook niet steeds je ogen open doen, val je vanzelf wel in slaap.
uhm ik val altijd in slaap in de trein, terwijl ik mijn mp3speler op max heb staan.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:26 schreef capibar het volgende:
[..]
duh.. ik ben er ook niet bang voor...
als ik naast jouw bed een geluidsinstallatie neer zou zetten, en met het volume vol rockmuziek draaien om 4 uur 's nachts, dan zou jij toch ook niet in slaap kunnen komen?
JA!! dat was gister bij onsquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:33 schreef capibar het volgende:
heeft niemand anders die onweer bui gehoort 's nachts
ik sprak net iemand uit mijn klas over msn, die vlakbij mij woont, die dacht eerst dat het een lawinepijl was![]()
daar schrok ik (en de rest van de bewoners van dit huisquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:48 schreef Rahl het volgende:
[..]
JA!! dat was gister bij ons
ook zo'n fucking harde knal, net een lawinepijl maar dan 4 keer zo hard
ik slaap ook altijd met de radio aan (best hard)quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:39 schreef Tain het volgende:
[..]
uhm ik val altijd in slaap in de trein, terwijl ik mijn mp3speler op max heb staan.
paar weken geleden ook, toen was het hier in de buurt ingeslagen, ook zo'n harde knal, maar daar had ik doorheengeslapenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:05 schreef capibar het volgende:
[..]
daar schrok ik (en de rest van de bewoners van dit huis)
dus wakker van![]()
ik ga naar de dordogne, en ik neem GEEN games meequote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:04 schreef mordradead het volgende:
edit: welke games nemen jullie allemaal op vakantie?
ik neem super monkeyball mee en wat nes games... misschien ook nog wel wat gb gamesquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:24 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ga naar de dordogne, en ik neem GEEN games mee
ik heb hitman contracts net even uitgespeeld... echt vet kort spel man, ik heb er misschien 3 of 4 uur over gedaan![]()
in zééland?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:38 schreef mordradead het volgende:
je moet het natuurlijk wel zelf gezellig maken
super monkey ball... die moet ik nogsteeds een keer kaufen... is die budget?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik neem super monkeyball mee en wat nes games... misschien ook nog wel wat gb games
hij was eerst 15 euro bij de intertoys, nu niet meer en ik neem natuurlijk niet mijn cube meequote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:44 schreef capibar het volgende:
[..]
super monkey ball... die moet ik nogsteeds een keer kaufen... is die budget?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:46 schreef capibar het volgende:
ik zie hem al staan in de pricecompare voor 22,20 euri![]()
toen had ik nog geen cubequote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:49 schreef mordradead het volgende:
ik had hem al bij de launch gekocht
ik had een cube de dag vóór de launchquote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:51 schreef capibar het volgende:
[..]
toen had ik nog geen cube![]()
jij was zeker de held van de dag!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:54 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik had een cube de dag vóór de launch
nou en of!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:55 schreef capibar het volgende:
[..]
jij was zeker de held van de dag!![]()
![]()
met wie ben je getrouwd?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:09 schreef gieling het volgende:
zo bruifloft gister was
met guusiequote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:07 schreef Rahl het volgende:
[..]
met wie ben je getrouwd?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:10 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ga 3 weke naar frankrijk
3 weken zonder cube en pcquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:10 schreef RaymanNL het volgende:
Maar dat pas vanaf 1-08-04quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:10 schreef RaymanNL het volgende:
3 weken zonder raymanquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:11 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
3 weken zonder cube en pc![]()
had je geen demo ofzo, dat is wel héél erg kortquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:39 schreef capibar het volgende:
ik verveel me... ik heb 2 spellen in 3 dagen uitgespeelt![]()
en waarom is hitman zo ziekelijk kort
er zitten 6 missies in die je in een half uur uit kan spelen![]()
nee, natuurlijk had ik geen demoquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:43 schreef Rahl het volgende:
[..]
had je geen demo ofzo, dat is wel héél erg kort
rofl, heb je hem gekocht of niet? anders echt zonde van je geld...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:49 schreef capibar het volgende:
[..]
nee, natuurlijk had ik geen demo
dat weet ik 100% zeker...
maar het is gewoon een erg kort spel
ik heb het even nagekeken, en er zitten 12 missies in, maar dat is bij elkaar makkelijk in 4 uur uit te spelen, er zit zelfs een missie bij, maar ik alleen maar naar een plek hoef te lopen, gastje neerknallen en weer naar de exit lopen, dat duurde dus 5 minuten![]()
heheh... pc spellen kopen terwijl ik voor een digicam aan het sparen ben...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:56 schreef Tain het volgende:
[..]
rofl, heb je hem gekocht of niet? anders echt zonde van je geld...
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:24 schreef mordradead het volgende:
[GEZ] bezorgens van huis-aan-huis bladen voor capibar
quote:en wat betaald het?
hmmmquote:niet super veel, maar genoeg om een aantal biertjes van te kopen in cafeetjes
misschien als je mazzel hebt zijn het amsterdamse toeristen biertjes van 4.5 euro per stukquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:30 schreef capibar het volgende:
[..]
[..]
[..]
hmmm
paar biertjes, een paar euro![]()
een paar = 2quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:31 schreef Tain het volgende:
[..]
misschien als je mazzel hebt zijn het amsterdamse toeristen biertjes van 4.5 euro per stuk
voor een uurtje werk is dat lang niet slechtquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:37 schreef capibar het volgende:
[..]
een paar = 2
9 euro dus![]()
dat is dus lang wel slechtquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:39 schreef Rahl het volgende:
[..]
voor een uurtje werk is dat lang niet slecht
¤9 per uur?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:41 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is dus lang wel slecht![]()
minimum loon voor jou is nog geeneens 3 euro...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:41 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is dus lang wel slecht![]()
nee, dat weet ik, maar 1x 1 uurtje lopen, wat heeft het voor zin om daarmee 9 euro te verdienenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:49 schreef Rahl het volgende:
[..]
¤9 per uur?
dat is niet slecht hoor
dus als je de gba niet eert mag je geen gamecube ?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:31 schreef mordradead het volgende:
wie het kleine niet eert is het grote niet waard of zoiets
ik stuur wel een vervanger, voor mijquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:43 schreef Rahl het volgende:
[..]
3 weken zonder rayman
als ie mazzel heeft
en zijn naam is...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik stuur wel een vervanger, voor mij
Maar jij bent toch geen ''rayman freak''?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:08 schreef capibar het volgende:
[..]
en zijn naam is...
*trommelgeroffel*
capibar!!
oh wacht, ik ga zelf ook op vakantie![]()
echt wel, rayman is een geweldig cool spel.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar jij bent toch geen ''rayman freak''?
Ja en ik ben de kerstmanquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:16 schreef capibar het volgende:
[..]
echt wel, rayman is een geweldig cool spel.
als je rayman geen goed spel vind ben je echt gek in je hoofd...
ja?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja en ik ben de kerstman
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:25 schreef capibar het volgende:
[..]
ja?
dan mag jij me nu wel eens uitleggen waarom ik geen kadotjes krijg met kerst![]()
![]()
![]()
![]()
duh, rayman zuigt ook, rayman is echt het gaarste spel ooit gemaaktquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]eerst zit je \rayman verrot te schelden en nu zeg je dat je een fan bent, daarom krijg je geen cadeautjes
mooi dan ben ik ook geen kerstmanquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:29 schreef capibar het volgende:
[..]
duh, rayman zuigt ook, rayman is echt het gaarste spel ooit gemaakt![]()
Niet?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
mooi dan ben ik ook geen kerstman
als je uiteindelijk wel een kerstman blijkt te zijn, wil je dat rayman brengen deze kerst?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
mooi dan ben ik ook geen kerstman
Oké dit ias ff verwarrend ben ik nou wel of niet een kerst man, laten we hewt er bij houden dat ik tegen 2 verschillende Capibar's praatquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:35 schreef capibar het volgende:
[..]
als je uiteindelijk wel een kerstman blijkt te zijn, wil je dat rayman brengen deze kerst?
dat spel rockt zwaar namelijk...
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:03 schreef capibar het volgende:
[..]
dus als je de gba gamecube niet eert mag je geen gamecube X-box ?![]()
Ik heb het zo afgegeven bij het postkantoor dus dat ligt niet aan mijquote:Op zondag 4 juli 2004 00:17 schreef mordradead het volgende:
heeft hij al een keer gezegd.... hij kreeg het pakje niet open zei hij
postkantoren zijn een complot.quote:Op zondag 4 juli 2004 00:28 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik heb het zo afgegeven bij het postkantoor dus dat ligt niet aan mij
Sorry, ik niet. Maar ik word nooit wakker van onweer, je kan een kanon naast me afschieten.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:33 schreef capibar het volgende:
heeft niemand anders die onweer bui gehoort 's nachts
ik sprak net iemand uit mijn klas over msn, die vlakbij mij woont, die dacht eerst dat het een lawinepijl was![]()
bij mij normaal ook (ik slaap door de wekker heen, en moet drie keer door mijn ouders wakker worden geschud)quote:Op zondag 4 juli 2004 12:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Sorry, ik niet. Maar ik word nooit wakker van onweer, je kan een kanon naast me afschieten.(Bij wijze van spreken dan.
)
Van een wekker word ik dan wel weer wakker.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:50 schreef capibar het volgende:
[..]
bij mij normaal ook (ik slaap door de wekker heen, en moet drie keer door mijn ouders wakker worden geschud)
maar dit was ECHT hard...
dit was dus 100x harder dan een wekker...quote:Op zondag 4 juli 2004 13:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Van een wekker word ik dan wel weer wakker.![]()
Galecop?quote:Op zondag 4 juli 2004 13:26 schreef capibar het volgende:
[..]
dit was dus 100x harder dan een wekker...
volgens mijn ouders is hij waarschijnlijk ingeslagen...
rond 4 uur 's nachts....quote:Op zondag 4 juli 2004 13:28 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Galecop?
Ik zal het wel ff vragen aan familie straks.
Als het echt zo'n harde knal was zullen ze er wel wakker van zijn geworden.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:31 schreef capibar het volgende:
[..]
rond 4 uur 's nachts....
slaat de bliksem niet altijd in?quote:Op zondag 4 juli 2004 13:26 schreef capibar het volgende:
[..]
dit was dus 100x harder dan een wekker...
volgens mijn ouders is hij waarschijnlijk ingeslagen...
ja duh, maar niet altijd in mijn huis...quote:Op zondag 4 juli 2004 13:38 schreef pkwarts het volgende:
[..]
slaat de bliksem niet altijd in?
GELOOF ME, DE AARDE IS PLAT, EN RAYMAN IS EEN COOL SPEL!!!!!!quote:Op zondag 4 juli 2004 13:45 schreef mordradead het volgende:
wat kan die capibar overdrjiven zeg...100x harder dan een wekker.... hoe zacht heb jij je wekker dan wel niet staancapibar->zwetser
wederom heb ik gelijkquote:Op zondag 4 juli 2004 13:49 schreef capibar het volgende:
[..]
GELOOF ME, DE AARDE IS PLAT, EN RAYMAN IS EEN COOL SPEL!!!!!!
IEDEREEN HIER VIND CAMERA'S LEUK, ZWAARTEKRACHT BESTAAT NIET!!!quote:Op zondag 4 juli 2004 13:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
wederom heb ik gelijk
jij zwetst echt teveelquote:Op zondag 4 juli 2004 13:54 schreef capibar het volgende:
[..]
IEDEREEN HIER VIND CAMERA'S LEUK, ZWAARTEKRACHT BESTAAT NIET!!!
deze???quote:Op zondag 4 juli 2004 13:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
jij zwetst echt teveeltrouwens als je toch niks te doen hebt mag je wel even een recensie van het boek "karakter" voor mij zoeken
kan je niet even zo'n uittreksel doorlezen en zelf een recensie maken?quote:Op zondag 4 juli 2004 14:03 schreef mordradead het volgende:
en dan een recensie
als je hebt opgelet weet je dat ik blijf zitten, ik ga toch geen dingen meer voor school doenquote:Op zondag 4 juli 2004 14:05 schreef capibar het volgende:
[..]
kan je niet even zo'n uittreksel doorlezen en zelf een recensie maken?
ohja... school...quote:Op zondag 4 juli 2004 14:08 schreef mordradead het volgende:
[..]
als je hebt opgelet weet je dat ik blijf zitten, ik ga toch geen dingen meer voor school doentis voor een cheng persoon,
wanneerquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:58 schreef HomerJ het volgende:
Douwe ik kom binnekort nog naar Leeuwarden
misschien is ons newbie-beleid ietsje te losjesquote:Op zondag 4 juli 2004 15:43 schreef mordradead het volgende:
wat komen er de laatste tijd veel newbie's zeg
Jaja, het word hier steeds populairderquote:Op zondag 4 juli 2004 15:43 schreef mordradead het volgende:
wat komen er de laatste tijd veel newbie's zeg
en users die geen smaak qua games hebben (raymannl)quote:Op zondag 4 juli 2004 16:31 schreef mordradead het volgende:
we moeten we strenger optreden, met name tegen irritante lui (raymannl) en lui met kutavatars die de hele "rust" uit een pagina's halen (raymannl)
waar kun je dat zienquote:Op zondag 4 juli 2004 16:32 schreef Lexie het volgende:
Idd, opbokken met iedereen met een useraccountnummer boven de 30000.
kan ik toch niks aan doenquote:Op zondag 4 juli 2004 16:32 schreef capibar het volgende:
[..]
en users die geen smaak qua games hebben (raymannl)
newbiequote:Op zondag 4 juli 2004 16:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
waar kun je dat zien![]()
dan mag jij d'r ook niet meer in, jij zit ook in de 60000quote:Op zondag 4 juli 2004 16:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
waar kun je dat ziendat moet dan wel in de volgende op.... het word een beetje druk hier
en jij 67128quote:Op zondag 4 juli 2004 16:34 schreef capibar het volgende:
je hebt dus usernummer 69655![]()
ja...quote:Op zondag 4 juli 2004 16:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
en jij 67128
Dat maakt toch niks uit! Postcount kun je niet mee tellequote:Op zondag 4 juli 2004 16:37 schreef capibar het volgende:
[..]
ja...![]()
maar ik heb wel veel meer posts dan jij![]()
Neeeee!quote:Op zondag 4 juli 2004 16:38 schreef mordradead het volgende:
we leggen de lat bij 70k, dan kunnen de meeste "echte" sc'ers blijven en moeten raymannl en kornuiten oprotten
quote:Op zondag 4 juli 2004 16:32 schreef Lexie het volgende:
verhoudingsgewijs kunnen we ook doenquote:Op zondag 4 juli 2004 16:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Zodat het net zo leeg en rustig wordt als in OO, nee dat is leuk..quote:Op zondag 4 juli 2004 16:32 schreef Lexie het volgende:
Ik ben 16quote:Op zondag 4 juli 2004 16:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
verhoudingsgewijs kunnen we ook doen(op leeftijd
)
Ik heb geen IGN waardequote:Op zondag 4 juli 2004 16:44 schreef mordradead het volgende:
mijn ign waarde is omlaag gegaanbij jullie ook?
dan mag Capibar er ook niet meer inquote:Op zondag 4 juli 2004 16:45 schreef mordradead het volgende:
nee, je moet vóór het ek van 88 geboren zijn... wegwezen dus
quote:Op zondag 4 juli 2004 16:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
dan mag Capibar er ook niet meer in
neequote:Op zondag 4 juli 2004 16:48 schreef RaymanNL het volgende:
we kunne het toch ook op een andere manier oplosse
mag ik ook raden?quote:Op zondag 4 juli 2004 16:51 schreef mordradead het volgende:
mijn favo game.... wie is dit:
Favored platform: Xbox
Favored publisher: Nintendo
Favored developer: Nintendo
Estimated value of collection: $3,289.01**
IGN Editors' avg. score: 8.4
sinterklaas avg. score: 8.6
quote:Op zondag 4 juli 2004 16:53 schreef Tain het volgende:
[..]
mag ik ook raden?
he, ik hoor wel bij het kliekje ja?quote:Op zondag 4 juli 2004 16:47 schreef mordradead het volgende:
beter
quote:Op zondag 4 juli 2004 16:55 schreef capibar het volgende:
[..]
he, ik hoor wel bij het kliekje ja?
en ik ben hier al maanden ongewenst...![]()
weet niemand het antwoord?quote:Op zondag 4 juli 2004 16:56 schreef Tain het volgende:
[..]
pssst kijk bij mijquote:Op zondag 4 juli 2004 17:00 schreef RaymanNL het volgende:
ben je het zelf
is jou collectiewaarde op ign ook omlaag gegaan??quote:Op zondag 4 juli 2004 17:02 schreef Tain het volgende:
[..]
pssst kijk bij mij
geen idee, niet opgelet eigenlijkquote:Op zondag 4 juli 2004 17:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
is jou collectiewaarde op ign ook omlaag gegaan??
jeeej ik heb 10x zoveel spellenquote:Op zondag 4 juli 2004 17:06 schreef RaymanNL het volgende:
wacht ik heb ook ign
http://users.ign.com/collection/raymannl
ik ookquote:Op zondag 4 juli 2004 17:08 schreef Tain het volgende:
[..]
jeeej ik heb 10x zoveel spellen
jep maar ze hadden niet alle Rayman spellen op IGNquote:Op zondag 4 juli 2004 17:08 schreef mordradead het volgende:
die van mij is maar liefst 12 dollar gezakt..... zijn dat al je originele games raymannl?
skraal...quote:Op zondag 4 juli 2004 17:15 schreef mordradead het volgende:
als je die erop zet ben je zo'n loser...... jij bent 16 en hebt mar 14 games origineel (paar niet meegreekend) dan ben je ook best skraal hoor
maar ik ben nieit zo'n PC gamer, meer een NGC gamer, en daar heb ik nog niet zo veel spellen voor! Ik koop alleen wat nodig is!quote:Op zondag 4 juli 2004 17:15 schreef mordradead het volgende:
als je die erop zet ben je zo'n loser...... jij bent 16 en hebt mar 14 games origineel (paar niet meegreekend) dan ben je ook best skraal hoor
capibar.... loserquote:Op zondag 4 juli 2004 17:16 schreef capibar het volgende:
[..]
skraal...![]()
boer
wie wat waarquote:Op zondag 4 juli 2004 17:20 schreef mordradead het volgende:
capibar's game collection
total collection: 1
http://users.ign.com/collection/capibarquote:Op zondag 4 juli 2004 17:20 schreef capibar het volgende:
[..]
wie wat waar
ik heb geeneens IGN![]()
aaaaarghahahha! Zelfs minder dan mijquote:Op zondag 4 juli 2004 17:20 schreef mordradead het volgende:
capibar's game collection
total collection: 1
http://users.ign.com/collection/capibar ... ik denk dat je ooit een keer eentje aan hebt gemaaktquote:Op zondag 4 juli 2004 17:20 schreef capibar het volgende:
[..]
wie wat waar
ik heb geeneens IGN![]()
preciesquote:Op zondag 4 juli 2004 17:22 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb liever Capibar weg en dan RaymanNL
quote:Op zondag 4 juli 2004 17:25 schreef HomerJ het volgende:
Mijn favo GAM users:Giebel Mordradead Tain
ohja.. ik was te lui om al mijn games toe te voegenquote:Op zondag 4 juli 2004 17:22 schreef mordradead het volgende:
[..]
http://users.ign.com/collection/capibar ... ik denk dat je ooit een keer eentje aan hebt gemaakt
wat heeft iedereen toch tegen mijquote:Op zondag 4 juli 2004 17:25 schreef HomerJ het volgende:
Mijn favo GAM users:Giebel Mordradead Tain
Users die ik 't meest haatCapibar Rockstah Gamedemon
hehe, nee ik heb echt de voorkeur naar een paar spellen! Zoals veel van de NDS enzoquote:Op zondag 4 juli 2004 17:30 schreef mordradead het volgende:
mijn wishlist: alles wat ik nog niet heb
blijf het maar geloven jongen, blijf het maar gelovenquote:Op zondag 4 juli 2004 17:35 schreef capibar het volgende:
[..]
wat heeft iedereen toch tegen mij
ohja, het was een principe kwestie![]()
eigenlijk ben je best irritantquote:Op zondag 4 juli 2004 17:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
blijf het maar geloven jongen, blijf het maar geloven![]()
Hij was eerst volquote:Op zondag 4 juli 2004 18:58 schreef taart het volgende:
[..]
jouw lege portomonnee ligt hier nog...
waarom?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:58 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb medelijden met Capibar
Niemand mag hemquote:Op zondag 4 juli 2004 19:02 schreef Tain het volgende:
[..]
waarom?
Donequote:Op zondag 4 juli 2004 17:26 schreef mordradead het volgende:
yes ik sta ertussen![]()
![]()
trouwens jij moet je ign userlist weer eens updaten
kenne we niet, msn!quote:Op zondag 4 juli 2004 19:19 schreef jercovski het volgende:
moge mense, heej mordra, wtf moeste we van OSB doen?
alleen tegen jou cap, dan weet je ook eens hoe het is.... principes enzo... osb, rot maar op naar msn, ff kijken wie zei nog meer wat o ja taart.. taart, wie de fok is taart nou weer, wegwezen manquote:Op zondag 4 juli 2004 17:40 schreef capibar het volgende:
[..]
eigenlijk ben je best irritant![]()
heb je al een xbox?quote:Op zondag 4 juli 2004 19:06 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Done
plank aan xbox vasmaken aan de zijkant, snaren erop ----> gitaarbox.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:48 schreef Rahl het volgende:
ik heb nu ¤140 en ik verwacht dinsdag (mijn verjaardag) nog ¤100 te krijgen. Zal ik daarvan een gitaar of een xbox kopen?
quote:Op zondag 4 juli 2004 19:56 schreef capibar het volgende:
[..]
plank aan xbox vasmaken aan de zijkant, snaren erop ----> gitaarbox.
is toch leuk manquote:Op zondag 4 juli 2004 19:57 schreef Rahl het volgende:
[..]
![]()
laat maar gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |