Dat was toch wel het absolute hoogtepunt moet ik zeggenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:31 schreef twi het volgende:
Na afloop van Portugal - Griekenland heb ik met volle teugen van 'm genoten
waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Snap je wel wat brighton bedoelde?
EK is geen VBLquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gebruik de search maar zou ik zeggen
[..]
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:48 schreef gras het volgende:
Meneer BansheeBoy valt niet echt serieus te nemen. Vooral als je overmatig gebruik maakt van de-smilie.
Sorry, maar (overmatig) gebruik van smilies vind ik getuigen van enige zwakte.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Moddergooien is anders geen gemiddeld karaktertrekje van een doorgewinterde voetballer/voetblaliefhebber, ik doe daar dus niet aan mee. En ja, ik ben een groot fan van het voetbal, dus ook van C. Ronaldoquote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:41 schreef methodmich het volgende:
Zonder dat ie enige kennis heeft ja. Anders zou hij het niet zeggen. Hij kan niet hebben dat niet iedereen flauw valt van een schijnbeweginkje van C. Ronaldo.
Dan heb je mijn posts/topics over C. Ronaldo niet goed gelezen me dunkt, maar ik zal het eens samenvatten:quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar methodmich vraagt je iets te weerleggen, en dat kun je niet. Je kan alleen maar zeggen hoe geweldig je Ronaldo vind zonder er ook maar één duidelijk argument bij te bedenken.
is dat dezelfde ronaldo die op een bepaald moment op de bank zat bij man. utd omdat heel engeland zijn schijnbeweging kende?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan heb je mijn posts/topics over C. Ronaldo niet goed gelezen me dunkt, maar ik zal het eens samenvatten:
Christiano Ronaldo is goed omdat:
1. hij ontzettende goede acties heeft
2. hij erg lichtvoetig is
3. etc.
4. hij kopsterk is
5. er onzettend veel dreiging van hem komt (zie dubbele dekking in Engeland)
6. hij makkelijk mensen vrij kan zetten
7. hij in potentie de beste VOETBALLER is van het moment
Punt 1,5,6 gelden overigens ook voor Van Persie
Die jaquote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:13 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
is dat dezelfde ronaldo die op een bepaald moment op de bank zat bij man. utd omdat heel engeland zijn schijnbeweging kende?
Punt 3 van je is inderdaad vrij briljant..quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan heb je mijn posts/topics over C. Ronaldo niet goed gelezen me dunkt, maar ik zal het eens samenvatten:
3. etc.
4. hij kopsterk is
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:13 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
is dat dezelfde ronaldo die op een bepaald moment op de bank zat bij man. utd omdat heel engeland zijn schijnbeweging kende?
quote:
Het valt me een beetje tegen dat je zijn naam niet eens goed kent, maar vooruit.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
3. etc.
4. hij kopsterk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |