quote:Toch laat het Israëlische bedrijf Camero, de maker van het apparaat, weten dat het primair is ontwikkeld als hulpmiddel bij reddingsoperaties.
Tja, een (al)machtige Joodse-lobby doet wonderen!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:20 schreef LostFormat het volgende:
En dat allemaal fijn gefinancieerd door geld van de VS. Hoe bedoel je oneerlijke strijd.
Wat een gelul! Het is een uitvinding van Israelische wetenschappers, niks VS.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:20 schreef LostFormat het volgende:
En dat allemaal fijn gefinancieerd door geld van de VS. Hoe bedoel je oneerlijke strijd.
Dat houdt niet in dat het daarom betaald is door Israel zelf.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:23 schreef more het volgende:
[..]
Wat een gelul! Het is een uitvinding van Israelische wetenschappers, niks VS.
Sinds wanneer moet een strijd eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:20 schreef LostFormat het volgende:
Israel krijgt van over de hele wereld geld, zo zijn er in Europa ook veel Joden die geld schenken aan Israel. Het is dus niet alleen de Amerikaanse overheid, maar vooral Amerikaanse en Europese bedrijven/families die veel geld geven aan Israel.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:27 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat houdt niet in dat het daarom betaald is door Israel zelf.
Inderdaad, Israël laat weer eens zien wie er superieur is.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet een strijd eerlijk zijn.
Aan de Isrealitische wetenschappers:
Maar omgekeerd ook niet; vooralsnog is het gewoon een ongefundeerde bewering van jouw kant. Daarvoor bestaat een mooi spreekwoord: 'Wie een hond wil slaan, vindt altijd wel een stok'.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:27 schreef LostFormat het volgende:
Dat houdt niet in dat het daarom betaald is door Israel zelf.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:23 schreef more het volgende:
[..]
quote:New radar sees through walls
18 June, 2003
Scientists have developed portable "x-ray" radar which could help find terrorists hiding in a building or seek out people buried in an earthquake.
Staff working for Cambridge Consultants Ltd (CCL), of Cambridge, are now planning to develop products which can be used by the military and emergency services in situations such as sieges, urban warfare, fire and rescue.
BBC
De boekdrukkunst was ook door 2 mensen tegelijk op verschillende plaatsen uitgevonden.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[..]
Mwah, als je jezelf niet kietelt.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
De boekdrukkunst was ook door 2 mensen tegelijk op verschillende plaatsen uitgevonden.
Ja je schijnt er goed vrouwen en kleine kinderen mee op te kunnen sporen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:23 schreef more het volgende:
Met dit apparaat kan men overigens gerichter optreden, waardoor er minder onschuldige slachtoffers vallen.
Maar de Israelische uitvinding (Camero) is veel beter:quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
quote:New radar sees through walls
18 June, 2003
Scientists have developed portable "x-ray" radar which could help find terrorists hiding in a building or seek out people buried in an earthquake.
Staff working for Cambridge Consultants Ltd (CCL), of Cambridge, are now planning to develop products which can be used by the military and emergency services in situations such as sieges, urban warfare, fire and rescue.
BBC
[..]
Haaretzquote:Moreover, Camero has a competitor: A company called Time Domain, which also uses UWB technology to see through walls, has been active for six months and is already selling millions of dollars worth of devices a year. But Camero's technology is superior in several important respects. First, it can be used from a distance of 20 meters, whereas Time Domain's product must be right next to the wall in question. Second, it gives a detailed picture of everything in the room, whereas Time Domain's product locates objects, but gives no information about their shape or size.
Mooi toch. Kunnen ze des te eerder gevonden worden bij een aardbeving bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja je schijnt er goed vrouwen en kleine kinderen mee op te kunnen sporen.
Kijk en daarom vind ik dat ze alle isrealiers moeten .......... (vul zelf maar in; naar eigen politieke standpunt)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:32 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
Inderdaad, Israël laat weer eens zien wie er superieur is.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:41 schreef Stretto het volgende:
[..]
Kijk en daarom vind ik dat ze alle isrealiers moeten .......... (vul zelf maar in; naar eigen politieke standpunt)
Beschermen tegen de agressor?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:41 schreef Stretto het volgende:
[..]
Kijk en daarom vind ik dat ze alle isrealiers moeten .......... (vul zelf maar in; naar eigen politieke standpunt)
ik wil geen banquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ook niet. Met superieur bedoelde ik superieur op wetenschappelijk/economisch gebied.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:44 schreef Stretto het volgende:
[..]
ik wil geen ban![]()
Aha in dat opzicht.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:46 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
Ik ook niet. Met superieur bedoelde ik superieur op wetenschappelijk/economisch gebied.Say it aint so.
It's the outcome that matters, of is Afrika ineens superieur aan Amerika?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:49 schreef Stretto het volgende:
[..]
Aha in dat opzicht.
Ja, er wordt veel in Israel gepompt door het van oorsprong joodse handelaren volk.
Superieur zijn bijv. de Russen.
Met een minimale subsidie grootse dingen presteren.
Ik zou zeggen over de isrealiers: zeer hoog niveau maar niet superieur
wel t.o.v. de Moslims daar.....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:49 schreef Stretto het volgende:
[..]
Aha in dat opzicht.
Ja, er wordt veel in Israel gepompt door het van oorsprong joodse handelaren volk.
Superieur zijn bijv. de Russen.
Met een minimale subsidie grootse dingen presteren.
Ik zou zeggen over de isrealiers: zeer hoog niveau maar niet superieur
Vergeet niet dat maar 80% van Israël joods is en dat 3/4 van die 20% moslim is. En al die kindertjes steeds maar roepen: Israël alleen voor joden.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
wel t.o.v. de Moslims daar.....
Dan hebben ze die uitvinding verbeterd of opgewaardeerd ofzo. Maar om de toepassing van een uitvinding te claimen als de uitvinding zelf, tja..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:40 schreef more het volgende:
[..]
Maar de Israelische uitvinding (Camero) is veel beter:
[..]
Haaretz
Wat een Gelulquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:23 schreef more het volgende:
[..]
Met dit apparaat kan men overigens gerichter optreden, waardoor er minder onschuldige slachtoffers vallen. Verder is het apparaat zeer handig bij reddingsoperaties, aardbevingen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat een Gelul
VS geeft Miljarden aan Israel om aan deze Wapens te werken en om Palestijnen te vermoorden![]()
We hebben het slechts over superioriteit op wetenschappelijk/economisch vlak, maak je geen zorgen.quote:alleen vind ik dat gelul over superioriteit ietwat pathetisch.
quote:Wat een Gelul
VS geeft Miljarden aan Israel om aan deze Wapens te werken en om Palestijnen te vermoorden
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:06 schreef NorthernStar het volgende:
Over het palestijnse conflict kunnen jullie hier verder: [centraal topic] Israël/Palestina discussie #50
Anders gaat deze op slot
Zo makkelijk zal het apparaat niet zijn. ( technisch gezien ) Bedenken is één, ontwerpen is twee......quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:09 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
Goede zaak dat er eindelijk zo'n apparaat op de markt komt. Het verbaast me dat er nog niet eerder zoiets bedacht is gezien onze huidige positie.
Een goede start is het halve werk. Gezien onze huidige 'accomplishments' verbaast het me dat zoiets nog niet bestond.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zo makkelijk zal het apparaat niet zijn. ( technisch gezien ) Bedenken is één, ontwerpen is twee......
Ik heb geen idee, hoe het apparaat werkt dus daar kan ik geen uitspraken over doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:13 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
Een goede start is het halve werk. Gezien onze huidige 'accomplishments' verbaast het me dat zoiets nog niet bestond.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, hoe het apparaat werkt dus daar kan ik geen uitspraken over doen.
En radar kennen we al sinds de jaren '30...quote:Driedimensionaal
Een radarsysteem op basis van breedbandtechnologie produceert driedimensionale beelden van wat zich afspeelt achter een muur. Het apparaat kan gebruikt worden op een afstand van 20 meter. De afbeeldingen hebben wat weg van echografische plaatjes en worden in real time op een redelijk hoge resolutie geproduceerd.
Israel vergeldt alleen maar aanvallen door zelfmoord-mafkezen, dat heet zelfverdediging.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat een Gelul
VS geeft Miljarden aan Israel om aan deze Wapens te werken en om Palestijnen te vermoorden![]()
Moreover, Camero(Israel) has a competitor: A company called Time Domain, which also uses UWB technology to see through walls, has been active for six months and is already selling millions of dollars worth of devices a year. But Camero's technology is superior in several important respects.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:16 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
[..]
En radar kennen we al sinds de jaren '30...
Het is meer een verbetering dan een uitvinding maar die verbetering is zo groot dan je bijna van een uitvinding kunt spreken.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:24 schreef more het volgende:
[..]
Moreover, Camero(Israel) has a competitor: A company called Time Domain, which also uses UWB technology to see through walls, has been active for six months and is already selling millions of dollars worth of devices a year. But Camero's technology is superior in several important respects.
First, it can be used from a distance of 20 meters, whereas Time Domain's product must be right next to the wall in question. Second, it gives a detailed picture of everything in the room, whereas Time Domain's product locates objects, but gives no information about their shape or size.
Haaretz
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:21 schreef more het volgende:
[..]
Israel vergeldt alleen maar aanvallen door zelfmoord-mafkezen, dat heet zelfverdediging.
Over het palestijnse conflict kunnen jullie hier verder: [centraal topic] Israël/Palestina discussie #50quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat hadden ze toch al? Het ding heette tank, met een aanloop van 20 meter kunnen ze er mee door een muur rijden en dan zien ze of er een palestijn achter zit. Demonstreren ze regelmatig op het nieuws.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:18 schreef more het volgende:
...
Israëlische wetenschappers hebben een apparaat ontwikkeld waarmee door muren heen gekeken kan worden. Een belangrijke doorbraak op militair gebied, maar ook zeer handig te gebruiken bij reddingsoperaties, aldus de uitvinders.
...
De palestijnen zijn er nog beter in: Die blazen zichzelf samen met een boel onschuldige Israeliers op, en kunnen dan alles van binnen bekijken, tot aan de organen toe, van de onschuldige inwoners van Israel..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:47 schreef foton het volgende:
[..]
Dat hadden ze toch al? Het ding heette tank, met een aanloop van 20 meter kunnen ze er mee door een muur rijden en dan zien ze of er een palestijn achter zit. Demonstreren ze regelmatig op het nieuws.
Ach, de palestijnen zijn inderdaad nog net ietsjes primitiever...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:52 schreef more het volgende:
[..]
De palestijnen zijn er nog beter in: Die blazen zichzelf samen met een boel onschuldige Israeliers op, en kunnen dan alles van binnen bekijken, tot aan de organen toe, van de onschuldige inwoners van Israel..
Het palestijns gebied is niet groot, maar wel breder dan 20 meter!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:02 schreef robh het volgende:
Dit was wel nodig, met die hele grote muur die nu gebouwd wordt.
quote:it can be used from a distance of 20 meters
Da's een hek robh, een veiligheidshek , geen muur.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:02 schreef robh het volgende:
Dit was wel nodig, met die hele grote muur die nu gebouwd wordt.
Dan kan dit te gekke apparaat ook door hekken heen kijken.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:35 schreef NorthernStar het volgende:
Da's een hek robh, een veiligheidshek , geen muur.
Hey je hebt het wel over Britse Israelische wetenschappers hé? Die staan voor niks. Superieur enzo.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:36 schreef robh het volgende:
[..]
Dan kan dit te gekke apparaat ook door hekken heen kijken.Moderne techniek
![]()
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hey je hebt het wel over Britse Israelische wetenschappers hé? Die staan voor niks. Superieur enzo.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:57 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:32 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
Inderdaad, Israël laat weer eens zien wie er superieur is.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:46 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
Ik ook niet. Met superieur bedoelde ik superieur op wetenschappelijk/economisch gebied.Say it aint so.
Hard terugschreeuwen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:04 schreef Chadi het volgende:
Mooie uitvinding alleen zijn echo's altijd te beinvloeden
oneerlijke strijd? Ik mag hopen dat je het niet over de strijd tegen die Palestijnen Terroristen hebt die burgerdoelen opblazen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:20 schreef LostFormat het volgende:
eindelijk een keer verstandige praat in NWSquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:09 schreef tvlxd het volgende:
Wat een rare gedachte dat een strijd altijd eerlijk moet zijn. Het lijkt mij logisch dat de Israëliërs proberen zoveel mogelijk eigen doden te beperken en als het even kan humaan op te treden en dat de Palestijnen zo nodig met kalashnikovs tanks moeten beschieten, ja, dat is hun fout.
Als ik alles een beetje bij houd weet ik wel dat de palestijnen expres kinderen dood laten gaan voor de media, zodat het zielig lijkt en dat ze daarom gelijk willen krijgen. De israeliers vechten alleen om hun eigen land te verdedigen, en hierbij doden ze alleen terroristen. De palestijnen blazen een bus op om zo laf als ze zijn burgers te dodenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat een Gelul
Onderzoek naar atoomsplitsing was ook niet bedoeld om er wapentuig van te maken.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:23 schreef more het volgende:
[..]
Met dit apparaat kan men overigens gerichter optreden, waardoor er minder onschuldige slachtoffers vallen. Verder is het apparaat zeer handig bij reddingsoperaties, aardbevingen.
Je hebt gelijk. Laten we de Palestijnen ook nog wat bommetjes geven. Er gaan al veels te weinig mensen dood de laatste tijd.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:20 schreef LostFormat het volgende:
Welke strijd?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:20 schreef LostFormat het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:26 schreef Dance-Commander het volgende:
Wall-hack!
maar niet alleen onder hun eigen volk, ook onder de palesijnen. waarom zouden ze anders bijna al hun aanvallen 's nachts doen ipv overdag, de palestijnen zullen de israelische helikopters toch niet uit de lucht schieten want ze hebben geen eens een normaal leger. De israeliers doen dit alleen omdat ze dan zo min mogelijk onschuldige palestijnen zullen raken. Zoiets kan je van de palestijnen niet zeggen lijkt mequote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:13 schreef Vision het volgende:
psies. de israeliers willen zo veel mogelijk leed voorkomen (iig onder hun eigen volk) en proberen (terecht) op alle gebieden de aanslag plegers te slim af te zijn.
Nou ja, ze kunnen vast wel wat raketten lenen van een naburige groep.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 05:17 schreef joohgf het volgende:
[..]
maar niet alleen onder hun eigen volk, ook onder de palesijnen. waarom zouden ze anders bijna al hun aanvallen 's nachts doen ipv overdag, de palestijnen zullen de israelische helikopters toch niet uit de lucht schieten want ze hebben geen eens een normaal leger.
Nee hoor.. heel begrijpelijk, kijk maar eens om je heenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:09 schreef lionsguy18 het volgende:
Vreemd dat moslims nooit eens iets uitvinden![]()
Ik dacht Shoarma, maar zelfs dat komt oorspronkelijk uit Israel.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:09 schreef lionsguy18 het volgende:
Vreemd dat moslims nooit eens iets uitvinden![]()
Ach ja, de Palastijnen zijn heel symphatiek en laten de Joden dan ook altijd netjes met rust,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:02 schreef Meki het volgende:
Wat een Gelul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |