Hmmz, ik vond Hugo Borst gister voor het eerst wel grappig eigenlijk... En vooral dat stukje tegen Jack van Gelder...!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:35 schreef alkaholic63 het volgende:
Tsjonge jonge wat een kneus is die Hugo Borst.
Gaat hij achterbaks citaten van Jack van Gelder oplezen van z'n papiertje die hij even verzameld heeft. Kijk er heeft zich inderdaad een ommekeer voorgedaan van een hetze tegen advocaat naar medelijden voor deze man. Maar dan een beetje de zwarte piet toespelen naar je collega om aan te geven dat je zelf altijd standvastig bent gebleven
Lullig om zo iemand voor het blok te zetten, niet echt collegiaal.
Je zag inderdaad z'n gezicht wegtrekken met de gedachten wat ben je nu aan het doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:43 schreef Markman het volgende:
vond het wel goed. die jvg is toch om te kotsen of niet soms? irritante commentator, laat mensen nooit uitspreken. Wegwezen. Je zag dat jvg het niet echt cool vond van borsthehehe
Als je wel eens iets leest van die gast...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:44 schreef American_Nightmare het volgende:
Domme relnicht dat het is.. als je die gast tof vind.....
Ik vind het niet echt journalistiek, maar meer een manier om zich te profileren.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:53 schreef ErikT het volgende:
[..]
Als je wel eens iets leest van die gast...
Oordelen op flitsen is zo makkelijk. Iedere mening die hij ergens over heeft is gefundeerd. Zo ken ik er niet veel op TV / in de sportjournalistiek.
Maar, maar wat wil je hier nou mee zeggen!?' Hugo, wat wil je hiermee bereiken!? © Jvgquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:56 schreef PLAE@ het volgende:
DIe blik van van Gelder, die wist echt niet wat ie moest verwachten haha. Wat kookte hij van woede![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |