abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20353135
Ik heb van de week 3 CF kaarten van 512 MB bestelt (voor de digicam) bij Opus Supplies. Er stond bij dat de levertijd 1-2 dagen was. Ik zit nu inmiddels al een week te wachten en aangezien ik ze aanstaande woensdag in huis moet hebben (vakantie) heb ik ze geprobeerd te bellen. Krijg ik een antwoordapparaat aan de lijn dat zegt dat ik maar een e-mail moet sturen, waarom hebben ze dat nummer dan . Dus ik heb 2 dag geleden een e-mail gestuurd en ik heb nog steeds geen reactie. Hoe moet ik gvd met die lui in contact komen.

Verder heeft Opus Supplies op hun website een Thuiswinkel Waarborg staan van de Consumentenbond. Niet dat ik enige waarde hecht aan die club maar deze behandelingswijze kan toch echt geen keurmerk verdienen.

Ik heb inmiddels gelukkig een KvK nummer weten te achterhalen dus ik ga morgen even hun echte telefoonnummer opzoeken en eens een hartig woordje met ze spreken. Maar mijn tip, koop niet bij Opus Supplies.

[ Bericht 0% gewijzigd door Steijn op 02-07-2004 02:21:05 ]
pi_20353253
Zijn er nog mensen die ook ervaring hebben met die tent?
pi_20353384
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 02:28 schreef Steijn het volgende:
Zijn er nog mensen die ook ervaring hebben met die tent?
Ja alleen maar goede eigenlijk, snel en betrouwbaar.
Powered by JanetjeŽ
pi_20353483
Heb ook niks te klagen over Opus , levertijd wil ook niet zeggen dat je het ook binnen 1 a 2 dagen in je huis hebt......
Het moet nog met de post of een postbedrijf , duurt meestal een week... niks raars aan.

Je kan zelfs opzoeken met je bestelnummer bij TPG post waar ie nu ongeveer is

En sluit me bij Dubbeldrank aan , ik heb absoluut niks te klagen over Opus , betrouwbaar , goede prijs/kwailteit verhoudingen , en 1 week heb je het thuis (en ja dat is best snel )
Oh ja joh?
  vrijdag 2 juli 2004 @ 03:44:42 #5
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_20353540
Opus
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_20353664
met opus heb ik totaal gen problemen. dinsdag 2 spindeltjes dvd's besteld en donderdag in huis.
misschien hadden ze jou spullen niet meer op voorraad . vraag heb je ze al betaald of onder rembours . in het geval van het laatste geval geen probleem gewoon ergens anders die kaarten halen en die van opus worden gewoon terug gestuurd .
  vrijdag 2 juli 2004 @ 07:00:51 #7
5105 Basix
Please go offline.
pi_20353695
Ik heb ook enige ervaring met Opus, en eigelijk niks dan lof. Ik bestel er altijd m'n lege DVD's
én hoesjes en het wordt altijd netjes bezorgd met inachtname van de levertijd. Ik heb 1x een verkeerde levering ontvangen (DVD-R ipv de bestelde DVD+R), gebeld, en de volgende dag werd het hele zooitje per koerier omgeruild... Dus sorry... niks dan lof
Contemplation: If today was perfect there would be no need for tomorrow
  vrijdag 2 juli 2004 @ 07:46:06 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_20353861
Volgens mij kan je ook gewoon langs bij opus toch?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_20353904
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 07:46 schreef ook_gek het volgende:
Volgens mij kan je ook gewoon langs bij opus toch?
Nee dat kan niet meer. Ik heb ook nooit problemen met ze gehad, altijd prima service.
Feestje? Maak eens een button
<--- www.buttonservice.nl --->
pi_20353914
opus prima zaak, bestelde eens 5 spindels en wat dvd hoesjes, kreeg ik gratis een hele doos dvd hoesjes erbij en het was ook nog binnen 3 dagen in huis
Even a broken clock is right twice a day.
pi_20353934
Heb ook goeie ervaring met Opus. Geld overgemaakt en binnen een paar dagen had ik mijn bestelling in huis. Ik had een doos met 100 dvdhoesjes besteld
pi_20354057
Alleen maar goede ervaringen met Opus .. weet je zeker dat het niet aan jezelf ligt
  vrijdag 2 juli 2004 @ 08:19:01 #13
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20354070
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 02:28 schreef Steijn het volgende:
Zijn er nog mensen die ook ervaring hebben met die tent?
ja, ze leveren snel en goedkoop... 100 dvdtjes voor 65 eur ex. en dan krijg je er gratis 100 amaray cases bij en dat binnen 2 of 3 dagen op de stoep...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_20354175
Dat logo van de consumentenbond mogen ze eigenlijk niet meer gebruiken. De consumentenbond is al zo'n half jaar geleden gestopt met het keuren van Websites. Verder altijd goede ervaringen met Opus al heb ik nu een paar hoesjes besteld die naar 6 dagen nog niet binnen heb. Ik heb gewoon een mailtje gestuurd, meestal komt het dan wel goed.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_20354335
Op die site is toch een help systeem te vinden? Daar had ėk binnen 5 minuten antwoord.
pi_20354358
gehugenkaartjes zjin erg schaars. daarom maybe langere levertijd
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
pi_20354530
Gemiddelde score van de shop survey van Tweakers is toch wel goed te noemen?
If I am not back in 5 minutes.... just wait longer
  vrijdag 2 juli 2004 @ 09:28:05 #18
17084 LEiPiE
Waarom makkelijk doen...
pi_20354708
We hebben al jaren lang een goede band met Opus, amper problemen mee... is knap dat de TS op basis van 1 incident meteen de hele zaak in de grond wil boren.
(niet dat ik 't niet begrijp ofzo, ik hoop nu ook nog snel van alles binnen te krijgen voor ik op vakantie ga Gelukkig heb ik m'n compact flash ruim van te voren gehaald (3x128 is ruim voldoende voor een 2MP camera )
pi_20361775
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 08:54 schreef Vodka_Lime het volgende:
gehugenkaartjes zjin erg schaars. daarom maybe langere levertijd
Dat mogen ze dan wel op hun website zetten.
pi_20361826
Ik heb mail terug gehad, finally. Maar in plaats van zelf het boetenkleed aan te trekken krijg ik een geirriteerd mailtje terug met daar in dat daar afgelopen vrijdag een mail over is verzonden. Ik heb niets van ze gezien dus ze liegen gewoon.

De CF-kaartjes hebben inderdaad vertraging opgelopen. Ze mogen nu wel heel veel vaart gaan zetten want woensdag moet ik ze hebben.
pi_20361927
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 09:28 schreef LEiPiE het volgende:
We hebben al jaren lang een goede band met Opus, amper problemen mee... is knap dat de TS op basis van 1 incident meteen de hele zaak in de grond wil boren.
Over een paar dagen uitloop zul je mij niet horen, maar ik had el meer dan een week geen enkele reactie of ander teken van leven gezien. Gek dat dat alleen bij mij het geval is. En 1 incident is er gewoon een teveel, zeker als je snelheid voorop hebt staan. Ik heb bij talloze andere zaken bestelt en dat is altijd foutloos gegaan, het kan dus wel.
quote:
(niet dat ik 't niet begrijp ofzo, ik hoop nu ook nog snel van alles binnen te krijgen voor ik op vakantie ga Gelukkig heb ik m'n compact flash ruim van te voren gehaald (3x128 is ruim voldoende voor een 2MP camera )
Hier een 4 MP en een 8 MP camera dus die 512 MB kaartje heb ik wel nodig.
pi_20361978
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 08:17 schreef R0elio het volgende:
Alleen maar goede ervaringen met Opus .. weet je zeker dat het niet aan jezelf ligt
Bestelling geplaatst, bevestiging binnen, precies volgens de voorgeschreven betaalwijze (direct) betaald. Volgens mij ligt de fout bij hun.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 14:33:44 #23
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_20361993
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:31 schreef Steijn het volgende:
Ik heb bij talloze andere zaken bestelt en dat is altijd foutloos gegaan, het kan dus wel.
En er zullen ook mensen zijn die bij die zaken eens langer hebben moeten wachten. Dat is nou eenmaal ook het (kleine) risico van het bestellen van spullen. Als je 100% zeker wilt weten dat je iets op tijd in huis hebt, dan kun je het beter in een winkel kopen, en niet bestellen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_20362240
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En er zullen ook mensen zijn die bij die zaken eens langer hebben moeten wachten. Dat is nou eenmaal ook het (kleine) risico van het bestellen van spullen. Als je 100% zeker wilt weten dat je iets op tijd in huis hebt, dan kun je het beter in een winkel kopen, en niet bestellen.
Als ze op hun site hadden staan dat de levertijd een week ofzo was had ik ze daar niet bestelt. Ze liegen op de website en dan zou dat mijn risico zijn.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 15:09:54 #25
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_20363132
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 14:42 schreef Steijn het volgende:

[..]

Als ze op hun site hadden staan dat de levertijd een week ofzo was had ik ze daar niet bestelt. Ze liegen op de website en dan zou dat mijn risico zijn.
Ze weten zelf van te voren niet exact hoe lang het duurt. Als ze zelf niks meer hadden en moeten bestellen, dan duurt het iets langer, dat staat trouwens ook op de site. En ja, dat is jouw risico.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_20503903
Het begint nu toch wel grondig uit de hand te lopen. Ik wacht nu al 16 dagen. Ik denk er over de bestelling te annuleren want dit schiet niet op.
pi_20506619
Gewoon annuleren...
En dan niet meteen bij Xenon bestellen, want dan kun je nog langer wachten
  vrijdag 9 juli 2004 @ 16:41:51 #28
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_20513890
winkel misschien een optie?
pi_20524259
Jeuh, ik heb een bericht met een keihard 'Uw bestelling is verzonden'. Maar dat was eens en nooit weer.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:36:33 #30
83951 rashudo
project 2501
pi_20529077
straks besteld ie bij andere duurt het ook zo lang.. omdat ze met z'n allen op dezelfde leverancier zitten te wachten..
Their eyes opaque.
pi_24516794
<kickje >

opus is echt een kut bedrijf !!
slechte service lijn!! slecht antwoorden op mail.
wacht nu 1.5 week ruim op mijn bestelling.
ze hebben vertraging zeggen ze nou die hebben ze al vanaf november
mijn reet ze voeren gewoon niks uit daar!!
als ik het vandaag niet binnen krijg uiterlijk morgen
ga ik bezoekje brengen. en beuk ik ze helemaal gek .
in zoon geval is het geen zinloos geweld
maar geweld met goede reden.
ik wens niet als stront behandeld te worden.
en vele andere gedubeerde(zie tweakers)
en ik ga zo ook even de concumenten bond bellen over die zaak

dawn wat een bagger winkel.
bestel hierna nooit meer wat op opus
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  dinsdag 11 januari 2005 @ 15:33:06 #32
83951 rashudo
project 2501
pi_24518497
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 13:20 schreef CecilBDemented het volgende:
<kickje >

opus is echt een kut bedrijf !!
slechte service lijn!! slecht antwoorden op mail.
wacht nu 1.5 week ruim op mijn bestelling.
ze hebben vertraging zeggen ze nou die hebben ze al vanaf november
mijn reet ze voeren gewoon niks uit daar!!
als ik het vandaag niet binnen krijg uiterlijk morgen
ga ik bezoekje brengen. en beuk ik ze helemaal gek .
in zoon geval is het geen zinloos geweld
maar geweld met goede reden.
ik wens niet als stront behandeld te worden.
en vele andere gedubeerde(zie tweakers)
en ik ga zo ook even de concumenten bond bellen over die zaak

dawn wat een bagger winkel.
bestel hierna nooit meer wat op opus
Ik bestelde laatst een frietje bij een patatkraam.. duurde wel 10 minuten voordat ik het kreeg. Ik heb die gasten helemaal in elkaar geslagen, stelletje eikels.
Their eyes opaque.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 18:32:02 #33
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_24519922
Ik had het omgekeerd;

Ik bestelde laatst een pizza bij een bezorgdienst. "Duurt ongeveer een half uurtje" werd er gezegd.
Staan ze binnen 20 minuten al voor de deur. Ben ik helemaal in elkaar geramd door die bezorger zeg! Maar wel lekkere pizza.
Ik heb al een boek.
pi_24519995
Ik had ook iets vergelijkbaars;

Ik ging ff een pakketje ophalen bij het postkantoor. Dacht dat ik er kwart voor zes zou zijn. Kom ik er precies om kwart voor zes aan! Ik was zo boos, ik heb mezelf helemaal in elkaar geramd, stomme eikel!
  woensdag 12 januari 2005 @ 06:37:07 #35
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24527317
Fuck, ik probeerde om precies 6:37 te posten, en dan lukte me, sta er nu flink op los te beuken
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 12 januari 2005 @ 12:32:54 #36
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_24530597
Ik bestelde laatst een rolletje dvd's en wat printercartridges bij Opus die binnen een week geleverd zouden worden. Komt de postbode nog geen week later een pakketje brengen. Wat denk je? DVD's en cartridge's! Van Opus! Ik ben toen onmiddellijk naar Opus gegaan en heb alles daar in elkaar geslagen! Slechte service; ze houden zich niet aan hun afspraken. En dat terwijl ik niet eens op vakantie ga woensdag.

Opus is een kutbedrijf!
Ik heb al een boek.
pi_24530913
hier laatst 2 orders geplaats. duurde alle 2 1 week, dit is ook logisch omdat er overal staat dat ze ergenstige vertragingen hebben doro de vele orders...
  vrijdag 14 januari 2005 @ 06:19:00 #38
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_24557379
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 12:55 schreef danooontje het volgende:
hier laatst 2 orders geplaats. duurde alle 2 1 week, dit is ook logisch omdat er overal staat dat ze ergenstige vertragingen hebben doro de vele orders...
Welnee; je taalbeheersing (lees: niet beheersen van je taal) irriteerde ze gewoon.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:50:18 #39
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_24560619
Ik had laatst ook iets; zit ik laatst op Fok! en plaats een reactie in een bepaald topic. Aangezien ik nogal een taalpurist ben, ging ik er van uit dat ik geen fouten gemaakt zou hebben.
Zie ik later de door mijzelf geplaatste tekst, zit er een fout in! Toen heb ik een goede, sportieve vriend gebeld en me door hem eens flink in elkaar laten rammen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Rio op 14-01-2005 11:56:29 ]
Ik heb al een boek.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 13:02:09 #40
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 15 januari 2005 @ 13:06:19 #41
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_24579480
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 01:35 schreef Steijn het volgende:
Jeuh, ik heb een bericht met een keihard 'Uw bestelling is verzonden'. Maar dat was eens en nooit weer.
En heb je ze eigenlijk nog gehad?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_24583545
Opus is inderdaad een bedrijf met een teringslechte kutservice.

ik daar een dvd-brander bestelt + lege dvd's etc..was in totaal een bestelling van 190 euri..

HEB IK DAAR VERDOMME 4 WEKEN OP MOETEN WACHTEN ZONDER DAT ZE OOIT CONTACT HEBBEN OPGENOMEN DAT ER IETS NIET LEVERBAAR WAS ETC..

ik had verdomme vooruit betaald en dan krijg je zo'n slechte kutservice.
pi_24587423
niks dan lof voor opus hier
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_27083959
ik ben erg tevreden over Opus Supplies. Lekker goedkoop en vrij vlotte levering. laatst weer 200 lege dvd's besteld daarzo en dat gaat prima. Wie besteld er dan ook een paar dagen voordat ie op vakantie gaat nog z'n kaartjes
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_27084023
1 keer 200 cd's, 1 inktpatroon, en 50 dvd+r'etjes besteld.
Kreeg alleen 25 dvd's ipv 50, maar na een telefoontje (2) alsnog opgestuurd gehad.
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
  Spellchecker dinsdag 17 mei 2005 @ 15:05:55 #46
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_27084561
Paar weken geleden 200 CD-R's, 200 lege CD-doosjes, 100 DVD+R's en 100 DVD hoesjes besteld (die DVD+R's waren voor de vriend van mijn zusje), waren binnen een week binnen (was ook een behoorlijk pakket wat ze af moesten leveren ).

[edit]
En dat alles onder rembours uiteraard, voor ¤4,- (oid) extra vermijd je veel risico's
Tevens -purist.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 16:33:52 #47
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_27087374
Ik krijg nog geld van Opus! En maar niet wilen betalen he!

Het ging zo. Ik bel naar Opus en vraag wat het bestellen van een 512 Mb sd-kaartje kost. "99 euro meneer." Ik zeg "O dat is mooi, nou luister, ik bestel dit kaartje NIET bij Opus. Dus 99 euro graag krijg ik van u." - "Ja hallo meneer denkt u dat we hier een beetje..." - "DAN NIET! Als het zo moet, pak ik de zaken meteen goed maar groot aan!" Dus ik naar Opus, ik sla die gasten helemaal in elkaar en ga vervolgens naar mijn bank. "Goedemiddag, zeseneenhalve ton graag krijg ik van u."
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_27088723
jaja mmmm(snap er geen klote van...)
opus rulez..
duurt alleen wel een klein weekje van bestellen tot afleveren maar is niks mis mee met deze prijzen!
pi_28363626
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wie besteld er dan ook een paar dagen voordat ie op vakantie gaat nog z'n kaartjes
pi_28404900
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 12:55 schreef danooontje het volgende:
hier laatst 2 orders geplaats. duurde alle 2 1 week, dit is ook logisch omdat er overal staat dat ze ergenstige vertragingen hebben doro de vele orders...
dat staat er ook al een dik half jaar, er zijn betere winkels!!!
Cooky
  zaterdag 2 juli 2005 @ 01:42:41 #51
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_28405251
Ik dacht laatst ook dat ik een betere winkel had gevonden. Dus ik helemaal blij! Bleek achteraf dat ik wel drie dagen op mijn spullen moest wachten!

Ik heb toen, per fietskoerier, die spullen naar die winkel terug laten brengen en heb die koerier gelijk de hele winkel in elkaar laten trappen! Dat zal ze leren!
Ik heb al een boek.
pi_28405294
Cooky
  zaterdag 2 juli 2005 @ 10:20:59 #53
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_28407933
dude, planning... je moet ook niet daadwerkelijk 2 DAGEN VOOR je vakantie gaan bestellen.. hou altijd wat speling. bij mij leveren ze meestal op tijd (1x duurde het langer..)
pi_28408054
Ik wacht nog steeds op de computer die ik daar besteld hebt, een pentium 286.. heb ze al gebeld etc maar nooit gehoord. Baggershop
  Eindredactie Games donderdag 28 juli 2005 @ 14:44:50 #55
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_29202128
ik heb nog 2 pakketjes inkt van hun omdat ze te lui waren om het op te halen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:34:20 #56
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_29203811
ik had een 40x dvd +++ brander besteld bij ze... ik maar wachten...... toen kwam ik aan, heb ik hem op de grond gelegd en helemaal in elkaar gestampt!! Daarna de bezorger op z'n bek gerost en gevraagd of ie de boodschap even wilde doorgeven.. ofzo..
pi_29686250
ik zeg, biertje?

Ps. ervaringen met opus al beter? Of toch nog nie?
Cooky
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:39:50 #58
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_29686513
Okee, we gaan wel weer ontopic.wel jammer

Ik heb nul klachten over Opus en bestel er toch wel met enige regelmaat.
Ik heb al een boek.
pi_29686559
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 15:34 schreef Rutger1983 het volgende:
ik had een 40x dvd +++ brander besteld bij ze... ik maar wachten...... toen kwam ik aan, heb ik hem op de grond gelegd en helemaal in elkaar gestampt!! Daarna de bezorger op z'n bek gerost en gevraagd of ie de boodschap even wilde doorgeven.. ofzo..
Jij zo 50 cent toewerpen zo van ja ik heb hem toch gekocht !!!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:57:29 #60
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_29686904
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 12:42 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Jij zo 50 cent toewerpen zo van ja ik heb hem toch gekocht !!!
Goh, wat een leuke (matige) grap
Signature:
Maximaal
4
regels
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:08:05 #61
83951 rashudo
project 2501
pi_29687148
Ik heb nog nooit wat besteld bij Opus. Gisteren kwam de bezorger niet, dus ik kon hem ook niet op z'n bek rammen. Best matig eigenlijk.
Their eyes opaque.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:10:55 #62
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_29687212
Je KAN natuurlijk, als je het snel wilt hebben, ook naar de lokale foto toko gaan. Maar neej, het moet elcheapo, dus ff snel een prijssie opzoeken via Internet.. Tja, hoe komen ze aan die lagere prijzen? Omdat ze geen voorraden hebben lambal! Zij zijn dus afhankelijk van leveranciers. Als deze leveranciers aangeven dat het binnen 2 dagen binnen is, ze plaatsen een bestelling en de leverancier geeft dan pas aan dat het een week kan duren is het voor hen ook overmacht. Moet je niet gaan liggen janksmoelen.

Ik geef toe: de communicatie had misschien iets beter gekund, en het is wel vreemd dat ze beweren een mailtje te hebben gestuurd. Heb je toevallig ook geen Outlook 2003, dattie in je spamfolder ofzo zit..? Ken allemaal natuurlijk..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')