Nou ik ben er nu... Maar niemand zegt iets!!quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:17 schreef Alicey het volgende:
Ik ben er ong. 20:00, weet niet hoe het met anderen zit?
Jammerquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:03 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Jaiks...helemaal vergeten![]()
![]()
Sorry... Als ik ook iets niet in mijn agenda zet...vergeet ik t dus... zeefje...
Komt voor de bakkerquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:14 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Volgende keer in je agenda schrijven he?![]()
Zijn er nog mensen die ook voor 3 november (dan ga ik namelijk op vakantie) willen orakelen??? Ik heb nog wel een vraagje...of 100quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
En de volgende orakelsessie is op...
*geeft hint*
wij moeten ook nog steeds een keer wat afspreken hequote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:26 schreef livEliveD het volgende:
Ik kan zelf niet orakelen maar heb idd wel 'zin' in een sessie. Volgende week een avond prikken? (ik kan vrijdag niet en weekend wordt lastig) of de week erop?
Misschien kom ik ff lurken, kijken hoe het gaat. Ik leg zelf weleens tarot maar meer als hobby (met uitlegboekje erbijquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:02 schreef ReCreative het volgende:
Geartsjuh, Alicey en ik hebben het er even over gehad op IRC, en volgende week zaterdag zou ons goed uitkomen voor de volgende orakelsessie. Yvonne is er dan ook. Het gaat om 30 oktober.
Willen de mensen die willen orakelen even hier melden of zaterdag schikt? Dan weten we dat vast.
Me too, boekje er bij 'hee die kaart ken ik nog niet' *blader* volgende kaartquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:19 schreef Morwen het volgende:
Misschien kom ik ff lurken, kijken hoe het gaat. Ik leg zelf weleens tarot maar meer als hobby (met uitlegboekje erbij).
Zou je voor mij willen leggen volgende week? (Over het algemeen leg ik zelf, maar ik zou zelf ook wel weer eens een legging willen die "clean" is.quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien kom ik ff lurken, kijken hoe het gaat. Ik leg zelf weleens tarot maar meer als hobby (met uitlegboekje erbij).
tevens tvp
Ow jeetje, wat liefquote:Op zondag 24 oktober 2004 01:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou je voor mij willen leggen volgende week? (Over het algemeen leg ik zelf, maar ik zou zelf ook wel weer eens een legging willen die "clean" is.).
Voor mij dus ook.. Maar als ik voor mezelf leg ben ik bang dat de wens de vader van de gedacht wordt zeg maar.. Ik zou graag een "objectieve" legging ontvangen zeg maar.quote:Op zondag 24 oktober 2004 02:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow jeetje, wat lief![]()
Ik ben nogal chaotisch, hoor, al komt het uit een goed hart. Ik word er verlegen van. Mijn insteek heeft alles met het allerdiepste respect te maken en ik wil graag samen nadenken. De tarot is voor mij geen waarheid, maar een manier om dieper inzicht te krijgen.
Het lijkt mij een prettige karakter-eigenschap.quote:Je kent mij niet eens en wilt mij een legging voor jou laten doen, wat een kracht heb jijWauw, het is voor mij een eer om dat te doen voor jou
![]()
Sorry, ik ben altijd wat erg enthousiast, mijn kracht en zwakte soms![]()
Ik heb MSN (Zie profiel). Aan de andere kant kun je me ook volgende week bij de sessie vragen stellen.quote:Ik weet niet of je msn hebt, maar misschien is het als voorbereiding wel handig als je me een mailtje stuurt met wat algemene informatie (adres staat in mijn profiel)![]()
Yep, das dus dat chaotische, ik zag na mijn post pas dat je msn hebtquote:Op zondag 24 oktober 2004 02:19 schreef Alicey het volgende:
Ik heb MSN (Zie profiel). Aan de andere kant kun je me ook volgende week bij de sessie vragen stellen.
Ik weet eigenlijk mijn persoonlijke kaart niet meer, is me wel ooit verteld.. Aan andere kant vraag ik me af of het zo statisch is... Ik kan er wel eens eentje trekken. Aan de andere kant, kom volgende week on-line.quote:Op zondag 24 oktober 2004 02:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, das dus dat chaotische, ik zag na mijn post pas dat je msn hebtEn ik wil eigenlijk alleen ff je persoonlijke kaart weten, want daar begin ik mee. Dus Koningin van Staven, Pentagrammen, Bokalen of Zwaarden?
Mijn beginkaart is Koningin van Staven, vooral de zwarte kat is typerend voor mij die zit irl bijna standaard aan mijn voeten. Weet je gelijk ook wat van mij
![]()
Denk er nog ff over na, voor mij is het EEN manier om contact te maken. Al sta ik ook open voor een blanco legging, met mij kan je alle kanten opquote:Op zondag 24 oktober 2004 02:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk mijn persoonlijke kaart niet meer, is me wel ooit verteld.. Aan andere kant vraag ik me af of het zo statisch is... Ik kan er wel eens eentje trekken. Aan de andere kant, kom volgende week on-line.Ikzelf zie vooral heil in een blanco legging. Juist dat kan voor mij soms verhelderend werken.
Uurtje of acht begint het meestal welquote:Op zondag 24 oktober 2004 02:50 schreef Morwen het volgende:
Time?
A, ok, zo'n vermoeden had ik alquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:12 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Uurtje of acht begint het meestal wel. Je kunt ook later binnenkomen hoor, da's geen probleem
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |