abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21736474
Nogmaals bedankt Alicey! Geweldige legging en erg treffend!

[ Bericht 100% gewijzigd door Geartsjuh op 04-09-2004 12:48:42 ]
pi_21736533
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 17:17 schreef Alicey het volgende:
Ik ben er ong. 20:00, weet niet hoe het met anderen zit?
Nou ik ben er nu... Maar niemand zegt iets!!
pi_21744303
Jaiks...helemaal vergeten Sorry... Als ik ook iets niet in mijn agenda zet...vergeet ik t dus... zeefje...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_21744474
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 12:03 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Jaiks...helemaal vergeten Sorry... Als ik ook iets niet in mijn agenda zet...vergeet ik t dus... zeefje...
Jammer . Het was wel gezellig, uiteindelijk werd het best wel druk en werden er een hoop leggingen gedaan door Alicey .

Volgende keer in je agenda schrijven he? btw ik ken het wel hoor, vergeet ook veel als ik het niet opschrijf ergens momenteel
pi_21744905
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 12:14 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Volgende keer in je agenda schrijven he?
Komt voor de bakker
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_21748360
Deze muts is het ook helemaal vergeten beetje jammer volgende keer ga ik het ook maar heel groot in mijn agenda schrijven.
"vele wegen leiden naar de top van de berg, maar het uitzicht is altijd hetzelfde"
pi_22201038
En de volgende orakelsessie is op...

*geeft hint*

pi_22779190
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 20:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
En de volgende orakelsessie is op...

*geeft hint*

Zijn er nog mensen die ook voor 3 november (dan ga ik namelijk op vakantie) willen orakelen??? Ik heb nog wel een vraagje...of 100
  donderdag 21 oktober 2004 @ 23:26:35 #84
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_22784074
Ik kan zelf niet orakelen maar heb idd wel 'zin' in een sessie. Volgende week een avond prikken? (ik kan vrijdag niet en weekend wordt lastig) of de week erop?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_22784686
Ah nieuwe sessie . Ik ben er als ik kan, als lurker of als vragensteller . Volgende week een avond is perfect...
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 11:31:39 #86
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_22792387
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 23:26 schreef livEliveD het volgende:
Ik kan zelf niet orakelen maar heb idd wel 'zin' in een sessie. Volgende week een avond prikken? (ik kan vrijdag niet en weekend wordt lastig) of de week erop?
wij moeten ook nog steeds een keer wat afspreken he
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_22831321
Geartsjuh, Alicey en ik hebben het er even over gehad op IRC, en volgende week zaterdag zou ons goed uitkomen voor de volgende orakelsessie . Yvonne is er dan ook. Het gaat om 30 oktober.

Willen de mensen die willen orakelen even hier melden of zaterdag schikt? Dan weten we dat vast .

[ Bericht 1% gewijzigd door ReCreative op 24-10-2004 00:08:05 ]
pi_22831615
Jammer, dan zit ik op Netgamez..
  zondag 24 oktober 2004 @ 00:19:09 #89
84524 Morwen
I got life
pi_22831760
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 00:02 schreef ReCreative het volgende:
Geartsjuh, Alicey en ik hebben het er even over gehad op IRC, en volgende week zaterdag zou ons goed uitkomen voor de volgende orakelsessie . Yvonne is er dan ook. Het gaat om 30 oktober.

Willen de mensen die willen orakelen even hier melden of zaterdag schikt? Dan weten we dat vast .
Misschien kom ik ff lurken, kijken hoe het gaat. Ik leg zelf weleens tarot maar meer als hobby (met uitlegboekje erbij ).

tevens tvp
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_22832451
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 00:19 schreef Morwen het volgende:
Misschien kom ik ff lurken, kijken hoe het gaat. Ik leg zelf weleens tarot maar meer als hobby (met uitlegboekje erbij ).
Me too, boekje er bij 'hee die kaart ken ik nog niet' *blader* volgende kaart .

Ik lurk waarschijnlijk ook . Als je een vraag hebt kun je die natuurlijk zo stellen aan één van de orakelatoren .
  zondag 24 oktober 2004 @ 01:51:53 #91
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_22833602
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 00:19 schreef Morwen het volgende:

[..]

tevens tvp
Zou je voor mij willen leggen volgende week? (Over het algemeen leg ik zelf, maar ik zou zelf ook wel weer eens een legging willen die "clean" is. ).
  zondag 24 oktober 2004 @ 02:12:24 #92
84524 Morwen
I got life
pi_22833935
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 01:51 schreef Alicey het volgende:

[..]

Zou je voor mij willen leggen volgende week? (Over het algemeen leg ik zelf, maar ik zou zelf ook wel weer eens een legging willen die "clean" is. ).
Ow jeetje, wat lief

Ik ben nogal chaotisch, hoor, al komt het uit een goed hart. Ik word er verlegen van. Mijn insteek heeft alles met het allerdiepste respect te maken en ik wil graag samen nadenken. De tarot is voor mij geen waarheid, maar een manier om dieper inzicht te krijgen.

Je kent mij niet eens en wilt mij een legging voor jou laten doen, wat een kracht heb jij Wauw, het is voor mij een eer om dat te doen voor jou

Sorry, ik ben altijd wat erg enthousiast, mijn kracht en zwakte soms

Ik weet niet of je msn hebt, maar misschien is het als voorbereiding wel handig als je me een mailtje stuurt met wat algemene informatie (adres staat in mijn profiel)
Only Human
  zondag 24 oktober 2004 @ 02:19:49 #93
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_22834031
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 02:12 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ow jeetje, wat lief

Ik ben nogal chaotisch, hoor, al komt het uit een goed hart. Ik word er verlegen van. Mijn insteek heeft alles met het allerdiepste respect te maken en ik wil graag samen nadenken. De tarot is voor mij geen waarheid, maar een manier om dieper inzicht te krijgen.
Voor mij dus ook.. Maar als ik voor mezelf leg ben ik bang dat de wens de vader van de gedacht wordt zeg maar.. Ik zou graag een "objectieve" legging ontvangen zeg maar.
quote:
Je kent mij niet eens en wilt mij een legging voor jou laten doen, wat een kracht heb jij Wauw, het is voor mij een eer om dat te doen voor jou

Sorry, ik ben altijd wat erg enthousiast, mijn kracht en zwakte soms
Het lijkt mij een prettige karakter-eigenschap. Enthausiasme is ook een besmettelijke eigenschap, en je loopt dan ook het risico dat dit dankzij jou de hele wereld rondgaat.
quote:
Ik weet niet of je msn hebt, maar misschien is het als voorbereiding wel handig als je me een mailtje stuurt met wat algemene informatie (adres staat in mijn profiel)
Ik heb MSN (Zie profiel). Aan de andere kant kun je me ook volgende week bij de sessie vragen stellen.
  zondag 24 oktober 2004 @ 02:33:49 #94
84524 Morwen
I got life
pi_22834199
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 02:19 schreef Alicey het volgende:
Ik heb MSN (Zie profiel). Aan de andere kant kun je me ook volgende week bij de sessie vragen stellen.
Yep, das dus dat chaotische, ik zag na mijn post pas dat je msn hebt En ik wil eigenlijk alleen ff je persoonlijke kaart weten, want daar begin ik mee. Dus Koningin van Staven, Pentagrammen, Bokalen of Zwaarden?

Mijn beginkaart is Koningin van Staven, vooral de zwarte kat is typerend voor mij die zit irl bijna standaard aan mijn voeten . Weet je gelijk ook wat van mij
Only Human
  zondag 24 oktober 2004 @ 02:40:52 #95
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_22834283
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 02:33 schreef Morwen het volgende:

[..]

Yep, das dus dat chaotische, ik zag na mijn post pas dat je msn hebt En ik wil eigenlijk alleen ff je persoonlijke kaart weten, want daar begin ik mee. Dus Koningin van Staven, Pentagrammen, Bokalen of Zwaarden?

Mijn beginkaart is Koningin van Staven, vooral de zwarte kat is typerend voor mij die zit irl bijna standaard aan mijn voeten . Weet je gelijk ook wat van mij
Ik weet eigenlijk mijn persoonlijke kaart niet meer, is me wel ooit verteld.. Aan andere kant vraag ik me af of het zo statisch is... Ik kan er wel eens eentje trekken. Aan de andere kant, kom volgende week on-line. Ikzelf zie vooral heil in een blanco legging. Juist dat kan voor mij soms verhelderend werken.
  zondag 24 oktober 2004 @ 02:50:41 #96
84524 Morwen
I got life
pi_22834406
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 02:40 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk mijn persoonlijke kaart niet meer, is me wel ooit verteld.. Aan andere kant vraag ik me af of het zo statisch is... Ik kan er wel eens eentje trekken. Aan de andere kant, kom volgende week on-line. Ikzelf zie vooral heil in een blanco legging. Juist dat kan voor mij soms verhelderend werken.
Denk er nog ff over na, voor mij is het EEN manier om contact te maken. Al sta ik ook open voor een blanco legging, met mij kan je alle kanten op

Time? Place, weet ik al. Ik hou het draadje in de gaten en zal zeker mijn best doen om er te zijn Lurkend of actief, alle kanten, zoals ik al zei
Only Human
pi_22846335
Ik kan 30 oktober geloof ik ook wel

Vraagje: Jullie hebben t over persoonlijke kaarten. Wat wil een persoonlijke kaart zeggen (wat is t?) en hoe weet je wat je persoonlijke kaart is?
pi_22850222
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 02:50 schreef Morwen het volgende:
Time?
Uurtje of acht begint het meestal wel . Je kunt ook later binnenkomen hoor, da's geen probleem .
pi_22859470
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 21:12 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Uurtje of acht begint het meestal wel . Je kunt ook later binnenkomen hoor, da's geen probleem .
A, ok, zo'n vermoeden had ik al . Voor mij wordt het dan zowiezo deur nr. 2: Het latere binnenkomen

@myxomatosekonijn: Ik ben -zoals gezegd- geen ervaren tarotlegger, maar in mijn uitlegboekje ( ) staat dat je het Keltische kruis KUNT beginnen te leggen met een signaalkaart. Globaal houdt dat in dat je voor een man, de koning kiest (uit een bepaalde reeks afhankelijk van het uiterlijk en het type), voor een vrouw kies je een koningin uit een bepaalde reeks en voor een kind, de schildknaap.
Je kunt dus ook een andere kaart kiezen als je die meer passend vind of gewoon de kaarten leggen en de eerste -willekeurige kaart - nemen als signaalkaart. Het is maar net wat je voorkeur heeft .

Misschien dat iemand anders me hier nog op aan kan vullen, maar dit is zo'n beetje hoe ik het doe.
Only Human
pi_22945859
Even in herinnering brengen: morgenavond 30 oktober is er weer een nieuwe orakelsessie op IRC . Als je een vraag hebt, of je wilt wat duidelijkheid of advies over een situatie, kom dan langs! Ook als je alleen nieuwsgierig bent kun je de sessies bijwonen.

Zijn er nog meer mensen die als orakel willen fungeren? I-tjing, tarot, alles is welkom .

Als IRC nieuw voor je is, in dit topic vind je alle informatie, software en instellingen die je nodig hebt. Of je kijkt even hier .

Tot zaterdag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')