Totdat ze haar vriend belt en hij jou op het station opwacht.quote:(overigens, niks zo leuk als je je verveelt in de trein dan een half uurtje mind-fucken met een moslima. gewoon oogcontact gaan zitten maken. Na gemiddeld 5 minuten is de eerste ongemakkelijke houding al waar te nemen )
Dan heb je mijn vriend nog niet gezienquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:42 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
Totdat ze haar vriend belt en hij jou op het station opwacht.
Meestal komen de vrienden vam moslima's met z'n twintigen. Kans is groot dat die vriend van die moslima 19 man meeneemt.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:46 schreef jantine het volgende:
[..]
Dan heb je mijn vriend nog niet gezien
kans is groot dat ze alle 19 hard gaan rennen als mij vriend laat zien hoe mooi gepoetst z`n dienstpistool isquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:48 schreef Merkava_IV het volgende:
[..]
Meestal komen de vrienden vam moslima's met z'n twintigen. Kans is groot dat die vriend van die moslima 19 man meeneemt.![]()
Had niet gezien dat je een meisje was
Hier heb ik nog nooit van gehoord, maar gezien het repressieve karakter van het geloof zou het wel kunnen ja. Misschien kan Akkersloot hier licht op werpen. Hij schijnt nogal veel van Islam af te weten.quote:Is het soms een zonde om iemand anders aan te kijken als moslim vrouw?
dat zal het wel zijn jaquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:15 schreef sp3c het volgende:
btw ik ben overigens geen vrouw ... daar kan het ook aan liggen
!!! Onder de gordel !!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:30 schreef KreKkeR het volgende:
Misschien vinden ze je gewoon een lelijke vrouw om te zien.
Naar meisjes kijken is toch veeel leukerquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:41 schreef tjarie het volgende:
nederlandse jongens genaamd "nerds" zonder hoofd doek die ik aankijk kijken ook zo snel mogelijk naar de grond wanneer ik ze aankijk![]()
Murat D scenarios, deze keer niet met een directeur, maar met een agent.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Je hebt wel een grondige hekel aan moslims, niet waar? Ik vraag me af wat je zou doen als jij de macht had in NL. Ik moet er niet aan denken.
Als je werkelijk dacht dat je vriendje de enige is met een glimmend klappertje, dan ben je nog blonder dan ik dacht
Volgens mij is haar vriendje een 'soldaat'. Een agent draagt buiten diensttijd meestal geen wapen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:49 schreef Piro het volgende:
[..]
Murat D scenarios, deze keer niet met een directeur, maar met een agent.
Bij mij zeggen ze trouwens meestal 'wat kijk je'.
Maar ze hebben geen hoofddeksel.
Als ik ze lang aankijk vragen ze aan mij:quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:49 schreef Piro het volgende:
[..]
Murat D scenarios, deze keer niet met een directeur, maar met een agent.
Bij mij zeggen ze trouwens meestal 'wat kijk je'.
Maar ze hebben geen hoofddeksel.
Lees dit als: padvinder.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Volgens mij is haar vriendje een 'soldaat'. Een agent draagt buiten diensttijd meestal geen wapen.
Ik zeg soms wat anders dan wat ik denk. Natuurlijk stelt een gemiddelde nederlandse 'soldaat' geen reet voor. Het zijn veelal LBO'ers die geen baan kunnen vinden en dus maar besluiten het leger in te gaan. Gezien het niveau van TS schat ik haar vriend niet veel hoger in dan dat. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:13 schreef Piro het volgende:
[..]
Lees dit als: padvinder.
Die Hollandsche mietjes meppen nog geen deuk in een gesmolten pakje boter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |