Ik ga ook elk jaar, vorig jaar waren The Black Keys, Electric 6 en Satellite7 de publiekstrekkers, maar ook de zeecontainerbandjes vond ik wel tofquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:58 schreef mrmiddel het volgende:
Lijkt me iets voor hier. Ga er wel heen denk ik. Veel goede namen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:15 schreef Harry_Sack het volgende:
kan ook in UVT, ik wist het niet zeker..
o ja, die lijken me ook wel aardig. Ik weet eigenlijk achteraf pas wat ik gezien heb dat ook echt is doorgebroken eigenlijk. Seeed ken ik ook maar van naam..quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:06 schreef mrmiddel het volgende:
wil in ieder geval the killers wel zien.. en voor de rest zijn mijn voorkeuren dusdanig van de lucht dat ze niet de moeite waard zijn te noemen
Yup, da's waar ookquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:19 schreef Floyty het volgende:
The Best You Never Heard Of![]()
Ben er elk jaar bijgeweest, zo ook dit jaarquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Yup, da's waar ook
Dit wordt mijn 3e keer, er was ook een jaar niets geloof ik.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:23 schreef Floyty het volgende:
[..]
Ben er elk jaar bijgeweest, zo ook dit jaar![]()
wat is dat?quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ga voor Modest Mouse.
Klopt, 2002 dacht ik.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:26 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dit wordt mijn 3e keer, er was ook een jaar niets geloof ik.
wat is het dan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:45 schreef mrmiddel het volgende:
ohja. dat is leuk.
goede namen? waar zou ik ze van moeten kennen?quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:58 schreef mrmiddel het volgende:
Lijkt me iets voor hier. Ga er wel heen denk ik. Veel goede namen.
niet waar, hij staat niet uitquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:51 schreef moniek het volgende:
maar tis idd The Best You Never Heard Off
dat bedoel ik ook met goede namen. de namen die ik ken zijn goed of op z'n minst leuk. zeker voor een gratis festival.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:51 schreef moniek het volgende:
maar tis idd The Best You Never Heard Off
Nee, het hoort hier en het is dubbel, maar ik heb even geen zin om te zoeken.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:15 schreef Harry_Sack het volgende:
kan ook in UVT, ik wist het niet zeker..
Dank je wel, kom je ook?quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:38 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nee, het hoort hier en het is dubbel, maar ik heb even geen zin om te zoeken.
Veel plezier. Het ziet er leuk uit.
Dat viel mij ook al op idd.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:08 schreef Gizpat het volgende:
Ik ga ook met mijn (2-ling)zussie en broer. Bijna een familie-uitje dus.
Ik had het ergens anders ook al neergezet, maar ik was het meest benieuwd naar Modest Mouse. Daarnaast wilde ik deze ook zien:The Killers, Eleven, Gem , Mono maar de programmering zit me niet mee, want een gedeelte van deze bandjes speelt bijna tegelijkertijd op verschillende podia.
vrij klote maar denk toch wel even te gaan kijken bij iig modest mouse, the bees en tv on the radioquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:05 schreef Harry_Sack het volgende:
het wordt Pleu*s weer morgen
quote:Zondag overdag pakt het weer een fractie
vriendelijker uit. De buien zijn wat minder talrijk dan
vandaag, er staat wat minder wind en er is een iets meer ruimte
voor de zon. De temperatuur loopt zondagmiddag op naar zo'n 18-
19 graden.
Ja? Ik wilde gaan, maar was zaterdag naar het Awakeningsfestival geweest en had geen puf, mijn bank lag gisteren zo lekker!quote:Op maandag 5 juli 2004 11:34 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Seeed was geweldig
ik heb mono 1x gezien als openingsact voor neubauten en dat was geweldig. Betoverend inderdaad. Binnenkort er weer heen.quote:Op zondag 4 juli 2004 23:19 schreef Meadowmeal het volgende:
Het was top!
Hoogtepunten: Mono (betoverend), TV on the Radio (kort maar intens) en Seeed (feest!)
Nee, maar wel Coca Cola kratten...quote:Op maandag 5 juli 2004 12:44 schreef Harry_Sack het volgende:
hmja, het bleek uiteindelijk wel mee te vallen met dat weer geloof ik.. jammer..
Waren de zeecontainers er wel weer dit jaar?
De drummers hebben vorig jaar natuurlijk geklaagd dat ze doof werdenquote:Op maandag 5 juli 2004 13:00 schreef Meadowmeal het volgende:
[..]
Nee, maar wel Coca Cola kratten...
http://www.metropolisfestival.nl/2004/index.php?pid=oogst
Jammer, er waren veel leuke bands! Ik was ook erg moe, en was bijna niet gegaan (ook omdat het nogal een eind is met reizen), maar ben blij dat ik gegaan wasquote:Op maandag 5 juli 2004 12:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Ja? Ik wilde gaan, maar was zaterdag naar het Awakeningsfestival geweest en had geen puf, mijn bank lag gisteren zo lekker!
Tsss, ik ben na Awakenings (incl. after) nog gewoon geweest hoorquote:Op maandag 5 juli 2004 12:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Ja? Ik wilde gaan, maar was zaterdag naar het Awakeningsfestival geweest en had geen puf, mijn bank lag gisteren zo lekker!
Woehoe, wij waren niks!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:16 schreef ranja het volgende:
Hadden ze dit jaar nieuwe mensen voor het geluid ofzo? Geluid was vaak baggerslecht... wanneer leren ze nou dat harder niet beter en zeker niet mooier is.. Gem viel niks van te maken, schijnt rock te zijn, ik hoorde eigenlijk niks alleen maar overstuurd geluid. Geen idee of het goed was.
Vera/Waterfront tent had het wel goed voor elkaar. Feverdream was wel ok, Wounded was niks, Tigerbeat was wel goed, Mono was heel erg goed. Maar bijna belangrijker nog: het geluid stond goed afgesteld.
Rotown/Ekko tent was ook were hopeloos qua geluid. Bij Ikara colt viel het niet zo op, maar daar stond ik ook stijf vooraan. Daarna kwam nog Mass, nou ik weet nog steeds niet wat voor muziek die eigenlijk maken. Ongelovelijk zo\\\\\\\'n geluidsman.
Maar dankzij de vele concerten in de VW-tent was het wel een geslaagde dag, ondanks de regen.
Speel jij in Wounded? Ik heb het 2 en half nummer volgehouden, toen ben ik weggelopen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 07:34 schreef Cynic het volgende:
Woehoe, wij waren niks!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |