neequote:Op donderdag 1 juli 2004 18:40 schreef HomerJ het volgende:
Begint met noob vraag:
Kan je zelf ook(save's, ge-edite option files etc.) op het Live! netwerk uploaden?
Die copy/paste je er dan maar lekker bijquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:05 schreef pkwarts het volgende:
we hadden toch een hele mooie OP?
Ik kom nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:13 schreef Gamedemon het volgende:
sorry jongens!! maar TWI kom live ik heb al een game staan!!
Heeerrrlijk zelfsquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:27 schreef twi het volgende:
SailingAce, *klik*
Makkelijker kan ik 't toch nie maken?
Je hoeft het niet te kopen, maar het is toch een fikse uitbreiding. 't Is niet gek dat ze daar geld voor vragen hoor, ze werken ook niet voor jan-met-de-korte-achternaam.quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:33 schreef Revision het volgende:
aha
wat achterlijk btw, wil content downloaden voor pgr2, kost je meteen weer 5 euro![]()
van black arrow en battlefront wel, halo 2 niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:08 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zijn die hoesjes van Halo 2, Battlefront en Black Arrow in de OP echt of...?
die van halo 2 staat wel op ebgames.com, dus misschien toch wel echt...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:29 schreef twi het volgende:
Precies. En het gaat om de games die we verwachten, niet de hoesjes. Halo is fake, maar deze vond ik beter passen dan de zilveren LE, RS3:BA is Amerikaans (zie je aan de balk links van Tom Clancy, die hebben Xbox games van TC hier niet). Battlefront is wel echt, maar wellicht ook alleen NTSC.
'hij loopt toch niet op die granaat af he?'quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:49 schreef twi het volgende:
Rainbow Six 3 moet je hebben voor Live. Of PGR2. Oude games worden nog wel, maar heel veel minder gespeeld.
Ik zit nu trouwens samen met Kula en pkwarts te Liven in RS3
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:26 schreef pkwarts het volgende:
[..]
'hij loopt toch niet op die granaat af he?'![]()
heb ik ook, dat versie 3quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:25 schreef HomerJ het volgende:
Mijn Live! starterskit ziet er heel anders uit dan op de foto
Ik heb gewoon een zwarte doos waar X-box op staat
ja heel leuk maar ik kom altijd in groepen engelsen terechtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:57 schreef twi het volgende:
Revision, persoonlijk vind ik het een slechte strategie om op die manier Friends toe te voegen. Ik zou zeggen, ga gewoon spelen en voeg spelers toe waarbij je het prettig vind om mee te spelen. Ik heb in het begin ook hele lijsten met nicks in zitten voeren, waarvan ik gewoon 80% never nooit niet op Live heb gezien (helemaal niet, of gewoon omdat ze andere games speelden). Er zijn meer dan genoeg Nederlanders te vinden.
komt wel een keer, zat eerst alleen met engelsen in RS3 en nu alleen maar nederlandersquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:18 schreef Revision het volgende:
[..]
ja heel leuk maar ik kom altijd in groepen engelsen terecht
ik wil gewoon met nederlanders racen
Alex the barbarian.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:59 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb nog steeds geen Gamerstag verzonnen.
Iets met Alex lijkt me cool
Understatementquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:02 schreef twi het volgende:
PGR2 is wel kut ja.
Alexandraquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:59 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb nog steeds geen Gamerstag verzonnen.
Iets met Alex lijkt me cool
had hem eerst ook nodigquote:Op zondag 4 juli 2004 13:34 schreef twi het volgende:
Voor mij dus, destijds
aleXboxquote:Op zondag 4 juli 2004 15:02 schreef HomerJ het volgende:
Ga verder met Alex variantenzitten al paar coole bij
Maar ik ga Schietspellen spelen maar óók sportspellen als Topspin, dus niet echt een killer naam ofzow
Blablalexquote:Op zondag 4 juli 2004 15:34 schreef taart het volgende:
Vlalex![]()
Dubbel-Vlalexquote:Op zondag 4 juli 2004 15:35 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Blablalex
http://www.xbox.com/nl-NL/live/start/connect/sharedpc/quote:Op zondag 4 juli 2004 17:53 schreef Kondros het volgende:
hey. Hoe moet ik mijn live aansluiten. De modem van telenet staat beneden, er staat een router in de kamer hiernaast die het internet verdeelt. De kabel loopt door een gatje in de muur. Ik las juist dat je live moet aansluiten via utp op de router of de modem. Maar dit is niet mogelijk dus
Ik hoorde van iemand iets dat ik op mijn pc een tweede netwerkaart moest plaatsen en dan met een crossed kabel ofzo op men xbox aansluiten.
Weet iemand hier meer over ?
thnx
Stop een 2e netwerkkaart in je pc, en vanaf die kaart leg je een utp kabel naar je xbox. Je laat je computer de verbinding doorsturen naar je xbox. Klaar.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:10 schreef Kondros het volgende:
daar snap ik eigenlijk de balle van...
ik zie nergens een router vemeld staan...
Het lijkt me alsof daar staat dat mijn pc internet deelt. Maar eigenlijk is het zo dat telenet bij ons binnenkomt via de straat, naar de modem, van de modem naar de router, van de router naar een hoopje pcs.
Ik ben echt niet goed met die zaken sorry. Kan iemand het me mss iets duidelijker uitleggen. Wat ik eigenlijk concreet moet doen, wat ik moet halen, wat ik moet kopen enzo
sex met je ex lex.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:26 schreef taart het volgende:
[..]
Asociaalex
een hub stuurt al het verkeer langs alle kabels en een switch weet naar welk kabeltje het moet, dus dat scheelt weer snelheidquote:Op zondag 4 juli 2004 18:31 schreef pkwarts het volgende:
tain, jij zei in het sc topic dat ik beter een switch kon gebruiken, maar mijn hubje doet het tot nu toe goed... kan je me vertellen wat er beter aan is?
zit er geen code in die starterskit?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:53 schreef HomerJ het volgende:
jezus![]()
![]()
Nu nog serieuse suggesties, maar nog eff noob vraagje:
Ik heb een X-box Live Starterskit + 2 maanden gratis trial van RS3. Kan ik beginnen met die 2 maanden trial(daar zit een code bij) en als die afgelopen is een jaar verlengen via mijn Live! starters kit?(ik zie namelijk nergens een code ofzow)
waar moet die ergens zitten?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:54 schreef Tain het volgende:
[..]
zit er geen code in die starterskit?
jep, heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:11 schreef Tain het volgende:
je kan je trial upgraden met je starterskit ja
Word lastig, zeker je upload is wel erg laag. Als het nou B's in plaats van b's waren dan kan het misschien net, maar je moet zeker geen 16 man RB6 server willen hosten........quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:19 schreef BMH het volgende:
Is het mogelijk om met een download van 60kb/s & een upload snelheid van 7kb/s te kunnen Live-en?
Het is bytesquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:36 schreef kulandra het volgende:
[..]
Word lastig, zeker je upload is wel erg laag. Als het nou B's in plaats van b's waren dan kan het misschien net, maar je moet zeker geen 16 man RB6 server willen hosten........
Je weet wel zeker dat het kb's zijn ipv kB's?![]()
Ik kreeg steeds connection failed bij jou en pkwarts,quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:04 schreef twi het volgende:
Heb DTM2 nog uitgeleend, dus ik nietZit nu m et pkwarts en Tain in een room Terrorists te Hunten. Misschien later nog even Midtown Madness doen ofzo. Ben al dood trouwens, goed he?
lag geloof ik niet helemaal aan jou. ik kan ook daggla niet joinen en hij mij niet. terwijl onze routers het altijd normaal doen. alhoewel het wel weer lukte na een reset van mijn router..... vaagquote:Op woensdag 7 juli 2004 22:19 schreef twi het volgende:
Mijn router zuigtSorry jongens, maar ik verloor ook telkens de connectie.
Ik heb MM3 en heb een minuut of 2 gespeeld.. Wil um graag is een keer live proberen..quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:40 schreef twi het volgende:
Ik heb trouwens zin om een avondje te MM3'en gewoon met een man of 8, zal wel kijken of ik vanavond wat tijd heb om een game te hosten en dan zie ik wel wie er kan joinen...
Jawelquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:50 schreef partana het volgende:
Is het dan niet raar dat ik nog nooit iemand uit nederland ben tegen gekomen? en ook dat mijn connectie bij rs3 vaak maar 1 ster is?
Zeker een ranking onder de 10 jij en hij 30+ ?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:16 schreef Revision het volgende:
laatst eindelijk een nederlander tegengekomen, krijg ik meteen ruzie met die gast(en zn broertje) omdat ik hem perongelijk de bocht uit knalde![]()
![]()
![]()
hij heette widdeck ofzo
Ik heb je toegevoegdquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:33 schreef partana het volgende:
hmmmm ok, wie mag ik toevoegen???
johquote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:13 schreef Tommie84 het volgende:
Ik heb er hier nog niks over gelezen, maar DE NIEUWE PGR2 DOWNLOAD IS ER!!!
Ik denk, ik zeg het even.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 22:18 schreef SailingAce het volgende:
[..]
joh![]()
je xbox staat niet naast je pc?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:51 schreef HomerJ het volgende:
Ik moet een hele kabel door het huis leggen/boren voor Live!
nope 45 euro als je em zelf maakt..inclusief tang...en 50 meter utpquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:14 schreef twi het volgende:
Dan moet je 'm zelf maken, wat best kut is. Anders zet je de Xbox ergens anders. Ik bedoel, wat wil je dan? Zonder kabel op Live? Ben je op z'n minst 150 euro kwijt
Nee, internet aansluiting heb ik beneden en mijn X-box staat boven.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:26 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je xbox staat niet naast je pc?
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:44 schreef twi het volgende:
Lees m'n quote nog eens goed
Ik moet zeggen, was erg gezellig in die room... " Nog een keerrrr"quote:Op zondag 11 juli 2004 02:13 schreef twi het volgende:
Dat riepen we de hele avond tegen iedereen die in de room zat, werd ook een kwartier tegen mij geroepen toen ik net joinde. Bovendien konden we je amper verstaan, alleen. "ga......kanker....download.....niet......"
Deze nieuwe download is leuker dan de vorige eigenlijk, leukere tracks, leukere wagens..quote:Op zondag 11 juli 2004 02:15 schreef Gamedemon het volgende:
ja kwas nog iets aan et uploaden had ik met 1 knop uit kunnen doen..
en als er 6 man kick roept dan weet ik et wel...+dat ik zuig in et spel....en het was "Ik ga die kanker content niet downloaden want die andere download werd ook maar 2 dagen gespeelt"
moet PGR2 nog uitspelen..zo boeiend vind ik em niet...de laatste update had ik ook tegen me zin gekocht omdat mensen et weer gingen spelen..na 2 dagen niemand meer online gezien in dat spel..kheb hooguit 4 rondes gereden na update...das 1.25 per rondje..beetje prijzigquote:Op zondag 11 juli 2004 11:43 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Deze nieuwe download is leuker dan de vorige eigenlijk, leukere tracks, leukere wagens..En voor die 5 euro zeker waard!!
Ikquote:Op zondag 11 juli 2004 22:53 schreef Kondros het volgende:
wie heeft er ier allemaal wolfenstein ?
CS?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:48 schreef pkwarts het volgende:
ja, wie gaat er ff terrorist hunt met me doen?
nope. rbs 3quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:51 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
CS?
Dat zullen er maar weinig van zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Speelt iemand hier ook nog via Xbox Connect of...?
Ja, maar daar kan je Halo niet op spelen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 02:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat zullen er maar weinig van zijn.
Denk dat de meeste hier Live hebben.
Ach in November Halo 2.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:08 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan je Halo niet op spelen.![]()
halo = geen headset = niet leukquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:10 schreef Tain het volgende:
ik speel denk ik liever RS3 op live dan Halo 1 via xbconnect...
inderdaad en halo is nou niet echt voor online multiplayer gemaakt, coop is leuk, maar dan mis je de headset. Tegen elkaar is ook wel leuk, maar de maps zijn nou niet echt denderendquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
halo = geen headset = niet leuk
Mijn ELO, wat doe je? :'(.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:11 schreef twi het volgende:
Nee, eigenlijk zijn ze best lame, dus je mag ze voortaan achterwege latenNet als die clan oproepen. Dank u.
Hee.. babsie staat ook in mijn lijstquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:33 schreef Gamedemon het volgende:
he anormimoes was wel leuk he vandeweek met die babsie op PGR2
"ik kan wel goed met auto's overweg" zei een girl gamer
kreeg ze als reactie :
"het enigste waar je goed in bent is de achterbank"
Was zeker erg lachuhquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:33 schreef Gamedemon het volgende:
he anormimoes was wel leuk he vandeweek met die babsie op PGR2
"ik kan wel goed met auto's overweg" zei een girl gamer
kreeg ze als reactie :
"het enigste waar je goed in bent is de achterbank"
kwam niet meer bij toen die gast ali de vries zeiquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:00 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Was zeker erg lachuhAli de vries
![]()
Ja maakt niet uit, ik wist niet hoelang ik weg zou zijn.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:47 schreef Gamedemon het volgende:
Taart sorry man maar je moest toch weg toch?
Offline ben ik ook altijd sneller dan op Live. Bij mij zijn het de zenuwen en de nogal onvoorspelbaarheid van mede Livespelers.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:06 schreef SailingAce het volgende:
He kut.. Bij RSC2 een prachtige tijd gereden op een lange baan (career mode).. wel 25 seconden sneller dan mijn XBOX liev record gereden.
Maar dat word niet opgenomen in de lijst met tijden.. ja.. lokaal heb je dan een snelle tijd staan.
is er eigenlijk al een update +scoreboard reset? daar wacht ik op namelijkquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:06 schreef SailingAce het volgende:
He kut.. Bij RSC2 een prachtige tijd gereden op een lange baan (career mode).. wel 25 seconden sneller dan mijn XBOX liev record gereden.
Maar dat word niet opgenomen in de lijst met tijden.. ja.. lokaal heb je dan een snelle tijd staan.
Nee niet.. dus die scores die absurt zijn tel ik voor mijzelf niet mee..quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
is er eigenlijk al een update +scoreboard reset? daar wacht ik op namelijk
'T verschilt dus per game zo te zien. Bij RSC2 kan ik 't geblèr van die Fransen perfect horen. Terwijl bij Counter Strike dit juist weer vaag is te horen, zinnen vallen weg enz. Maar, bedankt voor de infoquote:Op woensdag 21 juli 2004 02:22 schreef twi het volgende:
Welke game heb je problemen mee?
kijk ik vind het echt een leuk spel...quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:55 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nee niet.. dus die scores die absurt zijn tel ik voor mijzelf niet mee..
Sta totaal bijna top 1000 van de wereld... stel dat er 750 man zijn die lopen te cheaten, rij ik nog aardig mee.
ik kan nu al mijn gezette tijden die ik heb gereden aan het begin van het spel niet meer inhalenquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Offline ben ik ook altijd sneller dan op Live. Bij mij zijn het de zenuwen en de nogal onvoorspelbaarheid van mede Livespelers.
Moet kunnen of je hebt het perfekste rondje ooit geredenquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:35 schreef taart het volgende:
[..]
ik kan nu al mijn gezette tijden die ik heb gereden aan het begin van het spel niet meer inhalen![]()
als je het doet om de tijd rij je altijd langzamer...![]()
Ja tsi kut.. maar ik heb niets gelezen dat ze die scores gaan resetten.. zou het nu ook niet meer zo tof vinden eigenlijk.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kijk ik vind het echt een leuk spel...
maar kheb altijd het idee dat ik voor niets rijd...als je ziet dat het record 19 seconde is en jij doet anderhalve minuut over die baan....daar irriteer ik me aan..of jij rijd foutloos...rijd eerste....en je ziet in 1 keer iemand voor je neus spawnen...kolere glitchers
Veel plezierquote:Op vrijdag 23 juli 2004 06:49 schreef Mister_T het volgende:
GoedemorgenNet terug van stappen
Iemand Live?
nee doe maar rbs 3quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:25 schreef Gamedemon het volgende:
twi zullen we ff live?
met pgr2 ofzo...moet vanavond sailingace zien te pwnen namelijk
jij bent jarig...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee doe maar rbs 3![]()
dat vier ik pas vanaf 5 uur. heb dus tijd nog om je te ownenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij bent jarig...
Vanavond dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:31 schreef twi het volgende:
Nope ik ga niet Liven
Na een uur of 300 krijg je aardig de banen door.quote:Op zondag 25 juli 2004 12:56 schreef inkie1010 het volgende:
deze week eens een beetje PGR online doen
Ben er alleen totaal niet goed in maar ja oefening baart kunst toch?
quote:Op zondag 25 juli 2004 18:49 schreef HomerJ het volgende:
Wie wil er vanavond RS 3 of Top spin tegen/met mij doen?
Dit berichtje had ik al klaar staan alleen vergeten in te drukkenquote:Op zondag 25 juli 2004 18:52 schreef pkwarts het volgende:
[..]
![]()
pffff kan je niet gewoon zijn mobiele nummer vragen ofzo (nee want dan wordt twi gek gebeldquote:Op maandag 26 juli 2004 13:35 schreef Gamedemon het volgende:
twi live?
das geen geintjequote:Op maandag 26 juli 2004 15:34 schreef DinoPK het volgende:
Misschien is er wel een reden voor dat hij zijn msn niet aanzet, zeurende xbox gamers bijvoorbeeld(GEINTJE!!!)
Ik zit ook bijna niet meer op livequote:Op maandag 26 juli 2004 15:50 schreef twi het volgende:
Maar ook twi heeft niet altijd zin om op Live te gaanDe laatste tijd meer niet dan wel zelfs
Ook last van. Ligt het aan het feit dat de zomerrokjes op straat weer veelvuldig mijn aandacht trekken, of is live gewoon saai geworden? Ik weet het nietquote:Op maandag 26 juli 2004 16:59 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik zit ook bijna niet meer op liveHeb er niet echt veel zin in
![]()
Ik denk eerder dat het beide isquote:Op maandag 26 juli 2004 17:20 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ook last van. Ligt het aan het feit dat de zomerrokjes op straat weer veelvuldig mijn aandacht trekken, of is live gewoon saai geworden? Ik weet het niet
RSC2 is zeker de moeite waard.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:33 schreef Rodie83 het volgende:
Feit blijft wel dat ik mn xbox lang niet meer zoveel aan heb als een paar maandjes terug. Misschien ligt het ook wel aan de games, veel leuks, nieuws of retegaafs is er de laatste tijd niet bijgekomen. De laatst echt vette game was voor mijn gevoel toch wel ninja gaiden, misschien nog RSC2, maar dan ben ik er ook wel.
team survival is ook vele malen leuker als je met 11 andere nederlanders speelt die een beetje normaal tegen je doenquote:Op maandag 26 juli 2004 18:41 schreef HomerJ het volgende:
Ik moet zeggen RS 3 valt me een beetje tegen op Live! ik heb ongeveer 1 leuk potje gehad en dat was met pkwarts, G demon en Radical NL
Dat valt wel mee hoor, bij Top Spin moet je gewoon zelf een match opzetten. Het punt met Top Spin is dat er maar 2 spelers spelen in een game, en dat de games vrij lang zijn, waardoor je veel minder kans hebt om echt snel een hsot te vinden. Zelf hosten, dan heb je binnen een halve minuut wel iemand die joined.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:45 schreef HomerJ het volgende:
jah, maar friends zijn niet altijd online.
Verder verbaas ik me enorm hoe weining mensen Top spin spelen
Ik zal je straks wel toevoegen Rodie83
anders xbox.com kijken onder kopje xbox live en dan verbinding makenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:22 schreef Rahl het volgende:
heeft iemand een guide tot het installeren van xbox live? copleet met benodigdheden en wat je precies moet doen enzow
Heeft je vader een CC genomen?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:22 schreef Rahl het volgende:
heeft iemand een guide tot het installeren van xbox live? copleet met benodigdheden en wat je precies moet doen enzow
had ie al, maar hij vertrouwde het internet nietquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:57 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Heeft je vader een CC genomen?
het internet moet je ook niet vertrouwenquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:06 schreef Rahl het volgende:
[..]
had ie al, maar hij vertrouwde het internet niet
you know what i meanquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:07 schreef Tain het volgende:
[..]
het internet moet je ook niet vertrouwen
PGR 2quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:10 schreef HomerJ het volgende:
Wie wil er vanavond RS3/Top spin/PGR2 doen?
twi waarom heb je je mail niet gelezenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:49 schreef twi het volgende:
Ach, zo speel ik altijd, makkelijke oudersBen net klaar met een avondje KOTOR (ben nu te gast bij Davik). Ga lekker maffen
waren leuke potjesquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:41 schreef Gamedemon het volgende:
Pkwarts Tain en ik zijn aan het RBSen..join maar als je zin hebt
en jij bent zo'n slet je zegt geeneens gedag als je weg gaat....quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:41 schreef HomerJ het volgende:
Gamedemon is z'on noob
Ik zei wel gedag tegen pkwarts maar jij wou maar niet doodquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en jij bent zo'n slet je zegt geeneens gedag als je weg gaat....
en ik pwnde je man
tuurlijk wil ik niet dood ik pwn man dat weet je tochquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:53 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik zei wel gedag tegen pkwarts maar jij wou maar niet dood
En ik ging even biertje drinken met een vriend
PGR2, ninja gaiden en mech assaultquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:28 schreef Gamedemon het volgende:
welke games heb je eigenlijk waarmee ik je kan pwnen?
dr staat wel zo'n logotje, maar dat is zeker voor de downloadable contentquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:31 schreef Gamedemon het volgende:
Ninja gaiden is niet live...PGR dan
soort van content jah...online toernooi...wie de meeste punten kan binnehalen zeg maar...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:38 schreef Rahl het volgende:
[..]
dr staat wel zo'n logotje, maar dat is zeker voor de downloadable content
PGR zuig ik behoorlijk in, voorlopig
grenade launchers doen pijnquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:40 schreef Gamedemon het volgende:
black arrow word pwnage tegen rahl
hij met grenade launcher...ik met desert eagle
vooral de HE grenade launchers...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:33 schreef Tain het volgende:
[..]
grenade launchers doen pijn![]()
me pa betaalt router en kabelbendequote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:40 schreef Gamedemon het volgende:
black arrow word pwnage tegen rahl
hij met grenade launcher...ik met desert eagle
jezus zeik niet...ik betaal alles zelfquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:39 schreef Rahl het volgende:
[..]
me pa betaalt router en kabelbende
maar dan moet ik wel fable zelf betalen
No shit sherlock.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:17 schreef Gamedemon het volgende:
staat op alfabet sjaak
waarom ben je dan zo trots?quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:34 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
No shit sherlock..
Het viel me gewoon op. Waarom reageer jij er zo gefrustreerd op is eigenlijk de Vraag hier.quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
waarom ben je dan zo trots?![]()
Gun mij ook eens wat.quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:30 schreef Gamedemon het volgende:
niet gefrustreerd..dacht aleen jezus waar is die blij voor staat op alfabet
nee ok alles goed....(is ze ongeveer 18 jaar?)quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:35 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Gun mij ook eens wat.
Haha, nee man. Kwilde alleen maar zeggen, nogmaals, dat het eigenlijk m'n zusje is. C'est tout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |