holy shitquote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:56 schreef rockstah het volgende:
screens downloadeble content
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
iemand trouwens nog wat tips om die zombies te verslaan?
loop er inmiddels ook zo doorheen, heb alle scarabs etc, maar ik krijg het dark dragon blade niet te pakken. volgens mij krijg je die als je het spel uitspeelt en dan opnieuw in level 13 komt. maar heb het spel inmiddels tig keer uitgespeeld en in level 13 (hayabusa dorp oid) vind ik niets? iemand hoe je dat zwaard kan krijgen?quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:58 schreef Gamedemon het volgende:
2de keer uitgespeeld in 8 en een halve uur...met alle scarabs en alle 3 de oude ninja gaidens...kan ze nu spelen vanaf het start menu...wie wil me aanraken?
Ik zit nog steeds in level 12. Frusterend kutspel.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:45 schreef Gamedemon het volgende:
jezus ben net op very hard begonnen...eerste eindbaas is echt niet meer te doen
kebquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:16 schreef Gamedemon het volgende:
als et goed is boven de shop....ik ben er ook glad voorbij gelopen
Op zich had ik die dan juist weer vrij snel verslagen. Veel rondrennen en op de juiste momenten slicen en Ninpo gebruiken. Echt een strategie had ik er geloof ik niet voor. Ja, zorgen dat je heel veel health-items hebt.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:08 schreef Bananenman het volgende:
Alma is de lastigste van het spel, je moet 'r gewoon doorkrijgen door het veel te proberen
die pilaren ontwijken door rond te rennenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:00 schreef SqueaK het volgende:
ik zit nu bij de eindbaas van chapter 7...Alma....
die krijg ik echt niet kapot.... ik doe een slice door haar lichaam heen, dan gaat ze op de grond liggen en dan dan ik een ice storm.... gaat best veel health af bij haar dan... maar zij gooit de hele tijd die pilaren die me de hele tijd kapot maken
pilaren beetje ontwijken, als ze van die roze ballen gaat schieten een nimpo inferno erover, beetje ontwijken, rennen jumpen + Y (flying sparrow attack??) en dan een driedubbele combo op dr kut!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:00 schreef SqueaK het volgende:
ik zit nu bij de eindbaas van chapter 7...Alma....
die krijg ik echt niet kapot.... ik doe een slice door haar lichaam heen, dan gaat ze op de grond liggen en dan dan ik een ice storm.... gaat best veel health af bij haar dan... maar zij gooit de hele tijd die pilaren die me de hele tijd kapot maken
Ja heb ik ook wel een beetje. Het is echt een fantastisch spel, meesterwerk zelfs, maar mist toch een beetje wat variatie in de gameplay om het briljant te noemen. De 10 voor lasting appeal bij IGN lijkt me wat overdreven.quote:Op zondag 18 juli 2004 00:13 schreef Wepeel2 het volgende:
Het is level na level na level hetzelfde. Het biedt mij niet genoeg variatie en te veel frustratie.
En wat dacht je effen terug lopen krijg je weer de zelfde ninja'squote:Op woensdag 21 juli 2004 00:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel een beetje. Het is echt een fantastisch spel, meesterwerk zelfs, maar mist toch een beetje wat variatie in de gameplay om het briljant te noemen. De 10 voor lasting appeal bij IGN lijkt me wat overdreven.
Maar goed. Lees vooral over de PI heen. N00b.quote:Op woensdag 21 juli 2004 03:40 schreef Gamedemon het volgende:
en de Camera hebben ze de R knop voor...1 knop tien keer indrukken en telkens een klein beetje draaien en hij staat weer 30 meter achter je...
quote:Op woensdag 21 juli 2004 03:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar goed. Lees vooral over de PI heen. N00b.
Vind hem niet kut.quote:Op woensdag 21 juli 2004 03:40 schreef Gamedemon het volgende:
iedereen die dit spel kut noemt kan het gewoon niet...
en de Camera hebben ze de R knop voor...1 knop en hij staat weer achter je...
en terug lopen komen er weer ninja's...jah duh tis niet voor nix een hack and slash game...
en die camera word aangepast in de hurricane pak dus dan kunnen jullie huilies ook weer verder spelen....oh nee...het spel word dan weer moeilijker....buhwahw n00bz and stuff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |