Wat houd dat in?quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:14 schreef Too-niceguy het volgende:
Sexueler communiceren
Wat is de 3 seconde regelquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:14 schreef Too-niceguy het volgende:
3 seconden regel
Daar snap ik niet veel van. Het is een mix van Nederlands en Engels.quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:14 schreef Too-niceguy het volgende:
Doen of de sale al geclosed is
Blijkbaar dus niet, anders zijn er niet al twee topics mee gevuldquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:54 schreef Archeodude het volgende:
Vind het slecht dat men regels opstelt van "zo moet je het aanpakken"...alsof ze niet zelf wat kunnen verzinnen hier... ~:|
*doet een Schwarzenegger stem na* I make my own rulesquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:00 schreef Too-niceguy het volgende:
"de regels" zijn alleen een leidraad voor de richting van het spel
Ad 1. Seksueler communiceren.quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:14 schreef Too-niceguy het volgende:
Enkele zaken die handig zijn om te weten:
1) Sexueler communiceren (Duidelijker laten merken wat je wilt)
2) Zelfvertrouwen hebben (das duidelijk lijkt mij)
3) Doen of "The sale is already closed" (Zorgen dat geen nee kan worden gezegd)
4) 3 seconden regel (binnen 3 seconden als je iemand ziet reageren,
omdat het anders niet meer spontaan gaat, (en je wordt zenuwachtiger))
Hopelijk wat meer duidelijkheid zo.....quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:37 schreef hanskamp het volgende:
Ik zal opnieuw reageren, maar dan op alle punten.
[..]
Ad 1. Seksueler communiceren.
Ik denk dat meisjes daar verschillend op reageren. Als je - zoals je zegt - seksueler wilt communiceren, lijkt dat eerder op seksuele intimidatie. Of je moet met concrete voorbeeelden komen, en meisjes zouden hier moeten aangeven hoe ze bij een bepaalde openingszin reageren.
Uiteraard hangt de reactie van de persoon af, maar je kan het wel herkennen wanneer wel of niet te gebruiken.
En uiteraard mag je ook in de vorige toppics kijken voor meer info daarover.
Mischien breng ik het ook niet helemaal perfect....
Ad 3. Zorgen dat geen nee kan worden gezegd.
Hoe dan? Een meisje heeft m.i. de vrijheid om te weigeren. Dring je aan, begeef je je op glad ijs.
Uiteraard kan er nee worden gezegd, maar je kan om nee vragen, of keuzes aanbieden die positief zijn.
Ad 4. 3 secondenregel, binnen 3 seconden, als je iemand ziet reageren...
Als iemand waarop reageert?
Hiermee wordt bedoeld dat je als je iemand ziet, binnen 3 seconden bepaald of je er op af stapt, of het maar laat zitten.
*proest*quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:04 schreef Koktailsaus het volgende:
Waanzinnig veel flauwe openingszinnen..
Deze is echt superquote:Zeg dat truitje van jou, is dat kamelenstof? (Nee, hoezo?) Nou, vanwege die 2 bulten...
Precies,quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:03 schreef Archeodude het volgende:
[..]
*doet een Schwarzenegger stem na* I make my own rules![]()
![]()
Hmm, hoeft niet per se.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:50 schreef Bart_Simpson het volgende:
...wel de regeltjes van sexuele communicatie een beetje kennen.
Iedereen kent ze wel, en automatisch doe je vaak al gewoon 'mee', maar veel mensen (lees: mannen) kunnen wel wat extra kennis gebruiken. ( c'est moi)
ik ken het boek niet, maar vrouwen zijn degene die de man kiezen, en dus kunnen ze vaak gewoon zichzelf zijn.....omdat ze toch wel op hen afkomen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:18 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Hmm, hoeft niet per se.
Het boek "The Rules" (datingtips / hoe-houd-ik-mijn-vent-onder-de-duim voor vrouwen) is ook uitgebracht om aan een bepaalde behoefte te voldoen hoor...
"Seksuele communicatie..." "Seksueler gedragen..." Het zijn vage begrippen. Voor mij is het nog steeds niet helemaal duidelijk wat daaronder verstaan wordt. Wat is het verschil tussen seksuele communicatie en seksuele intimidatie? Ik heb tot nog toe geen enkel seksueel gedrag naar een vrouw vertoond, omdat ik bang was dat ze zou schrikken en mij zou betichten van obsceen gedrag.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:50 schreef Bart_Simpson het volgende:
Bij het versieren van chickies (ahum,.....vrouwen) dan gedraag je je niet zoals tegen je baas of docent, want je wilt iets anders bereiken. Je hanteerd dus een soort van sexuele communicatie, om te laten zien dat je geinteresseerd bent, en dat je laat zien wat je in huis hebt.
En die vorm van communiceren die willen ze hier bespreken en verduidelijken.
Want veel mensen zeggen altijd: wees gewoon jezelf, maar dat gaat niet per direct op. Je moet, als je succesvoller wilt zijn bij de babes (ahum vrouwen) wel de regeltjes van sexuele communicatie een beetje kennen.
Iedereen kent ze wel, en automatisch doe je vaak al gewoon 'mee', maar veel mensen (lees: mannen) kunnen wel wat extra kennis gebruiken. ( c'est moi)
Je moet tonen dat je interesse hebt, af en toe een -korte- hand om hun middel mag best, oogkontakt wat langer dan normaal is prima.quote:Op zondag 4 juli 2004 02:03 schreef hanskamp het volgende:
[..]
"Seksuele communicatie..." "Seksueler gedragen..." Het zijn vage begrippen. Voor mij is het nog steeds niet helemaal duidelijk wat daaronder verstaan wordt. Wat is het verschil tussen seksuele communicatie en seksuele intimidatie? Ik heb tot nog toe geen enkel seksueel gedrag naar een vrouw vertoond, omdat ik bang was dat ze zou schrikken en mij zou betichten van obsceen gedrag.
Netjes uitgelegdquote:Op zondag 4 juli 2004 12:37 schreef MouseOver het volgende:
Je moet tonen dat je interesse hebt, af en toe een -korte- hand om hun middel mag best, oogkontakt wat langer dan normaal is prima.
Jongens die niet zo handig met meisjes zijn hebben vaak een bepaald ontwijkend gedrag aangeleerd omdat ze niet te overenthousiast over willen komen. Dat gedrag wordt vaak veel te ver doorgevoerd en dat is het eerste wat je overboord moet gooien. Meisjes zijn niet geinteresseerd in overbraaf correcte jongens.
Duidelijker?
ik ben ook niet echt de knapste ja. praatje maken lukt wel en af en toe dansen, maar verder lukt het meestaol nietquote:Op zondag 4 juli 2004 13:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Netjes uitgelegd
Maar het blijft makkelijker gezegd dan gedaan. Sommige jongen zijn er zó handig in en ik sta ook telkens weer versteld hoe makkelijk ze er mee weg komen.
Die staan op de dsnvloer en bij vrijwel élk leuk meisje dat in hun buurt danst krijgen ze het voor elkaar om er even lekker mee te dansen, ff met ze te babbelen en vaak met een telefoonnummer weg te komen...
Ik probeer het wel eens, maar ik mis kennelijk de finesse en ik vrees ook het uiterlijk. Ik heb niet zo'n standaard knap gezichtje
precies wat MouseOver al meldde.quote:Op zondag 4 juli 2004 02:03 schreef hanskamp het volgende:
[..]
"Seksuele communicatie..." "Seksueler gedragen..." Het zijn vage begrippen. Voor mij is het nog steeds niet helemaal duidelijk wat daaronder verstaan wordt. Wat is het verschil tussen seksuele communicatie en seksuele intimidatie? Ik heb tot nog toe geen enkel seksueel gedrag naar een vrouw vertoond, omdat ik bang was dat ze zou schrikken en mij zou betichten van obsceen gedrag.
Tja je hebt wel aardig gelijk vind ik.quote:Op zondag 4 juli 2004 21:04 schreef Bart_Simpson het volgende:
[..]
precies wat MouseOver al meldde.
dat is het.
Kijk, luister, als je een lekker ding ziet.......denk jij: "wow, lekker ding" maar je doet net alsof jij je helemaal niet daarmee bezig houdt. Of in ieder geval niet laat blijken dat je haar lekker vind.
Als je haar toe zou roepen: "hee! Lekker ding!" dan ben je een sukkel en is het seksuele intimidatie.
Maar zoek je oogcontact, en houdt je dat vast.....dan is het seksuele communicatie. Je laat blijken door subtiele hints en non-verbale communicatie dat je haar leuk vind.
Als je in gesprek bent met iemand, kun je ook een compliment maken over haar uiterlijk. Stel je hebt het met een meid over haar vakantie, en je maakt een grapje...en ze lacht en jij zegt dat ze er lief uitziet als ze lacht (hoe cliché) dan is het een vorm van subtiele communicatie die meer zegt dan de informatie dat je haar lief vind lachen. Je vind haar ook nog eens leuk.
c' est ca. Je kent het vast wel. En je KUNT het ook!
@Whuzz:
Ja, uiterlijk zal best wel een rol spelen.....en grappig zijn.
Als je grappig bent, kom je met heel veel weg. Zoveel zelfs, dat ik lelijke lui, populair heb zien zijn. En lekkere gasten hebben helemaal een makkie.
Je kan alleen maar kijken wat je kan verbeteren, je houding? Je kleding? je grappen? (niet grappig doen, als je het gewoon niet bent)
En verder.....sja, ik kan makkelijk lullen, maar ik ben ook geen held. Ja, wel een held, maar geen 'held' held. Dus geen neppe.....naja, dit wordt te complex, maar ik heb dus ook nooit succes.
Overbraaf correcte jongens..... Mmh, zo gedraag ik me inderdaad soms wel maar ik ben het bij lange na nietquote:Op zondag 4 juli 2004 12:37 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je moet tonen dat je interesse hebt, af en toe een -korte- hand om hun middel mag best, oogkontakt wat langer dan normaal is prima.
Jongens die niet zo handig met meisjes zijn hebben vaak een bepaald ontwijkend gedrag aangeleerd omdat ze niet te overenthousiast over willen komen. Dat gedrag wordt vaak veel te ver doorgevoerd en dat is het eerste wat je overboord moet gooien. Meisjes zijn niet geinteresseerd in overbraaf correcte jongens.
Duidelijker?
Tijd om te veranderen, durf ze aan te raken, ik doe het ook en erg vinden ze her heus niet terwijl je aan het praten bent.quote:Op zondag 4 juli 2004 22:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Overbraaf correcte jongens..... Mmh, zo gedraag ik me inderdaad soms wel maar ik ben het bij lange na niet![]()
![]()
`quote:Op zondag 4 juli 2004 22:33 schreef heiden6 het volgende:
het verbergen van je seksualiteit.
Gewoon een Nederlandse uitdrukking, het zal wel toeval zijn dan hequote:Op maandag 5 juli 2004 01:46 schreef MouseOver het volgende:
[..]
`
Het begint echt een fok uitdrukking te worden![]()
Is ook lastig maar je moet een escape voor haar inbouwen zodat ze er makkelijk omheen kan als ze er niet op in wil gaan. Want de meeste meisjes vinden het echt niet vervelend als een man over seks begint maar wel als ze niet op een subtiele manier het onderwerp een andere kant op kunnen sturen als ze er geen behoefte aan hebben..quote:Op maandag 5 juli 2004 06:57 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik vind dat erg moeilijk, je seksualiteit laten zien, ZONDER dat zij de indruk krijgt dat ik een vies geil mannetje ben.![]()
Blijft toch lastig hoor, want die indruk wil je in ieder geval niet maken.
Het blijft lastig wanneer je bij de "honderden" zitquote:Op maandag 5 juli 2004 13:21 schreef nozem het volgende:
Ik denk vaak: Als je het echt NIET hebt en je hebt al 100en mislukte pogingen gedaan, 50 cursussen masterflirt gevolgd, al je geld uitgegeven aan datingsites en lijnen en 100en uren vergeefs gechat en gedate, dan kun je het beter gewoon opgeven..
Maar zover was het bij de meesten nog niet geloof ik he?
Dat doen ze meestal ook niet. Maar ik denk dat je, met die overtuiging, een probleem hebt waarvan ik niet zou weten hoe het komt. Blijkbaar krijg je in jouw omgeving die indruk, en ik kan alleen maar gissen naar die situatie. Naar de oplossing al helemaal. Met het bestrijden van die overtuiging los je dus niet zo veel op, want er is een diepere oorzaak.quote:Op maandag 5 juli 2004 09:33 schreef hanskamp het volgende:
Nee, datzelfde geldt voor mij ook.
Aan de ene kant moet je laten zien wat je wilt (seks dus), aan de andere kant moet je niet wanhopig of te uitdrukkelijk overkomen. Het zou handiger zijn als vrouwen hun seksualiteit ook niet verbergen.
Dat lijkt me wel inderdaad. Overigens heb ik geen verstand vvan autisme, en lijkt het me niet zo verstandig al te veel waarde te hechten aan internetdiagnoses. Vrouwen tussen de 25 en 35 zijn misschien iets andere bedoelingen hebben, ik val over het algemeen ook niet zo op \'meisjes\' van 18-23, omdat ze vaak nogal onvolwassen zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:39 schreef hanskamp het volgende:
Het bovenstaande van mij is misschien wat overdreven gesteld. Maar aan de andere kant heb ik vaak niet het vermogen om te zien of ze spelletjes met me spelen of echt geinteresseerd zijn. Aan de andere kant weet je niet hoe vrouwen tussen de 25 en de 35 (zo\\\'n beetje mijn leeftijdsinteresse) zullen zijn. Ik heb lang in vrouwen potentiele pesters gezien. Er zijn meisjes/vrouwen geweest die me nooit gepest hebben, maar ze vallen voor mij minder op.
In een ander topic wordt er gezegd dat ik een autismespectrumstoornis heb, en dan is het nog veel moeilijker om een onderscheid te zien. Je kunt je afvragen met welk doel mensen contact met me maken. Als dit voor niet-autisten al een probleem is om de juiste signalen op te pikken, denk ik dat dat voor autisten een groter probleem is.
Dat is wel belangrijk om te weten inderdaad, is nogal een verschil. Anyway, ik ben weer weg nuquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:10 schreef cyber_rebel het volgende:
Maar gaat het jullie dan om seks of een relatie? Het eerste zal niet zo moeilijk te krijgen zijn als je het werkelijk wilt. Het tweede, een goede serieuse relatie, tja das idd lastig.
het zou mij om een relatie gaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:10 schreef cyber_rebel het volgende:
Maar gaat het jullie dan om seks of een relatie? Het eerste zal niet zo moeilijk te krijgen zijn als je het werkelijk wilt. Het tweede, een goede serieuse relatie, tja das idd lastig.
Ik heb mij niet zelf gediagnostiseerd, of m.b.v. Internetdiagnostisering. Ook ikzelf vind dat onbetrouwbaar. Degene die mij wel gediagnostiseerd heeft als PDD/NOS-er met bovengemiddelde begaafdheid (de officiële diagnose) was een sociaal psychiatrisch verpleegkundige. Zoals ik in het rapport beschreven werd, klopt behoorlijk met de werkelijkheid en mijn levenservaring tot dat moment.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:53 schreef heiden6 het volgende:
Hanskamp: "Als dit voor niet-autisten al een probleem is om de juiste signalen op te pikken, denk ik dat dat voor autisten een groter probleem is."
Dat lijkt me wel inderdaad. Overigens heb ik geen verstand vvan autisme, en lijkt het me niet zo verstandig al te veel waarde te hechten aan internetdiagnoses.
Tja, van "meisjes" van 18-23 weet ik het niet zo, maar die van onder de 18 zijn sowieso onvolwassenen.quote:Vrouwen tussen de 25 en 35 zijn misschien iets andere bedoelingen hebben, ik val over het algemeen ook niet zo op \'meisjes\' van 18-23, omdat ze vaak nogal onvolwassen zijn.
Met "pesten" bedoel ik gemeen achterbaks pesten, achter de rug om. Pikant is het dat de omstanders - behalve de vriendinnen van de pesters - niks door hebben. Ik heb het dan over pakweg 5 à 7 jaar geleden. Het is moeilijk het als pesten te zien, kennelijk voor de omstanders, en zeker voor mij.quote:Wat bedoel je precies met pesten, gewoon letterlijk pesten of heeft dat een andere betekenis die me hier ontgaat?
Ik probeer uit te zoeken welke signalen dat zijn. Sommige van die signalen herken ik inderdaad, maar het zijn dan vooral signalen van sociale waardering, zelden seksuele signalen. Bovendien zijn enkele signalen niet voldoende. De vrouw in kwestie moet voortdurend dezelfde signalen uitzenden, voordat ik ze als onbeduidend negeer. Oogcontact zoeken, en een gesprek beginnen, of toestaan dat ik een gesprek met haar heb, zijn onvoldoende.quote:Signalen oppikken hoort natuurlijk te gaan, maar vaak zijn mannen wat minder goed in het herkennen van deze tekenen. Door onzekerheid, en onwetendheid. Ik denk dat je met het laatste al wat aan het eerste kunt doen. Ga eens op zoek op internet, naar echte informatie over die onderwerpen, en als je denkt dat je een dieper probleem hebt, misschien naar een psychiater.
Dat klopt op zich, maar ik denk dat ik een aantal zaken opnieuw moet leren. Het probleem is - en ik wil daar weleens in een apart topic op terug komen (zonder het direct te hebben over vrouwen, flirten, versieren, seksualiteit, etc.) - dat de maatschappij verwacht dat ik een aantal zaken standaard van baby zijn aanvoel. Echter voor mensen met autisme gaat dat niet op. Ofwel ze moeten veel meer dingen leren, om redelijk met de maatschappij mee te draaien, ofwel ze kunnen bepaalde vaardigheden niet leren omdat dat nooit als zodanig beschreven is. Een niet-autist zou denken: "Als iedereen die vaardigheden al van de geboorte bezit, waarom zou je ze dan expliciet opschrijven? Wat is het nut daarvan?" En ik denk dat bepaalde vaardigheden eenmaal niet te verwoorden zijn.quote:Al denk ik dat mensen op een gegeven moment bij dit soort dingen het probleem groter maken dan het is; ze zien het probleem en denken niet na over de oplossingen. Misschien dat je jezelf een hoop aanpraat, wat eigenlijk buitenproportioneel is. Ik bedoel, toen je geboren werd kon je ook niet lopen, praten of lezen; dat heb je ook moeten leren. Als je ergens een achterstand hebt kun je die imo vrijwel altijd verhelpen. Knowledge is zeker power; dus ga eens positief redeneren enzo
Als ik leuke gesprekken heb met vrouwelijke collega's en ook lol met hen heb, dan lijkt mij een relatie nog leuker. Echter, ik denk dat er iets is wat ik mis, maar ik weet alleen niet wat. Als ik wist wat het is, kon ik eraan werken.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:18 schreef Bart_Simpson het volgende:
[..]
het zou mij om een relatie gaan.
Wie wil er nu geen vriendin waar je gezellig dingen mee kan doen, en elkaar al je verhalen kan vertellen. Samen op de bank zitten, of samen naar de sterren kijken. (en samen ne*ken.....ahum)
Plain sex is toch geen ruk aan? Dat gaat vervelen denk ik. Maar sex met iemand waarvan je houdt lijkt me een andere zaak.
Ik denk dat het eerste veel geld kost.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:10 schreef cyber_rebel het volgende:
Realiseer je je ook dat als je op een beredenerende manier geleerd hebt die signalen op te pikken dat je dan juist door je genoemde hogere begaafdheid juist erg goed in flirten zou kunnen worden?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:37 schreef hanskamp het volgende:
...
Werkelijk? Welke leeftijd moet je daarbij aandenken?quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:08 schreef MouseOver het volgende:
Daarnaast is uit onderzoeken gebleken dat it-ers, een groep die het ook niet zo van aangeboren sociale vaardigheden moet hebben, juist op latere leeftijd een erg actief seksleven krijgt.
Het zou mij op het moment om seks binnen en buiten de relatie gaan....quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:10 schreef cyber_rebel het volgende:
Mwoah, 25+ ofzoiets. Ik denk trouwens dat de sociale vaardigheden van potentiele it'ers zo rond hun 15de wel degelijk erg slecht zijn, met name die naar het andere geslacht toe.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:22 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Werkelijk? Welke leeftijd moet je daarbij aandenken?![]()
overigens zijn de sociale vaardigheden van it-ers niet eens zo heel slecht
Dat zal toch wel meevallen van die potentiele i'ters?quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:33 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Mwoah, 25+ ofzoiets. Ik denk trouwens dat de sociale vaardigheden van potentiele it'ers zo rond hun 15de wel degelijk erg slecht zijn, met name die naar het andere geslacht toe.
Je zult het met me eens zijn dat er in de it bovengemiddeld veel nerds werken.:)quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen van die potentiele i'ters?
Of je bedoelt de echte nerds die niet uitgaan en alleen maar programmeren in basic of watever en verder geen hobby's hebben en nooit buitenkomen (behalve voor school).
Oui,quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:52 schreef Blinky het volgende:
In een van de vorige topics werd geopperd dat er weinig tot geen vrouwen zijn die initiatief tonen. Ik ben vrij impulsief en als ik een man leuk vind, dan laat ik hem dat ook wel weten.
Een tijdje terug heb ik iemand ontmoet waarvan ik dacht dat het de moeite waard zou zijn om weer terug te zien, hij had nogal indruk gemaakt en ik wist vrijwel niets van hem. Ik heb kei-veel moeite gedaan om hem via-via te vinden, uiteindelijk had ik een e-mailadres. Met hem gemaild en gevraagd of het hem leuk leek om wat te drinken. Alles goed en wel, datum, tijd & plaats afgesproken... wat denk je? Meneer kwam niet opdagen. Het is dat mijn zelfvertrouwen nu wel weer een beetje aardig op peil is, anders was ik enorm aan mezelf gaan twijfelen. Maar ik weet wel dat ik niet zoveel moeite meer doe voor iemand. Wat dat betreft denk ik nu aan mijn moeder die altijd zegt dat als iemand mij écht leuk vindt, het initiatief wel van zijn kant komt.
Ik had in het verleden een theorie gehad dat het streekgebonden is. In Twente doen meisjes/vrouwen nauwelijks toenaderingspogingen, of ze doen het zo subtiel dat ik het niet merk. In het westen zijn vrouwen actiever, althans zo lijkt het. Ze zijn ook duidelijker, wat mij meer houvast geeft. Westerlingen laten eerder hun gevoelens en hun mening zien, desnoods verbaal. In het zuiden trouwens ook. Maar vroeger merkte ik ook, dat meisjes/vrouwen echt boos werden als je ze afwees.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:52 schreef Blinky het volgende:
In een van de vorige topics werd geopperd dat er weinig tot geen vrouwen zijn die initiatief tonen. Ik ben vrij impulsief en als ik een man leuk vind, dan laat ik hem dat ook wel weten.
Da's vreemd. Ik had het stijlvoller gevonden dat hij schreef dat hij op die datum, die tijd niet op die plaats kon zijn...quote:Een tijdje terug heb ik iemand ontmoet waarvan ik dacht dat het de moeite waard zou zijn om weer terug te zien, hij had nogal indruk gemaakt en ik wist vrijwel niets van hem. Ik heb kei-veel moeite gedaan om hem via-via te vinden, uiteindelijk had ik een e-mailadres. Met hem gemaild en gevraagd of het hem leuk leek om wat te drinken. Alles goed en wel, datum, tijd & plaats afgesproken... wat denk je? Meneer kwam niet opdagen.
Jouw moeder heeft niet altijd gelijk. Er zijn een aantal redenen dat een man niets doet, ook al vindt hij de vrouw in kwestie leuk.quote:Het is dat mijn zelfvertrouwen nu wel weer een beetje aardig op peil is, anders was ik enorm aan mezelf gaan twijfelen. Maar ik weet wel dat ik niet zoveel moeite meer doe voor iemand. Wat dat betreft denk ik nu aan mijn moeder die altijd zegt dat als iemand mij écht leuk vindt, het initiatief wel van zijn kant komt.
En als hij je leuk vind, dan kan hij je ook wel versieren? En als hij je niet kan versieren, is hij ook automatisch niet leuk?quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:52 schreef Blinky het volgende:
...Meneer kwam niet opdagen. Het is dat mijn zelfvertrouwen nu wel weer een beetje aardig op peil is, anders was ik enorm aan mezelf gaan twijfelen. Maar ik weet wel dat ik niet zoveel moeite meer doe voor iemand. Wat dat betreft denk ik nu aan mijn moeder die altijd zegt dat als iemand mij écht leuk vindt, het initiatief wel van zijn kant komt.
Mischien was ie te onzeker om te komen... Blijft zeer lullig iig. en ook erg stom, zoekt een vrouw contact met je en dan laat je het afweten...quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:52 schreef Blinky het volgende:
Een tijdje terug heb ik iemand ontmoet waarvan ik dacht dat het de moeite waard zou zijn om weer terug te zien, hij had nogal indruk gemaakt en ik wist vrijwel niets van hem. Ik heb kei-veel moeite gedaan om hem via-via te vinden, uiteindelijk had ik een e-mailadres. Met hem gemaild en gevraagd of het hem leuk leek om wat te drinken. Alles goed en wel, datum, tijd & plaats afgesproken... wat denk je? Meneer kwam niet opdagen.
quote:Maar ik weet wel dat ik niet zoveel moeite meer doe voor iemand. Wat dat betreft denk ik nu aan mijn moeder die altijd zegt dat als iemand mij écht leuk vindt, het initiatief wel van zijn kant komt.
Haha, dat is een originele openingszin! Je vindt het moeilijk om hem aan te spreken, maar je hebt hem aangesproken!quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:24 schreef Blinky het volgende:
Verder ben ik gewoon een nuchtere meid en heb ik ook wel als openingszin gebruikt 'hoi, je lijkt me een heel leuk persoon, maar ik weet niet goed hoe ik je moet aanspreken. Kun je mij wat tips geven?' Dan kun je leuke reacties krijgen.
sterker nog ... probeer hem eensquote:Haha, dat is een originele openingszin!
Beetje vreemd, afspreken en dan niet komen. Ben je echt zo vervelend dan?quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:52 schreef Blinky het volgende:
Een tijdje terug heb ik iemand ontmoet waarvan ik dacht dat het de moeite waard zou zijn om weer terug te zien, hij had nogal indruk gemaakt en ik wist vrijwel niets van hem. Ik heb kei-veel moeite gedaan om hem via-via te vinden, uiteindelijk had ik een e-mailadres. Met hem gemaild en gevraagd of het hem leuk leek om wat te drinken. Alles goed en wel, datum, tijd & plaats afgesproken... wat denk je? Meneer kwam niet opdagen. Het is dat mijn zelfvertrouwen nu wel weer een beetje aardig op peil is, anders was ik enorm aan mezelf gaan twijfelen. Maar ik weet wel dat ik niet zoveel moeite meer doe voor iemand. Wat dat betreft denk ik nu aan mijn moeder die altijd zegt dat als iemand mij écht leuk vindt, het initiatief wel van zijn kant komt.
Verre van... ik leef al bijna 27 jaar met mezelf en ik vind er niets vervelends aanquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Beetje vreemd, afspreken en dan niet komen. Ben je echt zo vervelend dan?
Nee, dat was iemand bij iemand anders.quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:49 schreef hanskamp het volgende:
[..]
Haha, dat is een originele openingszin! Je vindt het moeilijk om hem aan te spreken, maar je hebt hem aangesproken!
Ik zou dus hebben gelachen om deze zin!
Kwestie van gewenning wellicht?quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:27 schreef Blinky het volgende:
[..]
Verre van... ik leef al bijna 27 jaar met mezelf en ik vind er niets vervelends aan
.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kwestie van gewenning wellicht?
Of die persoon had dus geen geduld om je te leren kennen, dat zou eventueel ook nog kunnen![]()
Spreek jij over het algemeen mannen of vrouwen aan, of allebei?![]()
Vanwege je eerdere opmerking, en mijn eigen nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:51 schreef Blinky het volgende:
[..]
.
Sinds kort allebei, voorheen alleen mannen. Hoezo?
quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:12 schreef Tranceptor het volgende:
Als meiden het initiatief nemen bij mij hebben ze altijd het voordeel van de twijfel tenzij ze zo lelijk zijn dat ze bij voorbaat al hadden kunnen inschatten dat het een hopeloze actie was.
Ik denk dat een hoop 'hippie-moeders' hun kroost lekker ouderwets opvoeden met het idee van de man als redder in nood en de prins op het witte paard. Wat ze er niet bij vertellen is dat ze zich zelf ook lekker hebben laten nemen en jongens hebben versierd voor ze een braaf huisgezinnetje gingen stichten. Ik denk dat veel vrouwen opgevoed worden met het idee dat liefde iets is wat hen toekomt en wat vanzelf naar hen toekomt en een hoop mannen tegenwoordig (na al die emancipatie)toch iets meer van een vrouw verwachten dan een muurbloempje wat af en toe oogcontact zoekt.
Mijn moeder is afschuwelijk saai, die heeft echt serieus nergens aan meegedaan. Was leuker geweest als ik een beetje een áctieve moeder gehad zou hebben, zijn leuke verhalen enzo...quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:16 schreef milagro het volgende:
[..]je moeder
Ik moet zeggen, ik begin jouw posts en topics steeds meer te waarderenquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:12 schreef Tranceptor het volgende:
Als meiden het initiatief nemen bij mij hebben ze altijd het voordeel van de twijfel tenzij ze zo lelijk zijn dat ze bij voorbaat al hadden kunnen inschatten dat het een hopeloze actie was.
Ik denk dat een hoop 'hippie-moeders' hun kroost lekker ouderwets opvoeden met het idee van de man als redder in nood en de prins op het witte paard. Wat ze er niet bij vertellen is dat ze zich zelf ook lekker hebben laten nemen en jongens hebben versierd voor ze een braaf huisgezinnetje gingen stichten. Ik denk dat veel vrouwen opgevoed worden met het idee dat liefde iets is wat hen toekomt en wat vanzelf naar hen toekomt en een hoop mannen tegenwoordig (na al die emancipatie)toch iets meer van een vrouw verwachten dan een muurbloempje wat af en toe oogcontact zoekt.
Alleen al de houding van 'ik kijk toch... (doh) kom dan als een puppy na me toe rennen en ver-o-ver me' brengt bij mij al anti-peristaltische bewegingen teweeg. En dan zo'n hoofd erbij van 'iedereen vind mij mooi, mijn papa en mama zeggen het ook al sinds mn 12de en eigenlijk ben ik toch stiekum heel onzek-urrrrr', dan gaan de sappen echt vloeienquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik begin jouw posts en topics steeds meer te waarderen![]()
Overigens kun je aan de meeste muurbloempjes wel zien dat ze geïnteresseerd zijn hoor
hoe oud is je moeder, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn moeder is afschuwelijk saai, die heeft echt serieus nergens aan meegedaan. Was leuker geweest als ik een beetje een áctieve moeder gehad zou hebben, zijn leuke verhalen enzo...
Nee mijn moeder had echt maar 1/2 vriendjes voor korte tijd tot ze mijn vader ontmoette op haar 18de. Kijk mijn vader had het beter voor elkaar(de oude bok
)
Ik lijk qua uiterlijk meer op mn vader en qua innerlijk, sja op geen van beide eigenlijk.
Mijn moeder is 51, omdat ik mijn moeder door en door ken. Ze was vroeger heel erg verlegen, iets dat ik zelf toch na mn 14de achter me heb gelaten moek zeggen. Nee, serieus, anders is het echt niet anders had ze me dat verteld. Ik heb er wel eens naar gevraagd in alle openheid over mijn eigen chaos van vriendinnetjes in die tijd, maar nee hoor. Haar zussen en broers beamen het ook. Persoonlijk lijkt me dat verschrikkelijk, maar mn moeder is er blij mee en ik uiteindelijk ook (anders was ik er niet)quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:23 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe oud is je moeder, als ik vragen mag?
en hoe weet je dat je moeder maar 2 vriendjes had
denk jij nu echt dat ze jou (of je pa) alles vertelt
ach ja we kunnen niet allemaal man (of vrouw) van de wereld zijn zoals jij natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn moeder is 51, omdat ik mijn moeder door en door ken. Ze was vroeger heel erg verlegen, iets dat ik zelf toch na mn 14de achter me heb gelaten moek zeggen. Nee, serieus, anders is het echt niet anders had ze me dat verteld. Ik heb er wel eens naar gevraagd in alle openheid over mijn eigen chaos van vriendinnetjes in die tijd, maar nee hoor. Haar zussen en broers beamen het ook. Persoonlijk lijkt me dat verschrikkelijk, maar mn moeder is er blij mee en ik uiteindelijk ook (anders was ik er niet)
Het is altijd weer opmerkelijk hoe jij van een oprechte post er iets van probeert te maken dat helemaal niet in de post staat. Ik zeg niet dat ik veel vrouwenkennis heb, hoogstens dat ik het een en ander weet voor iemand van 25 al opmerkelijk misschien ja.quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:28 schreef milagro het volgende:
[..]
ach ja we kunnen niet allemaal man (of vrouw) van de wereld zijn zoals jij natuurlijk.
nog geen 25 en dan al zoveel vrouwen (proest) kennis , bewonderingswaardig
het is altijd weer opmerkelijk hoe heerlijk jij altijd haptquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is altijd weer opmerkelijk hoe jij van een oprechte post er iets van probeert te maken dat helemaal niet in de post staat. Ik zeg niet dat ik veel vrouwenkennis heb, hoogstens dat ik het een en ander weet voor iemand van 25 al opmerkelijk misschien ja.
Dat moet bijna wel te maken hebben met dat vissen topic wat ik volg de laatste tijd...quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:33 schreef milagro het volgende:
[..]
het is altijd weer opmerkelijk hoe heerlijk jij altijd hapt
Beetje haat-liefde verhouding he? Die zijn altijd spannendquote:Op donderdag 8 juli 2004 21:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat moet bijna wel te maken hebben met dat vissen topic wat ik volg de laatste tijd...
Nee, het is wel heel makkelijk iets verkeerd te lezen, domme conclusies te stellen, een domme fout te maken en dan stellen dat ik hap op je opmerking. Voor jou kan alles tante Wollebopske, van mij mag je...
en nu weer ON-topic...
* Tranceptor flirt naar Milagro
Plagen is zoentjes vragen...quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Beetje haat-liefde verhouding he? Die zijn altijd spannend
Joh.quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:43 schreef hanskamp het volgende:
Da's vreemd. Ik had het stijlvoller gevonden dat hij schreef dat hij op die datum, die tijd niet op die plaats kon zijn...
Weet je wat echt helpt?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:25 schreef Beach het volgende:
Komop mensen dit is gruwelijk offtopic
Ik weiger iets te gaan doen (naast normale sanitaire en verzorgende taken) om maar in de smaak te vallenl. Ze kunnen moeilijk van je verwachten dat je dag en nacht een pak aan hebtquote:Op zondag 11 juli 2004 09:39 schreef Ontopic het volgende:
[..]
Weet je wat echt helpt?
Een pak aantrekken!
Daar vallen ze echt op![]()
Vooral in de discoquote:Op zondag 11 juli 2004 09:39 schreef Ontopic het volgende:
[..]
Weet je wat echt helpt?
Een pak aantrekken!
Een pak is een gimmick, een truc om de aandacht op je gevestigd te krijgen. Maar daarmee ben je nog niet binnen; als ze de persoon in het pak niet aantrekkelijk vind (en vroeg of laat moet ze daar toch een beslissing over nemen) dan ben je nog nergens.quote:Op zondag 11 juli 2004 09:39 schreef Ontopic het volgende:
[..]
Weet je wat echt helpt?
Een pak aantrekken!
Datgene bestaat ook niet.quote:Op zondag 11 juli 2004 13:06 schreef HenryHill het volgende:
[..]
datgene
Blinky houdt erg van mannen in pak en mannen die er een aan hebben, daar zal ik vaak naar omkijken. Maar mannen in pakken kunnen ook ballen zijn. Ik zie ze vaak genoeg bij het bedrijf waar ik werk. Zowiezo mannen die er gewoon mooi en verzorgd uitzien zijn oké. Maar voor de rest moeten ze het hebben van karakter en hoe ze overkomen. Beetje zelfverzekerd, maar zeker niet uit de hoogte.quote:Op zondag 11 juli 2004 13:06 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Een pak is een gimmick, een truc om de aandacht op je gevestigd te krijgen. Maar daarmee ben je nog niet binnen; als ze de persoon in het pak niet aantrekkelijk vind (en vroeg of laat moet ze daar toch een beslissing over nemen) dan ben je nog nergens.
Als je er goed uitziet in een pak (en je hebt er een) dan by all means, aantrekken! Je zal er ongetwijfeld een streepje voor mee krijgen. Maar het is niet datgene waarmee je harten verovert - dat zal vooral ook uit jezelf moeten komen.
Dat is basisschool versieren toch?quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Plagen is zoentjes vragen...
DAT is ook een truc natuurlijk, treiteren en plagen...
Plagen op een andere manier dat het grappig is, kan nog steeds leuk werkenquote:Op zondag 11 juli 2004 23:18 schreef Cappucino het volgende:
[..]
Dat is basisschool versieren toch?![]()
Hoezo zo ver weg, ben je bang dat ze je herkennen als je gaat versieren? ;-)quote:Op maandag 12 juli 2004 01:14 schreef mighty_myte het volgende:
volgende week in rome maar weer eens mijn best doen om te scoren, kijken of ik het nog kan. :|
misschien doen mijn blauwe ogen het goed...quote:Op maandag 12 juli 2004 02:51 schreef Too-niceguy het volgende:
[..]
Hoezo zo ver weg, ben je bang dat ze je herkennen als je gaat versieren? ;-)
Lijkt me wel lastig daar, die italianen schijnen echte macho's te zijn, en wij hollanders flirten daarentegen bijna niet....
je zal het dus nog lastig krijgen met versieren daar.......
Maar toch succes
Ik moest er toch een eind aan breien. Een beetje verbaal plagen is nix mis mee, though...quote:Op zondag 11 juli 2004 23:18 schreef Cappucino het volgende:
[..]
Kun je ook uitleggen waarom niet meer?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:25 schreef Tranceptor het volgende:
succes met je internet date
(ik doe daar echt nie meer aan...)
Het is eigenlijk heel simpel, of iemand blijkt in het 'echt' qua uiterlijk/houding compleet anders of iemand is qua innerlijk/spontaniteit heel anders. Nu kan iedereen wel weer gaan schreeuwen dat je geen verwachtingen moet hebben en dat is ook zo, maar die heb je toch. Je hebt een bepaald beeld van iemand door contact via MSN/...whatever..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:28 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Kun je ook uitleggen waarom niet meer?
Klik je vaak op next?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee daar ben ik het dus helemaal niet mee eens. Hoe vaak gebeurt het niet dat als je elkaar in het echt ontmoet het tegenvalt terwijl het via de chat zo leuk was? Juist, dat komt omdat je valt op een beeld in je eigen kop. Niet ellenlange mails over en weer en eerst uren bellen maar vrij snel huppaa afspreken. Wil ze dat niet??? NEXT!!
Ik dacht vroeger met belangrijke proefwerken op school ook altijd zovan och, ik zal wel een 1 hebben.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:19 schreef M_Schtoppel het volgende:
Eerlijk gezegd zal het me een rotzorg zijn, ik heb nu toch al niks. Kijk, dat is de mindset die we hebben moeten, indifference.
Iemand leren kennen doe je het beste door ze te ontmoeten. Maak gewoon een afspraak om samen iets te gaan doen zonder het meteen een "date" te noemen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:05 schreef Beach het volgende:
Pfffff ik denk dat je elkaar toch eerst beter moet leren kennen voordat je meteen afspreekt.
Je kan natuurlijk ook allbei een vriend of vriendin meenemen naar de eerste (snelle) date.
DAT heb je van DeAngelo, vuile spiekerd!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iemand leren kennen doe je het beste door ze te ontmoeten. Maak gewoon een afspraak om samen iets te gaan doen zonder het meteen een "date" te noemen.
Eh, nee... Maar als die DeAngelo dat zegt heeft ie misschien wel wat zinnigs te melden!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:26 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
DAT heb je van DeAngelo, vuile spiekerd!![]()
![]()
Ik wilde het niet posten, maar ik dacht hetzelfde als M_Schtoppel. Alhoewel het in principe een vrij algemene opvatting is.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eh, nee... Maar als die DeAngelo dat zegt heeft ie misschien wel wat zinnigs te melden!
Ik zal wel eens zoeken.
Ze zullen vast af en toe wel eens iets zinnigs zeggen, maar ik heb de indruk dat al die "methodes" nogal eenzijdig zijn, mensen zijn nou eenmaal heel erg verschillend, ik geloof dan ook niet universele versiertrucs.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:26 schreef Too-niceguy het volgende:
Deangelo, Jeffries en anderen hebben gewoon goede info voor mensen die serieus op het onderwerp willen ingaan.
Het zijn niet zozeer versier'trucs'.....maar meer tips over hoe je je het beste kunt gedragen. Ze zeggen wel: wees jezelf. Maar iedereen weet dat je op meerdere manieren jezelf kan zijn. Alleen je weet niet welke.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zullen vast af en toe wel eens iets zinnigs zeggen, maar ik heb de indruk dat al die "methodes" nogal eenzijdig zijn, mensen zijn nou eenmaal heel erg verschillend, ik geloof dan ook niet universele versiertrucs.
Onzin, een meisje zegt hier iets anders als hoe ze in werkelijkheid zou reageren. Praktijk verschilt van theorie.quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:37 schreef hanskamp het volgende:
Ik zal opnieuw reageren, maar dan op alle punten.
[..]
Ad 1. Seksueler communiceren.
Of je moet met concrete voorbeeelden komen, en meisjes zouden hier moeten aangeven hoe ze bij een bepaalde openingszin reageren.
Precies kijk, je moet wel weten hoe je interesse kweekt heh?quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:40 schreef milagro het volgende:
en nu maar wachten op iemand die vraagt wat de truc-met-de-schoen is![]()
Jij vroeg er idd niet om, en wat dan nog? Denk je nou echt dat er een causaal verband is tussen jouw post en mijn verklaring van de truc met de schoen?quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:58 schreef milagro het volgende:
ik vroeg er niet om, maar goed, nu je het zo persé kwijt wilt :
goh, nou fantastisch![]()
De beste zelfs...quote:Op donderdag 8 juli 2004 21:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Plagen is zoentjes vragen...
DAT is ook een truc natuurlijk, treiteren en plagen...
Bij mannen werkt het ook.quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:22 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja vrouwen schijnen graag geplaagd te worden, weird hoor.
Niet denk maar doen toch? Gewoon ouwehoeren en niet te volwassen over willen komen anders krijg je een saai kut gesprek.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:18 schreef Cappucino het volgende:
[..]
Ik treiter vrouwen eigenlijk altijd verbaal, ow is het daarom dat vriendinnen van me altijd na jaren toegeven dat er toch iets meer was dat ze voelden...quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:22 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ja vrouwen schijnen graag geplaagd te worden, weird hoor.
Je kent inmiddels mijn gedachtengang. Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem hoor,alle vrouwen willen vooral vrienden blijven en hebben liever een hufter die ze onderdrukt, zijn gewoon vaag en geven weirde signalen, hebben 'geen behoefte' aan een relatie nu, komen net uit een andere relatie. Vrouwen die wel uit willen, maar dat niet vragen zonder dat die vriend van mij dat weet... (daar heeft ie wat aan)... ach ja...quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:29 schreef Blinky het volgende:
Wie wil mij treiteren?
:')
Ik raak gewoon niet zo meer onder de indruk van iemand. Ligt dat eraan dat ik al een tijdje vrijgezel ben? (iets meer dan een jaar nu) of komt dat doordat de mannen rond mijn leeftijd (27) allemaal een vriendin hebben zodan niet getrouwd zijn... homo blijken te zijn of het nog niet weten, bindingsangst te hebben of nog niet toe zijn aan een nieuwe relatie?
Of ben ik niet interessant genoeg?
Hoe ervaren andere vrijgezellen dit?
*Treitert Blinky*quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:29 schreef Blinky het volgende:
Wie wil mij treiteren?
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*Treitert Blinky*
geslijm en SC elders voortzettenquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:56 schreef Blinky het volgende:
[..]
![]()
Je moet me wel hebben he Tranceptor...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
geslijm en SC elders voortzetten
Zie andere topicquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:16 schreef Blinky het volgende:
[..]
Je moet me wel hebben he Tranceptor...
Jaloers?![]()
Wie is B_E_G?quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zie andere topic
ja dat ook![]()
Brown_eyed_girl...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:20 schreef Blinky het volgende:
[..]
Wie is B_E_G?
En ehm... somehow lijk jij mij geen jaloersig type
Nou nou... wat een vertrouwen in je medemens. Maar ik begrijp je wel hoor. Zei jij niet in een ander topic over ' loslaten' dat je eerst aan jezelf moet werken en niet teveel op anderen moet concentreren?quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Brown_eyed_girl...
een klein tikje jaloers kan ik wel zijn, maar das gezond, maar heel erg niet nee. Als iemand je iets wil flikken doen ze het toch wel.
Ey!quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Brown_eyed_girl...
een klein tikje jaloers kan ik wel zijn, maar das gezond, maar heel erg niet nee. Als iemand je iets wil flikken doen ze het toch wel.
Absoluut, maar er iets aan de situatie dat me irriteert. Ik kan daar verder niet op ingaanquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:34 schreef Blinky het volgende:
[..]
Nou nou... wat een vertrouwen in je medemens. Maar ik begrijp je wel hoor. Zei jij niet in een ander topic over ' loslaten' dat je eerst aan jezelf moet werken en niet teveel op anderen moet concentreren?
En nu ontopic maar weer:
mannen die zich heel anders voordoen dan ze zijn hebben geen schijn van kans (bij mij). Ik ga ook geen relverhalen ophangen als ik met iemand aan het praten ben in een kroeg waar ik mij enigsinds aangetrokken tot voel, hoewel ik echt niet zo onschuldig ben als ik lijk![]()
Hoe doen jullie dat?
Precies... zo'n gesprek als op fok! zal niet snel in een kroeg plaatsvinden ben ik bang.quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:40 schreef Tranceptor het volgende:
Gewoon een normaal spontaan gesprek met iemand schijnt al een hele prestatie te zijn soms.
arme rechterhandquote:Op zondag 8 augustus 2004 03:13 schreef Too-niceguy het volgende:
Verdorie, vindt je een keer iemand bijzonder leuk en reageert ze leuk terug, en nou is ze dr niet geweest afgel. weekend....
Zo kan ik natuurlijk ook niks uitproberen.....
Dan kunnen we handen schudden, too-niceguy. It happens to me all the timequote:Op zondag 8 augustus 2004 03:13 schreef Too-niceguy het volgende:
Verdorie, vindt je een keer iemand bijzonder leuk en reageert ze leuk terug, en nou is ze dr niet geweest afgel. weekend....
En dat doe je gewoon bij een wildvreemde?quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:48 schreef Woep het volgende:
Heb echt de ultimate trick gevonden
naar een meid toe gaan en zeggen:
jij: Hey, de laatste tijd voel ik me echt zo klote
zij: Hoezo dan?
jij: Nou ik heb het gevoel alsof je helemaal niet meer om me geeft (big smile)
--extra--
zij: Nou dat is helemaal niet zo hoor
jij: Oh toch niet? zullen dan als ik 25 ben trouwen?
werkt als een trein !
LOL!quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:30 schreef Woep het volgende:
ja
Ah jammer, gemiste kans man! Was erop af gestapt met "Heey, hoe is het nou met jou? Lang niet gezien, bla bla bla...". En je dan meteen even voorstellen aan d'r ouders "Jullie zijn de ouders van (...)? Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben too-niceguy, aangenaamquote:Op maandag 9 augustus 2004 01:56 schreef Too-niceguy het volgende:
Nou ja, heb er vannavond toch nog ff gezien.
Ze zwaaide heel enthousiast, maar was met r ouders,
dus uiteraard wel teruggezwaaid.....
Was opeens weer een paar seconden helemaal happy. ;-)
Wel jammer van die ouders, want anders had ik r wel durven aanspreken.
Zelfs ik kom, ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:08 schreef Beach het volgende:
Ik zou opzich wel willen, ik weet alleen niet of ik durf![]()
Dat snap ik wel Henry, maar ben soms toch nog gewoon te verlegen hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:26 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ah jammer, gemiste kans man! Was erop af gestapt met "Heey, hoe is het nou met jou? Lang niet gezien, bla bla bla...". En je dan meteen even voorstellen aan d'r ouders "Jullie zijn de ouders van (...)? Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben too-niceguy, aangenaam"
Mensen die hun weg weten (of meer: hun weg lijken te weten) in het sociale gebeuren worden door 99 van de 100 mensen als prettig ervaren. Dus doe er je voordeel mee, en maak de volgende keer een verpletterende indruk!![]()
Geloof me, je bent niet de enigequote:Op zondag 8 augustus 2004 03:13 schreef Too-niceguy het volgende:
Tja, en volgende week zaterdag heeft ze gewoon mooi pech hoor.quote:Op maandag 13 september 2004 11:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Geloof me, je bent niet de enige![]()
herkenbaar, heb ik ook. Durf nooit een meisje zomaar aan te rakenquote:Op zondag 4 juli 2004 12:37 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Jongens die niet zo handig met meisjes zijn hebben vaak een bepaald ontwijkend gedrag aangeleerd omdat ze niet te overenthousiast over willen komen.
Gewoon doen, vinden ze leukquote:Op maandag 13 september 2004 23:31 schreef someone324 het volgende:
[..]
herkenbaar, heb ik ook. Durf nooit een meisje zomaar aan te raken
Dit is vreselijk waar. Ik heb ook altijd de keurige nette jongen uitgehangen en nooit een meid aangeraakt, fout dus. Het idee vind ik ook best wel eng om zomaar een hand om haar middel te leggen of iets dergelijks. Dan krijg ik toch echt het gevoel dat ik eerst 50 euro moet betalenquote:Op maandag 13 september 2004 23:31 schreef someone324 het volgende:
[..]
herkenbaar, heb ik ook. Durf nooit een meisje zomaar aan te raken
welnee dat vinden ze echt niet ergquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Dit is vreselijk waar. Ik heb ook altijd de keurige nette jongen uitgehangen en nooit een meid aangeraakt, fout dus. Het idee vind ik ook best wel eng om zomaar een hand om haar middel te leggen of iets dergelijks. Dan krijg ik toch echt het gevoel dat ik eerst 50 euro moet betalen![]()
![]()
De avond zal wel eindigen rond 3 of 4 uur, voor zover ik weet gaat het cafe wat gepland is om heen te gaan om 4:00 pas dicht.quote:Op maandag 13 september 2004 23:18 schreef Beach het volgende:
Tja tooniceguy. Tot hoe laat gaat het duren?
Als het tot 6 uur 's ochtends duurt kan ik wel mee.
Dan beginnen de bussen weer te rijden.
En als het echt niet anders kan ga ik mee en pak ik maar de bus van half vier![]()
Ik heb er iig veel zin in.![]()
Je bedoelt dat je dan allang een wijf hebt opgepiktquote:Op woensdag 15 september 2004 07:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh jongens dan ben ik al lang weer weg. Je denkt toch niet dat ik de hele avond met een cola whiskey een beetje om me heen ga staan kijken he?
![]()
Ik voel ook nooit de noodzaak meisjes lastig te vallen en dat is om iets gedaan te krijgen ook helemaal niet nodig.Tuurlijk komt er een moment waarop je dat WEL moet doen, maar als het goed is wordt daar altijd enige aanleiding voor gegeven.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Dit is vreselijk waar. Ik heb ook altijd de keurige nette jongen uitgehangen en nooit een meid aangeraakt, fout dus. Het idee vind ik ook best wel eng om zomaar een hand om haar middel te leggen of iets dergelijks. Dan krijg ik toch echt het gevoel dat ik eerst 50 euro moet betalen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:25 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oke, vanavond een zeer succesvolle date gehad, was echt gezellig.
Alleen waren we niet elkaars type![]()
Maar wel vet complimenten gehad over de plekken waar ik haar mee naar toe nam dus er zit progressie in. Ach, ik denk dat het binnen nu en 25 jaar wel gaat lukken.
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 23:25 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oke, vanavond een zeer succesvolle date gehad, was echt gezellig.
Havana in Utrecht.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:02 schreef Frenkie het volgende:
welke kroeg mochten jullie niet in??
Wat raar.quote:Op woensdag 29 september 2004 12:43 schreef Too-niceguy het volgende:
Havana in Utrecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |