abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2004 @ 17:14:44 #1
85875 Too-niceguy
Nog steeds (te) kieskeurig! !
pi_20340533
Al weer het derde deel van dit toppic

Voorheen:
Masterflirt
Flirten, tips om de andere/zelfde sexe te verleiden (deel 2)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Enkele zaken die handig zijn om te weten:
1) Sexueler communiceren (Duidelijker laten merken wat je wilt)
2) Zelfvertrouwen hebben (das duidelijk lijkt mij)
3) Doen of "The sale is already closed" (Zorgen dat geen nee kan worden gezegd)
4) 3 seconden regel (binnen 3 seconden als je iemand ziet reageren,
omdat het anders niet meer spontaan gaat, (en je wordt zenuwachtiger))

[ Bericht 16% gewijzigd door Too-niceguy op 01-07-2004 18:53:21 ]
Professional BodyGuard for beatifull girls.......
  donderdag 1 juli 2004 @ 17:48:17 #2
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_20341213
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 17:14 schreef Too-niceguy het volgende:
Sexueler communiceren
Wat houd dat in?

* cyber_rebel laat flauwe grap over Doen of de sale al geclosed is voor zich
pi_20341305
even een opmerking van huishoudelijke aard:

slowchatten kan via msn of irc, en anders ga je lekekr mailen.
Hier graag ontopic en enigzins zinnig.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_20341313
quote:
3 seconden regel
Wat is de 3 seconde regel
pi_20341490
en om te voorkomen dat dit een te erge incrowd topic wordt, voor het geval dit niet al zo is,
graag uitleg geven in de OP wat jullie allemaal bedoelen, er zijn mensen die niet weten wat jullie bedoelen, en om te voorkomen dat mensen verplicht twee topics door moeten gaan spitten kan het net zo goed, in het kort!, hier uitgelegd worden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_20341560
Dank u, Elf
pi_20341622
quote:
Doen of de sale al geclosed is
Daar snap ik niet veel van. Het is een mix van Nederlands en Engels.
  donderdag 1 juli 2004 @ 18:52:19 #8
85875 Too-niceguy
pi_20342347
Zo, openingstekst ff gecorrigeerd en verduidelijkt.
  donderdag 1 juli 2004 @ 18:54:28 #9
75760 Archeodude
Doet zn eigen ding vanaf 1983.
pi_20342390
Vind het slecht dat men regels opstelt van "zo moet je het aanpakken"...alsof ze niet zelf wat kunnen verzinnen hier... ~:|
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
Die kater die komt morgen pas,
Doorgaan tot de bodem van t vat!"
pi_20342520
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 18:54 schreef Archeodude het volgende:
Vind het slecht dat men regels opstelt van "zo moet je het aanpakken"...alsof ze niet zelf wat kunnen verzinnen hier... ~:|
Blijkbaar dus niet, anders zijn er niet al twee topics mee gevuld
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 1 juli 2004 @ 19:00:55 #11
85875 Too-niceguy
pi_20342532
"de regels" zijn alleen een leidraad voor de richting van het spel
  donderdag 1 juli 2004 @ 19:03:51 #12
75760 Archeodude
Doet zn eigen ding vanaf 1983.
pi_20342579
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 19:00 schreef Too-niceguy het volgende:
"de regels" zijn alleen een leidraad voor de richting van het spel
*doet een Schwarzenegger stem na* I make my own rules
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
Die kater die komt morgen pas,
Doorgaan tot de bodem van t vat!"
pi_20343334
Ik zal opnieuw reageren, maar dan op alle punten.
quote:
Enkele zaken die handig zijn om te weten:
1) Sexueler communiceren (Duidelijker laten merken wat je wilt)
2) Zelfvertrouwen hebben (das duidelijk lijkt mij)
3) Doen of "The sale is already closed" (Zorgen dat geen nee kan worden gezegd)
4) 3 seconden regel (binnen 3 seconden als je iemand ziet reageren,
omdat het anders niet meer spontaan gaat, (en je wordt zenuwachtiger))
Ad 1. Seksueler communiceren.
Ik denk dat meisjes daar verschillend op reageren. Als je - zoals je zegt - seksueler wilt communiceren, lijkt dat eerder op seksuele intimidatie. Of je moet met concrete voorbeeelden komen, en meisjes zouden hier moeten aangeven hoe ze bij een bepaalde openingszin reageren.

Ad 3. Zorgen dat geen nee kan worden gezegd.
Hoe dan? Een meisje heeft m.i. de vrijheid om te weigeren. Dring je aan, begeef je je op glad ijs.

Ad 4. 3 secondenregel, binnen 3 seconden, als je iemand ziet reageren...
Als iemand waarop reageert?
  donderdag 1 juli 2004 @ 23:20:45 #14
85875 Too-niceguy
pi_20349245
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 19:37 schreef hanskamp het volgende:
[..]

Ik denk dat meisjes daar verschillend op reageren. Als je - zoals je zegt - seksueler wilt communiceren, lijkt dat eerder op seksuele intimidatie. Of je moet met concrete voorbeeelden komen, en meisjes zouden hier moeten aangeven hoe ze bij een bepaalde openingszin reageren.

Uiteraard hangt de reactie van de persoon af, maar je kan het wel herkennen wanneer wel of niet te gebruiken.
En uiteraard mag je ook in de vorige toppics kijken voor meer info daarover.
Mischien breng ik het ook niet helemaal perfect....

Ad 3. Zorgen dat geen nee kan worden gezegd.
Hoe dan? Een meisje heeft m.i. de vrijheid om te weigeren. Dring je aan, begeef je je op glad ijs.

Uiteraard kan er nee worden gezegd, maar je kan om nee vragen, of keuzes aanbieden die positief zijn.

Ad 4. 3 secondenregel, binnen 3 seconden, als je iemand ziet reageren...
Als iemand waarop reageert?

Hiermee wordt bedoeld dat je als je iemand ziet, binnen 3 seconden bepaald of je er op af stapt, of het maar laat zitten.
Hopelijk wat meer duidelijkheid zo.....
  vrijdag 2 juli 2004 @ 13:04:09 #15
98793 Koktailsaus
In my mind, I hear u call
pi_20359527
Ik hou van de zee, ik hou van de rotsten, maar als ik jou zie moet ik kotsen.
Ik ken jouw nergens van!
Ik viel voor jou midden op de straat. Ik zag jou maar de stoeprand te laat.
Hoi schatje ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin!
Met jou wil ik wel overspelen!
Sex is not the answer. Sex is the question. Yes is the answer.
Hé, geloof jij in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer langslopen?
Met welke lippen zullen we beginnen?
Heb je last van muizen in je buik? Nee??? Dan heb je een goeie poes!
Ik heb dan wel niet de spieren van Schwarzenegger, of het uiterlijk van Tom Cruise ... maar ik kan likken als Lassie.
Als jij vanavond heel goed je best doet... kun je me misschien wel versieren !!
Het gaat mij om je innerlijke, mag ik je binnenste even voelen?
Hoe duur is zo'n BH nou?...Hoezo?...Ik hou je borsten de hele avond voor niks vast!
Deed het geen pijn?...Wat?...Toen je uit de hemel kwam vallen?
Heb je een routekaart voor mij , ik ben namelijk verdwaald in jou ogen!
Ik wil je wel iets te drinken geven, maar dan zou ik jaloers zijn op je glas!
Wat zit je haar leuk! Naar welke kapper ga je?
Doe eens alsof je verdrinkt en mijn ballen vol zuurstof zitten.
Ik keek om te kijken of jij keek of ik keek.
Mijn hobby is puzzelen en jij bent mijn laatste stukje.
Hij: Weet jij hoe je in zestig seconden heerlijk kunt klaarkomen? Zij: Nou? Hij: Heb je een minuutje?
Wil jij me misschien helpen bij het opfrissen van m'n biologielessen?
Ik ben mijn telefoonnummer vergeten, mag ik het jouwe lenen?
Wil jij je eitje morgen bevrucht of gekookt?
Hoi, ik ben webmaster bij een internet bedrijf. Mag ik mijn zaad naar jouw eierstok uploaden?
Mag ik jouw dijen gebruiken als oorwarmers?
Hoi ik ben Tarzan, wil jij aan mijn liaan slingeren?
Mag ik een foto van je, dan weet Sinterklaas precies wat hij me moetgeven!
Over het weer gesproken, wanneer doen we het weer?
Overdag droom ik van je en 's nachts kan ik niet van je slapen.
Waar heb ik je toch eerder gezien? O ja, in mijn dromen.
Fluisterend: masturbeer je? (zij: .... huh?) Jij: ..... wat studeer je?
Heeeej ik ben jarig, wil je me zoenen?
Je hebt mooie voetjes? Zij: hoezo? Jij: nou, je loopt de hele tijd rondjes in mijn gedachten.
Ik heet Kurt, hoe heet ben jij?
Ik moet weer verdwaald zijn, ik dacht dat het paradijs meer naar het zuiden was.
Ben jij je tong verloren? Nee? Gelukkig, want die heb je dadelijk nog nodig.
Goedenavond, ik ben bezig met een voeltest om erachter te komen hoeveel vrouwen een tepelpiercing hebben. Mag ik even?
Als je net zo zoent als je ogen mooi zijn zoen jij het lekkerst van deze hele tent!
Als ik nou voor jou kook, ben jij dan mijn toetje?
Die kleding zou geweldig staan op een hoopje naast mijn bed!
Heb je hoofdpijn? (zij: eh, nee...) Neuken?
Jij: Wat ben ik blij dat ik een zwemdiploma heb. Zij: hoezo? Jij: anders was ik verdronken in die mooie ogen van je.
Waarom kom je niet even bij mij op schoot zitten. Dan praten we over het eerste dat opkomt.
Volgens mij is je vader een dief! Hij heeft twee diamanten gestolen en die in je ogen gezet.
Zullen we een pizza bestellen en daarna neuken? Of houd je niet van pizza?
Zeg dat truitje van jou, is dat kamelenstof? (Nee, hoezo?) Nou, vanwege die 2 bulten...
Ken ik jou? (NEE!) Sorry, je lijkt op een vriendin van me, Cindy Crawford.
Mag ik met mijn trompettertje in jouw concertzaal spelen?
Zeg heb je wat te doen..?.........de komende 60 jaar?
Laten we maar naar mijn huis gaan en al die dingen doen waarvan ik toch al aan iedereen verteld heb dat we ze gedaan hebben.
Als God iets mooier geschapen zou hebben dan jou, zou hij het vast voor zichzelf gehouden hebben.
Kun je even iets voor me vasthouden? Ik moet zo nodig plassen!
Als jouw linkerbeen kerst is en jouw rechterbeen pasen, mag ik dan tussen de vakanties wat tijd bij je doorbrengen?
Fluisterend: "Zou je me willen pijpen?" "Wat zeg je?" "OF JE WORST LUST"
Als melk goed is voor het lichaam, hoeveel heb JIJ dan wel nietgedronken?
Weet jij het verschil tussen sex en een goed gesprek? Nee? Ga je dan mee naar boven wat converseren?
(Kijk naar beneden) Tsja... hij gaat zichzelf niet zuigen natuurlijk....
Hey, ik heb een magisch horloge, met voorspellende gaven!! hij zegt namelijk (kijk op je horloge) dat jij over een uurtje geen slipje meer aan hebt!!!
Mooie schoenen, neuken???
Ik ben een telefoonboek aan 't schrijven, mag ik je nummer?
So open your mouth and close your eyes and give your tounge some exercise.
Jij lijkt me wel het type meisje waar ik iets van mezelf in kwijt zou kunnen.
Ik heb nog nooit gezoend, wil je me dat leren?
Mag ik even het label in je kleding zien........aha...dacht ik wel..... MADE IN HEAVEN!
Je bent mooi, maar als ik je mag zoenen ben je ook nog eens lief!
Er zijn honderen openingszinnen, als jij me nou eens vertelt welke bij jouw werkt!
Je bent als een lichtgevende ster in mijn donkere stal!
Je bent net een bounty, een stukje paradijs op aarde!
Als je vanavond op jacht gaat mag ik dan jou prooi zijn??
Kom, ga je mee verdwalen??? Ik weet de weg!
pi_20364285
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 13:04 schreef Koktailsaus het volgende:
Waanzinnig veel flauwe openingszinnen..
*proest*
*van stoel af pleurt*

Hehe, dat was best wel grappig...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_20366226
nog 2:
jij: Masturbeer je? zij:huh? jij: wat studeer je?
jij: hai neuken? zij: huh? jij:heineken? of je een biertje wil trut.

Maar meestal is het zo dat je de persoon in kwestie gewoon moet aanspreken.
Als ze meegaat in het lulverhaal dat je ophangt over het weerof iets, dan heeft ze interesse.
En anders kun je het schudden.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_20391865
quote:
Zeg dat truitje van jou, is dat kamelenstof? (Nee, hoezo?) Nou, vanwege die 2 bulten...
Deze is echt super
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 3 juli 2004 @ 20:50:38 #19
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_20392256
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 19:03 schreef Archeodude het volgende:

[..]

*doet een Schwarzenegger stem na* I make my own rules
Precies,
en die regels die jij maakt, zijn volgens een bepaald princiepe van communiceren. Er zijn nameljik verschillende soorten van communicatie.
Tegen je baas ben je anders als tegen je moeder. In iedere situatie hanteer je een andere houding en spraak. Bij het versieren van chickies (ahum,.....vrouwen) dan gedraag je je niet zoals tegen je baas of docent, want je wilt iets anders bereiken. Je hanteerd dus een soort van sexuele communicatie, om te laten zien dat je geinteresseerd bent, en dat je laat zien wat je in huis hebt.
En die vorm van communiceren die willen ze hier bespreken en verduidelijken.
Want veel mensen zeggen altijd: wees gewoon jezelf, maar dat gaat niet per direct op. Je moet, als je succesvoller wilt zijn bij de babes (ahum vrouwen) wel de regeltjes van sexuele communicatie een beetje kennen.
Iedereen kent ze wel, en automatisch doe je vaak al gewoon 'mee', maar veel mensen (lees: mannen) kunnen wel wat extra kennis gebruiken. ( c'est moi)

zo, even ter verduidelijking...
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 21:18:40 #20
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_20392819
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 20:50 schreef Bart_Simpson het volgende:
...wel de regeltjes van sexuele communicatie een beetje kennen.
Iedereen kent ze wel, en automatisch doe je vaak al gewoon 'mee', maar veel mensen (lees: mannen) kunnen wel wat extra kennis gebruiken. ( c'est moi)
Hmm, hoeft niet per se.

Het boek "The Rules" (datingtips / hoe-houd-ik-mijn-vent-onder-de-duim voor vrouwen) is ook uitgebracht om aan een bepaalde behoefte te voldoen hoor...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zaterdag 3 juli 2004 @ 21:29:53 #21
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_20393065
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 21:18 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Hmm, hoeft niet per se.

Het boek "The Rules" (datingtips / hoe-houd-ik-mijn-vent-onder-de-duim voor vrouwen) is ook uitgebracht om aan een bepaalde behoefte te voldoen hoor...
ik ken het boek niet, maar vrouwen zijn degene die de man kiezen, en dus kunnen ze vaak gewoon zichzelf zijn.....omdat ze toch wel op hen afkomen.
Maar goed, als vrouw is er ook een hoop te leren, idd hoe een vent te houden als je hem hebt, of hoe meer mannen aan te trekken.
Want je kan als vrouw ook het heft in eigen hand nemen, en mannen op de juiste manier benaderen.
Naja......anyway......het is een wisselwerking. Tussen mannen en vrouwen, en dus leerzaam voor beide kanten.

En knowledge is power
pi_20399148
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 20:50 schreef Bart_Simpson het volgende:
Bij het versieren van chickies (ahum,.....vrouwen) dan gedraag je je niet zoals tegen je baas of docent, want je wilt iets anders bereiken. Je hanteerd dus een soort van sexuele communicatie, om te laten zien dat je geinteresseerd bent, en dat je laat zien wat je in huis hebt.
En die vorm van communiceren die willen ze hier bespreken en verduidelijken.
Want veel mensen zeggen altijd: wees gewoon jezelf, maar dat gaat niet per direct op. Je moet, als je succesvoller wilt zijn bij de babes (ahum vrouwen) wel de regeltjes van sexuele communicatie een beetje kennen.
"Seksuele communicatie..." "Seksueler gedragen..." Het zijn vage begrippen. Voor mij is het nog steeds niet helemaal duidelijk wat daaronder verstaan wordt. Wat is het verschil tussen seksuele communicatie en seksuele intimidatie? Ik heb tot nog toe geen enkel seksueel gedrag naar een vrouw vertoond, omdat ik bang was dat ze zou schrikken en mij zou betichten van obsceen gedrag.
  zondag 4 juli 2004 @ 12:37:36 #23
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20404096
quote:
Op zondag 4 juli 2004 02:03 schreef hanskamp het volgende:

[..]

"Seksuele communicatie..." "Seksueler gedragen..." Het zijn vage begrippen. Voor mij is het nog steeds niet helemaal duidelijk wat daaronder verstaan wordt. Wat is het verschil tussen seksuele communicatie en seksuele intimidatie? Ik heb tot nog toe geen enkel seksueel gedrag naar een vrouw vertoond, omdat ik bang was dat ze zou schrikken en mij zou betichten van obsceen gedrag.
Je moet tonen dat je interesse hebt, af en toe een -korte- hand om hun middel mag best, oogkontakt wat langer dan normaal is prima.

Jongens die niet zo handig met meisjes zijn hebben vaak een bepaald ontwijkend gedrag aangeleerd omdat ze niet te overenthousiast over willen komen. Dat gedrag wordt vaak veel te ver doorgevoerd en dat is het eerste wat je overboord moet gooien. Meisjes zijn niet geinteresseerd in overbraaf correcte jongens.

Duidelijker?
Vampire Romance O+
  zondag 4 juli 2004 @ 13:24:48 #24
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_20404951
quote:
Op zondag 4 juli 2004 12:37 schreef MouseOver het volgende:

Je moet tonen dat je interesse hebt, af en toe een -korte- hand om hun middel mag best, oogkontakt wat langer dan normaal is prima.

Jongens die niet zo handig met meisjes zijn hebben vaak een bepaald ontwijkend gedrag aangeleerd omdat ze niet te overenthousiast over willen komen. Dat gedrag wordt vaak veel te ver doorgevoerd en dat is het eerste wat je overboord moet gooien. Meisjes zijn niet geinteresseerd in overbraaf correcte jongens.

Duidelijker?
Netjes uitgelegd

Maar het blijft makkelijker gezegd dan gedaan. Sommige jongen zijn er zó handig in en ik sta ook telkens weer versteld hoe makkelijk ze er mee weg komen.
Die staan op de dsnvloer en bij vrijwel élk leuk meisje dat in hun buurt danst krijgen ze het voor elkaar om er even lekker mee te dansen, ff met ze te babbelen en vaak met een telefoonnummer weg te komen...
Ik probeer het wel eens, maar ik mis kennelijk de finesse en ik vrees ook het uiterlijk. Ik heb niet zo'n standaard knap gezichtje
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_20404993
quote:
Op zondag 4 juli 2004 13:24 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Netjes uitgelegd

Maar het blijft makkelijker gezegd dan gedaan. Sommige jongen zijn er zó handig in en ik sta ook telkens weer versteld hoe makkelijk ze er mee weg komen.
Die staan op de dsnvloer en bij vrijwel élk leuk meisje dat in hun buurt danst krijgen ze het voor elkaar om er even lekker mee te dansen, ff met ze te babbelen en vaak met een telefoonnummer weg te komen...
Ik probeer het wel eens, maar ik mis kennelijk de finesse en ik vrees ook het uiterlijk. Ik heb niet zo'n standaard knap gezichtje
ik ben ook niet echt de knapste ja. praatje maken lukt wel en af en toe dansen, maar verder lukt het meestaol niet
  zondag 4 juli 2004 @ 21:04:19 #26
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_20414128
quote:
Op zondag 4 juli 2004 02:03 schreef hanskamp het volgende:

[..]

precies wat MouseOver al meldde.
dat is het.
Kijk, luister, als je een lekker ding ziet.......denk jij: "wow, lekker ding" maar je doet net alsof jij je helemaal niet daarmee bezig houdt. Of in ieder geval niet laat blijken dat je haar lekker vind.
Als je haar toe zou roepen: "hee! Lekker ding!" dan ben je een sukkel en is het seksuele intimidatie.
Maar zoek je oogcontact, en houdt je dat vast.....dan is het seksuele communicatie. Je laat blijken door subtiele hints en non-verbale communicatie dat je haar leuk vind.
Als je in gesprek bent met iemand, kun je ook een compliment maken over haar uiterlijk. Stel je hebt het met een meid over haar vakantie, en je maakt een grapje...en ze lacht en jij zegt dat ze er lief uitziet als ze lacht (hoe cliché) dan is het een vorm van subtiele communicatie die meer zegt dan de informatie dat je haar lief vind lachen. Je vind haar ook nog eens leuk.

c' est ca. Je kent het vast wel. En je KUNT het ook!

@Whuzz:
Ja, uiterlijk zal best wel een rol spelen.....en grappig zijn.
Als je grappig bent, kom je met heel veel weg. Zoveel zelfs, dat ik lelijke lui, populair heb zien zijn. En lekkere gasten hebben helemaal een makkie.
Je kan alleen maar kijken wat je kan verbeteren, je houding? Je kleding? je grappen? (niet grappig doen, als je het gewoon niet bent)
En verder.....sja, ik kan makkelijk lullen, maar ik ben ook geen held. Ja, wel een held, maar geen 'held' held. Dus geen neppe.....naja, dit wordt te complex, maar ik heb dus ook nooit succes.
pi_20414752
quote:
Op zondag 4 juli 2004 21:04 schreef Bart_Simpson het volgende:

[..]

precies wat MouseOver al meldde.
dat is het.
Kijk, luister, als je een lekker ding ziet.......denk jij: "wow, lekker ding" maar je doet net alsof jij je helemaal niet daarmee bezig houdt. Of in ieder geval niet laat blijken dat je haar lekker vind.
Als je haar toe zou roepen: "hee! Lekker ding!" dan ben je een sukkel en is het seksuele intimidatie.
Maar zoek je oogcontact, en houdt je dat vast.....dan is het seksuele communicatie. Je laat blijken door subtiele hints en non-verbale communicatie dat je haar leuk vind.
Als je in gesprek bent met iemand, kun je ook een compliment maken over haar uiterlijk. Stel je hebt het met een meid over haar vakantie, en je maakt een grapje...en ze lacht en jij zegt dat ze er lief uitziet als ze lacht (hoe cliché) dan is het een vorm van subtiele communicatie die meer zegt dan de informatie dat je haar lief vind lachen. Je vind haar ook nog eens leuk.

c' est ca. Je kent het vast wel. En je KUNT het ook!

@Whuzz:
Ja, uiterlijk zal best wel een rol spelen.....en grappig zijn.
Als je grappig bent, kom je met heel veel weg. Zoveel zelfs, dat ik lelijke lui, populair heb zien zijn. En lekkere gasten hebben helemaal een makkie.
Je kan alleen maar kijken wat je kan verbeteren, je houding? Je kleding? je grappen? (niet grappig doen, als je het gewoon niet bent)
En verder.....sja, ik kan makkelijk lullen, maar ik ben ook geen held. Ja, wel een held, maar geen 'held' held. Dus geen neppe.....naja, dit wordt te complex, maar ik heb dus ook nooit succes.
Tja je hebt wel aardig gelijk vind ik.
Uiterlijk speelt wel een rol ja, daar kijken ze toch het eerst naar.
Dus als je een praatje gaat maken moet je echt proberen om hun aandacht vast te houden.
Dat lukt me niet altijd en dan valt er een pijnlijke stilte.
Dan ga ik meestal maar een biertje voor mezelf halen en laat ik dr maar staan
  zondag 4 juli 2004 @ 22:13:36 #28
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_20415493
quote:

[..]

Duidelijker?
Overbraaf correcte jongens..... Mmh, zo gedraag ik me inderdaad soms wel maar ik ben het bij lange na niet
Gaap Goals rulezzz!
pi_20415792
quote:
Op zondag 4 juli 2004 22:13 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Overbraaf correcte jongens..... Mmh, zo gedraag ik me inderdaad soms wel maar ik ben het bij lange na niet
Tijd om te veranderen, durf ze aan te raken, ik doe het ook en erg vinden ze her heus niet terwijl je aan het praten bent.
pi_20415929
Het gaat niet zozeer over braaf zijn of correct of wat dan ook. Je moet aan vrouwen laten zien dat je geïnteresseerd bent ik seks. De beste manieren daarvoor is weer een ander verhaal (laten we het rustig aan doen voorlopig hier )

Maar goed, als jij dus geen seksuele uitstraling hebt zul je ook nooit seksuele interesse kunnen opwekken. Ervan uitgaande dat je die interesse wel hebt, moet je die niet verbergen. Waarom zou je haar het idee willen geven dat je dat maar vaag vind om over te praten (NB: laat staan te doen!). Daar zit volgens mij de denkfout.

De oplossing zit hem volgens mij dus niet zozeer een kwestie van iets moeten doen, maar juist iets laten; het verbergen van je seksualiteit.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 5 juli 2004 @ 01:46:05 #31
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20420606
quote:
Op zondag 4 juli 2004 22:33 schreef heiden6 het volgende:
het verbergen van je seksualiteit.
`

Het begint echt een fok uitdrukking te worden
Vampire Romance O+
pi_20420844
hoi he

[ Bericht 43% gewijzigd door nikky op 05-07-2004 02:12:35 ]
pi_20420886
wannabe-topic.
pi_20420955
quote:
Op maandag 5 juli 2004 01:46 schreef MouseOver het volgende:

[..]

`

Het begint echt een fok uitdrukking te worden
Gewoon een Nederlandse uitdrukking, het zal wel toeval zijn dan he
pi_20421767
Ik vind dat erg moeilijk, je seksualiteit laten zien, ZONDER dat zij de indruk krijgt dat ik een vies geil mannetje ben.

Blijft toch lastig hoor, want die indruk wil je in ieder geval niet maken.
Gaap Goals rulezzz!
pi_20422512
Nee, datzelfde geldt voor mij ook.

Aan de ene kant moet je laten zien wat je wilt (seks dus), aan de andere kant moet je niet wanhopig of te uitdrukkelijk overkomen. Het zou handiger zijn als vrouwen hun seksualiteit ook niet verbergen.
pi_20424299
Idem, misschien is dat te verhelpen door op een gegeven moment bewuster over te gaan van "flufftalk" naar "sextalk".
Sittin' here resting my bones
And this loneliness won't leave me alone, listen
Two thousand miles I roam
Just to make this dock my home, now
pi_20424583
standaard gezelligheidspraat, vakantie, sport, school, werk enz. enz.
Sittin' here resting my bones
And this loneliness won't leave me alone, listen
Two thousand miles I roam
Just to make this dock my home, now
  maandag 5 juli 2004 @ 13:13:26 #40
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20427518
quote:
Op maandag 5 juli 2004 06:57 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik vind dat erg moeilijk, je seksualiteit laten zien, ZONDER dat zij de indruk krijgt dat ik een vies geil mannetje ben.

Blijft toch lastig hoor, want die indruk wil je in ieder geval niet maken.
Is ook lastig maar je moet een escape voor haar inbouwen zodat ze er makkelijk omheen kan als ze er niet op in wil gaan. Want de meeste meisjes vinden het echt niet vervelend als een man over seks begint maar wel als ze niet op een subtiele manier het onderwerp een andere kant op kunnen sturen als ze er geen behoefte aan hebben..
Vampire Romance O+
pi_20427746
Ik denk vaak: Als je het echt NIET hebt en je hebt al 100en mislukte pogingen gedaan, 50 cursussen masterflirt gevolgd, al je geld uitgegeven aan datingsites en lijnen en 100en uren vergeefs gechat en gedate, dan kun je het beter gewoon opgeven..

Maar zover was het bij de meesten nog niet geloof ik he?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  maandag 5 juli 2004 @ 13:28:42 #42
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20427983
quote:
Op maandag 5 juli 2004 13:21 schreef nozem het volgende:
Ik denk vaak: Als je het echt NIET hebt en je hebt al 100en mislukte pogingen gedaan, 50 cursussen masterflirt gevolgd, al je geld uitgegeven aan datingsites en lijnen en 100en uren vergeefs gechat en gedate, dan kun je het beter gewoon opgeven..

Maar zover was het bij de meesten nog niet geloof ik he?
Het blijft lastig wanneer je bij de "honderden" zit 120? 240? 600?

Stug volhouden
Vampire Romance O+
pi_20431810
quote:
Op maandag 5 juli 2004 09:33 schreef hanskamp het volgende:
Nee, datzelfde geldt voor mij ook.

Aan de ene kant moet je laten zien wat je wilt (seks dus), aan de andere kant moet je niet wanhopig of te uitdrukkelijk overkomen. Het zou handiger zijn als vrouwen hun seksualiteit ook niet verbergen.
Dat doen ze meestal ook niet. Maar ik denk dat je, met die overtuiging, een probleem hebt waarvan ik niet zou weten hoe het komt. Blijkbaar krijg je in jouw omgeving die indruk, en ik kan alleen maar gissen naar die situatie. Naar de oplossing al helemaal. Met het bestrijden van die overtuiging los je dus niet zo veel op, want er is een diepere oorzaak.

* heiden6 is overdreven aan het doen, doch hoopt dat het duidelijk overkomt
pi_20432954
Het bovenstaande van mij is misschien wat overdreven gesteld. Maar aan de andere kant heb ik vaak niet het vermogen om te zien of ze spelletjes met me spelen of echt geinteresseerd zijn. Aan de andere kant weet je niet hoe vrouwen tussen de 25 en de 35 (zo\'n beetje mijn leeftijdsinteresse) zullen zijn. Ik heb lang in vrouwen potentiele pesters gezien. Er zijn meisjes/vrouwen geweest die me nooit gepest hebben, maar ze vallen voor mij minder op.

In een ander topic wordt er gezegd dat ik een autismespectrumstoornis heb, en dan is het nog veel moeilijker om een onderscheid te zien. Je kunt je afvragen met welk doel mensen contact met me maken. Als dit voor niet-autisten al een probleem is om de juiste signalen op te pikken, denk ik dat dat voor autisten een groter probleem is.
pi_20442525
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 08:39 schreef hanskamp het volgende:
Het bovenstaande van mij is misschien wat overdreven gesteld. Maar aan de andere kant heb ik vaak niet het vermogen om te zien of ze spelletjes met me spelen of echt geinteresseerd zijn. Aan de andere kant weet je niet hoe vrouwen tussen de 25 en de 35 (zo\\\'n beetje mijn leeftijdsinteresse) zullen zijn. Ik heb lang in vrouwen potentiele pesters gezien. Er zijn meisjes/vrouwen geweest die me nooit gepest hebben, maar ze vallen voor mij minder op.

In een ander topic wordt er gezegd dat ik een autismespectrumstoornis heb, en dan is het nog veel moeilijker om een onderscheid te zien. Je kunt je afvragen met welk doel mensen contact met me maken. Als dit voor niet-autisten al een probleem is om de juiste signalen op te pikken, denk ik dat dat voor autisten een groter probleem is.
Dat lijkt me wel inderdaad. Overigens heb ik geen verstand vvan autisme, en lijkt het me niet zo verstandig al te veel waarde te hechten aan internetdiagnoses. Vrouwen tussen de 25 en 35 zijn misschien iets andere bedoelingen hebben, ik val over het algemeen ook niet zo op \'meisjes\' van 18-23, omdat ze vaak nogal onvolwassen zijn.

Wat bedoel je precies met pesten, gewoon letterlijk pesten of heeft dat een andere betekenis die me hier ontgaat?

Signalen oppikken hoort natuurlijk te gaan, maar vaak zijn mannen wat minder goed in het herkennen van deze tekenen. Door onzekerheid, en onwetendheid. Ik denk dat je met het laatste al wat aan het eerste kunt doen. Ga eens op zoek op internet, naar echte informatie over die onderwerpen, en als je denkt dat je een dieper probleem hebt, misschien naar een psychiater. Al denk ik dat mensen op een gegeven moment bij dit soort dingen het probleem groter maken dan het is; ze zien het probleem en denken niet na over de oplossingen. Misschien dat je jezelf een hoop aanpraat, wat eigenlijk buitenproportioneel is. Ik bedoel, toen je geboren werd kon je ook niet lopen, praten of lezen; dat heb je ook moeten leren. Als je ergens een achterstand hebt kun je die imo vrijwel altijd verhelpen. Knowledge is zeker power; dus ga eens positief redeneren enzo
  dinsdag 6 juli 2004 @ 16:10:49 #46
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_20442994
Maar gaat het jullie dan om seks of een relatie? Het eerste zal niet zo moeilijk te krijgen zijn als je het werkelijk wilt. Het tweede, een goede serieuse relatie, tja das idd lastig.
pi_20443552
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:10 schreef cyber_rebel het volgende:
Maar gaat het jullie dan om seks of een relatie? Het eerste zal niet zo moeilijk te krijgen zijn als je het werkelijk wilt. Het tweede, een goede serieuse relatie, tja das idd lastig.
Dat is wel belangrijk om te weten inderdaad, is nogal een verschil. Anyway, ik ben weer weg nu
  dinsdag 6 juli 2004 @ 21:18:47 #48
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_20448566
quote:
het zou mij om een relatie gaan.
Wie wil er nu geen vriendin waar je gezellig dingen mee kan doen, en elkaar al je verhalen kan vertellen. Samen op de bank zitten, of samen naar de sterren kijken. (en samen ne*ken.....ahum)

Plain sex is toch geen ruk aan? Dat gaat vervelen denk ik. Maar sex met iemand waarvan je houdt lijkt me een andere zaak.
pi_20449037
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 15:53 schreef heiden6 het volgende:

Hanskamp: "Als dit voor niet-autisten al een probleem is om de juiste signalen op te pikken, denk ik dat dat voor autisten een groter probleem is."

Dat lijkt me wel inderdaad. Overigens heb ik geen verstand vvan autisme, en lijkt het me niet zo verstandig al te veel waarde te hechten aan internetdiagnoses.
Ik heb mij niet zelf gediagnostiseerd, of m.b.v. Internetdiagnostisering. Ook ikzelf vind dat onbetrouwbaar. Degene die mij wel gediagnostiseerd heeft als PDD/NOS-er met bovengemiddelde begaafdheid (de officiële diagnose) was een sociaal psychiatrisch verpleegkundige. Zoals ik in het rapport beschreven werd, klopt behoorlijk met de werkelijkheid en mijn levenservaring tot dat moment.
quote:
Vrouwen tussen de 25 en 35 zijn misschien iets andere bedoelingen hebben, ik val over het algemeen ook niet zo op \'meisjes\' van 18-23, omdat ze vaak nogal onvolwassen zijn.
Tja, van "meisjes" van 18-23 weet ik het niet zo, maar die van onder de 18 zijn sowieso onvolwassenen.
quote:
Wat bedoel je precies met pesten, gewoon letterlijk pesten of heeft dat een andere betekenis die me hier ontgaat?
Met "pesten" bedoel ik gemeen achterbaks pesten, achter de rug om. Pikant is het dat de omstanders - behalve de vriendinnen van de pesters - niks door hebben. Ik heb het dan over pakweg 5 à 7 jaar geleden. Het is moeilijk het als pesten te zien, kennelijk voor de omstanders, en zeker voor mij.
quote:
Signalen oppikken hoort natuurlijk te gaan, maar vaak zijn mannen wat minder goed in het herkennen van deze tekenen. Door onzekerheid, en onwetendheid. Ik denk dat je met het laatste al wat aan het eerste kunt doen. Ga eens op zoek op internet, naar echte informatie over die onderwerpen, en als je denkt dat je een dieper probleem hebt, misschien naar een psychiater.
Ik probeer uit te zoeken welke signalen dat zijn. Sommige van die signalen herken ik inderdaad, maar het zijn dan vooral signalen van sociale waardering, zelden seksuele signalen. Bovendien zijn enkele signalen niet voldoende. De vrouw in kwestie moet voortdurend dezelfde signalen uitzenden, voordat ik ze als onbeduidend negeer. Oogcontact zoeken, en een gesprek beginnen, of toestaan dat ik een gesprek met haar heb, zijn onvoldoende.
quote:
Al denk ik dat mensen op een gegeven moment bij dit soort dingen het probleem groter maken dan het is; ze zien het probleem en denken niet na over de oplossingen. Misschien dat je jezelf een hoop aanpraat, wat eigenlijk buitenproportioneel is. Ik bedoel, toen je geboren werd kon je ook niet lopen, praten of lezen; dat heb je ook moeten leren. Als je ergens een achterstand hebt kun je die imo vrijwel altijd verhelpen. Knowledge is zeker power; dus ga eens positief redeneren enzo
Dat klopt op zich, maar ik denk dat ik een aantal zaken opnieuw moet leren. Het probleem is - en ik wil daar weleens in een apart topic op terug komen (zonder het direct te hebben over vrouwen, flirten, versieren, seksualiteit, etc.) - dat de maatschappij verwacht dat ik een aantal zaken standaard van baby zijn aanvoel. Echter voor mensen met autisme gaat dat niet op. Ofwel ze moeten veel meer dingen leren, om redelijk met de maatschappij mee te draaien, ofwel ze kunnen bepaalde vaardigheden niet leren omdat dat nooit als zodanig beschreven is. Een niet-autist zou denken: "Als iedereen die vaardigheden al van de geboorte bezit, waarom zou je ze dan expliciet opschrijven? Wat is het nut daarvan?" En ik denk dat bepaalde vaardigheden eenmaal niet te verwoorden zijn.
pi_20449125
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:18 schreef Bart_Simpson het volgende:

[..]

het zou mij om een relatie gaan.
Wie wil er nu geen vriendin waar je gezellig dingen mee kan doen, en elkaar al je verhalen kan vertellen. Samen op de bank zitten, of samen naar de sterren kijken. (en samen ne*ken.....ahum)

Plain sex is toch geen ruk aan? Dat gaat vervelen denk ik. Maar sex met iemand waarvan je houdt lijkt me een andere zaak.
Als ik leuke gesprekken heb met vrouwelijke collega's en ook lol met hen heb, dan lijkt mij een relatie nog leuker. Echter, ik denk dat er iets is wat ik mis, maar ik weet alleen niet wat. Als ik wist wat het is, kon ik eraan werken.

Ik ben overigens begonnen met Internet-daten, met het doel om mij te voorzien van frisse wetenswaardigheden.
pi_20449143
quote:
Ik denk dat het eerste veel geld kost.
pi_20450488
misschien niet echt een verleidingstruc, maar als je elkaar 6 seconden (dacht ik) elkaar in de ogen kijkt, heb je erna ofwel sex ofwel een gevecht.
pi_20452154
...of je bent met een spelletje Volg Mijn Ogen bezig.
  woensdag 7 juli 2004 @ 00:08:02 #54
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20453017
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 21:37 schreef hanskamp het volgende:
...
Realiseer je je ook dat als je op een beredenerende manier geleerd hebt die signalen op te pikken dat je dan juist door je genoemde hogere begaafdheid juist erg goed in flirten zou kunnen worden?

Natuurlijk staat dat los van het lopend houden van een relatie maar het is imho toch echt iets positiefs om je aan vast te klampen. Daarnaast is uit onderzoeken gebleken dat it-ers, een groep die het ook niet zo van aangeboren sociale vaardigheden moet hebben, juist op latere leeftijd een erg actief seksleven krijgt. Genoemde oorzaken hiervoor zijn een behoorlijk inkomen vergeleken met de evenoude popijopies van op de middelbare school en ook de beredeneerde sociale vaardigheden (deze groep is immers ook bovengemiddeld intelligent).

Samengevat: je best doen en moed houden
Vampire Romance O+
  woensdag 7 juli 2004 @ 16:22:36 #55
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_20467354
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 00:08 schreef MouseOver het volgende:
Daarnaast is uit onderzoeken gebleken dat it-ers, een groep die het ook niet zo van aangeboren sociale vaardigheden moet hebben, juist op latere leeftijd een erg actief seksleven krijgt.
Werkelijk? Welke leeftijd moet je daarbij aandenken?

overigens zijn de sociale vaardigheden van it-ers niet eens zo heel slecht
pi_20469719
quote:
Het zou mij op het moment om seks binnen en buiten de relatie gaan....
  woensdag 7 juli 2004 @ 21:33:27 #57
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20474981
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 16:22 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Werkelijk? Welke leeftijd moet je daarbij aandenken?

overigens zijn de sociale vaardigheden van it-ers niet eens zo heel slecht
Mwoah, 25+ ofzoiets. Ik denk trouwens dat de sociale vaardigheden van potentiele it'ers zo rond hun 15de wel degelijk erg slecht zijn, met name die naar het andere geslacht toe.
Vampire Romance O+
pi_20476359
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 21:33 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Mwoah, 25+ ofzoiets. Ik denk trouwens dat de sociale vaardigheden van potentiele it'ers zo rond hun 15de wel degelijk erg slecht zijn, met name die naar het andere geslacht toe.
Dat zal toch wel meevallen van die potentiele i'ters?
Of je bedoelt de echte nerds die niet uitgaan en alleen maar programmeren in basic of watever en verder geen hobby's hebben en nooit buitenkomen (behalve voor school).
  donderdag 8 juli 2004 @ 00:50:40 #59
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20480202
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 22:17 schreef Beach het volgende:

[..]

Dat zal toch wel meevallen van die potentiele i'ters?
Of je bedoelt de echte nerds die niet uitgaan en alleen maar programmeren in basic of watever en verder geen hobby's hebben en nooit buitenkomen (behalve voor school).
Je zult het met me eens zijn dat er in de it bovengemiddeld veel nerds werken.:)

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk
Vampire Romance O+
pi_20482961
In een van de vorige topics werd geopperd dat er weinig tot geen vrouwen zijn die initiatief tonen. Ik ben vrij impulsief en als ik een man leuk vind, dan laat ik hem dat ook wel weten.
Een tijdje terug heb ik iemand ontmoet waarvan ik dacht dat het de moeite waard zou zijn om weer terug te zien, hij had nogal indruk gemaakt en ik wist vrijwel niets van hem. Ik heb kei-veel moeite gedaan om hem via-via te vinden, uiteindelijk had ik een e-mailadres. Met hem gemaild en gevraagd of het hem leuk leek om wat te drinken. Alles goed en wel, datum, tijd & plaats afgesproken... wat denk je? Meneer kwam niet opdagen. Het is dat mijn zelfvertrouwen nu wel weer een beetje aardig op peil is, anders was ik enorm aan mezelf gaan twijfelen. Maar ik weet wel dat ik niet zoveel moeite meer doe voor iemand. Wat dat betreft denk ik nu aan mijn moeder die altijd zegt dat als iemand mij écht leuk vindt, het initiatief wel van zijn kant komt.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  donderdag 8 juli 2004 @ 10:34:31 #61
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_20483631
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 09:52 schreef Blinky het volgende:
In een van de vorige topics werd geopperd dat er weinig tot geen vrouwen zijn die initiatief tonen. Ik ben vrij impulsief en als ik een man leuk vind, dan laat ik hem dat ook wel weten.
Een tijdje terug heb ik iemand ontmoet waarvan ik dacht dat het de moeite waard zou zijn om weer terug te zien, hij had nogal indruk gemaakt en ik wist vrijwel niets van hem. Ik heb kei-veel moeite gedaan om hem via-via te vinden, uiteindelijk had ik een e-mailadres. Met hem gemaild en gevraagd of het hem leuk leek om wat te drinken. Alles goed en wel, datum, tijd & plaats afgesproken... wat denk je? Meneer kwam niet opdagen. Het is dat mijn zelfvertrouwen nu wel weer een beetje aardig op peil is, anders was ik enorm aan mezelf gaan twijfelen. Maar ik weet wel dat ik niet zoveel moeite meer doe voor iemand. Wat dat betreft denk ik nu aan mijn moeder die altijd zegt dat als iemand mij écht leuk vindt, het initiatief wel van zijn kant komt.
Oui,

maar het is gewoon lullig van die gast om niet te komen. Dit zegt meer over hem, dan over jouw.
Maar als je nog eens iemand tegen komt die je leuk vind, probeer het dan gewoon weer! Je moet jezelf niet uit het veld laten slaan, maar gewoon weer proberen. Iets minder enthousiast misschien, maar toch gewoon doen.

Het kan aan mij liggen, maar ik ben zoiemand die het gewoon opnieuw zou proberen. Gefaald de vorige keer of niet.....jammer dan. Ik heb ooit ook veel moeite gedaan voor iemand, en van de andere kant kwam ook niks,......jammer dan. Volgende keer doe ik het weer.
Net zolang tot het een keertje wel lukt.
  donderdag 8 juli 2004 @ 11:21:07 #62
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20484778
Wat een eikel. Maar toch heeft je moeder op dit punt geen gelijk. Als alle mannen ook naar haar advies zouden luisteren dan zou het menselijk ras stoppen met zich voort te planten.
Vampire Romance O+
pi_20485395
quote:
Ik had in het verleden een theorie gehad dat het streekgebonden is. In Twente doen meisjes/vrouwen nauwelijks toenaderingspogingen, of ze doen het zo subtiel dat ik het niet merk. In het westen zijn vrouwen actiever, althans zo lijkt het. Ze zijn ook duidelijker, wat mij meer houvast geeft. Westerlingen laten eerder hun gevoelens en hun mening zien, desnoods verbaal. In het zuiden trouwens ook. Maar vroeger merkte ik ook, dat meisjes/vrouwen echt boos werden als je ze afwees.
Daarbij hebben mijn ouders mij vroeger op het hart gedrukt: Als een meisje een jongen versiert is dat niet serieus. Het is voor-de-gek-houderig. Een jongen moet een meisje versieren, niet andersom. Sindsdien heb ik dergelijke vrouwen nooit serieus genomen. Hun zgn. "versierpogingen" hadden niet een relatie als doel, maar hebben iets anders als doel, waar ik al diverse keren ingetrapt was, en waarop ik dus niet zat te wachten.
quote:
Een tijdje terug heb ik iemand ontmoet waarvan ik dacht dat het de moeite waard zou zijn om weer terug te zien, hij had nogal indruk gemaakt en ik wist vrijwel niets van hem. Ik heb kei-veel moeite gedaan om hem via-via te vinden, uiteindelijk had ik een e-mailadres. Met hem gemaild en gevraagd of het hem leuk leek om wat te drinken. Alles goed en wel, datum, tijd & plaats afgesproken... wat denk je? Meneer kwam niet opdagen.
Da's vreemd. Ik had het stijlvoller gevonden dat hij schreef dat hij op die datum, die tijd niet op die plaats kon zijn...
quote:
Het is dat mijn zelfvertrouwen nu wel weer een beetje aardig op peil is, anders was ik enorm aan mezelf gaan twijfelen. Maar ik weet wel dat ik niet zoveel moeite meer doe voor iemand. Wat dat betreft denk ik nu aan mijn moeder die altijd zegt dat als iemand mij écht leuk vindt, het initiatief wel van zijn kant komt.
Jouw moeder heeft niet altijd gelijk. Er zijn een aantal redenen dat een man niets doet, ook al vindt hij de vrouw in kwestie leuk.
  donderdag 8 juli 2004 @ 11:48:56 #64
67978 HenryHill
pi_20485534
quote:
...Meneer kwam niet opdagen. Het is dat mijn zelfvertrouwen nu wel weer een beetje aardig op peil is, anders was ik enorm aan mezelf gaan twijfelen. Maar ik weet wel dat ik niet zoveel moeite meer doe voor iemand. Wat dat betreft denk ik nu aan mijn moeder die altijd zegt dat als iemand mij écht leuk vindt, het initiatief wel van zijn kant komt.
En als hij je leuk vind, dan kan hij je ook wel versieren? En als hij je niet kan versieren, is hij ook automatisch niet leuk?
Ik hoop voor jou dat deze twee stellingen opgaan, want anders heb je een probleem

En om je argument nog wat verder te ontkrachten zal ik je nog wat vertellen: Het heeft wel degelijk zin om moeite te doen om je zo bij iemand in the picture te spelen. Het is me al een paar keer gebeurd dat ik een meisje in eerste instantie niet als 'relatie-materiaal' zag, pas nadat ze zich in the picture had gewerkt zag ik wat een leuke meid het eigenlijk was.

Dus laat je niet uit het veld slaan door zo'n kleine tegenslag. Ok?
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  donderdag 8 juli 2004 @ 12:13:14 #65
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_20486215
quote:
Een tijdje terug heb ik iemand ontmoet waarvan ik dacht dat het de moeite waard zou zijn om weer terug te zien, hij had nogal indruk gemaakt en ik wist vrijwel niets van hem. Ik heb kei-veel moeite gedaan om hem via-via te vinden, uiteindelijk had ik een e-mailadres. Met hem gemaild en gevraagd of het hem leuk leek om wat te drinken. Alles goed en wel, datum, tijd & plaats afgesproken... wat denk je? Meneer kwam niet opdagen.
Mischien was ie te onzeker om te komen... Blijft zeer lullig iig. en ook erg stom, zoekt een vrouw contact met je en dan laat je het afweten...

Had trouwens zelf een keer dat een meid mij bij haar msn had toegevoegd, paar vragen stelden waaruit bleek dat ze blijbaar wel wat wist van me en toen ze mijn leeftijd vroeg en ik 22 antwoordde meteen me van dr lijst gooide. Gelukkig maar, na zoeken op internet bleek ze vrij jong....
quote:
Maar ik weet wel dat ik niet zoveel moeite meer doe voor iemand. Wat dat betreft denk ik nu aan mijn moeder die altijd zegt dat als iemand mij écht leuk vindt, het initiatief wel van zijn kant komt.

Mwa niet teveel naar je moeder luisteren, het is wel leuk dat een vrouw eens het initiatief neemt.

Al kan het soms ook wel bedreigend en verdacht overkomen, stom eigenlijk zeuren we dat meiden niet genoeg initiatief nemen en doen ze dat wel is het nog niet goed
pi_20486475
Dat probeer ik ook niet, bij deze trouwens bedankt voor jullie lieve reacties. Het is idd niet leuk als je daar afspreekt en hij komt niet. We hadden om 12h afgesproken, ik was er al om half 12, en om 2h was hij er nog niet. Toen ben ik chagerijnig weggegaan. Ik had het even helemaal gehad met mannen.
Maar ik weet wel dat ik trouw aan mezelf blijf. Ik neig in relaties heel erg om het de ander zoveel mogelijk naar de zin te maken, en als dat doorslaat (zoals bij mij in het verleden) is dat niet goed. Niet dat ik slaafs was ofzo, maar ik vergat eigenlijk wie ik zelf was en dat is een grote fout. Flexibel, oké, maar meer niet.

Toevallig had ik gisteren een heel leuk gesprek met iemand aan de telefoon en daar heb ik heel lang en uitgebreid mee gesproken. En dat voelde heel goed eigenlijk. Ik heb geen flauw idee of het door gaat, daar is het nu te vroeg voor, maar ik weet wel dat het weer 'kan'. Raar eigenlijk...
Wat ik wil zeggen eigenlijk is dat ik wel even in de put heb gezeten, aan mezelf getwijfeld heb, maar dat ik het zie als 'nou ja, dan niet...'
Sorry, ik ga een beetje offtopic.

Nog even ontopic dan:
als ik een jongen probeer te versieren dan doe ik dat vooral met oogcontact en zo ben ik ook wel te versieren. Ogen zeggen zoveel... als je tenminste de blik kunt analyseren. De laatste keer met die jongen in het café kon ik dat blijkbaar niet, ik dacht echt dat hij serieus was, maar dat was niet zo achteraf gezien.
Echt versierd in een uitgaansgelegenheid ben ik zelf niet echt. Ik heb daar wel zelf een beetje de touwtjes voor in handen. Als ik diegene leuk zou vinden en het blijkt dat hij mij ook leuk vindt, dan zou ik me wel kunnen laten versieren. Verder ben ik gewoon een nuchtere meid en heb ik ook wel als openingszin gebruikt 'hoi, je lijkt me een heel leuk persoon, maar ik weet niet goed hoe ik je moet aanspreken. Kun je mij wat tips geven?' Dan kun je leuke reacties krijgen.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_20488495
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 12:24 schreef Blinky het volgende:
Verder ben ik gewoon een nuchtere meid en heb ik ook wel als openingszin gebruikt 'hoi, je lijkt me een heel leuk persoon, maar ik weet niet goed hoe ik je moet aanspreken. Kun je mij wat tips geven?' Dan kun je leuke reacties krijgen.
Haha, dat is een originele openingszin! Je vindt het moeilijk om hem aan te spreken, maar je hebt hem aangesproken!

Ik zou dus hebben gelachen om deze zin!
  donderdag 8 juli 2004 @ 15:16:33 #68
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_20490639
quote:
Haha, dat is een originele openingszin!
sterker nog ... probeer hem eens
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_20490763
quote:
Beetje vreemd, afspreken en dan niet komen. Ben je echt zo vervelend dan?
pi_20490882
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 15:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Beetje vreemd, afspreken en dan niet komen. Ben je echt zo vervelend dan?
Verre van... ik leef al bijna 27 jaar met mezelf en ik vind er niets vervelends aan
pi_20490963
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 13:49 schreef hanskamp het volgende:

[..]

Haha, dat is een originele openingszin! Je vindt het moeilijk om hem aan te spreken, maar je hebt hem aangesproken!

Ik zou dus hebben gelachen om deze zin!
Nee, dat was iemand bij iemand anders.
en het was geen 'hem'
Maar leuke openingszin of niet... dat werd ook niets...
pi_20491078
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 15:27 schreef Blinky het volgende:

[..]

Verre van... ik leef al bijna 27 jaar met mezelf en ik vind er niets vervelends aan
Kwestie van gewenning wellicht?

Of die persoon had dus geen geduld om je te leren kennen, dat zou eventueel ook nog kunnen

Spreek jij over het algemeen mannen of vrouwen aan, of allebei?
pi_20491422
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 15:35 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Kwestie van gewenning wellicht?

Of die persoon had dus geen geduld om je te leren kennen, dat zou eventueel ook nog kunnen

Spreek jij over het algemeen mannen of vrouwen aan, of allebei?
.
Sinds kort allebei, voorheen alleen mannen. Hoezo?
pi_20497090
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 15:51 schreef Blinky het volgende:

[..]

.
Sinds kort allebei, voorheen alleen mannen. Hoezo?
Vanwege je eerdere opmerking, en mijn eigen nieuwsgierigheid

en nu weer ontopic mensen
pi_20497225
Als meiden het initiatief nemen bij mij hebben ze altijd het voordeel van de twijfel tenzij ze zo lelijk zijn dat ze bij voorbaat al hadden kunnen inschatten dat het een hopeloze actie was.

Ik denk dat een hoop 'hippie-moeders' hun kroost lekker ouderwets opvoeden met het idee van de man als redder in nood en de prins op het witte paard. Wat ze er niet bij vertellen is dat ze zich zelf ook lekker hebben laten nemen en jongens hebben versierd voor ze een braaf huisgezinnetje gingen stichten. Ik denk dat veel vrouwen opgevoed worden met het idee dat liefde iets is wat hen toekomt en wat vanzelf naar hen toekomt en een hoop mannen tegenwoordig (na al die emancipatie)toch iets meer van een vrouw verwachten dan een muurbloempje wat af en toe oogcontact zoekt.
pi_20497302
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 21:12 schreef Tranceptor het volgende:
Als meiden het initiatief nemen bij mij hebben ze altijd het voordeel van de twijfel tenzij ze zo lelijk zijn dat ze bij voorbaat al hadden kunnen inschatten dat het een hopeloze actie was.

Ik denk dat een hoop 'hippie-moeders' hun kroost lekker ouderwets opvoeden met het idee van de man als redder in nood en de prins op het witte paard. Wat ze er niet bij vertellen is dat ze zich zelf ook lekker hebben laten nemen en jongens hebben versierd voor ze een braaf huisgezinnetje gingen stichten. Ik denk dat veel vrouwen opgevoed worden met het idee dat liefde iets is wat hen toekomt en wat vanzelf naar hen toekomt en een hoop mannen tegenwoordig (na al die emancipatie)toch iets meer van een vrouw verwachten dan een muurbloempje wat af en toe oogcontact zoekt.
je moeder
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_20497371
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 21:16 schreef milagro het volgende:

[..]

je moeder
Mijn moeder is afschuwelijk saai, die heeft echt serieus nergens aan meegedaan. Was leuker geweest als ik een beetje een áctieve moeder gehad zou hebben, zijn leuke verhalen enzo...

Nee mijn moeder had echt maar 1/2 vriendjes voor korte tijd tot ze mijn vader ontmoette op haar 18de. Kijk mijn vader had het beter voor elkaar (de oude bok )

Ik lijk qua uiterlijk meer op mn vader en qua innerlijk, sja op geen van beide eigenlijk.
pi_20497388
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 21:12 schreef Tranceptor het volgende:

Ik moet zeggen, ik begin jouw posts en topics steeds meer te waarderen

Overigens kun je aan de meeste muurbloempjes wel zien dat ze geïnteresseerd zijn hoor
pi_20497413
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 21:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen, ik begin jouw posts en topics steeds meer te waarderen

Overigens kun je aan de meeste muurbloempjes wel zien dat ze geïnteresseerd zijn hoor
Alleen al de houding van 'ik kijk toch... (doh) kom dan als een puppy na me toe rennen en ver-o-ver me' brengt bij mij al anti-peristaltische bewegingen teweeg. En dan zo'n hoofd erbij van 'iedereen vind mij mooi, mijn papa en mama zeggen het ook al sinds mn 12de en eigenlijk ben ik toch stiekum heel onzek-urrrrr', dan gaan de sappen echt vloeien
pi_20497437
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 21:20 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Mijn moeder is afschuwelijk saai, die heeft echt serieus nergens aan meegedaan. Was leuker geweest als ik een beetje een áctieve moeder gehad zou hebben, zijn leuke verhalen enzo...

Nee mijn moeder had echt maar 1/2 vriendjes voor korte tijd tot ze mijn vader ontmoette op haar 18de. Kijk mijn vader had het beter voor elkaar (de oude bok )

Ik lijk qua uiterlijk meer op mn vader en qua innerlijk, sja op geen van beide eigenlijk.
hoe oud is je moeder, als ik vragen mag?
en hoe weet je dat je moeder maar 2 vriendjes had
denk jij nu echt dat ze jou (of je pa) alles vertelt
pi_20497461
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 21:23 schreef milagro het volgende:

[..]

hoe oud is je moeder, als ik vragen mag?
en hoe weet je dat je moeder maar 2 vriendjes had
denk jij nu echt dat ze jou (of je pa) alles vertelt
Mijn moeder is 51, omdat ik mijn moeder door en door ken. Ze was vroeger heel erg verlegen, iets dat ik zelf toch na mn 14de achter me heb gelaten moek zeggen. Nee, serieus, anders is het echt niet anders had ze me dat verteld. Ik heb er wel eens naar gevraagd in alle openheid over mijn eigen chaos van vriendinnetjes in die tijd, maar nee hoor. Haar zussen en broers beamen het ook. Persoonlijk lijkt me dat verschrikkelijk, maar mn moeder is er blij mee en ik uiteindelijk ook (anders was ik er niet)

Mijn moeder wist ook geen tips&trics meer om te verleiden.

Een truc voor een vrouw om me te verleiden, gewoon me strak aankijken, op me af lopen en iets zeggen in de trant van 'ik vind je eigenlijk gewoon een leuke jongen, dus gaan we van de week nog iets drinken of hoe zit dat?'
pi_20497478
Komop mensen dit is gruwelijk offtopic
pi_20497534
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 21:25 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Mijn moeder is 51, omdat ik mijn moeder door en door ken. Ze was vroeger heel erg verlegen, iets dat ik zelf toch na mn 14de achter me heb gelaten moek zeggen. Nee, serieus, anders is het echt niet anders had ze me dat verteld. Ik heb er wel eens naar gevraagd in alle openheid over mijn eigen chaos van vriendinnetjes in die tijd, maar nee hoor. Haar zussen en broers beamen het ook. Persoonlijk lijkt me dat verschrikkelijk, maar mn moeder is er blij mee en ik uiteindelijk ook (anders was ik er niet)
ach ja we kunnen niet allemaal man (of vrouw) van de wereld zijn zoals jij natuurlijk.
nog geen 25 en dan al zoveel vrouwen (proest) kennis , bewonderingswaardig
pi_20497567
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 21:28 schreef milagro het volgende:

[..]

ach ja we kunnen niet allemaal man (of vrouw) van de wereld zijn zoals jij natuurlijk.
nog geen 25 en dan al zoveel vrouwen (proest) kennis , bewonderingswaardig
Het is altijd weer opmerkelijk hoe jij van een oprechte post er iets van probeert te maken dat helemaal niet in de post staat. Ik zeg niet dat ik veel vrouwenkennis heb, hoogstens dat ik het een en ander weet voor iemand van 25 al opmerkelijk misschien ja.

Ik ken mijn moeder gewoon heel goed.
Ik was tot mijn 14de verlegen.
Het was een chaos met vriendinnetjes in de tijd dat ik mn moeder daarmee sprak.

Damn ik lees nergens dat ik boost over vrouwenkennis, misschien toch de kleine lettertjes maar eens lezen. Als je me nu ergens op vast wil pinnen, probeer dan eerst eens je leesbril op te zetten.
pi_20497658
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 21:29 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Het is altijd weer opmerkelijk hoe jij van een oprechte post er iets van probeert te maken dat helemaal niet in de post staat. Ik zeg niet dat ik veel vrouwenkennis heb, hoogstens dat ik het een en ander weet voor iemand van 25 al opmerkelijk misschien ja.
het is altijd weer opmerkelijk hoe heerlijk jij altijd hapt
pi_20497713
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 21:33 schreef milagro het volgende:

[..]

het is altijd weer opmerkelijk hoe heerlijk jij altijd hapt
Dat moet bijna wel te maken hebben met dat vissen topic wat ik volg de laatste tijd...

Nee, het is wel heel makkelijk iets verkeerd te lezen, domme conclusies te stellen, een domme fout te maken en dan stellen dat ik hap op je opmerking. Voor jou kan alles tante Wollebopske, van mij mag je...

en nu weer ON-topic...

* Tranceptor flirt naar Milagro
  donderdag 8 juli 2004 @ 21:41:50 #87
68392 ps2noob
free your mind
pi_20497873
"Komop mensen dit is gruwelijk offtopic"

Zit je daar nou zo mee? ....
pi_20497878
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 21:35 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat moet bijna wel te maken hebben met dat vissen topic wat ik volg de laatste tijd...

Nee, het is wel heel makkelijk iets verkeerd te lezen, domme conclusies te stellen, een domme fout te maken en dan stellen dat ik hap op je opmerking. Voor jou kan alles tante Wollebopske, van mij mag je...

en nu weer ON-topic...

* Tranceptor flirt naar Milagro
Beetje haat-liefde verhouding he? Die zijn altijd spannend
pi_20497983
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 21:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Beetje haat-liefde verhouding he? Die zijn altijd spannend
Plagen is zoentjes vragen...

DAT is ook een truc natuurlijk, treiteren en plagen...
pi_20501525
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 11:43 schreef hanskamp het volgende:

Da's vreemd. Ik had het stijlvoller gevonden dat hij schreef dat hij op die datum, die tijd niet op die plaats kon zijn...
Joh.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 05:11:54 #91
85875 Too-niceguy
pi_20525609
Kom op mensen, al dat slowchatten moet maar eens afgelopen zijn.
zo helpen jullie het hele toppic om zeep!!!!!

Too-NiceGuy heeft gister toch mooi 2 uitnodigingen gekregen om met dames koffie te gaan drinken.....
Wordt volgende week dus druk en gezellig weekje.
  zondag 11 juli 2004 @ 09:39:02 #92
79514 Ontopic
Odi et Amo
pi_20547039
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 21:25 schreef Beach het volgende:
Komop mensen dit is gruwelijk offtopic
Weet je wat echt helpt?
Een pak aantrekken!
Daar vallen ze echt op
pi_20548899
quote:
Op zondag 11 juli 2004 09:39 schreef Ontopic het volgende:

[..]

Weet je wat echt helpt?
Een pak aantrekken!
Daar vallen ze echt op
Ik weiger iets te gaan doen (naast normale sanitaire en verzorgende taken) om maar in de smaak te vallenl. Ze kunnen moeilijk van je verwachten dat je dag en nacht een pak aan hebt
  zondag 11 juli 2004 @ 12:58:29 #94
79514 Ontopic
Odi et Amo
pi_20549122
quote:

[..]

Weet je wat echt helpt?
Een pak aantrekken!
Daar vallen ze echt op
Vooral in de disco
  zondag 11 juli 2004 @ 13:06:23 #95
67978 HenryHill
pi_20549218
quote:

[..]

Weet je wat echt helpt?
Een pak aantrekken!
Daar vallen ze echt op
Een pak is een gimmick, een truc om de aandacht op je gevestigd te krijgen. Maar daarmee ben je nog niet binnen; als ze de persoon in het pak niet aantrekkelijk vind (en vroeg of laat moet ze daar toch een beslissing over nemen) dan ben je nog nergens.

Als je er goed uitziet in een pak (en je hebt er een) dan by all means, aantrekken! Je zal er ongetwijfeld een streepje voor mee krijgen. Maar het is niet datgene waarmee je harten verovert - dat zal vooral ook uit jezelf moeten komen.

Hoor mij hier over 'alle vrouwen' praten dan... Anyway, dit is hoe ik het zie, commentaar en/of suggesties zijn welkom.

[ Bericht 0% gewijzigd door HenryHill op 11-07-2004 13:07:12 (d/t is een drama) ]
  zondag 11 juli 2004 @ 17:52:40 #96
79514 Ontopic
Odi et Amo
pi_20554480
quote:
Op zondag 11 juli 2004 13:06 schreef HenryHill het volgende:

[..]
datgene
Datgene bestaat ook niet.
Het is een combinatie van meerdere dingen.
pi_20561278
quote:
Op zondag 11 juli 2004 13:06 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Een pak is een gimmick, een truc om de aandacht op je gevestigd te krijgen. Maar daarmee ben je nog niet binnen; als ze de persoon in het pak niet aantrekkelijk vind (en vroeg of laat moet ze daar toch een beslissing over nemen) dan ben je nog nergens.

Als je er goed uitziet in een pak (en je hebt er een) dan by all means, aantrekken! Je zal er ongetwijfeld een streepje voor mee krijgen. Maar het is niet datgene waarmee je harten verovert - dat zal vooral ook uit jezelf moeten komen.
Blinky houdt erg van mannen in pak en mannen die er een aan hebben, daar zal ik vaak naar omkijken. Maar mannen in pakken kunnen ook ballen zijn. Ik zie ze vaak genoeg bij het bedrijf waar ik werk. Zowiezo mannen die er gewoon mooi en verzorgd uitzien zijn oké. Maar voor de rest moeten ze het hebben van karakter en hoe ze overkomen. Beetje zelfverzekerd, maar zeker niet uit de hoogte.
Maar een mooi pak of mooi verzorgde kleding heeft gewoon een streepje voor, dus in dat opzicht kan ik je als vrouw zijnde alleen maar gelijk geven.
  zondag 11 juli 2004 @ 23:18:30 #98
56967 Cappucino
Niet denken, maar doen!
pi_20562128
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 21:46 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat is basisschool versieren toch?
Cash is fact, profit is an opinion!!
pi_20562329
quote:
Op zondag 11 juli 2004 23:18 schreef Cappucino het volgende:

[..]

Plagen op een andere manier dat het grappig is, kan nog steeds leuk werken
In andere woorden, lullen met een 'knipoog'. .
  zondag 11 juli 2004 @ 23:31:02 #100
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_20562514
Wat een bullshit topic, de enige manier om te zorgen dat een girl met je mee naar
huis gaat is er voor te zorgen dat ze valt voor je charmes en je looks, verder niets.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_20564929
pfff, ik ben slecht in versieren.
meestal word ik versierd, en dan nog mis ik wel eens
signalen van de andere kant en loop ik daarom dingen mis.

volgende week in rome maar weer eens mijn best doen om te scoren, kijken of ik het nog kan. :|
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  maandag 12 juli 2004 @ 02:51:06 #102
85875 Too-niceguy
pi_20566047
quote:
Op maandag 12 juli 2004 01:14 schreef mighty_myte het volgende:
volgende week in rome maar weer eens mijn best doen om te scoren, kijken of ik het nog kan. :|
Hoezo zo ver weg, ben je bang dat ze je herkennen als je gaat versieren? ;-)

Lijkt me wel lastig daar, die italianen schijnen echte macho's te zijn, en wij hollanders flirten daarentegen bijna niet....

je zal het dus nog lastig krijgen met versieren daar.......
Maar toch succes
pi_20566353
quote:
Op maandag 12 juli 2004 02:51 schreef Too-niceguy het volgende:

[..]

Hoezo zo ver weg, ben je bang dat ze je herkennen als je gaat versieren? ;-)

Lijkt me wel lastig daar, die italianen schijnen echte macho's te zijn, en wij hollanders flirten daarentegen bijna niet....

je zal het dus nog lastig krijgen met versieren daar.......
Maar toch succes
misschien doen mijn blauwe ogen het goed...
en er zijn bij het uitgaan natuurlijk ook erg veel toeristen.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_20569106
quote:

[..]

Ik moest er toch een eind aan breien. Een beetje verbaal plagen is nix mis mee, though...

TIps.... euhm wees even bijdehanter dan je heb en geeft ze niet mee, er zijn zat anderen
  vrijdag 16 juli 2004 @ 03:00:37 #105
85875 Too-niceguy
pi_20657630
Zo, Too-NiceGuy gaat morgen op internet date....
Afgelopen week lekker gemaild.
Vandaag gechat.
En morgen een "date"
Eens kijken hoe dat loopt.....
pi_20659541
succes met je internet date

(ik doe daar echt nie meer aan...)
  vrijdag 16 juli 2004 @ 12:28:49 #107
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_20661993
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 10:25 schreef Tranceptor het volgende:
succes met je internet date

(ik doe daar echt nie meer aan...)
Kun je ook uitleggen waarom niet meer?
Gaap Goals rulezzz!
pi_20662827
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:28 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Kun je ook uitleggen waarom niet meer?
Het is eigenlijk heel simpel, of iemand blijkt in het 'echt' qua uiterlijk/houding compleet anders of iemand is qua innerlijk/spontaniteit heel anders. Nu kan iedereen wel weer gaan schreeuwen dat je geen verwachtingen moet hebben en dat is ook zo, maar die heb je toch. Je hebt een bepaald beeld van iemand door contact via MSN/...whatever..

Nou ben ik momenteel helemaal niet geinteresseerd in dat deel van mijn leven, dus dat is voor mij ook wel makkelijk praten.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 15:41:13 #109
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_20665469
Daarom moet je ook maar vrij kort chatten met elkaar, vrij kort bellen met elkaar en behoorlijk snel al een date opzetten. Anders werkt het inderdaad niet, dat is mijn ervaring ook. Je maakt zelf een beeld van die ander in je hoofd en dan kan het eigenlijk alleen maar tegenvallen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_20666420
Euhm M_Schtoppel, meeste meiden willen je toch echt eerst leren kennen voor ze iets afspreken, dus dat gaat je 9/10 keer echt niet lukken om snel gewoon iets af te spreken. Met het beeld dat je van iemand had wil je iets gaan drinken, niet met een slap aftreksel ervan.
pi_20666829
Nou doe ik niet aan internetdating, maar ik denk toch wel dat M_Schtoppel een punt heeft. Als je maar digitaal om elkaar heen blijft draaien zonder de persoon irl mee te maken is de kans dat je een ideaalbeeld van iemand ontwikkelt erg groot.

Lijkt mij dat je idd vrij snel al moet zorgen dat je elkaar een keer in het echt ziet, dan is het veel eerder duidelijk of het iets kan worden of niet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_20669329
Zoals ik al zei aan de mannelijke kant ligt dat zelden. Nou kan ik me ook voorstellen dat je als meisje niet meteen iets wilt afspreken.
pi_20669427
Pfffff ik denk dat je elkaar toch eerst beter moet leren kennen voordat je meteen afspreekt.
Je kan natuurlijk ook allbei een vriend of vriendin meenemen naar de eerste (snelle) date.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 19:12:35 #114
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_20670869
Nee daar ben ik het dus helemaal niet mee eens. Hoe vaak gebeurt het niet dat als je elkaar in het echt ontmoet het tegenvalt terwijl het via de chat zo leuk was? Juist, dat komt omdat je valt op een beeld in je eigen kop. Niet ellenlange mails over en weer en eerst uren bellen maar vrij snel huppaa afspreken. Wil ze dat niet??? NEXT!!
Gaap Goals rulezzz!
pi_20670939
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 19:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee daar ben ik het dus helemaal niet mee eens. Hoe vaak gebeurt het niet dat als je elkaar in het echt ontmoet het tegenvalt terwijl het via de chat zo leuk was? Juist, dat komt omdat je valt op een beeld in je eigen kop. Niet ellenlange mails over en weer en eerst uren bellen maar vrij snel huppaa afspreken. Wil ze dat niet??? NEXT!!
Klik je vaak op next?
  vrijdag 16 juli 2004 @ 19:19:06 #116
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_20671049
Nog niet, maar na de workshop MasterNet van MasterFlirt (ja ja jongens, alweer een workshopje) ben ik bezig een aardig profiel te schrijven. Zodra het online gaat op twee datingsites zie ik wel wat de resultaten zijn. Eerlijk gezegd zal het me een rotzorg zijn, ik heb nu toch al niks. Kijk, dat is de mindset die we hebben moeten, indifference.
Gaap Goals rulezzz!
pi_20671151
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 19:19 schreef M_Schtoppel het volgende:
Eerlijk gezegd zal het me een rotzorg zijn, ik heb nu toch al niks. Kijk, dat is de mindset die we hebben moeten, indifference.
Ik dacht vroeger met belangrijke proefwerken op school ook altijd zovan och, ik zal wel een 1 hebben.

Als dan later bleek dat je een 2 had, viel het altijd mee
pi_20671209
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 18:05 schreef Beach het volgende:
Pfffff ik denk dat je elkaar toch eerst beter moet leren kennen voordat je meteen afspreekt.
Je kan natuurlijk ook allbei een vriend of vriendin meenemen naar de eerste (snelle) date.
Iemand leren kennen doe je het beste door ze te ontmoeten. Maak gewoon een afspraak om samen iets te gaan doen zonder het meteen een "date" te noemen.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 19:25:21 #119
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_20671212
Precies, boeien! As ge nu maar een gjoede boan hebt dan zijdegij gjelukkig niewaar??
Gaap Goals rulezzz!
  vrijdag 16 juli 2004 @ 19:26:22 #120
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_20671242
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Iemand leren kennen doe je het beste door ze te ontmoeten. Maak gewoon een afspraak om samen iets te gaan doen zonder het meteen een "date" te noemen.
DAT heb je van DeAngelo, vuile spiekerd!
Gaap Goals rulezzz!
pi_20671372
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 19:26 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

DAT heb je van DeAngelo, vuile spiekerd!
Eh, nee... Maar als die DeAngelo dat zegt heeft ie misschien wel wat zinnigs te melden!

Ik zal wel eens zoeken.
pi_20675289
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Eh, nee... Maar als die DeAngelo dat zegt heeft ie misschien wel wat zinnigs te melden!

Ik zal wel eens zoeken.
Ik wilde het niet posten, maar ik dacht hetzelfde als M_Schtoppel. Alhoewel het in principe een vrij algemene opvatting is.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 21:26:47 #123
85875 Too-niceguy
pi_20751740
Deangelo, Jeffries en anderen hebben gewoon goede info voor mensen die serieus op het onderwerp willen ingaan.
pi_20751788
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 21:26 schreef Too-niceguy het volgende:
Deangelo, Jeffries en anderen hebben gewoon goede info voor mensen die serieus op het onderwerp willen ingaan.
Ze zullen vast af en toe wel eens iets zinnigs zeggen, maar ik heb de indruk dat al die "methodes" nogal eenzijdig zijn, mensen zijn nou eenmaal heel erg verschillend, ik geloof dan ook niet universele versiertrucs.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 22:43:04 #125
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_20753180
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 21:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ze zullen vast af en toe wel eens iets zinnigs zeggen, maar ik heb de indruk dat al die "methodes" nogal eenzijdig zijn, mensen zijn nou eenmaal heel erg verschillend, ik geloof dan ook niet universele versiertrucs.
Het zijn niet zozeer versier'trucs'.....maar meer tips over hoe je je het beste kunt gedragen. Ze zeggen wel: wees jezelf. Maar iedereen weet dat je op meerdere manieren jezelf kan zijn. Alleen je weet niet welke.

Het is net als leren communiceren met mensen. Dat wordt aangenomen als 'skill'. Leren 'versieren' is dus sexueel communiceren. Dus dat kun je ook leren.
pi_20756149
Koktailsaus

man die ga ik uitprinten en uit mijn kop leren wat een geniale teksten voor di breezahchicks!
mooier is het niet om die meiden af te zien druipen
pi_20756754
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 19:37 schreef hanskamp het volgende:
[..]

Of je moet met concrete voorbeeelden komen, en meisjes zouden hier moeten aangeven hoe ze bij een bepaalde openingszin reageren.
Onzin, een meisje zegt hier iets anders als hoe ze in werkelijkheid zou reageren. Praktijk verschilt van theorie.
Lambo of Rekt
pi_20759028
Ik doe gewoon altijd mijn truc-met-de-schoen als ik een meisje verrassen wil.
Zoek het rare/ware achter de volgende uitspraken: "Mensen die niks zeggen zijn zinloos". "Stille types zeggen mij niks". "Als men alleen maar luistert, naar wie dan?". "Ik lieg altijd".
pi_20759132
en nu maar wachten op iemand die vraagt wat de truc-met-de-schoen is
pi_20759346
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 09:40 schreef milagro het volgende:
en nu maar wachten op iemand die vraagt wat de truc-met-de-schoen is
Precies kijk, je moet wel weten hoe je interesse kweekt heh?

Truc met de schoen:

Zeer verrassend en dus altijd succesvol
Zoek het rare/ware achter de volgende uitspraken: "Mensen die niks zeggen zijn zinloos". "Stille types zeggen mij niks". "Als men alleen maar luistert, naar wie dan?". "Ik lieg altijd".
pi_20759427
ik vroeg er niet om, maar goed, nu je het zo persé kwijt wilt :
goh, nou fantastisch
pi_20759483
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 09:58 schreef milagro het volgende:
ik vroeg er niet om, maar goed, nu je het zo persé kwijt wilt :
goh, nou fantastisch
Jij vroeg er idd niet om, en wat dan nog? Denk je nou echt dat er een causaal verband is tussen jouw post en mijn verklaring van de truc met de schoen?
pi_20772216
Doe dan een echte truc waarbij je met beide schoenen (voetjes) van de vloer komt....

Een levitatie dus en ja ik kan hem en nee, ik laat hem niet zien
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 21 juli 2004 @ 19:38:09 #134
68726 Versie1
Goede winden..
pi_20772293
Stond vannacht tijdens de 4 daagsefeesten in de kroeg komt er een meisje naar me toe en die zegt dat ik een schroef in mijn rechter achterbroekzak heb zitten. Dat bleek ook zo te zijn en dat was de manier om in contact te geraken. Vreemd actie, leuk meisje, maar ben reeds gesetteld.
  woensdag 21 juli 2004 @ 19:57:04 #135
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_20772651
quote:
Op donderdag 8 juli 2004 21:46 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

De beste zelfs...
pi_20774521
Ja vrouwen schijnen graag geplaagd te worden, weird hoor.
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 21 juli 2004 @ 21:23:54 #137
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_20774546
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 21:22 schreef M_Schtoppel het volgende:
Bij mannen werkt het ook.
  donderdag 29 juli 2004 @ 02:26:12 #138
85875 Too-niceguy
pi_20925732
Idd beetje plagen en teasen werkt altijd goed.
Had afgelopen zaterdag een "redelijk" succesje.
In ieder geval was het een flink heen en weer geflirt.
Hopelijk heeft mijn "goede" vriendin het niet verpest door me een colatje te brengen.
  donderdag 29 juli 2004 @ 02:34:59 #139
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_20925815
quote:

[..]

Niet denk maar doen toch? Gewoon ouwehoeren en niet te volwassen over willen komen anders krijg je een saai kut gesprek.
pi_20927690
quote:
Op woensdag 21 juli 2004 21:22 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik treiter vrouwen eigenlijk altijd verbaal, ow is het daarom dat vriendinnen van me altijd na jaren toegeven dat er toch iets meer was dat ze voelden...

Damn ik kom hier nog achter zaken...

Plagen is altijd leuk of je iemand nu ziet zitten of niet...
pi_20927820
Wie wil mij treiteren?

Ik raak gewoon niet zo meer onder de indruk van iemand. Ligt dat eraan dat ik al een tijdje vrijgezel ben? (iets meer dan een jaar nu) of komt dat doordat de mannen rond mijn leeftijd (27) allemaal een vriendin hebben zodan niet getrouwd zijn... homo blijken te zijn of het nog niet weten, bindingsangst te hebben of nog niet toe zijn aan een nieuwe relatie?
Of ben ik niet interessant genoeg?
Hoe ervaren andere vrijgezellen dit?
pi_20927881
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 10:29 schreef Blinky het volgende:
Wie wil mij treiteren?
:')
Ik raak gewoon niet zo meer onder de indruk van iemand. Ligt dat eraan dat ik al een tijdje vrijgezel ben? (iets meer dan een jaar nu) of komt dat doordat de mannen rond mijn leeftijd (27) allemaal een vriendin hebben zodan niet getrouwd zijn... homo blijken te zijn of het nog niet weten, bindingsangst te hebben of nog niet toe zijn aan een nieuwe relatie?
Of ben ik niet interessant genoeg?
Hoe ervaren andere vrijgezellen dit?
Je kent inmiddels mijn gedachtengang. Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem hoor,alle vrouwen willen vooral vrienden blijven en hebben liever een hufter die ze onderdrukt, zijn gewoon vaag en geven weirde signalen, hebben 'geen behoefte' aan een relatie nu, komen net uit een andere relatie. Vrouwen die wel uit willen, maar dat niet vragen zonder dat die vriend van mij dat weet... (daar heeft ie wat aan)... ach ja...

Hoe ouder je wordt hoe erger dat wordt, er zijn ook al zat mensen van mijn leeftijd die samenwonen, gaan trouwen etc. Er is geen generatie truttiger en ouderwetser dan die van ons. Nou ik sta prima waar ik sta: interesseloos, zonder liefdesrelatie, zonder projectjes, zonder bindingsangst, zonder bindingsdrang, zonder eenzaamheid...

Het is wel zo dat hoe actiever je lijkt te zoeken, hoe minder je vindt. Ik ben totaal niet op zoek en block alles al bij de ingang en dan heb je ook gewoon meer aanspraak met andere vrijgezellen. Angst is een slechte raadgever...

Er is niets mis met alleen blijven, alleen de media maakt er een groot drama van. Ik blijf liever alleen dan ik genoegen moeten nemen met. En zoals het er nu uitziet zou ik (als ik echt mezelf ben)genoegen moeten nemen met en dat doe ik niet. Daar word ik niet gelukkig van en daar wordt die eventuele partner net zo min gelukkig van. Op dit moment in mijn leven zou er echt iemand moeten komen die aan alle kanten gewoon heel erg de moeite waard is en aangezien dat voorheen nog niet gebeurd is, acht ik de kans niet bijster groot dat dat gaat gebeuren. Maar goed, misschien verrast het leven me nog es

[ Bericht 7% gewijzigd door Tranceptor op 29-07-2004 10:41:38 ]
pi_20931657
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 10:29 schreef Blinky het volgende:
Wie wil mij treiteren?
*Treitert Blinky*
pi_20931925
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

*Treitert Blinky*
pi_20933448
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 13:56 schreef Blinky het volgende:

[..]

geslijm en SC elders voortzetten
pi_20933552
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:11 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

geslijm en SC elders voortzetten
Je moet me wel hebben he Tranceptor...
Jaloers?
pi_20933594
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:16 schreef Blinky het volgende:

[..]

Je moet me wel hebben he Tranceptor...
Jaloers?
Zie andere topic

ja dat ook
pi_20933641
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:19 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Zie andere topic

ja dat ook
Wie is B_E_G?
En ehm... somehow lijk jij mij geen jaloersig type
pi_20933765
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:20 schreef Blinky het volgende:

[..]

Wie is B_E_G?
En ehm... somehow lijk jij mij geen jaloersig type
Brown_eyed_girl...

een klein tikje jaloers kan ik wel zijn, maar das gezond, maar heel erg niet nee. Als iemand je iets wil flikken doen ze het toch wel.
pi_20933937
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:26 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Brown_eyed_girl...

een klein tikje jaloers kan ik wel zijn, maar das gezond, maar heel erg niet nee. Als iemand je iets wil flikken doen ze het toch wel.
Nou nou... wat een vertrouwen in je medemens. Maar ik begrijp je wel hoor. Zei jij niet in een ander topic over ' loslaten' dat je eerst aan jezelf moet werken en niet teveel op anderen moet concentreren?
En nu ontopic maar weer:
mannen die zich heel anders voordoen dan ze zijn hebben geen schijn van kans (bij mij). Ik ga ook geen relverhalen ophangen als ik met iemand aan het praten ben in een kroeg waar ik mij enigsinds aangetrokken tot voel, hoewel ik echt niet zo onschuldig ben als ik lijk
Hoe doen jullie dat?
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:34:56 #151
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20933955
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:26 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Brown_eyed_girl...

Ey!

Da's geen treiteren!

*tikt streng met voet op grond*
Vampire Romance O+
pi_20934089
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:34 schreef Blinky het volgende:

[..]

Nou nou... wat een vertrouwen in je medemens. Maar ik begrijp je wel hoor. Zei jij niet in een ander topic over ' loslaten' dat je eerst aan jezelf moet werken en niet teveel op anderen moet concentreren?
En nu ontopic maar weer:
mannen die zich heel anders voordoen dan ze zijn hebben geen schijn van kans (bij mij). Ik ga ook geen relverhalen ophangen als ik met iemand aan het praten ben in een kroeg waar ik mij enigsinds aangetrokken tot voel, hoewel ik echt niet zo onschuldig ben als ik lijk
Hoe doen jullie dat?
Absoluut, maar er iets aan de situatie dat me irriteert. Ik kan daar verder niet op ingaan

Vrouwen die zich anders voordoen en uberhaupt een spelletje met je proberen te spelen (met nadruk op proberen) doen er goed aan hun geld bij de kleuterschool terug te halen. Ze hebben er immers niets geleerd. Gewoon een normaal spontaan gesprek met iemand schijnt al een hele prestatie te zijn soms.
pi_20934284
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:40 schreef Tranceptor het volgende:
Gewoon een normaal spontaan gesprek met iemand schijnt al een hele prestatie te zijn soms.
Precies... zo'n gesprek als op fok! zal niet snel in een kroeg plaatsvinden ben ik bang.
* Blinky is toch wel blij met fok!
hoewel je daar weer reacties krijgt als 'slowchat!' enzo...
  zondag 8 augustus 2004 @ 03:13:00 #154
85875 Too-niceguy
pi_21126250
Verdorie, vindt je een keer iemand bijzonder leuk en reageert ze leuk terug, en nou is ze dr niet geweest afgel. weekend....
Zo kan ik natuurlijk ook niks uitproberen.....
pi_21129380
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 03:13 schreef Too-niceguy het volgende:
Verdorie, vindt je een keer iemand bijzonder leuk en reageert ze leuk terug, en nou is ze dr niet geweest afgel. weekend....
arme rechterhand
pi_21132769
quote:
Dan kunnen we handen schudden, too-niceguy. It happens to me all the time
pi_21139372
Heb echt de ultimate trick gevonden
naar een meid toe gaan en zeggen:

jij: Hey, de laatste tijd voel ik me echt zo klote
zij: Hoezo dan?
jij: Nou ik heb het gevoel alsof je helemaal niet meer om me geeft (big smile )

--extra--
zij: Nou dat is helemaal niet zo hoor
jij: Oh toch niet? zullen dan als ik 25 ben trouwen?

werkt als een trein !
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_21140123
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 20:48 schreef Woep het volgende:
Heb echt de ultimate trick gevonden
naar een meid toe gaan en zeggen:

jij: Hey, de laatste tijd voel ik me echt zo klote
zij: Hoezo dan?
jij: Nou ik heb het gevoel alsof je helemaal niet meer om me geeft (big smile )

--extra--
zij: Nou dat is helemaal niet zo hoor
jij: Oh toch niet? zullen dan als ik 25 ben trouwen?

werkt als een trein !
En dat doe je gewoon bij een wildvreemde?
pi_21140326
ja
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_21140390
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 21:30 schreef Woep het volgende:
ja
LOL!
  maandag 9 augustus 2004 @ 01:56:20 #161
85875 Too-niceguy
pi_21146155
Nou ja, heb er vannavond toch nog ff gezien.
Ze zwaaide heel enthousiast, maar was met r ouders,
dus uiteraard wel teruggezwaaid.....
Was opeens weer een paar seconden helemaal happy. ;-)
Wel jammer van die ouders, want anders had ik r wel durven aanspreken.
  vrijdag 10 september 2004 @ 18:27:07 #162
85875 Too-niceguy
pi_21864710
Zo Too-Niceguy organiseert weer een meeting.
4 personen hebben zich al aangemeld.
Als je veel in dit toppic hebt gepost ben je evt ook welkom.
Heb je dus ook zin om te gaan stappen met alleen wat mannen onder elkaar laat het maar weten!!

Zaterdag 18 September in Utrecht.

Aanmelden: aanmelding18sept @ joynet.nl
pi_21868133
Ik zou opzich wel willen, ik weet alleen niet of ik durf
  vrijdag 10 september 2004 @ 22:26:44 #164
67978 HenryHill
pi_21869811
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 01:56 schreef Too-niceguy het volgende:
Nou ja, heb er vannavond toch nog ff gezien.
Ze zwaaide heel enthousiast, maar was met r ouders,
dus uiteraard wel teruggezwaaid.....
Was opeens weer een paar seconden helemaal happy. ;-)
Wel jammer van die ouders, want anders had ik r wel durven aanspreken.
Ah jammer, gemiste kans man! Was erop af gestapt met "Heey, hoe is het nou met jou? Lang niet gezien, bla bla bla...". En je dan meteen even voorstellen aan d'r ouders "Jullie zijn de ouders van (...)? Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben too-niceguy, aangenaam "

Mensen die hun weg weten (of meer: hun weg lijken te weten) in het sociale gebeuren worden door 99 van de 100 mensen als prettig ervaren. Dus doe er je voordeel mee, en maak de volgende keer een verpletterende indruk!
pi_21905644
Is er iemand die naar de meeting gaat en mij eventueel wil thuisbrengen omdat ik zelf geen auto/rijbewijs heb.
Of iemand die een slaapplaats over heeft?
reacties kunnen naar mail (zie profiel)
Alvast bedankt!
pi_21908845
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 21:08 schreef Beach het volgende:
Ik zou opzich wel willen, ik weet alleen niet of ik durf
Zelfs ik kom, ik bedoel maar.
Gaap Goals rulezzz!
pi_21909005
Nu durft'ie helemaal niet meer.
pi_21913108
Ik heb me al aangemeld hoor
En ik ga elke week uit, maar dit is wat anders dan met mn vrienden.
En zie bovenstaande bericht: iemand die me kan helpen???
  zondag 12 september 2004 @ 23:44:58 #169
85875 Too-niceguy
pi_21914700
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 22:26 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ah jammer, gemiste kans man! Was erop af gestapt met "Heey, hoe is het nou met jou? Lang niet gezien, bla bla bla...". En je dan meteen even voorstellen aan d'r ouders "Jullie zijn de ouders van (...)? Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben too-niceguy, aangenaam "

Mensen die hun weg weten (of meer: hun weg lijken te weten) in het sociale gebeuren worden door 99 van de 100 mensen als prettig ervaren. Dus doe er je voordeel mee, en maak de volgende keer een verpletterende indruk!
Dat snap ik wel Henry, maar ben soms toch nog gewoon te verlegen hoor.
Niet als ze alleen staan hoor, dan gaat het prima af, met 1 vriendin erbij gaat het tegenwoordig ook wel, maar met de ouders erbij als je niet weet waar je aan toe bent? Nee, zo ver ben ik blijkbaar toch ook nog niet. Weet wel dat ik het eigenlijk moet doen, maar nog niet nonchelant genoeg.
Heb haar overigens na die keer niet meer gezien

Maar wel afgelopen weekend weer veel leuks meegemaakt.
Mijn 2 stapmaten stonder weer versteld... ;-)
  zondag 12 september 2004 @ 23:47:05 #170
85875 Too-niceguy
pi_21914741
Op dit moment zijn we met zijn zessen die zijn aangemeld.
Helaas kan ik niemand meer in mijn auto meenemen want die zit "volgeboekt".

Aanmeldingen zijn welkom!!
pi_21919030
Toen ik nog wat meer uitging op iets jongere leeftijd (ben nou 24, dus nog niet oud ofzo) had ik het meeste succes als ik zoiets had van 'het zal wel'. Gewoon met uitgestreken gezicht dingen zeggen als 'je mag me best versieren hoor' of 'je mag best een biertje voor me kopen als je dat wil'... dat soort gein. En anders leverde het toch in ieder geval vaak een biertje op. Heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat ik bij die laatste geen bier kreeg.

Ik ben nu na een relatie van 4 jaar ook weer vrijgezel (al blijven we nog effe samenwonen tot een van ons een huis heeft, we hebben ook geen ruzie ofzo) en zal me hier binnenkort ook weer in moeten gaan verdiepen. Heb voorlopig totaal geen zin in een 'echte' relatie, maar des te meer in sex. Al hou ik het voorlopig nog maar effe rustig.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_21919602
quote:
Geloof me, je bent niet de enige
  maandag 13 september 2004 @ 19:05:13 #173
85875 Too-niceguy
pi_21929064
quote:
Op maandag 13 september 2004 11:19 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Geloof me, je bent niet de enige
Tja, en volgende week zaterdag heeft ze gewoon mooi pech hoor.
Dan zit ik op demeeting
pi_21929318
meestal heb je met een boel zelfvertrouwen en een snelle babbel al gauw wat te pakken... en je moet er natuurlijk wel een beetje normaal uitzien:P
een koe zegt boe
  maandag 13 september 2004 @ 23:15:28 #175
85875 Too-niceguy
pi_21935940
Bijeenkomst op zaterdag 18 september te Utrecht:

stand 13 september:
7 aanmeldingen definitief.
2 eventueel
pi_21936026
Tja tooniceguy. Tot hoe laat gaat het duren?
Als het tot 6 uur 's ochtends duurt kan ik wel mee.
Dan beginnen de bussen weer te rijden.
En als het echt niet anders kan ga ik mee en pak ik maar de bus van half vier
Ik heb er iig veel zin in.
pi_21936424
quote:

[..]

Jongens die niet zo handig met meisjes zijn hebben vaak een bepaald ontwijkend gedrag aangeleerd omdat ze niet te overenthousiast over willen komen.
herkenbaar, heb ik ook. Durf nooit een meisje zomaar aan te raken
  maandag 13 september 2004 @ 23:42:57 #178
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_21936727
quote:
Op maandag 13 september 2004 23:31 schreef someone324 het volgende:

[..]

Gewoon doen, vinden ze leuk

Maar dat overenthousiast overkomen afleren is idd erg herkenbaar, ben er nu vanaf maar van m'n 12de tot m'n 16de heb ik daar behoorlijk last van gehad. Maar je kunt er wel overheengroeien als je je realiseert dat je jezelf juist tegenwerkt. Alleen kost het dan nog wat tijd om het in de praktijk te brengen, maar dat komt vanzelf.
Vampire Romance O+
pi_21938100
-edit: in een zo'n club dus-

Ik had laatst alle angsten opzij gezet, en na een hoop alcohol eindelijk eens in nederland op een meisje af durven stappen. Vreemd genoeg had ik er op vakantie nooit moeite mee, maar had ik het in Nederland nooit eerder gedurfd...

Anyway, ik zat al de hele avond naar dr te kijken enzo, probeerde oogcontact te krijgen; lukte niet, dus uiteindelijk er maar gewoon op af, zonder zelfs maar van tevoren te gaan bedenken wat te zeggen:

"hey"
-"hoi"
"hoe heet je?"
-"x. en jij?"
"ik heet Bart"
kleine pauze
ik vervolg:
"Ik moet zeggen dat je er erg leuk uit ziet!!"

Vond ze wel erg leuk Later nog over een aantal koetjes en kalfjes gepraat... Tot mijn verbazing wist ik gewoon de hele tijd het gesprek aan de gang te houden, tot ik uiteindelijk vroeg of ze een vriend had, en die had ze al die jaar Beetje jammer, maarja, later nog wel een nummer gescoord, maar de SMSjes die daar een paar dagen later op volgden waren niet echt zinnig ofzo...

Toch blij dat ik eindelijk eens de grote stap had durven zetten
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_21956294
quote:
Op maandag 13 september 2004 23:31 schreef someone324 het volgende:

[..]

Dit is vreselijk waar. Ik heb ook altijd de keurige nette jongen uitgehangen en nooit een meid aangeraakt, fout dus. Het idee vind ik ook best wel eng om zomaar een hand om haar middel te leggen of iets dergelijks. Dan krijg ik toch echt het gevoel dat ik eerst 50 euro moet betalen

Gaap Goals rulezzz!
pi_21956854
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 22:04 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Dit is vreselijk waar. Ik heb ook altijd de keurige nette jongen uitgehangen en nooit een meid aangeraakt, fout dus. Het idee vind ik ook best wel eng om zomaar een hand om haar middel te leggen of iets dergelijks. Dan krijg ik toch echt het gevoel dat ik eerst 50 euro moet betalen

welnee dat vinden ze echt niet erg
ik doe het ook weleens (arm om middel slaan hé) en ze duwen hem niet weg ofzo
  woensdag 15 september 2004 @ 01:35:00 #182
85875 Too-niceguy
pi_21961182
Juist arm om de middel (als je al in gesprek bent) is een goede methode.
Ze merkt dan iig dat er wat meer interesse is.

En dan uiteraard geen drankje aanbieden, alleen gezellig praten.....
  woensdag 15 september 2004 @ 01:36:40 #183
85875 Too-niceguy
pi_21961199
quote:
Op maandag 13 september 2004 23:18 schreef Beach het volgende:
Tja tooniceguy. Tot hoe laat gaat het duren?
Als het tot 6 uur 's ochtends duurt kan ik wel mee.
Dan beginnen de bussen weer te rijden.
En als het echt niet anders kan ga ik mee en pak ik maar de bus van half vier
Ik heb er iig veel zin in.
De avond zal wel eindigen rond 3 of 4 uur, voor zover ik weet gaat het cafe wat gepland is om heen te gaan om 4:00 pas dicht.
Als je het een beetje volhoudt, ben je haast te laat voor die bus
pi_21962166
Oh jongens dan ben ik al lang weer weg. Je denkt toch niet dat ik de hele avond met een cola whiskey een beetje om me heen ga staan kijken he?

Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 15 september 2004 @ 20:41:47 #185
74856 Schaduw00
the belly of the beast.
pi_21978030
naja.......communiceren is ook nog altijd een optie mickie :p .......dit schijnt toegestaan te zijn.

maaruh ik ben ook al vroeg weg waarschijnlijk ivb met treinen.
pi_21979445
quote:
Op woensdag 15 september 2004 07:12 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh jongens dan ben ik al lang weer weg. Je denkt toch niet dat ik de hele avond met een cola whiskey een beetje om me heen ga staan kijken he?

Je bedoelt dat je dan allang een wijf hebt opgepikt
pi_21986982
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 22:04 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Ik voel ook nooit de noodzaak meisjes lastig te vallen en dat is om iets gedaan te krijgen ook helemaal niet nodig.Tuurlijk komt er een moment waarop je dat WEL moet doen, maar als het goed is wordt daar altijd enige aanleiding voor gegeven.

al had ik gister best op zn minst een knuffel willen hebben *zucht*
pi_22028731
Oke, vanavond een zeer succesvolle date gehad, was echt gezellig.

Alleen waren we niet elkaars type

Maar wel vet complimenten gehad over de plekken waar ik haar mee naar toe nam dus er zit progressie in. Ach, ik denk dat het binnen nu en 25 jaar wel gaat lukken.

Gaap Goals rulezzz!
pi_22028988
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 23:25 schreef M_Schtoppel het volgende:

Alleen waren we niet elkaars type

Maar wel vet complimenten gehad over de plekken waar ik haar mee naar toe nam dus er zit progressie in. Ach, ik denk dat het binnen nu en 25 jaar wel gaat lukken.

mooi bezig man
En morgenavond? Iets bekend waar we heen gaan ofzo
pi_22029205
Toevallig staat dit topic bovenaan.

In de trein was een erg leuke meid. Beetje geflirt, kwam duidelijk ook van haar kant, en had makkelijk een gesprek kunnen beginnen. Niet gedaan, en nu kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik heb mezelf voor genomen het volgende keer wel te doen. Maar dat dacht ik vorige keer ook...

Had ik soms maar wat meer lef...
  maandag 20 september 2004 @ 06:06:04 #191
85875 Too-niceguy
pi_22074832
Zo het was weer gezellig op de meeting zaterdagavond.
Weer veel gezellig met elkaar gesproken, wat rondgekeken, heb nog ff met een barmeisje geflirt.
Wel jammer dat een aantal mensen zich niet ff telefonisch had afgemeld.
We hebben nu van 21:00 tot 22:30 op het Centraal station staan wachten!!!!

Ook mochten we als groep een interessant cafe niet in.
Om 2:30 is de avond beeindigd.
De uiteindelijke opkomst was 5 personen
2 personen hebben zich wel op tijd afgemeld via internet.
1 persoon heeft te laat afgemeld via internet

Volgende keer hopelijk weer een hogere opkomst.
Binnenkort zal ik daarvoor weer een datum en locatie prikken.
pi_22075386
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 23:25 schreef M_Schtoppel het volgende:

Zie het als winst in plaats van als een teleurstelling.

Flirten, sja...daar doe ik niet aan hoor

pi_22114983
Ik zie het ook niet als een teleurstelling. Ik zie het als weer een goede oefening.
Gaap Goals rulezzz!
pi_22115804
welke kroeg mochten jullie niet in??
  woensdag 29 september 2004 @ 12:43:21 #195
85875 Too-niceguy
pi_22282552
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 22:02 schreef Frenkie het volgende:
welke kroeg mochten jullie niet in??
Havana in Utrecht.
  woensdag 29 september 2004 @ 13:16:24 #196
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_22283212
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:43 schreef Too-niceguy het volgende:
Havana in Utrecht.
Wat raar.

Ik zag trouwens Schtoppel ergens in dit topic schrijven van "om sluitingstijd ben ik allang weg, ik ga niet de hele avond met een whiskey staan wachten" (of zoiets).

Veel relaties en one night stands ontstaan ná sluitingstijd van de uitgaansgelegenheden omdat het vaak gebeurt dat de laatst overgeblevenen uit bijvoorbeeld een kroeg met z'n allen nog bij iemand thuis iets gaan drinken.

Ik blijf meestal tot het eind (nee niet voor een relatie of one night stand, ik heb een fijne relatie ) en mijn vriend en ik belanden vrij regelmatig bij iemand thuis die we verder niet echt kennen ofzo. We hebben niet altijd zin om bij iemand nog te gaan zitten, maar toen ik vrijgezel was deed ik dat veel vaker. Zó leer je weer mensen kennen! Mijn vriend heb ik trouwens ook op die manier leren kennen. Na sluitingstijd van de kroeg ging ik bij hem een glaasje water drinken .
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')