abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2004 @ 19:48:07 #41
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_20343619
Tsja, niemand zal Saddam missen. Neemt niet weg dat de hele geschiedenis rond Iran/Irak/Kuweit/Het Westen een nare bijsmaak achterlaat. Wij 'bevrijders' hebben niet echt schone handjes.

Maarja, de toonzetting in de openingspost is belachelijk IMO.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 1 juli 2004 @ 19:59:34 #42
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_20343887
Koerden vermoord door de Iraniërs? Zo is er ook een onderzoek wat concludeerde dat de Amerikanen nooit op de maan zijn geweest. Het is maar net wat je wilt geloven TS!

Verder ben ik het helemaal eens met American-Nightmare. Als je steeds maar loopt te kankeren op het Westen maar er wel van profiteert ben je in mijn ogen niets beter dan een NSB'er.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  donderdag 1 juli 2004 @ 20:05:58 #43
96453 jantine
fuck 555 stort op 666
pi_20344057
ach saddam krijgt tenminste iets wat lijtkm op een proces, kon je van z`n slachtoffers niet zeggen

dan was het al snel standrechtelijk executeren geblazen
blaat blaat beeeeeeeeeeeeeh blaat blaat blaat beeeeeeeeeeeeeeh
  donderdag 1 juli 2004 @ 20:07:19 #44
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_20344096
Op papier zou Irak het rijkste land van het middenoosten kunnen worden. Maar nee hoor ..... voor Saddam was oorlogvoeren, en eigen (financieel) gewin veel belangrijker.
- gifgas (WMD) aanval.
- 30.000 politieke moorden per jaar.
- verwaarlozing van de olie-industrie.

Nee hoor met deze president is niks mis mee.
  donderdag 1 juli 2004 @ 22:05:20 #45
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_20347068
Zeer interessante openingspost, al was het inderdaad alleen maar maar om het verhaal eens te horen zonder dat de westerse media hun stempels en gummetjes hebben gebruikt.
Niet dat ik er overigens aan twijfel dat Saddam H. een lafhartige moordenaar is.
Maar kortzichtigheid is een gevaarlijke vijand, die alomtegenwoordig is.

Wat me verder opvalt is dat de mensen die hier zo protesteren tegen de TS, zelf erg agressief zijn. Wat zou daarachter zitten?
Dat verandert alles
  donderdag 1 juli 2004 @ 22:08:01 #46
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20347140
quote:
Wat me verder opvalt is dat de mensen die hier zo protesteren tegen de TS, zelf erg agressief zijn. Wat zou daarachter zitten?
Hapt toe...

Omdat er altijd al zo'n berichten verschijnen met het doel om eventjes de users te plagen. Vandaar, wie haat zaait zal haat oogsten, weet je wel.
I mean no harm
  † In Memoriam † donderdag 1 juli 2004 @ 22:41:25 #47
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_20348018
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 15:28 schreef Philosocles het volgende:

[..]

Ik geloof ook dat SH een massamoordenaar is. Maar mijn punt was dat jij noch ik dat met eigen ogen hebben gezien.
SH heeft veel van die prachtige beelden laten vastleggen voor het nageslacht, enkele van deze prachtige full color opnames zijn te downloaden op het internet.
  † In Memoriam † donderdag 1 juli 2004 @ 22:48:39 #48
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  zondag 5 november 2006 @ 15:57:36 #49
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_43261591
Het onvermijdelijke heeft plaatsgevonden, Saddam Hoessein, de vader van de Irakezen, zal binnenkort martelaar worden. Deze man heeft zijn hele leven opgeofferd om Irak een welvarend land te maken en wordt als dank door de zionisten, de kruisvaarders en de Perzen geëxecuteerd. Zijn grootsheid blijkt alleen al uit het feit dat hij de Irakezen oproept zich rustig te houden en in te stemmen met het vonnis, voor het behoud van Irak, terwijl men natuurlijk goed de woede van de burgers van Irak kan voorstellen, nu hun vader des vaderlands door de bezetter opgehangen wordt.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  zondag 5 november 2006 @ 16:18:50 #50
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_43262479
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 20:07 schreef Drugshond het volgende:
Op papier zou Irak het rijkste land van het middenoosten kunnen worden. Maar nee hoor ..... voor Saddam was oorlogvoeren, en eigen (financieel) gewin veel belangrijker.
- gifgas (WMD) aanval.
- 30.000 politieke moorden per jaar.
- verwaarlozing van de olie-industrie.

Nee hoor met deze president is niks mis mee.
Het lijkt er nu anders ook niet echt op dat Irak op weg is het rijkste land van het midden oosten te worden.
  zondag 5 november 2006 @ 16:56:42 #51
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_43263726
WAAR ZIJN DIE GODVERGETENE WMD's DAN.!!!! HE BUSH? WAAR DAN?
  maandag 6 november 2006 @ 09:05:33 #52
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43283385
ze me in godsnaam dat dit topic niet serieus bedoeld is
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_43283413
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 14:24 schreef pomtiedom het volgende:
Blind, zonde, je bent schijnbaar toch niets meer als een k*kk*rl*k.

Die gast moet dood. Hij heeft Kuweit binnengevallen, hij heeft Koerden vermoord en mensen onderdrukt en vermoord. Hij moet dood en dat gaat dus nu gebeuren. Eenieder die hem als een verzetsheld ziet is een Fundi of een debiel. (Een fundi is een bijzonder bediele debiel)
deze post neigt behoorlijk naar fundamentalisme. maar ja, je komt dan ook als een debiel over
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  maandag 6 november 2006 @ 09:08:48 #54
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43283414
quote:
Op maandag 6 november 2006 09:05 schreef buzzer het volgende:
ze me in godsnaam dat dit topic niet serieus bedoeld is
Ik wou net zeggen, waar komen al deze achterlijken toch altijd onder vandaan gekropen? Vage debiele types, waarom worden mensen zo?

.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_43284115
Als ik dit verhaaltje doorlees denk ik toch echt dat 't een grap is hoor
goed geschreven!
  maandag 6 november 2006 @ 10:12:38 #56
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_43284404
quote:
Op zondag 5 november 2006 15:57 schreef tvlxd het volgende:
Saddam Hoessein, de vader van de Irakezen
Vader? Darth Vader misschien. Een moordenaar blijft 'ie.
quote:
Deze man heeft zijn hele leven opgeofferd om Irak een welvarend land te maken
Tuurlijk joh, het land is zo arm als de raven en echt niet vanwege jouw "zionistjes" en "kruisvaarders"
quote:
door de zionisten, de kruisvaarders en de Perzen geëxecuteerd.
Volgens mij is het nog steeds een door de VS geinstalleerde Iraakse regering. Waar zie jij kruisvaarder, israelieten en iraniers terug
quote:
Zijn grootsheid blijkt alleen al uit het feit dat hij de Irakezen oproept zich rustig te houden en in te stemmen met het vonnis, voor het behoud van Irak, terwijl men natuurlijk goed de woede van de burgers van Irak kan voorstellen, nu hun vader des vaderlands door de bezetter opgehangen wordt.
Verdraai nog een feitje zeg. Het gros van Irak viert feest bij zijn veroordeling. En vader des vaderlands is hij nooit geweest en zal hij ook nooit worden.

Kan je nu weer onder die steen kruipen waar je blijkbaar 30 jaar onder hebt gelegen?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_43284519
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 14:20 schreef tvlxd het volgende:

Vandaag is Saddam, de rechtmatige president van Irak, voorgeleid aan de illegale rechters van de bezettingsmacht. Samen met elf andere verzetshelden moet hij terechtstaan voor daden die zogenaamd tegen het Iraakse volk waren. Maar iedereen die een beetje kan nadenken, ziet zo dat al deze 'oorlogsmisdaden' juist in het belang waren van het Iraakse volk.
Saddam is veroordeeld voor bv de moord op de inwoners van een dorp na een moordaanslag, een paar schoten die afgevuurd waren op zijn limousine..
hierop stopte de stoet en saddam gaf persoonlijk het bevel meerdere honderden inwoners van een nabijgelegen dorp te executeren..
Hiervan zijn televisiebeelden en filmopnames, die ook Saddam persoonlijk tonen bij de executies.

idd zou het verkeerd zijn als saddam bv veroordeeld zou worden wegens de oorlog tegen Iran (waarvoor de Irakezen vele miljoenen dollars steun kregen van de amerikanen, inclusief ook materiaal en bv de Helicopters die later tegen Koerden gifgas-bombardementen uitvoerden)..

Maar het proces waarbij hij ter dood veroordeeld was, ging daar ook niet over, maar over de misdaden van het bewind van saddam en ook over de vraag of Saddam daar zelf verantwoordelijk voor te houden is en persoonlijk de bevelen tot misdaden gaf, dat is wel degelijk ook zeer geloofwaardig gemaakt en de veroordeling lijkt zeker terecht (al kun je altijd de straf te hoog of te zwaar vinden)...

natuurlijk hebben de amerikanen veel fout gedaan en was de inval in Irak ook onder valse voorwendselen ...
maar het is wel heel dom om dan als 'tegenwicht' te gaan geloven dat Saddam een 'verzetsstrijder' zou zijn.. dat is nét zo'n leugen als denken dat Bush het 'terrorisme' bevecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')