Ja, het is een showproces, dat moet ik toegeven. Maar wil je dan dat het op een zelfde manier gaat als met die Servier hier in Nederland?!?quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:25 schreef Posdnous het volgende:
Vooropgesteld dat Saddam's acties duidelijk niet allemaal in het voordeel van de Iraakse bevolking waren, is het volgens mij wel duidelijk dat dit proces niets voorstelt.
Er zal geen enkele relatie worden gelegd met de voormalige VS-hooggeplaatsten die in die regio nogal wat te vertellen hebben gehad. Noch wat de politieke invloed van westerse landen is geweest of de daadwerkelijke oorzaken van bepaalde Irakese beslissingen.
Het wordt gewoon een ordinair show-strafzaakje zonder dat er ergens dieper in wordt gegaan op de oorzaken.
slotjequote:Op donderdag 1 juli 2004 14:20 schreef tvlxd het volgende:
Vandaag is Saddam, de rechtmatige president van Irak, voorgeleid aan de illegale rechters van de bezettingsmacht. Samen met elf A N D E R E verzetshelden moet hij terechtstaan voor daden die zogenaamd tegen het Iraakse volk waren. Maar iedereen die een beetje kan nadenken, ziet zo dat al deze 'oorlogsmisdaden' juist in het belang waren van het Iraakse volk.
Klopt, da's een ander verhaal.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:28 schreef pomtiedom het volgende:
Dan is dit toch een stuk beter, het is toch algemeen bekend dat Saddam een dictator was en mensen martelde enzo, dus dood gaat hij dan toch (ik zou nog schikken voor levenslang, maar dan wordt hij wellicht bevrijd)
yep... alsof 'ie jarenlang door Saddam in eigen persoon gehersenspoeld is...quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:38 schreef Vision het volgende:
toen je naar de volgelingen van de massamoordenaar hoessein refereerde als "verzetshelden" ben ik maar gestopt met lezen. (regel 2 dus)
Wsl is de rest van je post net zo'n kortzichtige bullshit.
HarigeKerels zijn oke ole ole!quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:36 schreef Disorder het volgende:
Hij ziet er wel charmant uit met dat baardje
Tja, dan doe je jezelf tekort. Dat is je goed recht. Het is een boeiende openingspost, juist omdat-ie lijnrecht ingaat tegen wat we normaliter omtrent Saddam horen, zien & lezen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:38 schreef Vision het volgende:
toen je naar de volgelingen van de massamoordenaar hoessein refereerde als "verzetshelden" ben ik maar gestopt met lezen. (regel 2 dus)
Wsl is de rest van je post net zo'n kortzichtige bullshit.
Er is niets onbeschaafds aan de openingspost, tenzij je het onbeschaafd vindt niet aan SH te refereren als massamoordenaar. Er is niets wat je ervan weerhoudt hier de discussie met TS aan te gaan. Tenzij je dat ook onbeschaafd vindt.quote:ik denk dat ik daarvoor in de plaats wel een andere genuanceerder nieuwsbericht zou willen zien verschijnen op het forum om deze discussie daar wat beschaafder voort te zetten.
Ik geloof ook dat SH een massamoordenaar is. Maar mijn punt was dat jij noch ik dat met eigen ogen hebben gezien. Anyway, suc6 met je eigen topic.quote:onbeschaafd is het ophemelen van massamoordenaars.
Dat heet simplifying by mono dimensional objectives.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:28 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat SH een massamoordenaar is. Maar mijn punt was dat jij noch ik dat met eigen ogen hebben gezien. Anyway, suc6 met je eigen topic.
Over mongool gesproken. Als je Westers bent moet je het zeker ook altijd eens zijn met Westers beleid?quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat een mongool, die topicstarter. Flikker dan op naar je eigen land als je zo anti-westers bent ingesteld.
Nee maar als je tegen alles en iedereen wat maar enigszins westers is dan moet je gewoon opflikkeren ipv te lopen profiteren van onze welvaart.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:51 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Over mongool gesproken. Als je Westers bent moet je het zeker ook altijd eens zijn met Westers beleid?![]()
De topicstarter is een kloon.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat een mongool, die topicstarter. Flikker dan op naar je eigen land als je zo anti-westers bent ingesteld.
Zulke dingen kun je beter niet zeggen. Het is een feit dat 'de Rooien' hier het voordeel van de twijfel ALTIJD aan moslims geven. Ze mogen zoveel afgeven op het Westen als ze willen maar als je iets terugzegt ben jij de lul. Fok, hypocrisie ten top. En dan vinden de administrators het raar dat er zo'n verrechtsing plaatsvind op fok.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Ben benieuwd of een topic waarin Hitler de hemel in wordt geprezen ook zo lang open blijft. Goedzo Fok.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee maar als je tegen alles en iedereen wat maar enigszins westers is dan moet je gewoon opflikkeren ipv te lopen profiteren van onze welvaart.
Nee dat moet niet, dat zeg jij.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee maar als je tegen alles en iedereen wat maar enigszins westers is dan moet je gewoon opflikkeren ipv te lopen profiteren van onze welvaart.
prachtis cynisch stuk over de verzetsstrijder en volksheld saddam...quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:20 schreef tvlxd het volgende:
Vandaag is Saddam, de rechtmatige president van Irak, voorgeleid aan de illegale rechters van de bezettingsmacht. Samen met elf andere verzetshelden moet hij terechtstaan voor daden die zogenaamd tegen het Iraakse volk waren. Maar iedereen die een beetje kan nadenken, ziet zo dat al deze 'oorlogsmisdaden' juist in het belang waren van het Iraakse volk.
Ten eerste, de oorlog met Iran was rechtmatig daar het ging om de bevrijding van door Iran bezet land. In deze oorlog heeft Iran de Koerden vergast en niet Saddam. Dit is erkend door Amerikaanse onderzoekers en dat de Amerikanen Irak steunden in deze oorlog tegen de fundamentalisten, maakt duidelijk dat Saddam Hoessein onmogelijk kan worden veroordeeld voor het helpen van Amerika en het Iraakse volk.
En ten tweede is het neerslaan van de opstand in de afvallige provincie Koeweit van te voren goedgekeurd door de Amerikaanse ambassadeur. Deze provincie, geregeerd door corrupte criminelen, probeerde olie onder Irak vandaan te halen. Wederom heeft Saddam Hoessein hier getracht de integriteit van Irak te herstellen en getracht het Iraakse volk hun olie terug te geven. Zoals Saddam zei: "He refused to recognize he invaded Kuwait. He kept saying, "How could you say that? I did that for the Iraqi people....how could you defend these dogs," he said, referring to the Kuwaitis."
Dan zijn er nog de vergeldingsraketten die op de zionistische entiteit zijn afgevuurd. In de door Amerika gecontroleerde media horen wij dat dit een daad van agressie was. Het tegenovergestelde is waar: In de jaren tachtig bombardeerde de bezetter van de moedige Palestijnen, die de panarabist Saddam ook steunde, Irak op slinkse wijze. Duidelijk moge dus zijn dat de aanval op de zionisten slechts ter verdediging van de integriteit van Irak was.
Dit is een schijnproces dat gebruikt wordt om de rechtmatige president van Irak monddood te maken en de geopolitieke doelen van Amerika in de schaduw te werken. De president heeft zelf gezegd: "This is all a theater, the real criminal is Bush," en hier is dus duidleijk gemaakt dat de ondemocratisch gekozen agressor Bush de ware crimineel is en dat dit alles slechts een schertsvertoning is.
[afbeelding]
"This is all a theater, the real criminal is Bush,"
Dit doet mij denken aan dit topic: Fok! op zwartquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:23 schreef eyal het volgende:
Die woordkeus van jou ook:
rechtmatige president van Irak
afvallige provincie Koeweit
de zionistische entiteit
de bezetter van de moedige Palestijnen
integriteit van Irak![]()
![]()
![]()
Hapt toe...quote:Wat me verder opvalt is dat de mensen die hier zo protesteren tegen de TS, zelf erg agressief zijn. Wat zou daarachter zitten?
SH heeft veel van die prachtige beelden laten vastleggen voor het nageslacht, enkele van deze prachtige full color opnames zijn te downloaden op het internet.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:28 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat SH een massamoordenaar is. Maar mijn punt was dat jij noch ik dat met eigen ogen hebben gezien.
Het lijkt er nu anders ook niet echt op dat Irak op weg is het rijkste land van het midden oosten te worden.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:07 schreef Drugshond het volgende:
Op papier zou Irak het rijkste land van het middenoosten kunnen worden. Maar nee hoor ..... voor Saddam was oorlogvoeren, en eigen (financieel) gewin veel belangrijker.
- gifgas (WMD) aanval.
- 30.000 politieke moorden per jaar.
- verwaarlozing van de olie-industrie.
Nee hoor met deze president is niks mis mee.
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |