Ik hoor de volgeltjes van buiten lekker fluiten, heb de serre deuren ver open staanquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het regent!
Geen fluitende vogels behlave onze parkietjes.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope![]()
![]()
ik weet wel dat jij niet hebt geleerd op tijd te remmenen daar zijn genoeg getuigen van
![]()
ik snap er ook geen lazer van maar ik heb ook echt nergens zin in vandaag...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Men ik heb nergens zin in vandaag
Zeker door het weer
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoor de volgeltjes van buiten lekker fluiten, heb de serre deuren ver open staan
Feliquote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik snap er ook geen lazer van maar ik heb ook echt nergens zin in vandaag...
en ik ben nog wel jarig![]()
....
om 10 uur regende het best, nu komt de zon doorquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
20 jaartjes.... jaja...
ff BTW... hoe is het weer in Zeeland??
mazzel gehad.. maar opzich kan je met een voorwielaandrijver makkelijk weer recht komenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:26 schreef BazzoS het volgende:
En ik ben weer terug van school.ik zat bijna met een klasgenoot in de sloot
Kwamen we daar met 80 op een parallelweg aanrijden, en in de bocht, echt midden in de bocht dachten die mensen van de gemeente ff een stuk grind neer te leggen, waardoor de hele achterkant uitbrak toen we er overheen redenhet ging echt nog maar net goed
ja dat deed hij dus ook, gewoon gas blijven houden, en tegensturenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mazzel gehad.. maar opzich kan je met een voorwielaandrijver makkelijk weer recht komen![]()
met de crazy express hoef ik alleen maar gast te geven
Heb je een paardekop in ze bed gelegdquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
wat ik nou weer meemaak
tis kermis bij onsen daardoor fietsen er ineens allemaal joopies rond. Ik moest nog ff naar buiten om wat te pakken, hoor ik: "hey een pausmobiel" dus ik d8 shit.. dat klinkt niet goed. doe ik de poort open staan ze daar mijn Crazy Express heen en weer te duwen, dus ik natuurlijk helemaal gek.. grijp joopie die het dichts bij me staat en spreek hem a la godfather toe.. ventje jankend naar huis (was wel een jaar of 16) vanmorgen gaat de bel.. staan die ouders voor de deur
dat ze me willen aangeven bij de polizei omdat ik dat kutventje heb bedrijgt.. dus ik die ouders het uitleggen, die gingen met een rood hoofd naar huis incl. 10000 x excuses jegens mij.. hoe durft dat ventje überhaupt op ons erf te komen
wat een vaaaag gedoe weer...
gelukkig mankeert de Crazy Express niks.. dan moet je natuurlijk wel met wat zwaarder geschut aankomen
prettige vakantie mutz
"It's a Sicilian message. It means he sleeps with the fishes."quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:35 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Heb je een paardekop in ze bed gelegd
wat moet er gebeurenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
"It's a Sicilian message. It means he sleeps with the fishes."
in beton gieten en ik een gebouw verwerken ook goed......quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
een PTA meet bij hem thuis als ie nog een keer langs durft te komen
"an offer he can't refus"quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
in beton gieten en ik een gebouw verwerken ook goed......
ook een oud siciliaans gebruik![]()
verhip, da's een goed ideequote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
een PTA meet bij hem thuis als ie nog een keer langs durft te komen
hier in enschede zijn ze genoeg nog aan het breken dus dat zal wel geen probleem wordenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
"an offer he can't refus"
ook goed.. alleen welk gebouw?
dan kan ie mooit achterin de Crazy Express naar enchedequote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hier in enschede zijn ze genoeg nog aan het breken dus dat zal wel geen probleem worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |